Jump to content

N 47 mort la 3 zile de la achizitie


mikee

Recommended Posts

Cred ca initiatorul topicului realizeaza ca, daca nu reuseste o intelegere amiabila cu vanzatorul, are de urmat un proces lung si anevoios in justitie care oricum nu se stie cum se va incheia.

Daca asta se intampla acum 20 de ani era de inteles, acum insa, cu toate metodele de informare, sa cumperi astfel de masini de la astfel de persoane este cel putin naiv. Asta arata o data in plus cat de important este pretul la cumpararea unei masini, pentru unii...

Edited by raduron10
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc tuturor pentru ajutorul dat .

Banii inapoi sunt constient ca sunt slabe sanse sa ii recuperez, insa sunt resemnat deja si o sa incerc sa repar masina. O sa incerc sa discut cu individul macar sa impartim cumva paguba. Mai pierd si eu , mai scade si el din profit si toata lumea va fi multumita.Cu exceptia motorului, masina se prezinta in rest foarte ok , km sunt reali si nu as renunta la ea . Din pacate sunt putine motoare pe la dezmembrari si e destul de dificil de gasit unul ok, la un pret cat de cat decent.

Va anunt cum evolueaza totul in continuare .

Link to comment
Share on other sites

Ti-am spus si mai sus, un motor ok bate spre 3000 de euro, cu km putini si cu garantie. Cauta pe ebay daca vrei sa faci o treaba ca pentru tine si sa te poti bucura de masina! 

Un exemplu mai jos: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/motor-bmw-2-0d-n47d20c-184ps-520d-320d-f10-f30-bj14-komplett/1700276342-223-4066

Edited by Jayson
Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, mikee said:

Va multumesc tuturor pentru ajutorul dat .

Banii inapoi sunt constient ca sunt slabe sanse sa ii recuperez, insa sunt resemnat deja si o sa incerc sa repar masina. O sa incerc sa discut cu individul macar sa impartim cumva paguba. Mai pierd si eu , mai scade si el din profit si toata lumea va fi multumita.Cu exceptia motorului, masina se prezinta in rest foarte ok , km sunt reali si nu as renunta la ea . Din pacate sunt putine motoare pe la dezmembrari si e destul de dificil de gasit unul ok, la un pret cat de cat decent.

Va anunt cum evolueaza totul in continuare .

Pari destul de resemnat sa mai cheltui cateva mii bune de euro, desi eu cred ca ai avea sanse sa iti recuperezi banii (adica, o consultatie la un avocat costa cateva sute de lei, iar o vizita la o sectie de politie cateva ore, sa intrebi daca nu poate fi vorba de inselaciune)- atata timp cat ti-a vandut o masina reparata "pe genunchi"- are factura de la service-ul unde s-a schimbat vestita distribuite cu acele minunate piese Febi? Eu cred ca vanzatorul ar deveni mai sensibil si in ipoteza unui control Anaf, pe suspiciune de evaziune fiscala, lucru pe care nu as avea nici o jena sa il mentionez daca ar refuza sa imi returneze banii, minus cateva sute de euro acolo, pt deranj, si sa isi recupereze el masina.

Nu stiu ce perla rara crezi tu ca ai achizitionat, dar un motor ok+schimb+diverse fluide costa vreo 4000 euro, daca adaugi asta la pretul de achizitie, timp pierdut, ajungi la pretul unui autoturism cumparat de la un dealer, cu ceva garantie, sau macar garantia ca nu a fost reparata cine stie pe unde.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am revenit cu informatii

Cu samsarul am renuntat sa imi mai bat capul, deh lipsa timp si chef. Il cheama Lucian si impreuna cu socrul lui Rosu Petru Mirel ( sunt din Targu Neamt )aduc masini din Germania , Lucian BMW-uri si socru su Audi.La ultima discutie cu el , desi initial a fost de acord sa suportam amandoi paguba, a dat-o cotita si mi-a zis ca tocmai a luat un seria 4 si cand a ajuns cu el acasa a inceput sa-i bata lantul. Cica cu cine sa se certe.Se baza probabil pe faptul ca nu aparea nicaieri in acte si nu aveam ce ii face , desi aveam filmare cu el cand a venit si mi -a adus masina pe platforma si deasemenea am o filmare de pe camera cum i -am dat banii in casa la mine.

