Jump to content

Discutie despre injectoare


Recommended Posts

Daca e piezo, as pune nou sau reconditionat cu certificat si garantie.

Daca e solenoid, marea majoritate se reconditioneaza si merg si doar cu, certificat si cod nou de corectie de incarcat in DDE.

Nou cod de corectie trebuie si la alea piezo reconditionate.

Pe termen lung.. raspunsul e nou la ambele. 😉 Alea solenoid vor tine intotdeauna mai mult decat cele piezo (rectificate sau nu ambele tipuri).

Solenoid s-au pus inca pe motoare B47... dar cele mai multe probabil au piezo..

Nu am auzit sa poata fi inlocuite piezo cu solenoid.. 

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Andrei525 said:

Cu ce as putea sa curat scaunul injectorului daca gasesc mizerie/calamina? Exista vre-o scula ceva  pentru asta?

Set cu dopuri si perii. Iti mai trebuie furtun subtire pe care sa il conectezi la un aspirator si o bormasina..

https://www.emag.ro/trusa-perii-curatat-scaun-injectoare-14-piese-3791/pd/D7YG2BMBM/

Edited by bimmer90f30
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi. Am strans la cuplu si am facut un “bleeding” la instalatia de combustibil si a mers imediat. 
Dar.. am o intrebare. Injectoarele vechi aveau ultima litera I si cele reconditionate au litera H. Stie cineva cum as putea sa decodez injectorul dupa serie? Ma refer la codul IMA

Am impresia ca cele cu I aveau un debit putin mai mare decat cele cu H dar mai mare decat cele cu G. 

Edited by Andrei525
Link to comment
Share on other sites

Andrei nu stiu cum ti-au fost reconditionate injectoarele dar iata un servici online in straintate cu garantie de doi ani, sw facw cu generate de cod nou..:

"...IMPORTANT - OLD INJECTOR DEPOSIT***

THESE INJECTORS ARE SOLD ON EXCHANGE BASIS .

WE REQUIRE A ADDITIONAL COST PER INJECTOR REFUNDABLE DEPOSIT BEFORE WE POST THE ITEM TO YOU .

THIS DEPOSIT WILL BE REFUNDED WHEN YOU RETURN YOUR FAULTY INJECTOR(S) TO US.

OR 

YOU CAN SEND YOUR FAULTY INJECTORS TO US FIRST THEN NO DEPOSIT IS REQUIRED .

 

***COMPATIBILITY DECLAIRAION ***

COMPATIBILITY IS NOT ALWAYS ACCURATE . WE WANT YOU TO DOUBLE CHECK & MATCH THE PART NUMBER BEFORE YOUR PURCHASE.

OR PLEASE SEND US YOUR VEHICLE REG NUMBER , WE WILL CHECK FOR YOU IF THIS PART FITS YOUR VEHICLE .

***CODING***

NEW CALIBRATION CODE IS SUPPLIED WITH EVERY INJECTOR . THE CODE WILL BE FOUND ON A STICKER ON THE INJECTOR ITSELF. VEHICLE MUST BE CODED IN WITH NEW CODE USING DIAGNOSTIC EQUIPMENT. 

***WARRANTY***

THIS REMANUFACTURED INJECTORS ARE SUPPLIED WITH 2 YEAR WARRANTY .

WARRANTY TERMS ARE CLEARLY STATED ON THE INVOICE . IF YOUR FUEL SYSTEM FOUND TO BE CONTAMINAED WARRANTY WILL BE VOID AND SUBJECT TO FURTHER REPAIR COST . 

YOU MUST FOLLOW OUR SUPPLIED FITTING INSTRUCTION WITH OUR REMAUFACTURED INJECTOR(S), TO PREVENT PROBLEMS CAUSED BY FUEL CONTAMINATION ."

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Cand se reconditioneaza un injector se genereaza un cod nou de service-ul care iti repara.

Daca nu scrii noul cod in ECU masinii, o sa mearga ca o cizma motorul,nu in parametrii.

