Jump to content

BMW G30 540i X-Drive de la diesel la benzina 😁


Benilika

Recommended Posts

3 minutes ago, mgi said:

La mine la E90 au crescut preturile la consumabile pentru ulei/filtre cu 24% de anul trecut pana acum.

La F o sa aflu in cateva zile cu cat au crescut..

daca o tin tot asa preturile nu stiu unde o sa ajungem ... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, mgi said:

Pai ochiometrul meu spune ca mai tot s-a scumpit cam cu 20%, cu unele chestii care au luat-o chiar mai mult in sus. Si o sa mai creasca inflatia, cred ca inca vreo 10% peste ce e acum doar anul asta.

citeam undeva ca va tot creste pana la sfarsitul lui August ... 

de acolo va incepe sa scada ...

13 minutes ago, ryoraul said:

Au romanii bani, pe guvernanti nu-i intereseaza preturile marite ca nu fac nimic in sensul asta.

la cat au ei salariile nu se simt majorarile astea ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 6/14/2022 at 12:28 PM, mgi said:

Pai ochiometrul meu spune ca mai tot s-a scumpit cam cu 20%, cu unele chestii care au luat-o chiar mai mult in sus. Si o sa mai creasca inflatia, cred ca inca vreo 10% peste ce e acum doar anul asta.

Întotdeauna cifrele declarate/oficiale sunt mai mici ca cele reale, nu are cum sa crească cu 10% oficial pentru ca atunci ar însemna minim 15% minim de fapt.. ceea ce este foarte mult, aproape imposibil… naiba știe, daca se intampla asta teoretic ajungem ca in Grecia in felul asta, o sa avem limite. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 6/22/2022 at 4:29 PM, branevl said:

Clima cum iti functioneaza? Pe auto ma refer. 

cred ca asa cum ar trebui 🙂 adica la e60 baga cand cald cand rece fara sa tina cont de anotimp 🙂

Asta vad ca tine cont si baga rece cand e cald si viceversa.

Acum ce am observat este ca atunci cand e cald ( eu o tin la 22 grade indiferent de anotimp ) trebuie sa setez ventilatoarele putin mai sus pe auto deoarece baga rece dar parca as vrea sa bage cu mai multa forta

On 6/22/2022 at 4:33 PM, WIN60 said:

Întotdeauna cifrele declarate/oficiale sunt mai mici ca cele reale, nu are cum sa crească cu 10% oficial pentru ca atunci ar însemna minim 15% minim de fapt.. ceea ce este foarte mult, aproape imposibil… naiba știe, daca se intampla asta teoretic ajungem ca in Grecia in felul asta, o sa avem limite. 

eu nu am inteles ce inseamna 10% inflatie pentru ca in realitate totul a crescut cu mult mai mult de 10% si aici putem lua ca exemplu doar combustibilii care au sarit de la 6.x RON la aproape 10 RON ( doar aici e mult peste 10% )

Edited by Benilika
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 6/9/2022 at 10:11 AM, coco1382 said:

M-ar bate gandul sa trec la 540i si d-asta intrebam, nici Craiova nu are asa distante mari de parcurs cu toate ca este foarte aglomerat, deci tot spre 10-12 m-as incadra..

 

Multam 🙂

Eu cam la 12,5 sunt in Craiova . G30 540i . fara xdrive 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

A trecut ceva timp de cand nu am mai intretinut acest "jurnal". In tot acest timp masina a primit freon nou , din acel "bio" deoarece aveam impresia ca parca nu mai baga la fel de rece ca si anul trecut.

Vinovatul ? Vinovatul sau vinovatele au fost lipsa a 65 grame de freon din totalul de 650g299895820_2013945948804652_2152520010276113737_n.thumb.jpg.18ec49fee879583bc149fdc540258d82.jpg

Baiatul de la serivice imi povestea ca majoritatea celor cu masini mai noi ( peste 2017 ) care au freon din acesta nou care nu polueaza vin si spun ca nu mai baga aer rece si le lipsesc pana in 100g.

