Jump to content

Achizitionare G20 320i sau 330i


Alex3245

Recommended Posts

Serios?! nu pe M-uri sper?Adica e optiune? 

asta ar fi cred

 Diferenţialul M Sport are distribuţie variabilă a puterii către roţile spate, pentru a optimiza tracţiunea şi stabilitatea la condus atunci când automobilul schimbă banda de rulare, când accelerează după viraje, când intră în viraje cu viteză mare sau pe suprafeţe cu denivelări, zăpadă, pietriş sau gheaţă. Acesta oferă manevrabilitate precisă chiar şi atunci când coeficientul forţei de accelerare laterală este mare. Reglarea constantă şi precisă a blocajului diferenţialului asigură o experienţă de condus mai dinamică şi mai mult control asupra automobilului.

Tracţiunea este optimizată prin intermediul unui dispozitiv controlat electronic, ce reduce diferenţa dintre viteza de rotaţie a roţilor din spate. Sistemul, care a fost creat pentru domeniul motorsportului este conectat la Controlul dinamic al stabilităţii (DSC – „Dynamic Stability Control”) printr-o unitate de control electronic. Acesta asigură în mod proactiv o acţiune de blocare optimă, astfel neutralizează diferenţele vitezei de rotaţie dintre roţile spate, eliminând tendinţa de subvirare. Diferenţialul M sport asigură aderenţă optimă, stabilitate direcţională şi manevrabilitate remarcabilă, în timp ce întreaga putere de propulsie a motorului este transformată în acceleraţie.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, alex230ro said:

Serios?! nu pe M-uri sper?Adica e optiune? 

asta ar fi cred

 Diferenţialul M Sport are distribuţie variabilă a puterii către roţile spate, pentru a optimiza tracţiunea şi stabilitatea la condus atunci când automobilul schimbă banda de rulare, când accelerează după viraje, când intră în viraje cu viteză mare sau pe suprafeţe cu denivelări, zăpadă, pietriş sau gheaţă. Acesta oferă manevrabilitate precisă chiar şi atunci când coeficientul forţei de accelerare laterală este mare. Reglarea constantă şi precisă a blocajului diferenţialului asigură o experienţă de condus mai dinamică şi mai mult control asupra automobilului.

Tracţiunea este optimizată prin intermediul unui dispozitiv controlat electronic, ce reduce diferenţa dintre viteza de rotaţie a roţilor din spate. Sistemul, care a fost creat pentru domeniul motorsportului este conectat la Controlul dinamic al stabilităţii (DSC – „Dynamic Stability Control”) printr-o unitate de control electronic. Acesta asigură în mod proactiv o acţiune de blocare optimă, astfel neutralizează diferenţele vitezei de rotaţie dintre roţile spate, eliminând tendinţa de subvirare. Diferenţialul M sport asigură aderenţă optimă, stabilitate direcţională şi manevrabilitate remarcabilă, în timp ce întreaga putere de propulsie a motorului este transformată în acceleraţie.

Vine standard cu pachetul m sport pro

 

Toate dieselurile vin cu mht si parca doar 340i din modelele pe benzina. Nu inteleg de ce, 520i vine cu mht de exemplu

e simplu de verifica, daca se poate dezactiva start/stop e fara mht ,daca butonul lipseste e cu mht

 

 

Link to comment
Share on other sites

Sincer intre 330i si 330e as alege 330e. Mai ales daca o arzi mult prin oras. Nu stiu cat de adevarat e, am un coleg cu 330e, el spune ca doar pe motorul electric masina ajunge la peste 140km/h,  daca ma minte si eu te mint

daca iei modelul sedan , ai un portbagaj absolut minuscul

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Viper05 said:

Sincer intre 330i si 330e as alege 330e. Mai ales daca o arzi mult prin oras. Nu stiu cat de adevarat e, am un coleg cu 330e, el spune ca doar pe motorul electric masina ajunge la peste 140km/h,  daca ma minte si eu te mint

daca iei modelul sedan , ai un portbagaj absolut minuscul

n-ai bani nici de pneuri de vara si vorbesti de g20 330

Edited by Dragnea22
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Ai unde sa incarci? Tine cont ca la PHEV, o sa se incarce, daca nu ma insel cu maxim 3,6 kwh. Bateria are 12 kw, deci asta inseamna cam 3 ore jumate. Spun asta, deoarece nu e fezabil sa stai o data la 2-3 zile cate 4 ore, pe la mall/ kaufland. Daca ai cum sa incarci acasa/birou si n-ai nevoie de portbagaj, go for it.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Luciosu said:

Ai unde sa incarci? Tine cont ca la PHEV, o sa se incarce, daca nu ma insel cu maxim 3,6 kwh. Bateria are 12 kw, deci asta inseamna cam 3 ore jumate. Spun asta, deoarece nu e fezabil sa stai o data la 2-3 zile cate 4 ore, pe la mall/ kaufland. Daca ai cum sa incarci acasa/birou si n-ai nevoie de portbagaj, go for it.

