Jump to content

Nu porneste, dupa 15-25 min porneste


Recommended Posts

Salut, va rog sa ma ajutati cu o problema…. 
Am un BMW E90 318i motor N43, Am o problema de nu stiu unde sa ma mai duc…. Masina din cand in cand adica foarte rar nu mai porneste…. merg cu ea la drum lung si daca ma opresc undeva trebuie sa astept 15-30 min sa porneasca. Mentionez ca are bujii noi, baterie noua, senzor axa cu cama schimbat, pompa de apa schimbata, pompa de benzina schimbata. voi atasa poze cu erorile pe care mi le da. multumesc 04A11386-03C6-4DEE-B8BD-288C05376C83.jpeg.b9f6620bbf124ba5a9d1a868ac1efb14.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

Am acelasi motor pe aceeasi masina ca si tine din pacate nimic din ce ai schimbat nu va rezolva problemele pe care le ai pentru ca sunt mai multe si eu am trecut prin ele, am sa le iau pe rand 

1- 30C1- sigur se aprinde avertizarea de presiune mica a uleilui la ralanti dupa ce alergi putin masina, se rezolva prin schimbarea de senzor presiune ulei + electrovana control presiune ulei , si scapi de problema ( asta doar daca motorul este in mintile lui si nu are probleme pe la cuzineti sper ca nu). Cost aproximativ 1000 Ron si eu le-am schimbat si am scapat.

2- 2A26 - Catalitic convertor in Stratified Charge - cel mai probabil catalizatorul este din pacate distrus , cost 5000 Ron , si eu am avut aceasta problema si le-a schimbat

Restul erorilor sunt legate de faptul ca sistemul de Nox al masini tale este nefunctional, misfire+engine mixture control etc.

Motoarele astea de le avem noi sunt extrem de complexe si nu cred ca vei gasi mecanic sa ii dea de cap, functionarea motorului in modul corect este in Stratified charged operation = amestec extrem de saarac= valori sonde lambda 2,5-3 .motorul are sunet de diesel la ralanti 

Daca motorul are erori pe sistemul de Nox va incepe sa mearga in modul de injectie omogena ( mod de urgenta/avarie) pe N43 si nici un injector nu va fi masurat corect sau va avea valori de functionare ideale si de aici incep toate problemele tale.

Vad ca te pricepi cu ISTA , fa te rog rost si de INPA si rupe 50 de Euro si fa o diagnoza remote la https://bimmerprofs.com/online-diagnostics-n43n53/ , eu dupa ce am aruncat cu mii de lei tot la ei am ajuns si am adus motorul pe linia de plutire

Bafta multa si daca mai pot sa te ajut cu mare placere pentru ca imi inchipui prin ce treci

Salut , 

Inca ceva, sper ca nu ai pus buji Bosch la N$3 se pun doar NGK

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.