Jump to content

Eroare 278A00 - clapeta acceleratie bmw F07- N57


Recommended Posts

Buna ziua! incerc sa gasesc unedeva problema care ma deranjaza de cand am schimbat distributia masinii. am tot primit eroare la clapeta de acceleratie, pe care initial nu am luat-o in seama, crezand ca e doar o chestie de adaptare ce urma sa se remedieze singura in timp. mai exact, eroare 287A00 Throttle valve actuator: electrically or mechanically faulty.  am monitorizat masina si am observat ca eroarea apare numai cand opresc motorul. in timpul mersului, toate bune si frumoase. am facut test din DDE la clapeta si aparent primele cateva ori in care o actioneaza, este in regula, apoi primesc mesaj: the communication with the unit DDE has been disrupted. atasez mai jos, erorile. totodata mentionez si faptul ca am schimbat clapeta de acceleratie si primesc fix acelasi cod  si aceeasi eroare. 

WhatsApp Image 2022-11-25 at 09.37.07.jpeg

asda.jpg

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, TIBI1 said:

Buna ziua! incerc sa gasesc unedeva problema care ma deranjaza de cand am schimbat distributia masinii. am tot primit eroare la clapeta de acceleratie, pe care initial nu am luat-o in seama, crezand ca e doar o chestie de adaptare ce urma sa se remedieze singura in timp. mai exact, eroare 287A00 Throttle valve actuator: electrically or mechanically faulty.  am monitorizat masina si am observat ca eroarea apare numai cand opresc motorul. in timpul mersului, toate bune si frumoase. am facut test din DDE la clapeta si aparent primele cateva ori in care o actioneaza, este in regula, apoi primesc mesaj: the communication with the unit DDE has been disrupted. atasez mai jos, erorile. totodata mentionez si faptul ca am schimbat clapeta de acceleratie si primesc fix acelasi cod  si aceeasi eroare. 

WhatsApp Image 2022-11-25 at 09.37.07.jpeg

asda.jpg

Salut, daca zici ca ai schimbat distributia , atunci poate ar trebui sa verifici conexiunile la DDE si in general, undeva probabil e o mufa cu contacte murdare sau alte probleme sau vreun fir ciupit si intrerupt.

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema a avut-o un tovaras cu F12, motor N57 313 cai. Problema s-a rezolvat prin curatarea galerieri de admisie, masina nu mai tragea pt ca era infundata.  La N57 costa undeva la 1000 ron sa o cureti la un service mai de doamne ajuta. Daca stii pe cineva, ti-o face cu 500 ron rapid. Inainte sa te apuci sa schimbi ceva, vezi sa fie totul bine conectat. Mergi la aia care ti-au schimbat distributia si spune-le sa verifice toate contactele, etc 😉

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.