Eu pentru urmatoarele 2,3 luni as avea unde sa o incarc, apoi ma mut la apartament si nu o sa mai am unde. Clar nu ma duc sa imi pierd viata prin parcari pentru economie de 300-400 lei pe luna.

6 minutes ago, mkdan2004 said:

Cam asa as gandi si eu. Doar ca mie imi place si ca design Touring-ul mai mult.

Eu nu am putut sa ma impac cu masinile break inca, mai dureaza pana ajung acolo.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Alex3245 said:

Eu pentru urmatoarele 2,3 luni as avea unde sa o incarc, apoi ma mut la apartament si nu o sa mai am unde. Clar nu ma duc sa imi pierd viata prin parcari pentru economie de 300-400 lei pe luna.

Daca n-ai cum s-o incarci, gen peste noapte acasa sau la birou, cat esti la munca, eu nu vad rostul PHEV. De asta spuneam de parcari, nu neaparat economie, ci faptul ca doar acolo vei putea incarca sau la benzinarii, dar timpul pierdut o sa fie tot ala, ca atat poate incarca masina.

Nici eu nu sunt cu break-urile, dar daca mi-as lua ar fi doar doua variante: G21 sau V60 de la Volvo

Link to comment
Share on other sites

sa lamuresc si cateva aspecte discutate aici pe thread legate de BPS, poate ajuta oamenii sa adune informatii mai detaliate si cat mai corecte.

BPS este o denumire comerciala pentru garantie, fiecare dealer BMW poate oferi garantie BPS pentru masinile comercializate de catre ei (am vandut masina cu 120.000 km cu garantie BPS 24 luni, spunea cineva ca trebuie sa aibe km putini, total gresit, nu are nicio relevanta: ideea este ca masina sa fie achizitionata de la un dealer BMW, intretinuta doar in service BMW (nu partener), sa nu aibe revizii depasite cu mai mult de 11%, sa fie efectuata o verificare 360 inainte de livrare + reparatii finalizate, inclusiv mentenanta periodica, daca inainte de livrare masina cere revizie in urmatoarele 6 luni sau mai putin de 10.000 km, revizia trebuie efectuata pe costurile celor care comercializeaza masina. (aici difera verificarea si reparatiile in functie de ce garantie este in spate, cerintele sunt diferite, deoarece garantia BPS nu este sustinuta in spate de aceasi firma de garantii la fiecare dealer, de exemplu la noi, Automobile Bavaria, garantia din spatele denumirii BMW Premium Selection, este Real Garant, pana acum ceva timp, Germania oferea BPS pe 12 luni deoarece era un furnizor slab de garantii in spate, asta pentru cine considera ca in Germania umbla cainii cu covirigi in coada.

deci pe scurt, garantia BPS oferita din Germania nu are mereu decontare directa la un service autorizat din Romania, de preferat in momentul in care ajungeti cu masina in service in Romania sa va faca deviz dupa sa se trimita catre garantie si sa va confirme ca totul este acoperit. in mod normal, o masina de la un dealer BMW din Germania trebuie intermediata printr-un alt dealer din Romania, asa te asiguri ca garantia o sa fie valabila la tine in tara ca pana la urma acolo utilizezi masina, sau sa te asiguri macar ca dealer-ul respectiv iti ofera Real Garant (ca sa nu te doara capul mai tarziu) deoarece alti furnizori de garantii sunt mai slabi si nu acopera chiar atat de multe lucruri.

 

Link to comment
Share on other sites

Depinde de la caz la caz. Eu am luat mașina din Germania in 2019 cu garanție real garant de 2 ani, dar lista de excluderi e mai mare decât cea de chestii acoperite. 

Trebuie căscat bine ochii și citit cartea de garanție când alegi mașina, ca să știi la ce sa te aștepți. 

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

Eu am luat tot în 2019 un f20 cu europlus,1 an.

Masina avea in jur de 30k km și am schimbat răcitor pe recall și am vopsit o bară pe casco,de la pietre,atat.

Cel mai important mi se pare,masina sa fie achiziționată de la dealer bmw,cu km puțini și bineînțeles din germania,ca aici e problemă mare...

Părerea mea ca sub 50k km, slabe șanse sa fie o mașină cu probleme,indiferent de garanția oferită. 

