Jump to content

X5 M50d F15 probleme motor


Recommended Posts

Buna guys asta am patit eu acum la Bmw F15 M50D. In mers sa dus pedala de aceleratie nu mai tragea nicicum si fluiera cand aceleram ….am oprito pe loc dupa care am pornit sa vad ce face si a scos super mult fum alb pe tobe si la capacul de la ulei dupa ce am desfăcut .,  deci cu siguranta sa dus uleiu peste tot intercooler pistoane etc … oare credeti ca e motoru dus sau doar turbina ? … Intreb ca idee habar nam ce poate fi

km Reali 144000 km

schimburile facute mereu la 9000 km masina intretinuta bine 

sunt curios daca a patiti cineva asa care a fost rezultatu final  Ms

 

FF3283CD-21EC-4349-93A6-23428159A7DB.jpeg

Edited by Geotim
Photo
Link to comment
Share on other sites

On 1/14/2023 at 5:01 PM, Mircea-Si said:

Nu e cazul la tine, daca o lua pe ulei grav ( asta se intampla in anumite conditii) nu putea sa mai opresti motorul pana cand nu se termina tot ulei din motor sau pana cand o biela iesea efectiv prin bloc din cauza turatiei mari...

Motorul n-are nimic.

Ms frumos de informatie o sa dau update aici la ce are de zis mecanicul a zis ca face test pe compresie la pistonu 6 sa vada daca a scapat biela ca cica era inundat cu ulei pistonu 6 🤞🤞 

Link to comment
Share on other sites

Salut , acelasi lucru patit la M50d acum 2 ani de mine pe masina mea de la momentul acela , 250k km reali.

Ulei pe admisie si in motor.

Nu trebuia sa o mai pornesti , poate mai avea o sansa . Dar ai pornit-o si a dat uleiul in motor si de acolo si fumul alb.

Parere personala , schimba motorul cu totul , nu te complica cu reparatii , nu ies in 90% din cazuri si dupa reparatii si investitii , la final nu iese ce trebuie si iesi mai scump decat daca schimbi cu totul motorul.

Daca s-a strambat ceva inauntru , in bloc , la rece iti iese perfect pe aparat la reparat la cuzineti , biele , etc , tot si la cald se dilata si iti bate motorul. Desii reparatia a fost facuta la milimetru.

Nu te complica cu reparatie , nu merita , probabilitatea sa iasa ok e 10% si nu tine neaparat de mecanic , ci de noroc.

La cat de costa inclusiv sa demontezi toate turbinele doar (trebuie dat motorul jos) , nu merita sa te apuci de reparatia lui.

Motor SH cu garantie , turbine reconditionate (in functie de starea lor , dar aici e problematic sa gasesti pe cineva in ro sa se bage la ele si sa stie si sa faca treaba calumea).

M50D nu prea se baga nimeni sa repare turbinele pentru ele (fapt experimentat tot pe pielea mea) sau cine se baga , nu prea stie ce face si mai rau strica.

Ai PM , poate te ajuta experienta mea

Edited by Stefann
  • Surprised 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/15/2023 at 8:54 PM, Mircea-Si said:

Uleiul ajung in piston prin admisie. Nu sunt mecanic dar daca biela avea ceva se auzea.

A zis mecanicu ca e ok pe compresie la pistoane si ca el zice ca nu e afectata bilea si nu am nici urma de span nicaieri deci mergem mai departe si trimitem turbinele la facut si 🤞 sa iasa bine 

Link to comment
Share on other sites

Ca să dai motorul jos la aia,demontezi aproape toată masina.

Am văzut una la Filaret,e jale.

E motorul mare și nu poți sa l scoți decât dacă demontezi toată fața,inclusiv cutie,eșapament,punte față...

Adică o face bucăți,și manopera e pe măsură. 

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, six in line said:

Eu zic sa desfaci baia de ulei sa verifici cuzinetii, biela, arborele, etc. Poate ai noroc si scapi doar cu o turbina stricata si nu cu motorul calat. 

Asta au zis mecanicu ca e ok motoru 

3 hours ago, wolf20 said:

Ca să dai motorul jos la aia,demontezi aproape toată masina.

Am văzut una la Filaret,e jale.

E motorul mare și nu poți sa l scoți decât dacă demontezi toată fața,inclusiv cutie,eșapament,punte față...

Adică o face bucăți,și manopera e pe măsură. 

Da asa e tot cutie tot vine dat jos e de munca pt asta si de aia caut recomandari pt reconditionat turbine  aa fie treaba buna 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, wolf20 said:

Ca să dai motorul jos la aia,demontezi aproape toată masina.

Am văzut una la Filaret,e jale.

E motorul mare și nu poți sa l scoți decât dacă demontezi toată fața,inclusiv cutie,eșapament,punte față...

Adică o face bucăți,și manopera e pe măsură. 

Motorul se scoate ca orice motor de 3L.

Nu este necesara demontarea elementelor de caroserie. 