Cel mai ok injector nou, scris codul in calculator,sters erori cu ISTA si monitorizat pe urma.

 

  • De acord! 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Gresit!

Motorul poate sa funcționeze perfect, fără probleme! Dar este bine sa fie codat ca sa nu apara probleme. 
 

Caz F30 N47, injector dat la schimb in locul celui vechi, cu cod diferit, pus pe mașina, mașina mergea perfect, după o săptămâna la codat ca i am zis eu ca sa fim siguri ca nu apare vreo problema. 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, WIN60 said:

Motorul poate sa funcționeze perfect, fără probleme! Dar este bine sa fie codat ca sa nu apara probleme

Totusi pe acest topic e vorba de inhectoare si doar de injectoare. Adica sa stim ce e cel mai bun cand e vorba de ele; un fel de next level...

Despre care stim ca trebuie sa functioneze CALIBRAT ca sa aiba fiabilitate si eficienta maxima.

Cum se face ca la alea de fabrica (calibrate desigur) ne uitam si le schimbam cand bat prea tare in +/-2, nici macar 4, ca daca parlesc pistoanele..!

La astea SH facut fara cod de toleranta.. CUM STIM cand bat mai tare si's uzate/terminate!?

Edited by bimmer90f30
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, bimmer90f30 said:

Totusi pe acest topic e vorba de inhectoare si doar de injectoare. Adica sa stim ce e cel mai bun cand e vorba de ele; un fel de next level...

Despre care stim ca trebuie sa functioneze CALIBRAT ca sa aiba fiabilitate si eficienta maxima.

Cum se face ca la alea de fabrica (calibrate desigur) ne uitam si le schimbam cand bat prea tare in +/-2, nici macar 4, ca daca parlesc pistoanele..!

La astea SH facut fara cod de toleranta.. CUM STIM cand bat mai tare si's uzate/terminate!?

Salut, nu stim, tocmai de aceea aceste masini trebuiesc intretinute conform manualului si nu dupa cum erau intretinute in trecut masinile fara senzori si electronica multa. Aceste lucruri nu le inteleg unii si sufera apoi cheltuind bani cu tot felul de mecanici si interfete plus softuri care nu au nici o treaba cu BMW. Exista proceduri de tot felul, aerisire a sistemului de alimentare, in locul desfacerii piulitei de la injectoare ca la Aro, de invatare a calculatorului de la bujii cu bujiile montate noi, tot felul de restrictii privind compatibilitatile intre piese, etc. Dar de unde sa stie Gheorghe de aceste lucruri, el stie ca se pun sarme si coliere de plastic in loc de suruburi si cleme si multe altele..... Am un coleg care a cumparat un E 39 530i "facut" de un meserias cu piese de pe E46, E60, totul carpit cu silicon sanitar pe la fetele de usi cu o gramada de improvizatii pe la partea electrica, asta cred unii ca e ok sa faca la aceste masini.

Merge ea si asa, ce daca are DDE de E46 pe E39 si cutie de E60, au facut ei teste pe banc si totul e perfect calibrat si in parametri, de noaptea mintii. Daca in ISTA exista procedura de codare a valorilor injectoarelor schimbate sau reconditionate de ce sa o faci, ce stiu ei, prostii de ingineri care au testat si elaborat acele proceduri?

Observatia ta este de nota 10.🙂

Zile bune.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/21/2022 at 9:49 PM, bimmer90f30 said:

NEW CALIBRATION CODE IS SUPPLIED WITH EVERY INJECTOR . THE CODE WILL BE FOUND ON A STICKER ON THE INJECTOR ITSELF. VEHICLE MUST BE CODED IN WITH NEW CODE USING DIAGNOSTIC EQUIPMENT. 

Corect, asta de ex este unul din cele mai importante lucruri cand vine vorba de injectoare reconditionate

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/22/2022 at 6:28 PM, bimmer90f30 said:

Totusi pe acest topic e vorba de inhectoare si doar de injectoare. Adica sa stim ce e cel mai bun cand e vorba de ele; un fel de next level...

