Jump to content

Achiziție F11


IoanBobocea

Recommended Posts

Buna tuturor, știu că mai sunt topicuri dar din zeci de pagini răsfoite nu m-am lămurit cu ce vreau sa aflu. Mă gândesc să achiziționeze un F11 520D dar din auzite, de la proprietar, am înțeles că ar fi foarte păcătoase mai ales la transmisie. Îmi puteți spune  care sunt defectele comune la acest model pt motorizările de 2l, motoarele mari nu mă interesează. Multumesc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, IoanBobocea said:

Buna tuturor, știu că mai sunt topicuri dar din zeci de pagini răsfoite nu m-am lămurit cu ce vreau sa aflu. Mă gândesc să achiziționeze un F11 520D dar din auzite, de la proprietar, am înțeles că ar fi foarte păcătoase mai ales la transmisie. Îmi puteți spune  care sunt defectele comune la acest model pt motorizările de 2l, motoarele mari nu mă interesează. Multumesc

Salut,

Distributia e una din probleme, o faci si stai linistit. In rest ca la toate modelele, defecte rezultate in principal de lipsa preventiei, nimic special.

Bafta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, IoanBobocea said:

Buna tuturor, știu că mai sunt topicuri dar din zeci de pagini răsfoite nu m-am lămurit cu ce vreau sa aflu. Mă gândesc să achiziționeze un F11 520D dar din auzite, de la proprietar, am înțeles că ar fi foarte păcătoase mai ales la transmisie. Îmi puteți spune  care sunt defectele comune la acest model pt motorizările de 2l, motoarele mari nu mă interesează. Multumesc

Trebuie sa respecti aceleasi principii ca la cumpararea oricarei alte masini: verificat istoric, cumparare din sursa credibila, kilometraj rezonabil, pret raportat la realitate. Transmisia e chiar una dintre cele mai fiabile componente, sunt masini care ajung si la 4-500k de km fara nici o problema. La fel si motoarele 2.0D sunt destul de rezistente daca se fac reviziile la timp.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, IoanBobocea said:

Buna tuturor, știu că mai sunt topicuri dar din zeci de pagini răsfoite nu m-am lămurit cu ce vreau sa aflu. Mă gândesc să achiziționeze un F11 520D dar din auzite, de la proprietar, am înțeles că ar fi foarte păcătoase mai ales la transmisie. Îmi puteți spune  care sunt defectele comune la acest model pt motorizările de 2l, motoarele mari nu mă interesează. Multumesc

Orice masina cu km (reali) multi necesita investitii. La BMW de exemplu, "cumparaturile" incep pe la 200.000 km (reali), in rest doar daca ai ghinion.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut,

ca si posesor de F11 520d si cu xdrive, si cu motor b47,   am ajuns cu masina la 200100km,  in 2 ani de cand detin modelul, ce am schimbat la ea a fost  cuplajul de cauciuc la intrare in diferential spate, + semering intrare cardan diferential spate.

Am mai avut probleme cu electrovalva de descarcare pe compresor la pernele de aer,  ocazie cu care am descoperit un mic por la o perna,  si astfel am inlocuit ambele perne ( ianuarie 2021).

Si pentru ca e xdrive :), am mai avut ceva belele cu burdufurile de la planetare pe fata,  in final am inlocuit planetarele.

Acum la 200000km am un feeling ca urmeaza pompa de apa :))

Insa ia in considerare ca este o masina second,  sunt foarte multe piese din cauciuc/plastic care nu te tin o vesnicie oricum.

Tine cont ca este si o masina grea, de exemplu a mea are 1915kg , iar drumurile in romania sunt cum sunt...  La mine deja o simt ca incep sa de-ie semne de oboseala bucsele, asa ca undeva prin toamna o sa ii fac o revizie si la acestea.

In rest, doar consumabile :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/13/2022 at 1:19 PM, Galagie said:

Salut,

ca si posesor de F11 520d si cu xdrive, si cu motor b47,   am ajuns cu masina la 200100km,  in 2 ani de cand detin modelul, ce am schimbat la ea a fost  cuplajul de cauciuc la intrare in diferential spate, + semering intrare cardan diferential spate.

Am mai avut probleme cu electrovalva de descarcare pe compresor la pernele de aer,  ocazie cu care am descoperit un mic por la o perna,  si astfel am inlocuit ambele perne ( ianuarie 2021).

Si pentru ca e xdrive :), am mai avut ceva belele cu burdufurile de la planetare pe fata,  in final am inlocuit planetarele.

Acum la 200000km am un feeling ca urmeaza pompa de apa :))

Insa ia in considerare ca este o masina second,  sunt foarte multe piese din cauciuc/plastic care nu te tin o vesnicie oricum.

Tine cont ca este si o masina grea, de exemplu a mea are 1915kg , iar drumurile in romania sunt cum sunt...  La mine deja o simt ca incep sa de-ie semne de oboseala bucsele, asa ca undeva prin toamna o sa ii fac o revizie si la acestea.

In rest, doar consumabile 🙂

scuze ca intervin ,am un F11 din 2011 cu 253 000km si vreau sa te intreb  cum ti-ai dat seam ca trebuie schimbat cuplajul de la intrare diferential ? 

ai ridicat masina si ai vazut ca trebuie schimbat sau ..... ?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.