Link to comment
Share on other sites

Motorul e jos cu tot cu cutie mai exact tot e dat jos si vestea e ca o turbina e praf si pulbere nu mai merge refacuta deci clar tre originala comandata am trimis la verificat cele doua ramase sper sa le pot reconditiona 🫣

Am pus ceva poze mai jos 😞  cum poti sa ramai  pieton  cu un M50 f 15 X5 

4D8468E6-831F-437D-AD2C-E954CDD0632C.jpeg

50EC898F-5106-4580-BADD-0390F1DD8F21.jpeg

1819FE98-14BA-4D6D-97D0-C4A79238FFD1.jpeg

775EB361-5687-4EFD-B993-230B1B0DE5B2.jpeg

  • Crying 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Romulus said:

Urată treaba, cine se ocupă de reparația mașinii tale?

Am ceva mecanici pasionati de Bmw si par ca stiu ce fac … pt ca am f la service mari si toti se dau doi pasi in spate la M50 si clar replica e Motoru sigur schimbal toti zic acelasi lucru parca sunt pe repeat 🔁 si atat am carato  pe platforme pana am gasit pe cineva care a deschis sa vada ce are si a constatat ca motoru e bine si doar turbina sau turbinele acu sa vedem restu…. 

Edited by Geotim
  • Pufai. 1
Link to comment
Share on other sites

Te sfatuiesc sa schimbi conductele de tur retur ulei de la turbine, impreuna cu toate garniturile aferente pt montaj.

Deasemenea, ce am facut eu la fostul F10 cand am schimbat motorul, e sa cumperi 13L de ulei 5w30, cel mai ieftin de pe piata, 2 filtre de ulei, si cu acestea sa “speli” motorul, facand 2 schimburi de ulei dupa montajul turbinei. 
Pui 6.5L ulei ieftin si filtru ulei nou, pornesti masina si o lasi sa mearga 15 minute cu uleiul ieftin. Apoi golesti uleiul, schimbi filtrul si repeti inca o data procedura. Dupa cea de-a doua spalare, poti pune uleiul de calitate, cel final, cu filtru nou de ulei si te bucuri de masina.

Ce rezolvi cu aceste 2 spalari? Practic te asiguri ca nu ai span ori alte mizerii ce puteau ajunge in motor cand a cazut turbina. 
Spor la treburi!

  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

Treaba cu conductele “by manual” nu știu daca este neaparat necesară, adică daca le cureti cu degresant si le suflii, nu cred sa rămână absolut nimic. 
 

Pentru garanție asa recomand si eu, însa nu cred sa se întâmple nimic daca doar le cureti foarte bine. 
Sau la garanție doar aia de retur parca se schimba, nu ambele, nu mai stiu, una din ele, nu ambele. 

Probabil sunt vreo 1000-1500 lei tur-retur la 3 turbine. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, WIN60 said:

Treaba cu conductele “by manual” nu știu daca este neaparat necesară, adică daca le cureti cu degresant si le suflii, nu cred sa rămână absolut nimic. 
 

Pentru garanție asa recomand si eu, însa nu cred sa se întâmple nimic daca doar le cureti foarte bine. 
Sau la garanție doar aia de retur parca se schimba, nu ambele, nu mai stiu, una din ele, nu ambele. 

Probabil sunt vreo 1000-1500 lei tur-retur la 3 turbine. 

Da cu siguranta daca cumpar turbinele iau si acesorile ce necesita schimbate eu ce sper e sa fie ok masina dupa ce schimb toate astea 

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, WIN60 said:

Treaba cu conductele “by manual” nu știu daca este neaparat necesară, adică daca le cureti cu degresant si le suflii, nu cred sa rămână absolut nimic. 
 

Pentru garanție asa recomand si eu, însa nu cred sa se întâmple nimic daca doar le cureti foarte bine. 
Sau la garanție doar aia de retur parca se schimba, nu ambele, nu mai stiu, una din ele, nu ambele. 

Probabil sunt vreo 1000-1500 lei tur-retur la 3 turbine. 

Corect, doar cele de retur sunt obligatorii pt garantie gen, insa, eu le-as schimba pe toate dat fiind complexitatea motorului si faptul ca manopera pt a le schimba dupa, probabil egaleaza (daca nu si depaseste) costul acestora. 

Link to comment
Share on other sites

On 1/13/2023 at 9:31 PM, Geotim said:

si fluiera cand aceleram ….am oprit-o pe loc dupa care am pornit sa vad ce face si a scos super mult fum alb pe tobe si la capacul de la ulei dupa ce am desfăcut .,  deci cu siguranta sa dus uleiu peste tot intercooler pistoane etc

Re-citez aici ce a spus OP-ul din simptom; clasicul fum alb din abundenta cand o ia turbina pe ulei si se duce la naiba.. sa tina toti minte si sa opresca motorul INAINTE sa fie si motorul dus la topit..

Cat ulei a mai ramas in motor dupa ce a scos fumul alb?

Sa Mai Zica Cineva ca nu Fac Lucruri Proaste daca pana si la un motor de 5 (cinci) litri pun prastii.. (stie careve ce se intanpla daca punem elastice crapate la o prastie - iti plesneste fata sau degetele, ca sa iti aduci aminte ce prostie ai facut..

Platim ca prostii marketingul (si gadget-urile..) in loc sa platim pentru calitatea materialelor (ADICA FIABILITATE) din care sunt facute motoarele. 😡😡😡

La numai 144.000 km????

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.