Jump to content

Achizitionare G20 320i sau 330i


Alex3245

Recommended Posts

Salut guys,

As vrea sa achizitionez si eu un g20 320i sau 330i. Bugetul meu ar fi in jur de 45k euro(inca nu sunt decis daca sa iau masina prin leasing sau sa o achit cash).

Eu nu am mai avut pana acum bmw, prin urmare sunt un newbie. Eu as avea urmatoarele intrebari:

1.Este diferenta mare intre 320i si 330i(masina o sa mearga preponderent in oras, as putea spune un 65%)?

2.Ar fi o problema tractiunea spate pentru Romania(pana acum m-am uitat doar pe xDrive, nu stiu cum s-ar comporta tractiunea spate iarna)?

3.Eu as vrea sa o iau cu m sport pachet, arata mult mai bine decat cel luxury. Dar am vazut multa lume ca se plange din cauza suspensiei, este intradevar o problema?

4.Este diferenta mare intre sistemul harman kardon si cel hifi?

5.Aveti vreo idee ce este aceasta dotare 4NE Blow-by-heater?

6.Am vazut ca mai toate masinile vin cu bmw premium selection, aceasta este precum garantia producatorului sau nu?

7.Ar trebui sa fiu atent la ceva in particular cand fac achizitia?

8.Pot sa extind garantia producatorului daca cumpar masina SH?

 

Multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Raspund doar la care pot:

3. Alege suspensie adaptiva daca ai posibilitatea (nu stiu daca nu e by default pe M sport) si o sa fie ok. Suspensia va fi ceva mai dura decat la un Mercedes dar nu va fi necomfortabila. Ai grija sa nu aiba cele mai mari jante dispnibile. De fapt, cele mai mici de pe M Sport probabil sunt cea mai buna alegere.

4. Este dar depinde si de urechea fiecaruia.

6. Premium selection nu este garantie de la producator.

8. Garantia de producator se poate extinde doar in primele 3 luni de la achizitia masinii noi.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mkdan2004 said:

Raspund doar la care pot:

3. Alege suspensie adaptiva daca ai posibilitatea (nu stiu daca nu e by default pe M sport) si o sa fie ok. Suspensia va fi ceva mai dura decat la un Mercedes dar nu va fi necomfortabila. Ai grija sa nu aiba cele mai mari jante dispnibile. De fapt, cele mai mici de pe M Sport probabil sunt cea mai buna alegere.

4. Este dar depinde si de urechea fiecaruia.

6. Premium selection nu este garantie de la producator.

8. Garantia de producator se poate extinde doar in primele 3 luni de la achizitia masinii noi.

Merci, masina pe care am vazut o are jante de 17 cu cauciuri de iarna, dar eu as vrea sa achizitionez alt set de jante de 18 + cauciuri de vara.

Este o diferenta mare intre geamurile acustice si cele simple? 

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa-ti raspund pentru seria 3. Dar eu am avut X5 F15 fara geamuri acustice si am trecut la X5 G05 cu geamuri acustice - diferenta considerabila. Dar sunt alte platforme, este posibil (chiar probabil) ca generatia noua sa aiba izolare fonica mai buna oricum. Tatal meu are X3 cu geamuri acustice si este mult mai bine izolat fonic decat fostul meu X5 sau decat X3-ul sau anterior (care nu avea). Nu este o comparatie "apples to apples" dar asta este experienta mea.

Pentru mine personal, geamurile acustice sunt printre dotarile esentiale pe care le caut la o masina.

Link to comment
Share on other sites

Eu iti recomand sa mergi direct spre 330i in detrimentul unui 320i. Este o diferenta notabila de putere, 258CP vs 184CP, dar si la capitolul cuplu este aceeasi poveste in mare. Legat de suspensie, asta-i specificul unui seria 3, face parte din acel "sheer driving pleasure" alaturi de tractiunea spate si directia ferma de asemenea. Legat de xdrive, nu cred ca ai nevoie de el, decat daca stii ca-ti place sa mergi mult la munte, altfel la ce ierni avem, nu ai nevoie de el. Chiar si pe zapada, atata timp cat nu o fortezi, n-ai nici o problema cu propulsia spate. Sunt doar mituri de pe vremea ursuletilor si pisicutelor care nu stiau inca ce-i ala DSC/ABS. Nu se mai aplica de la E46/E90 in sus. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1.este diferenta mare intre cele doua.330i are peste 250cp pe cand 320i are 184cp. La mers in oras nu se simte, consumul e cam tot acolo. Depinde ce vrei de la masina, 320i nu e neaprat o masina lenta, 0-100 undeva la 7secunde, dar e o masina lenta comparata cu 330i

4.nu cred ca exista luxury, doar sport,m spirt si m sport pro. Suspensia sport e foarte tare, chiar si in modul confort pe adaptive suspension. Adaptive suspension vine doar cu m sport pro din cate stiu

4.enorma

Link to comment
Share on other sites

Nu as avea nici o problema daca opresc masina intr-o panta si este putina zapada pe jos? Ma refer la tractiunea spate.