Cu alte cuvinte acest nou freon sau ma rog instalatiile noi de freon nu mai functioneaza ca si cele vechi in ideea in care la cele vechi baga rece si cu jumatate din cantitate in compresor ...

Dupa ce am incarcat clima in masini este frigider ! 😊

La o saptamana dupa incarcat masina cum face orice roman veritabil ( nu stiu cat de bine se vede in poza dar va garantez ca o punga de 7 day`s nu mai intra in portbagaj )

IMG_5495.jpg.94d5e29f15335eb838e3c49daf6a2266.jpg

Cu masina plina ochi am tras o fuga pana la mare ( sustinem turismul " romanesc " )

Masina sa comportat exemplar ! ( la dus am mers 110 - 130 pe nationale si pe autostrada 140 )

Consum la dus 8 - 9

IMG_5496.jpg.f70aa15d415fcd31eae259a9ef004216.jpg

La intors datorita oboselii consumul a fost 9 - 10 🙂

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asta cu freonul pot sa o confirm, si mie mi-au completat ceva, numai tin minte cat, fiindca observasem ca nu face rece suficient de bine, doar ca, si dupa completare, am aceeasi impresie ca raceste greu, iar aerul nu e suficient de rece.

In orice caz clima la G30 e ciudata rau, baga dupa cum vrea ea, cel mai bine cand e foarte cald e cu max AC si la revedere

Pe auto e prea haotic si nu face fata aproape niciodata pe prima treapta. Chiar nu inteleg ce rost are acel auto, daca el sta oricum doar pe prima treapta, cand afara sunt 40 de grade cand vreodata o sa faca clima 23-24 de grade in masina pe prima treapta? Tot eu trebuie sa intervin si sa dau treapta 3 sau 2 sau 4 in functie de cat de cald este.

La alte masini am senzatia ca sistemul de clima functioneaza mai logic, in sensul ca atunci cand selectezi o temperatura scazuta, 10-15-20 de grade diferenta fata de exterior si alegi auto, pai iti baga la maxim singur ceva vreme.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Daca o pui pe auto pe treapta 3 si o lasi asa o eu zic ca baga, daca o pui pe 20 de grade baga de rupe si daca inchizi fanta din dreapta de pe consola centrala si cea din stanga sa nu bata in jos sa raceasca senzorul.... Problema g30 ului. Eu o am pe 22 pe auto treapta 2 si baga bine daca fac asa.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, raduron10 said:

Asta cu freonul pot sa o confirm, si mie mi-au completat ceva, numai tin minte cat, fiindca observasem ca nu face rece suficient de bine, doar ca, si dupa completare, am aceeasi impresie ca raceste greu, iar aerul nu e suficient de rece.

In orice caz clima la G30 e ciudata rau, baga dupa cum vrea ea, cel mai bine cand e foarte cald e cu max AC si la revedere

Pe auto e prea haotic si nu face fata aproape niciodata pe prima treapta. Chiar nu inteleg ce rost are acel auto, daca el sta oricum doar pe prima treapta, cand afara sunt 40 de grade cand vreodata o sa faca clima 23-24 de grade in masina pe prima treapta? Tot eu trebuie sa intervin si sa dau treapta 3 sau 2 sau 4 in functie de cat de cald este.

La alte masini am senzatia ca sistemul de clima functioneaza mai logic, in sensul ca atunci cand selectezi o temperatura scazuta, 10-15-20 de grade diferenta fata de exterior si alegi auto, pai iti baga la maxim singur ceva vreme.

Poate mergi pe ECO ? Am observat ca pe ECO si daca o pui la maxim nu raceste aproape de loc.

Eu in schimb o las pe 22 grade in treapta 2 si pasagerii se plang ca este prea rece in masina ...

