Jump to content

Costuri F30 vs F10


Ovidiualberto

Recommended Posts

Salut, undeva prin aprilie sunt interesat sa achizitonez o masina. Bugetul e undeva spre 13-15 mii de euro si nu sunt hotarat intre seria 3 si 5.

Bineinteles as prefera f10, fiind mult mai spatios(am 1,97) si comfortabil, insa nu stiu ce costuri implica.  Un buget de 3-3.500 de euro pe an e deajuns pentru reparatii, intretinere, asigurare etc(toate costurile in afara de carburant)?

Si, cam ce ati recomanda? Sunt incepator, am permisul de 5 luni nu vreau ceva foarte greu de condus, nu am incercat niciuna dintre masini (pana acum am avut un seria 1 e87 si mi s a parut ok nu mi a fugit spatele, nici nu am un stil de condus f agresiv).

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Ovidiualberto said:

 

Bineinteles as prefera f10, fiind mult mai spatios(am 1,97) si comfortabil, insa nu stiu ce costuri implica. 

 

din cate stiu aceasta marca BMW in general merge pe conceptul de :SPORTIVITATE nicidecum de confort,chiar daca are acele presetari de "confort" din fabrica.BMW-ul in general este o masina rigida.

La inaltimea de 2m cat ai tu ,numai confort nu ai sa gasesti tu in seria 3 sau 5.Indreapta-te catre seria 7( F01) sau X5 ceva de genul.Alea DA sint  masini de croaziera si mult mai spatioase.

Cat despre buget,nu stiu dar majoritatea aveti o frica inoculata de toti profetii ca trebuie sa aveti "saci de bani pt. intretinere".Daca nu m-am saturat de ei pana peste cap.Si eu cand am cumparat e60-ul asta amarat acum 5 ani,numai de profeti mincinosi am avut parte,ca in max. 1000 km trebuie sa pregatesc sacul de bani,ca pica aia,ca pica cealalta,inclusiv ai mei m-au descurajat,ca asta nu e masina de nasul meu.BMW-ul in general este o masina buna,nu e trabant sau dacie  sa stai cu el numai in service-uri asa cum se crede de majoritatea care habar nu au.Unele stau in service pt. ca au foarte multi km si pt faptul ca au fost exploatate necorespunzator.

Pe mine de ce nu mai ma lasa de 5 ani?Si am un amarat de e60 ,nu din astea de generatie noua mult mai performante.

Am ajuns la concluzia ca VIATA oricarei masinii tine de cum o exploatezi .Mergi frumos cu ea si o respecti, te tine o  viata(fara sa ti saci de bani pt. ea pregatiti),mergi forjat in ture urcate pe rosu o ia dracii indiferent ca e noua.Totul tine DOAR de cum o exploatezi,asta este parerea mea.

Edited by ghost89
  • Like 2
  • Thanks 1
  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

  Fiind sofer incepator, poate iti va fi mai util un seria 3.Te vei descurca mai bine pe strazi inguste cu 3-ul, pt. ca 5 F10 chiar e o masina lata. Pe de alta parte, mai confortabil te-ai simti intr-un 5 decat un 3. Si pe de alta parte, 3-ul e mai ieftin la intretinere decat 5.
  Vizavi de bugetul de intretinere, daca doresti sa faci intretinerea masinii in reprezentanta BMW si nu servis de cartier, s-ar putea ca 3500 de euro/an sa nu fie nici pe departe de ajuns pt. 5-ar. Iti spun din proprie experienta.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Hai ca exageram, daca nici 3.5 k pe an nu sunt de ajuns …. Nici nu merita sa cumperi SH, pui deposit aia 15k ce ii ai si cu o rata de 350 , 400 ai masina noua , 0 intretinere.

 

sunt curios cine de pe forum baga in 5 ani intr-un f10 20k euro, am avut f10  timp de 5 ani si am bagat maxim 3k in el timp de 5 ani

  • Thanks 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

de cele mai multe ori platesti doar imaginea la reprezentantele din Romania,indiferent de marca.Din ce  sa tina angajatii aia in tot luxul ala ?din banii fraierilor si al oamenilor dezinformati.Reprezentantele "NU sint casele noastre" asa cum avem impresia si ne dorim sa fim tratati corespunzator.E fix pe dos.Acolo esti tratat superficial si pe bani multi,si tot nemultumit pleci de acolo.Plus ca la reprezentante ei folosesc doar programul oficial ISTA.Nu este nimic rau, nimic de zis dar unele retrofituri sau rezolvari pe care ni le dorim la masini au nevoie de NCS sau e-sys in functie de masina pe care o avem.Nu toate se rezolva doar cu ISTA,mai ai nevoie si de alte programe 3rd.

Plus ca experientele noastre a multora cu reprezentantele ne lasa un gust amar,pt ca nu sint suficient de pregatiti.Cum spunea cineva mai sus chiar are dreptate, sint multi oameni foarte priceputi care prefera sa stea retrasi si care fac treaba peste reprezentanta de 10x.

De cele mai multe ori oamenii buni si pregatiti  ii gasesti la capatul lumii....

Edited by ghost89
  • Thanks 1
  • De acord! 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, ghost89 said:

de cele mai multe ori platesti doar imaginea la reprezentantele din Romania,indiferent de marca.Din ce  sa tina angajatii aia in tot luxul ala ?din banii fraierilor si al oamenilor dezinformati.Reprezentantele "NU sint casele noastre" asa cum avem impresia si ne dorim sa fim tratati corespunzator.E fix pe dos.Acolo esti tratat superficial si pe bani multi,si tot nemultumit pleci de acolo.Plus ca la reprezentante ei folosesc doar programul oficial ISTA.Nu este nimic rau, nimic de zis dar unele retrofituri sau rezolvari pe care ni le dorim la masini au nevoie de NCS sau e-sys in functie de masina pe care o avem.Nu toate se rezolva doar cu ISTA,mai ai nevoie si de alte programe 3rd.

Plus ca experientele noastre a multora cu reprezentantele ne lasa un gust amar,pt ca nu sint suficient de pregatiti.Cum spunea cineva mai sus chiar are dreptate, sint multi oameni foarte priceputi care prefera sa stea retrasi si care fac treaba peste reprezentanta de 10x.

De cele mai multe ori oamenii buni si pregatiti  ii gasesti la capatul lumii....

Părerea mea e mult diferită. Firmele comerciale depind de cât de mulțumit este clientul, asta în cazul în care nu trăim într-un sistem comunist în care nimănui nu îi pasă. Dacă ai avea dreptate, ar fi demult în faliment. Ceva fac reprezentanțele bine, mai ales că e concurență. Nu sunt toți înțeleși.

Link to comment
Share on other sites

 Eu in mare am fost multumit de-a lungul anilor de reprezentanta(exista mici exceptii evident, ca sa fiu obiectiv), de aceea apelez inca la serviciile lor. Prefer calitate in detrimentul costului. De asemenea pastrez la dosar toate facturile de la ei. Si e un dosar destul de consistent. Pt. cel care i-a facut fraieri pe clientii de reprezentanta, il rog sa se abtina 
 De altfel am cumparat masina second-hand atat din reprezentanta din Germania cat si de la vanzator privat de aici din Romania. Diferenta in costuri ulterioare de intretinere pt. cele 2 scenarii a fost uriasa. De aceea eu as fi foarte reticent in a cumpara o masina second-hand din Romania. Reparatii facute pe genunchi, piese aftermarket, din dezmembrari, piese reconditionate si nu noi, aici toti se pricep la de toate. 

  • Thanks 1
  • De acord! 4
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.