Deci ar fi ideal sa gasesc o masina cu harman kardon, daca vreau sa ma bucur de muzica.

Am vreo sansa sa gasesc un 330i la 45k, hai 47k fortat cu dotari aproape de top(Harman kardon, faruri adaptive, virtual cockpit, scaune decente)?

Am gasit un model la bavaria used cars, ii lipsesc: harman kardon, geamurile acustice, camere 360, portbagaj cu deschidere automata, Driving Assistant Professional, etc

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Cel alb? Este destul de bine echipat. Geamuri acustice pe seria 3 o sa gasesti numai cu noroc extrem sau daca plasezi comanda. Eu cu greu am gasit pe masinile enumerate mai sus (si asta inainte de "criza").

Harman-kardon - eu nu as renunta la el dar nici nu consider ca este absolut must. Am avut Basic, HiFI, Harman Kardon, pe diferite masini. Diferenta este reala dar nu ca nu mai pot asculta muzica cand ma urc intr-o masina cu HiFi (am in familie un seria 2 cu HiFi si il conduc ocazional). In ultima instanta, se poata face un upgrade aftermarket la sistemul de sunet daca este absolut necesar.

Link to comment
Share on other sites

Sincer, eu n-am vazut cred niciun seria 3 cu geamuri acustice, nici nu stiam ca este posibil sa alegi la g20 :))

 

https://bavariaused.com/stoc/masini/bmw-330i-xdrive-155435/  --> peste buget, cam tot ce iti doresti tu

https://bavariaused.com/stoc/masini/bmw-330i-xdrive-163688/ --> in buget, fara Harman Kardon, geamuri, dar are Head Up disply (recomand), trapa, faruri laser, scuane sport, sasiu adaptiv si intra in buget

 

Alternativ, cauti in Germania la dealer --> https://gebrauchtwagen.bmw.de/nsc/ si vorbesti cu firma romanesca sa o ia, daca vrei sa faci leasing.

BMW Premium Selection nu este o garantie, ci mai degraba o asigurare, oferita de Real Garant. Nu sunt incluse toate piesele si variaza procentajul acoperit in functie de kilometri

Eu am HiFi pe asta si aveam si pe F30. Pentru ce si cum ascult eu muzica in masina, mi se pare destul de bine.

Edited by Luciosu
Link to comment
Share on other sites

Da, cel alb cu cauciuri de iarna.

O sa ma duc sa-l vad, sa vad daca este chiar asa naspa acel sistem HiFi. Eu as fi vrut sa aiba si pielea neagra, maroul ala parca strica armonia interiorului.

5 minutes ago, Luciosu said:

Sincer, eu n-am vazut cred niciun seria 3 cu geamuri acustice, nici nu stiam ca este posibil sa alegi la g20 :))

 

https://bavariaused.com/stoc/masini/bmw-330i-xdrive-155435/  --> peste buget, cam tot ce iti doresti tu

https://bavariaused.com/stoc/masini/bmw-330i-xdrive-163688/ --> in buget, fara Harman Kardon, geamuri, dar are Head Up disply (recomand), trapa, faruri laser, scuane sport, sasiu adaptiv si intra in buget

Am vazut cateva modele prin germania cu geamuri acustice, oricum este o dotare chiar ieftina 400-500 euro daca nu ma insel.

Exact despre acel seria 3 alb vorbeam, ce nu ma incanta la el: trapa, pielea maro si culoarea.

Cel rosu este peste buget si nu stiu daca merita, m-as duce in aproape 60k. La banii aia mai bine imi configurez eu masina.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Initial gasisem un model fain in Germania, dar la pretul din Germania se adauga comision de 5% pe masina + 1300 euro transport.

Referitor la culoare ma gandesc sa-i pun o folie ceva, inca nu sunt sigur. Albul parca merge cu pachetul m.

E ciudat ca masina asta are garantie doar 2 ani, cea de la producator. Deci sa inteleg ca nu este un avantaj asa mare sa am bmw premium selection.

Link to comment
Share on other sites

BMW are garantie standard 2 ani, in anumite cazuri mai adauga 1 an gratis si se poate extinde in primele 3 luni, dupa activarea masinii in sistem, contracost, pana la 5 ani sau 200.000 km.

E bun si Premium Selection, iti acopera costurile mari. Ce nu acopera, din ce tin minte: lichide, zgomote interior, articulatii, chestii de genu asta.

