Jump to content

Sunet după hidrolock


Recommended Posts

Salutare. Soția mea, a trecut cu mașina prin apa puțin mai înaltă. Și a rămas cu mașina blocata în apa. Motorul s'a oprit când a trecut prin apa.

Mașina este e90, 320, diesel din 2006

Am dus mașina la mecanic, a desfăcut galeria de admisie, bujiile și ce a mai făcut el. A scos toată apa. A schimbat uleiul, filtrele.

Mașina pornește. Merge, trage ca înainte.

Problema este ca, se aude un sunet, ca și cum ar fii o cartela pusa la spițele unei roti de bicicleta. Mașina acum trepideaza. Când o accelerez numai trepideaza.

Fum nu scoate. Am fost cu ea la mai mulți mecanici dar nimeni nu știe ce are. Am făcut vreo 100 de km cu ea de atunci. La fel de bine trage ca înainte.

 

Am zis ca maine schimb si epuratoul de gaz. 

Va mulțumesc. Și apreciez orice idee.

Edited by ciorax
Link to comment
Share on other sites

Sigur ca merge, însă nu în parametri normali.

Prin îndoirea bielei, cilindrul respectiv are un raport de compresie mai mic decât cel nominal, iar calculatorul de motor încearcă sa compenseze prin modificarea parametrilor de injecție, aspect evidențiat și de rezultatele afișate în poza postata de tine. 

 

 

 

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Deci, ar trebui sa schimb motorul. 

1 minute ago, mase said:

Sigur ca merge, însă nu în parametri normali.

Prin îndoirea bielei, cilindrul respectiv are un raport de compresie mai mic decât cel nominal, iar calculatorul de motor încearcă sa compenseze prin modificarea parametrilor de injecție, aspect evidențiat și de rezultatele afișate în poza postata de tine. 

 

 

 

 

Mulțumesc frumos

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, RaYn3 said:

La o corectie de +5 pe un injector, ce te astepti sa fie, presiunea in roti? E clar ca-i ceva in neregula cu acel injector, fie ce iti spunea mase cu biela ori toate piesele aferente acelui cilindru. 

Salut. Dacă știam e clar ca nu întrebam. Am zis ca poate este altceva, ce se poate repara fără schimbarea motorului. Nu înțeleg de unde atâta răutate când întrebi. Nu cred ca tu, te-ai născut învățat . Oricum mersi de sfat.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, ciorax said:

Salut. Dacă știam e clar ca nu întrebam. Am zis ca poate este altceva, ce se poate repara fără schimbarea motorului. Nu înțeleg de unde atâta răutate când întrebi. Nu cred ca tu, te-ai născut învățat . Oricum mersi de sfat.

N-am vrut sa fiu ironic, dar daca cine ti-a facut testul de injectoare a vazut acea corectie de +5 si asta cand limitele in ISTA sunt +/-4 (desi sunt exagerate), trebuia sa-ti fi spus din capul locului unde-i problema. Nu trebuie sa fii un geniu sa-ti dai seama unde e problema dupa un test la care-ti arata niste limite din care tu esti iesit de-a binelea, plus ca vezi la celelalte injectoare unde sunt corectiile, adica in jurul valorii de 0. 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, WIN60 said:

Cum zice mase.. din pacate, ala e verdictul. 
 

Ca sa fii împăcat ca nu este injectorul, schimba l cu altul de pe alt cilindru, daca defectul rămâne pe același cilindru, poți caută motor fără sa l mai desfaci. 

O sa încerc cum spui tu. Îți dai seama ca vreau sa salvez câțiva banuti. Dar mna. 99% cred ca este dus motorul.  Și 1 % încă crede ca se poate repara.

 

Mulțumesc tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.