13 hours ago, branevl said:

Daca o pui pe auto pe treapta 3 si o lasi asa o eu zic ca baga, daca o pui pe 20 de grade baga de rupe si daca inchizi fanta din dreapta de pe consola centrala si cea din stanga sa nu bata in jos sa raceasca senzorul.... Problema g30 ului. Eu o am pe 22 pe auto treapta 2 si baga bine daca fac asa.

am incercat sa inchid acele fante si eu inainte sa complectez cu freon dar nu mii sa parut vre-o schimbare.

Acum dupa ce am complectat baga bine ( recunosc ca un passat din 2010 raceste mult mai tare decat marca de suflet 🙂 )

Link to comment
Share on other sites

On 8/22/2022 at 1:50 PM, Benilika said:

Salutare,

 

A trecut ceva timp de cand nu am mai intretinut acest "jurnal". In tot acest timp masina a primit freon nou , din acel "bio" deoarece aveam impresia ca parca nu mai baga la fel de rece ca si anul trecut.

Vinovatul ? Vinovatul sau vinovatele au fost lipsa a 65 grame de freon din totalul de 650g299895820_2013945948804652_2152520010276113737_n.thumb.jpg.18ec49fee879583bc149fdc540258d82.jpg

Baiatul de la serivice imi povestea ca majoritatea celor cu masini mai noi ( peste 2017 ) care au freon din acesta nou care nu polueaza vin si spun ca nu mai baga aer rece si le lipsesc pana in 100g.

Cu alte cuvinte acest nou freon sau ma rog instalatiile noi de freon nu mai functioneaza ca si cele vechi in ideea in care la cele vechi baga rece si cu jumatate din cantitate in compresor ...

Dupa ce am incarcat clima in masini este frigider ! 😊

La o saptamana dupa incarcat masina cum face orice roman veritabil ( nu stiu cat de bine se vede in poza dar va garantez ca o punga de 7 day`s nu mai intra in portbagaj )

IMG_5495.jpg.94d5e29f15335eb838e3c49daf6a2266.jpg

Cu masina plina ochi am tras o fuga pana la mare ( sustinem turismul " romanesc " )

Masina sa comportat exemplar ! ( la dus am mers 110 - 130 pe nationale si pe autostrada 140 )

Consum la dus 8 - 9

IMG_5496.jpg.f70aa15d415fcd31eae259a9ef004216.jpg

La intors datorita oboselii consumul a fost 9 - 10 🙂

Salut ! 

Nu pot sa imi imaginez...cum reusesti sa faci aceasta performanta ! Eu la drum lung... pe modul ECO pana in 120 - 130, nu am reusit ..si nu reusesc sa scot sub 9.7 l/100km. 

Pe celelalte moduri nici nu are sens sa mai discutam.

Masina tocmai a ajuns la 100.000 km fara sa fie schimbate niciodata setul de bujii..ar putea influenta acest lucru, consumul ? 

Multumesc !

 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, branevl said:

Daca o pui pe auto pe treapta 3 si o lasi asa o eu zic ca baga, daca o pui pe 20 de grade baga de rupe si daca inchizi fanta din dreapta de pe consola centrala si cea din stanga sa nu bata in jos sa raceasca senzorul.... Problema g30 ului. Eu o am pe 22 pe auto treapta 2 si baga bine daca fac asa.

Stiu ca tu ai postat nu demult, faza cu inchisul fantei, am incercat-o dar nu m-am lamurit daca face diferenta, trebuie sa mai testez.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

freon Bio ,pot sa confirm ca si la audi la fel facea si lipseau fix 65 grame , se pare ca daca nu e complet nu are eficienta .Mare business au facut ....mai prost e ca nu gasesti pe la toti. Stati departe de autosoft au tupeul sa ceara 600 ron  indiferent de cantitate 😄

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

@Luc89da ! din cauza bujiilor poti avea un consum mai mare si poti avea si pierderi de putere.