Sa revenim la masina, circula si am facut cu ea vreo 400 km, totul in regula pana acum.

Am investit aproape 10000 ron in motor , singurul regret fiind ca nu am pus pompa de ulei noua.Am inlocuit blocul motor complet impreuna cu pompa de ulei cumparate de la un coleg de pe forum de la Brasov, bloc si pompa care se prezentau f bine dupa spusele vanzatorului, motorul de pe care proveneau avand km putini si confirmat de mecanicul meu.

Dupa montaj mecanicul a pus manometrul si in relanti presiunea uleiului era de 1 bar , in programul de service presiunea minima relanti ar fi trebuit sa fie 1.1 bar.

Cu aceasta ocazie i-am curatat galeria de admisie( avea ceva calamina) si I -am inlocuit clapetele cu altele pe original(aveau ceva joc stanga dreapta )

Deasemenea turbina a fost verificata si este in parametri, _chiulasa_ refacuta, pus si 4 bujii noi Beru si releu sa fie .

Ulei i-am pus momentan un Castrol C-3 , urmand ca in 2-300 km sa il dau jos si sa ii pun Liqui Moly 4200 si filtru Mahle.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep prea bine la mecanica, dar problema care a cauzat toata distractia a fost pompa de ulei care a decedat subit. Din spusele mecanicului, in loc sa pompeze uleiul pe tur,scotea uleiul prin alte parti ( nu mai retin exact).

Totusi ea probabil mai pompa ceva ulei incat in bord nu mi s-a aprins nimic si nici pe diagnoza nu aparea absolut nici o eroare .

Daca am retinut bune si nu vb prostii era la pistonul 2 un cuzinet sudat pe vibrochen,in baie aveam un pumn de span .

La demontare chiuloasei de bloc, s-a vazut clar ca fusese umblat acolo, erau urme de smirghel atat pe bloc cat si pe _chiulasa_.

Capacul de deasupra, la culbutori ( daca zic corect ), avea o fisura de 5 cm si curgea ulei direct pe filtrul de particule( samsarul zicea ca poate nu erau stranse bine suruburile, dar nici vorba de asa ceva. Probabil imi zicea mecanicul ca au incercat sa scoata injectoare sa le schimbe sau saibele de foc si atunci l au crapat .

Blocul si pompa au fost 500 euro ,_chiulasa_ avea o supapa indoita, inlocuit ghiduri si simeringuri , facut planul  1000 ron , curatat galeria si inlocuit clapetele , inlocuit termoflot , garnitura _chiulasa_ si suruburi noi pe original  550 ron, plus inca ceva garnituri pe acolo toate pe original, 4 bujii Beru  si releu,saibe foc noi pe original, ulei Castrol pt un schimb rapid si apoi Liqui Moly, pompa apa Hepu si antigel posibil si alte ceva maruntisuri pe care nu mi le mai amintesc acum. Cu tot cu manopera , toata distractia s -a dus spre 10000 ron .

Macar kitul de distributie( Febi) si cel de ambreiaj ( LUK )erau noi cum zicea samsarul.

Un motor second cu ceva garantie era 1500 euro,apoi manopera tot pe acolo eram, dar nu stiam cate zile are si acela .

Asa macar stiu ce s-a facut in el si sper sa duca.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Blocul motor l ai luat complet? Sau cum? Eu asa am crezut.

 

Ai luat bloc motor cu vibrochen, pistoane, etc pana la chiulasa, nu?

 

Daca e asa, e ok si e bun si prețul. Eu am vândut blocul motor cu cilindrii si biele cu 2200 lei acum vreo 4 ani parca si pompa de ulei cu vreo 400-500 lei. 
 

1000 de lei am dat si eu pentru rectificare chiulasa cu 3 supape îndoite undeva in Craiova. 
 

Nimic nu s a stricat pentu ca a cedat piesa întâmplator, a fost ceva mânărie in motor acolo, pregătită de vânzare. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.