Dar cu condiția sa fie cumparata de la bmw, nu de pe olx.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mgi said:

Depinde de la caz la caz. Eu am luat mașina din Germania in 2019 cu garanție real garant de 2 ani, dar lista de excluderi e mai mare decât cea de chestii acoperite. 

Trebuie căscat bine ochii și citit cartea de garanție când alegi mașina, ca să știi la ce sa te aștepți. 

 

exact ce am vrut sa punctez si eu si sa inteleaga toata lumea. a fost dealer bun daca in 2019 ai prins cu Real Garant in Germania, pe atunci nemtii nu prea voiau sa auda de garantia respectiva pentru ca sunt niste costuri foarte mari si verificarile 360 sunt foarte drastice (repet, masina trebuie pusa la punct ca sa fie eligibila garantia)

 

1 hour ago, wolf20 said:

Eu am luat tot în 2019 un f20 cu europlus,1 an.

Masina avea in jur de 30k km și am schimbat răcitor pe recall și am vopsit o bară pe casco,de la pietre,atat.

Cel mai important mi se pare,masina sa fie achiziționată de la dealer bmw,cu km puțini și bineînțeles din germania,ca aici e problemă mare...

Părerea mea ca sub 50k km, slabe șanse sa fie o mașină cu probleme,indiferent de garanția oferită. 

Dar cu condiția sa fie cumparata de la bmw, nu de pe olx.

tocmai ce spuneam, sunt sanse sa fi fost si revizia depasita si atunci nu au mai putut da Real Garant, folosim si noi garantii pe un an pentru masinile care au reviziile depasite, asa cum am specificat mai sus.

ce problema e aici mai exact si de ce va bateti voi cu pumnii in piept cu Germania? :)))) sau compari privat care vand in Germania vs privat in Romania? ca daca comparam de dealeri, am niste povesti cu Germania pe care prefer sa le tin confidentiale 😄 au si ei uscaciunile si problemele lor.

57 minutes ago, Alex3245 said:

Pai masina o sa fie achizitionata de la BMW, asta este sigur. Eu as fi vrut sa prind un model cu garantie mai mare de la producator, dar masina pe care o sa o vad are doar 2 ani de producator, parca 3 ani era minimul, nu ?

garantiile de producator standard sunt 2 ani de la livrare.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ckh said:

 

exact ce am vrut sa punctez si eu si sa inteleaga toata lumea. a fost dealer bun daca in 2019 ai prins cu Real Garant in Germania, pe atunci nemtii nu prea voiau sa auda de garantia respectiva pentru ca sunt niste costuri foarte mari si verificarile 360 sunt foarte drastice (repet, masina trebuie pusa la punct ca sa fie eligibila garantia)

 

tocmai ce spuneam, sunt sanse sa fi fost si revizia depasita si atunci nu au mai putut da Real Garant, folosim si noi garantii pe un an pentru masinile care au reviziile depasite, asa cum am specificat mai sus.

ce problema e aici mai exact si de ce va bateti voi cu pumnii in piept cu Germania? :)))) sau compari privat care vand in Germania vs privat in Romania? ca daca comparam de dealeri, am niste povesti cu Germania pe care prefer sa le tin confidentiale 😄 au si ei uscaciunile si problemele lor.

garantiile de producator standard sunt 2 ani de la livrare.

In primul rand,oferta in germania este mult mai mare ca aici,iar masinile infinit mai curate si mai accesorizate decat in ro

si in al doilea rand,comportarea dealerului lasa foarte mult de dorit,tipic romanesc,nu te mai suna inapoi,nu mai raspunde la mesaje,etc.

 

La Bavaria Sibiu ma refer,ca in Bucuresti nu gasisem nimic pe stoc.

 

probabil s o mai fi schimbat atitudinea intre timp,dar cred in continuare ca nu merita sa pierdem timpul cu dealerii sh de aici,parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Am văzut masina și acum mai am câteva întrebări:

1. Tipul de la reprezentata mi-a spus ca trebuie sa îmi fac cont in Germania pentru feature-urile de Connected car, pentru a folosi aplicația my BMW, chiar îmi trebuie cont de DE și dacă da aveți vreo idee care este motivul?

2. Discurile de frâna erau cam ruginite și când băgai din drive in reverse, făcea un zgomot dubios rau, el mi a spus ca este din cauza discurile ca sunt prea ruginite, așa este ? 

3. Cei care folosesc aplicația My BMW, se poate debloca masina și cu telefonul? 

4. De unde recomandați achiziționarea unor jante de 18”/19” și care ar fi cele mai bune pneuri ?

5. Masina are esim, nu? 

Multumesc anticipat!

 

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.