Jump to content

Miros de ulei ars f10 530xd 2012


Recommended Posts

Salutare. Am o problema de miros de ulei ars și ulei pe admisie..

toate astea au apărut de când am schimbat distribuția, pompa de ulei și capacul de la culbutori.. pana atunci nu aveam mirosul de ulei ars și nici nu mi se “afumau” tobele.. in 4000 mii de km mi-a scăzut uleiul la jumătate.. am mai schimbat încă o data capacul de la culbutori sa nu fie prb cu filtru carter sau cum se numeste, am rectificat turbina (nu era nevoie) am curățat și verificat filtru de particule (nu era nevoie) și aceeași problema.. prima data l-am schimbat din cauza ca imi curgea ulei la ultimul surub pe filtrul de partide. 
ceva sfaturi? Multumesc!

Și parca nici nu mai trage cum trăgea înainte..

Edited by Ionut reman
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

De ce ai schimbat toate piesele respective daca nu era nevoie? Intai si intai mergi la mecanicul care ti-a facut tot, el e responsabil de reparatie. MIrosul de ulei ars sigur vine de la vreo scurgere, un semering, garnitura, furtun ceva. O diagnoza cu ISTA te ar ajuta sa vezi daca ai erori. Cred ca turbina iti papa uleiul, trebuie verificata si ea. Cei care au reconditionat-o probabil nu au facut ce trebuie. 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

-Turbina ii verificată și dacă tot am dat-o jos am și rectificata. Avea doar un pic de joc la ax.. nu era nici un strop de ulei nimica.

- nu am nicio scurgere pe motor, am fost la toate service-urile din Bistrita, inclusiv la BMW Bavaria, reprezentanta BMW din bistrita, am fost și in București la un service.. am peste 1500 de lei băgați in testat..

Mirosul, consumul de ulei si adunatul tobelor a început de când am făcut schimburile (distribuția cu pompa de ulei și capacul de la culbutori ca era deformat din cauza filtrului de particule)

deci nu exista nicio scurgere de ulei nimica.. 

Verificatul si rectificatul turbine a fost la Turbologic Targu-Mures, am fost personal cu mașina acolo.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, 

De "obicei", dupa schimbul distributiei, daca nu se foloseste mastic corespunzator la capacul distributiei sunt sanse mari sa piarda ulei pe acolo. Cum motorul este putin inclinat spre dreapta, uleiul ajunge pe filtrul de particule. Nu este nevoie sa piarda mult, caci se simte mirousl imediat in masina. Tot in drapta este si priza de admisie aer habitaclu. 

Daca ar pierde prin turbina sau pe oriunde intern in motor, uleiul ar fii scos/ars si evacuat pe esapament, fara sa simti miros in habitaclu.

Bafta in cautare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.