Jump to content

320i pareri


George99

Recommended Posts

optiunile : https://bimmer.work/vin/e13726b9f78ef9cbd642072068e6897a6/#interior

https://www.mdecoder.com/decode/wbapg31030e185798

consum 7..., nu la noi. 9-10-11 urban, maxim 14-15l (depinde de talpa, conditii de drum, cauciucuri...etc), extre urban, da, in jur de 7. (depinde de oras)

ulei...fiind benzina, e posibil sa consume din cauza simeringurilor de la supape (se schimba)

du-te vezi masina, mergi cu ea, verific-o ....

dotarile sunt ok (personal imi plac).

km....cam greu de crezut ca sunt aia !

bafta

Link to comment
Share on other sites

Am mai spus si in alt topic: mie motorul ala mi se pare din categoria "mult zgomot pentru nimic". La E90, daca nu iei macar un 330, mai bine iei diesel. Mai ales ca la noi in tara sigur o sa mai poti merge cu diesel euro 5 mult si bine, iar masina asta oricum n-o sa mai aiba cine stie ce valoare de revanzare in 4-5 ani

Link to comment
Share on other sites

Intereseaza-te putin de motorul N43, vezi ce probleme pot sa apara, daca ti-ai permite pe viitor investitiile necesare. N43 nu mai are valvetronic dar din ce stiam nu este recunoscut ca fiind un motor fiabil.

Personal cred ca e cam scump pentru un e90 in 4 cil, indiferent de nr de km.

Link to comment
Share on other sites

fiabil...

n43 poate avea probleme cu senzorul NOX, injectoare, bujii.../  N47..distributie, fulie, dpf, bujii, turbo + restul specifice motorinei.....(si la N47, daca "romanul" merge pe rosu ca e motorina 9 lei...ai sanse mari sa ai parte de niste span, alta distractie)

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Dragnea22 said:

care e mai fiabil? e90 320i sau e90 320D?

Fiabil este acela care a fost exploatat si intretinut corect si are km putini.

Cum zicea colegul mai sus daca se merge pe rosu si ii da in gura, mai are si km garla atunci bemveul devine o masina proasta, in special dieselul.

Masina din anunt arata foarte bine, mie imi place, motorizarea nu e wow, are si ea problemele ei despre care te poti documenta. Eu unul as cauta alta motorizare. 
 

Daca tot vorbim de fiabilitate/exploatare/intretinere as vrea sa imi spun parerea prin prisma experientelor traite si vazute in ultimii 5 ani.

Le luam pe rand, apoi trag concluziile.

•Este bemveul o masina fiabila? Eu zic ca este foarte fiabila saraca, avand in vedere prin cate maini trece si cate masuri la pantofi pe durata vietii.

•Exploatarea. Aici vine partea interesanta! Masina se porneste, se baga treapta intai, turat la 3.000-3.500 (diesel/benzina) apoi treapta a doua samd. Nu am vazut neamt sa astepte sa revina ralantiul dupa ce porneste masina si sa schimbe la 2.000 cat e motorul rece. Nu conteaza ca e iarna la -10 grade sau vara, masinile sunt exploatare cum am scris mai sus, nu le menajeaza deloc.

Am condus masini care aveau la bord 150 mii, 130 mii, 160 mii, vreau sa va spun ca mergeau impecabil, nu aveai ce sa le reprosezi, porneau la sfert, nu da cu fum negru/albastru/gri, nu smucea, nu troncanea, nu plm,de drag mergeai cu ele.

•Intretinerea. Exemplu concret, ieri m a trimis sefu‘ la primarie, zice ia masina mea, ma urc in ea, o pornesc, apare in bord schimb ulei depasit cu 800 km, deci de 800 km trebuia schimbat, probabil ca avea in jur de 30 mii cu uleiul.

Nu va imaginati ca schimba neamtul la 10 mii si o bibileste gen decontaminare cu argila, folie pe faruri, detailing, etc. Fratilor, astia isi aspira singuri masinile acasa sau la bezinarie, da cu carpa pe bord si fertig !

Acum vine partea si mai interesanta 🙂

Masinile sunt vandute, bun pana aici.

Abracadabra ! Ele ajung (si) in Romania.

Gasim in anunturi numai masini tipla, pachetele M, km putini si impecabile. Dar ce sa vezi, pica dupa scurt timp de la achizitionare asa bucsaraie, directie, suspensie, egr, dpf, turbina, relee, tremura masina la ralanti, smuceste in sarcina, etc.

Masinile din anunturi au in general 170-200 mii km.

Eu va intreb pe voi asa, daca masinile alea in Germania mergeau impecabil la 150-160 mii, oare ce se intampla la 170-200 mii cat ajung ele in Romania la vanzare de  sunt saci fara fund de bagat bani in ele ?!

Parerea mea e ca explicatia e una singura. Kilometri nu sunt reali. 

 

  • Like 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, wolf20 said:

Eu am un f10 din 2015 cu 59k😄

Sa l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el.

Dar sigur nu scoate fum la pornire, cutia nu smuceste si articulatia e praf, dpf ul e la locul lui, turbina nu suiera, etc.

Si eu am luat masina la 50 mii si avea aproape 7 ani la achizitie.

Eu vorbeam in general, dar sigur ai inteles ideea.

Cum spunea si colegul exista si exceptii caci altfel nu s ar confirma regula, nu i asa ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.