In mod normal daca mergi 110 - 130 cam pe acolo are trebui sa se invarta consumul 8 - 8.x pe nationale

Pe autostrada cam 9 ( mers pe pilot la 140 ) 

Si tot ce am zis mai sus este pe modul normal de confort. Daca o pun pe ECO banuiesc ca scade sub aceste cifre.

Nu am prea folosit modul ECO deoarece nu imi place acceleratia si faptul ca taie din clima. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 8/23/2022 at 7:08 AM, Benilika said:

Poate mergi pe ECO ? Am observat ca pe ECO si daca o pui la maxim nu raceste aproape de loc.

Eu in schimb o las pe 22 grade in treapta 2 si pasagerii se plang ca este prea rece in masina ...

am incercat sa inchid acele fante si eu inainte sa complectez cu freon dar nu mii sa parut vre-o schimbare.

Acum dupa ce am complectat baga bine ( recunosc ca un passat din 2010 raceste mult mai tare decat marca de suflet 🙂 )

 

 

benilika, m-am mai uitat si pe alte postari de ale tale, parca nu scrii chiar atat de prost. aici te durea burta sau ce s-a intamplat?

Edited by edit
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mgi said:

OT: cine isi ia o masina de-asta si nu ii face mentenanta de baza - adica schimb de bujii??

Nu, cum sa ii faca mentenanta!?

G30-ul face 6 ani in octombrie de la lansare si deja a ajuns la barosani si/sau la santieristi si/sau la contopisti indatorati pe viata care vor sa arate valoarea si care fac calculul ca la 150.000-200.000 masina e ca noua si mai merge macar 100.000 fara costuri.

 

Pt G30 s-a terminat cam de anul trecut cu schimbul de bujii, anvelope noi (nu China sau sh), piese originale, casco si alte mofturi.

 

G30-ul a ajuns precum mantaua lui Gogol.

 

Edited by edit
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, vlad0402 said:

Baietii se refereau la faptul ca iti iei o masina care noua costa undeva peste 70k euro si nu schimbi chestiile elementare gen bujii 1000 - 1200 ron  , ulei filtre 700 - 800 ron sau cauciucuri care la mine cel putin sunt 5000 - 6000 RON setul .

Nu cred ca are nici un fel de importanta ce functie ,nationalitate sau religie ai in viata asta. 

Ca sa iti permiti intradevar o masina ( care vine la pachet si cu bune si cu rele ) presupune sa nu cheltui mai mult de venitul tau pe o perioada de 3 hai sa zicem tras de coada 4 luni ale anului.

 

Masinile ce le-ai postat mai sus sunt ambele de 2l ( benzia sau diesel )

Aici eu zic ca masinile astea iti vor manca pe an undeva la 2 - 3 mii ron ( fara cauciucuri si fara sa iei in considerare un EGR ,DPF ,cutie sau eu stiu ce se mai poate strica la masina )

Daca dispui de banii aia eu zic ca e perfect 

Edited by Benilika
Link to comment
Share on other sites

Salut. Multumesc de raspuns masina ta este super, la 540i care ar fi costurile anuale cu tot inclus combustibil,revizi,impozit, rca,etc.

Nu fac mai mult de 15000 de mii de km pe an si am vazut 540i pe mobile. (combustibilul este 15000 de ron la 12% mediu pe an)

La 10000 de ron pe luna iti permiti sa intretii o masina de genul?Multumesc

https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-540i-xDrive-Touring-Aut.-LUXURY-LINE/vhc:car,cnt:de,srt:price,sro:asc,ms1:3500_24_,frn:2017,ger:automatic_gear,pwn:140,itp:alcantara!partial_leather!leather,exc:beige!silver!grey,dmg:false,pa:front_sensors!rear_sensors,ehs:true,exp:false/pg:vipcar/335592846.html

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.