Jump to content

BMW 540ix G30 B58 eroare cod 160001 limp mode


Recommended Posts

šŸ˜ƒĀ salut recent am avut o problema cĆ¢nd am pornit mașina a Ć®nvĆ¢rtit mai mult ca de obicei și a mers limp mode iar la o scurta diagnoza am primit eroare
ā€¢160001 - Crankshaft sensor , signal : MissingĀ 

ā€¢CF2C25 Signal (crankshaft speed...

ceva sfaturi despre senzorul arbore cotit Ć®l pot schimba singur acasă unde se poate localiza , esta alta problema defapt Ā ?Ā 

Multumesc ! šŸ™šŸ¼

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, DaniellBBX said:

šŸ˜ƒĀ salut recent am avut o problema cĆ¢nd am pornit mașina a Ć®nvĆ¢rtit mai mult ca de obicei și a mers limp mode iar la o scurta diagnoza am primit eroare
ā€¢160001 - Crankshaft sensor , signal : MissingĀ 

ā€¢CF2C25 Signal (crankshaft speed...

ceva sfaturi despre senzorul arbore cotit Ć®l pot schimba singur acasă unde se poate localiza , esta alta problema defapt Ā ?Ā 

Multumesc ! šŸ™šŸ¼

Salut, cumpara-l pe original si mergi la un service daca nu ai elevator.

Link to comment
Share on other sites

Daca motorul are TU (tehnical upgrade) atunci se dau la o parte furtunele de la circuitul racire al uleiului din cutie.

Daca nu are TU atunci trebuie sa dai jos racitorul cutiei de viteze si sa deconectezi ceva furtun de circuit antigel. Dupa care desigur se completeaza si se aeriseste din nou.

Desgur in ambele cazuri se da scutul de jos si protectii de sub capota..

Sincer, doar daca e TU l-as schimba singur.. dar trebuie sa ai ceva scule, surubelnite in stea..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

On 12/11/2022 at 9:42 AM, Ali said:

Salut, cumpara-l pe original si mergi la un service daca nu ai elevator.

ok l am cumpărat deja o sa văd dacă se poate face acasă , ma pot ajuta de rampe ca acces sub ea dacă e mai complex o sa apelez la un service autorizat šŸ‘šŸ¼

Link to comment
Share on other sites

On 12/11/2022 at 12:04 PM, six in line said:

Ce soft ai folosit pentru diagnoza? Eu as pune ISTA inainte sa schimb ceva la masina šŸ˜‰

Prima oară am pus ISTA am șters erorile și au rămas cele doua :160001 Ā -Ā CF2C25Ā dupa am pus și MHD diagnoza același lucru cele doua erori šŸ‘šŸ¼ mașina și a revenit Ć®ntr-un interval scurt dar după 3/4 zile același simptom, am cumpărat senzorul nou și o sa ma strecor pe sub ea poate reușesc...Ā 

838CF038-7FBB-4DEC-A462-80D166084E35.png

On 12/11/2022 at 3:25 PM, bimmer90f30 said:

Daca motorul are TU (tehnical upgrade) atunci se dau la o parte furtunele de la circuitul racire al uleiului din cutie.

Daca nu are TU atunci trebuie sa dai jos racitorul cutiei de viteze si sa deconectezi ceva furtun de circuit antigel. Dupa care desigur se completeaza si se aeriseste din nou.

Desgur in ambele cazuri se da scutul de jos si protectii de sub capota..

Sincer, doar daca e TU l-as schimba singur.. dar trebuie sa ai ceva scule, surubelnite in stea..

Mașina are cod motor B58B30A.. deci nu sunt chiar așa norocos :)) eu totuși o sa Ć®ncerc sa văd dacă pot reușii , lucruri simple le fac dar daca e mai complex o sa apelez la un service , am destule unelte in urma la mai mulți fratiori ā€œba ma veziā€ , o sa iau in considerare sfaturile , apreciez susținerea šŸ™šŸ¼

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa ne spui daca cumva senzorul era sub demaror pentru ca in documentatia lor cand m-am uitat scria specific la descrierea senzorului, scria ca se acceseaza prin locasul demarorului.

Informatiile puse mai sus sunt despre demontare de pe fiecare specific motor... asa ca informatiile dupa cum vezi pot fi generale, cand e vorba de senzor.. sau specifice.

Fie ia in calcul si asta, cu toate ca s-ar putea sa te chinui mult sa dai demarorul jos.. (la multe modele e o "distractie" scosul suruburilor lui..) fie poate ajungi mai usor pe dedesubt..

Normal ca asteptam un DIY. šŸ˜‰šŸ‘

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Caz Rezolvat !! Revin după muult timp dar am rezolvat am schimbat senzorul crankshaft nu necesita demontarea totala a componentelor tot ce trebuie e sa desfaci scutul de metal de la motor/cutie , coolerul de la transmisie din suport are 3 șuruburi și ai acces la senzor puțin mai greu dar cu iscusință Ć®l desurubezi și Ć®l scoți afara āœ”ļø asta nu a rezolvat Ć®nsă integral problema (mașina consuma mult , iar in turații mici/viteza mica avea niște smucituri). ā€¢Sunat bforce, sunat Tzeparii că de ei fac pă ā€œbemveā€ nu am primit nici un feedback pozitiv ba ca sa fac o diagnoza (in timp ce eu zilnic luam diagnoza mașinii și le-am dat codurile) ba ca lanțul slăbit.. in fine las ca o fac io, și cu un simplu research la US/UK Ā am găsit posibila problema deci :

Data log pe ISTA am luat toate valorile motorului ce a fost posibil și am depistat Actuator Vanos (camshaft adjusment) cel de pe Exhaust(evacuare)cu oscilație anormala am comandat piesa (găsiți pe youtube DIY) a ajuns am schimbat in 30 de min și mașina se conduce impecabil āœ… Ǝntre timp mașina a primit și un Filtru Sport K&N , Downpipe , Stage 1+ MHDĀ 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.