Link to comment
Share on other sites

Da, am citit ce acopera ei. Mai nimic de ce tine de interior, dar am vazut ca nici galerie de admisie si alte chestii de astea care imi sunt straine rau.

Si cum de lumea nu isi prelungeste aceasta garantia pana la 4-5 ani, mi se pare un atuu pentru revanzare. Adaugi valoare masinii.

 

Link to comment
Share on other sites

De ce nu iti cauti o masina la dealerii BMW din Germania cu dotarile pe care le vrei - dupa care te duci personal si o ridici ? (cu 3500 euro cat economisesti, iti gasesti avion, cazare si faci si un mini concediu cu masina pana in RO si ramai si cu bani)

       Iti recomand un model cu garantie Premium Selection („garantia” nu acopera tot, dar acopera chestiunile costisitoare, in plus, masina este verificata mai temeinic in vederea acordarii garantiei  - mai ales in Germania, cele Premium Selection fiind considerate masini in stare foarte buna, aproape noua, cu putini km ) - care este valabila in toata Europa la dealerii BMW, apoi dupa expirarea ei (daca nu a facut deja masina 5 ani vechime) o poti prelungi (practic faci o noua asigurare pentru inca 1 an sau 2) direct la AB, daca indeplinesti niste conditii - istoric revizii la timp la reprezentanta, vechime, km, etc.  

Edited by Cosminbad
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Din ce am inteles BMW premium selection cel din Germania nu este cu decontare directa, doar cel din Romania este cu decontare directa, asa mi s-a spus.

Nu prea sunt documentat despre tot ce tine de adus o masina din Germania in Romania, o sa ma documentez pe seara.

1 hour ago, mkdan2004 said:

Damn, eu am interior negru si as fi vrut maro. Culmea este ca l-am ales pe acesta cu interior negru fix pentru geamurile acustice. 😄

Deci ai castigat geamurile acustice, poate o sa inceapa sa imi placa si mie maroul :)).

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca ti-au zis asa ca sa cumperi din RO.

La toate procedurile de garantie se intocmeste o proforma pe care asiguratorul extern o aproba intr-un anumit procent pana la 100%. Apoi se face lucrarea si ala plateste. Cel putin asa a fost in cazul meu, cu masina cumparata din DE cu 2 ani de Premium Selection. Posibil sa difere totusi practica intre reprezentante sau sa nu fie toti informati cum trebuie....

Link to comment
Share on other sites

On 6/14/2022 at 3:03 PM, mkdan2004 said:

 

Harman-kardon - eu nu as renunta la el dar nici nu consider ca este absolut must. Am avut Basic, HiFI, Harman Kardon, pe diferite masini. Diferenta este reala dar nu ca nu mai pot asculta muzica cand ma urc intr-o masina cu HiFi (am in familie un seria 2 cu HiFi si il conduc ocazional). In ultima instanta, se poata face un upgrade aftermarket la sistemul de sunet daca este absolut necesar.

Poti te rog sa imi zici cum este sistemul standard de pe G20? Eu nu sunt un impatimitcu muzica si din acest motiv ma intreb daca merita diferenta de pret pentru sistemul HIFI, sau e ok si cel standard?

On 6/14/2022 at 3:48 PM, mkdan2004 said:

Damn, eu am interior negru si as fi vrut maro. Culmea este ca l-am ales pe acesta cu interior negru fix pentru geamurile acustice. 😄

Consideri ca au meritat geamurile acustice? E o diferenta considerabila fata de cele standard?

On 6/14/2022 at 2:12 PM, Viper05 said:

4.nu cred ca exista luxury, doar sport,m spirt si m sport pro. Suspensia sport e foarte tare, chiar si in modul confort pe adaptive suspension. Adaptive suspension vine doar cu m sport pro din cate stiu

 

Pe preLCI a existat Standard, Advantage, SportLine si LuxuryLine, ca si game de echipare.

As vrea sa va intreb, merita scaunele sa aiba reglaj lombar sau nu? Este vreo diferenta considerabila fata de cele fara reglaj lombar?

Edited by g.popovici
Link to comment
Share on other sites

On 6/14/2022 at 10:07 AM, Alex3245 said:

1.Este diferenta mare intre 320i si 330i(masina o sa mearga preponderent in oras, as putea spune un 65%)?


 

 

Depinde de tine ce asteptari ai si ce masini ai mai condus. 320i e suficient pentru 95% din soferii din Romania. Acuma tu trebuie sa iti dai seama, daca esti in categoria celor 5%.
 

On 6/14/2022 at 10:07 AM, Alex3245 said:

2.Ar fi o problema tractiunea spate pentru Romania(pana acum m-am uitat doar pe xDrive, nu stiu cum s-ar comporta tractiunea spate iarna)?
 