Despre care stim ca trebuie sa functioneze CALIBRAT ca sa aiba fiabilitate si eficienta maxima.

 

Da, ca sa functioneze 100% in parametri, trebuie codate injectoarele. Dar chiar daca nu sunt codate, motorul se auto-calibreaza si reuseste sa faca treaba asta chiar foarte bine. Adica in practica diferenta dintre codat si necodat e foarte mica - undeva pana in 5%. 

De exemplu eu am doua injectoare pe masina care nu au putut fi codate, pentru ca n-a recunoscut calculatorul codurile. Si sunt injectoare noi, nu reconditionate. Dar merge totul bine.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mgi said:

Adica in practica diferenta dintre codat si necodat e foarte mica - undeva pana in 5%. 

Pot sa intreb de unde ai informatia ca doar 5% ar fi diferenta la un injector nou calibrat dar ne-inregistrat. Cum e cazul tau. 

Ai incercat in ISTA sa faci inregistrarea injectorului nou?

Ai incercat sa contactezi producatorul si sa le spui ca ai incercat sa inregistrezi injectorul lor si nu a mers, si ce trebuie facut ca sa fie acceptat?

 

 

Cum mintea mea e "setata" undeva pe OSD, toleranta de 5% cand e nou poate creste si da nasol cand inca 5% sau 7-8% procente se adauga  celor 5 (din start) datorita uzurii acumulate. Si atunci devine peste 10%.. in timp. Pai nu? 

 

Sa nu uitam niciodata ca tot ce se intampla IMPORTANT si  esential motorului se intampla in camera de ardere...

 

Edited by bimmer90f30
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, bimmer90f30 said:

Pot sa intreb de unde ai informatia ca doar 5% ar fi diferenta la un injector nou calibrat dar ne-inregistrat. Cum e cazul tau. 

Ai incercat in ISTA sa faci inregistrarea injectorului nou?

Ai incercat sa contactezi producatorul si sa le spui ca ai incercat sa inregistrezi injectorul lor si nu a mers, si ce trebuie facut ca sa fie acceptat?

 

Evident ca am incercat cu ISTA, asa am aflat ca nu accepta masina codul :)

Nu, nu m-am apucat sa scriu la Bosch sa-i intreb de ce masina mea veche de 14 ani nu accepta codurile lor noi de piesa. Mi s-a parut ca nu e relevant.

Cei 5% sunt o estimare maximala, cifra vine de la cei care au incercat sa-mi faca codarea (am incercat de doua ori, in doua parti diferite). N-am gasit nicaieri in literatura, daca asta intrebi. Si nici nu cred ca se gaseste undeva public genul asta de informatie. Iar eu sunt ok cu asta. Daca o sa ajunga injectorul respectiv sa aiba corectii prea mari, o sa-l schimb din nou. Dar sincer nu cred ca o sa mai tina masina cat o sa tina injectorul ala, asa ca asta e o problema strict academica.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, bimmer90f30 said:

Stii si de ce? 🙂

 

Din cauza modului de functionare, e mult de explicat. Oricum ca un indiciu, injectoarele piezo trimit doar o mica cantitate de motorina pe retur spre deosebire de cele solenoid care pot ajunge chiar si la 50% debit dat pe retur

2 hours ago, mgi said:

Nu, nu m-am apucat sa scriu la Bosch sa-i intreb de ce masina mea veche de 14 ani nu accepta codurile lor noi de piesa. Mi s-a parut ca nu e relevant.

Este relevant pentru ca daca ai comandat piesa care trebuie ar fi trebuit sa mearga codul. Nu stiu de unde ai scos cei 5% insa este o aberatie, codul IMA face mici corecturi de debit pe toata plaja de presiune si debit a injectorului, inclusiv la 1600bar. Corectiile care le vezi tu la relanti sunt o parte mica din poveste, ideea e ca fara acel cod corect introdus este posibil sa-ti dea mici cantitati de fum care sa-ti infunde DPF-ul sau chiar topeasca vreun cilindru...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.