Depinde de tine pe unde mergi si cat timp conduci pe zapada. Daca ai doar 2 zile cu zapada pe an, clar nu are rost. Eu am ales doar tractiune spate. Din ce am vorbit cu ceilalti posesori, daca ai cauciucuri bune te descurci, mai ales ca iernile sunt mult mai blande.

On 6/14/2022 at 10:07 AM, Alex3245 said:

 

5.Aveti vreo idee ce este aceasta dotare 4NE Blow-by-heater?

Option 4NE. Here is a description I copied.

Originally Posted by rdkind62 I believe that is the same thing they describe as "heat at rest" in the options for the interior climate control. Basically the way it works is if you push the buttom on your dash it will open up a vent that will allow warm air from the engine compartment to flow into the vehicle for about 15 minutes after you have shut off the engine. It is a small convienience for those of us in a cold climate where we will be out of the car for a short amount of time but want to keep the car warmer while we are gone.

Multumesc mult!

 

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa induc in eroare, scrisesem si mai sus, nu am G20. Am G05, tatal meu are G01 si in familie mai am un F45. Astfel am avut ocazia sa vad toate sistemele audio (mai putin cel de top), geamuri acustice si simple, etc. Dar nu pe aceasi masina.

Deci, din experienta mea - da, merita geamuri acustice dar sunt destul de greu de gasit chiar si pe masini mai scumpe. Tatal meu a luat singurul X3 cu geamuri acustice gasit la momentul respectiv la Premium Selection si era un 3.0D, cu foarte multe dotari. In rest, ce era in 4 cilindri si cu dotari civilizate nu aveau geamuri acustice. Cand am luat X5, la AB aveau cateva zeci de X5 si X6 pe stoc (noi) si doar cateva aveau geamuri acustice.

Referitor la sistemul audio - eu ascult muzica 100% din timp, Spotify, si pot trai si cu cel HiFi. De fapt am trait 4 ani si cu cel Basic (pe vechea masina). Dar eu chiar nu sunt audiofil. Asta e un subiect mai sensisbil deoarece asa cum eu pot trai cu cel Basic, sunt unii care nu pot sta 2 minute in masina nici cu cel HiFi. Ar fi totusi bine sa auzi undeva macar ca sa-ti faci o idee.

Referitor la scaune - da, 100% merita suportul lombar. Cred ca BMW este cu adevarat magar ca nu este standard pe scaunele sport.

 

Link to comment
Share on other sites

Aparent nu stiu cum sa fac quote per paragraf.

Eu nu sunt un impatimit al vitezei, sa fiu sincer. Vin de pe un 2.0 diesel de 150 cai, doar ca as vrea o masina potenta.

Eu ma gandesc sa nu am probleme cu tractiunea spate cand vreau sa urc un deal ceva si sa fie ud sau putina zapada pe jos, o sa iau cauciuri de top sigur.

Merci pentru info cu blow by heater.

O sa merg sa vad acel model, pacat ca nu pot sa fac si test drive cu el..

Link to comment
Share on other sites

On 6/14/2022 at 1:59 PM, RaYn3 said:

Eu iti recomand sa mergi direct spre 330i in detrimentul unui 320i. Este o diferenta notabila de putere, 258CP vs 184CP, dar si la capitolul cuplu este aceeasi poveste in mare. Legat de suspensie, asta-i specificul unui seria 3, face parte din acel "sheer driving pleasure" alaturi de tractiunea spate si directia ferma de asemenea. Legat de xdrive, nu cred ca ai nevoie de el, decat daca stii ca-ti place sa mergi mult la munte, altfel la ce ierni avem, nu ai nevoie de el. Chiar si pe zapada, atata timp cat nu o fortezi, n-ai nici o problema cu propulsia spate. Sunt doar mituri de pe vremea ursuletilor si pisicutelor care nu stiau inca ce-i ala DSC/ABS. Nu se mai aplica de la E46/E90 in sus. 

Orice ursulet /pisica cu lsd va fi peste dsc/abs in conditii de iarna ( ma rog presupunand ca cel care conduce are o minima intelegere legata de cum functioneaza lsd) Am avut si E30 cu LSD si E46 cu DSC si X1 xdrive, E30 cu gume de iarna bune e comparabil  X1 cu gume all season ,E46 se misca si el decent dar DSC/ABS nu puteau face minuni .Pe de alta parte incerc sa imi dau seama de cate ori a nins "rau" in Bucuresti in ultimii ani 🙂

edit: personal daca as mai lua BMW "nou" vreodata as lua fara xdrive si cat motor de peste 200 cai deci 330 . 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.