Jump to content

Increased battery discharge


Recommended Posts

Salut..detin un bmw e60 2008 2.0 tdi 177cp…am avut o problema nu se mai aprindea bordul ..masina pornea normal..am scos bornele si le am pus la loc..si a revenit…dupa un timp a inceput sa imi arate in navigatie “Increased battery discharge” si sa setez ora si data…mereu dupa pornire imi da astea doua..cum pot rezolva?? Ibs ul este dezactivat…pe tester da ceva cu DDE…am schimbat releul principa..nu este de la el problema..am codat din nou bateria..tot nu este rezolvare..bateria are in jur de 2-3 ani…am verificat si alternatoru incarca corect 14,5…si mereu mi se reseteaza ora,data,consum, si imi apare si imaginea cu masina pe elevator…o rezolvare va rog

816B62A1-624C-4BED-897B-7C00152769DB.jpeg

865B7269-1694-45AB-A893-A267769206D7.jpeg

7124BA95-6832-455E-869D-28876901699D.jpeg

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Soltan Marius said:

Salut..detin un bmw e60 2008 2.0 tdi 177cp…am avut o problema nu se mai aprindea bordul ..masina pornea normal..am scos bornele si le am pus la loc..si a revenit…dupa un timp a inceput sa imi arate in navigatie “Increased battery discharge” si sa setez ora si data…mereu dupa pornire imi da astea doua..cum pot rezolva?? Ibs ul este dezactivat…pe tester da ceva cu DDE…am schimbat releul principa..nu este de la el problema..am codat din nou bateria..tot nu este rezolvare..bateria are in jur de 2-3 ani…am verificat si alternatoru incarca corect 14,5…si mereu mi se reseteaza ora,data,consum, si imi apare si imaginea cu masina pe elevator…o rezolvare va rog

816B62A1-624C-4BED-897B-7C00152769DB.jpeg

865B7269-1694-45AB-A893-A267769206D7.jpeg

7124BA95-6832-455E-869D-28876901699D.jpeg

Salut, ai facut o diagnoza cu ISTA, ce spune? Ai rezolvat eroarea de la PDC?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Soltan Marius said:

Lasa PDC ul ca ala stiu de la ce este…is senzorii de parcare..eu m am referit la altceva aici…nu stiu exact cu ce diagnoza mi a facut…am uitat sa precizez ca masina a fost lasata 3-4 zile nepornita si e totul ok porneste ok

Prietene, nu te-am intrebat daca stii ce este PDC-ul, am intrebat daca ai rezolvat eroarea de pe el si este complet functional. De unde stii ca nu ai ceva in scurt in el care nu lasa masina sa intre in sleep?

Link to comment
Share on other sites

Diagnoza cum a zis si celalalt coleg. ISTA nu altceva.

Descarcarea bateriei poate fi din multe cauze.

Toate mesajele din bord sunt mai mult pentru a avertiza soferul sa mearga la mecanic, electrician adica la un specialist.

Noi aici doar sugeram pasii necesari.

(Sa setezi ora din nou te punea datorita faptului ca se descarca bateria; iar problema e descarcarea bateriei nu ceasul..)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Soltan Marius said:

Pai…bateria daca era sa se descarce…gen sa ma un consumator ceva..nu trebuia sa mai am curent in ea dupa 3-4 zile mai alea ca acum e frig nu? Am impresia ca cu Ista a fost ..si a dat ceva cu DDE fail..dar nu stiu exact..am precizat ca sa schimbat releu principal si nu e nici ala problema 

Eu mai mult nu am putut sa iti sugerez. Ia problema ta exact cat consideri tu. Un lucru sa nu uiti e ca masina trateaza bateria foarte judicios deci mesajul primit e datorita unei probleme din masina.

Multa bafta.

Mai scriu cand mai am sugestii.

 

PS. Daca vrei sa incerci altceva poti sa incerci metoda descrisa prin linkul din topicul asta  doar ca problema este ca bateria se descarca in timp ce masina e inchisa. Nu e chiar acelasi lucru, dar nu complet exclus sa aiba o mica legatura: 

Si in caz ca nu ti-ai dat seama, pe forum sunt prea multe probleme si prea putine solutii. Asadar cand o sa afli ce avea sa stii ca esti mai mult decat bine venit sa scrii ce problema a avut si rezolvarea.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, six in line said:

Salut, de ce ai dezactivat IBS -ul? Are si el rolul lui, nu l-au pus Neamtu' degeaba pe masina. O diagnoza cu ISTA te-ar ajuta. Am avut aceeasi eroare la F10 cand facea figuri TMS-ul.  L-am schimbat si eroarea a disparut. 

Yeap, ala da, descarca bateria fara sa stii. Mai exact modulul de control.

Fara ISTA nici prin vis nu iti trecea ideea ca ala descarca bateria..

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Soltan Marius said:

Pana la urma nimeni nu a dat un raspuns concret ce poate sa fie…nimeni nu stie cauza ?

Cum am putea sti exact ce problema are masina ta?

Parca ti-am spus ca pe forum gasesti sugestii.

Cat de mult te pricepi la reparat masini??

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Soltan Marius said:

Pana la urma nimeni nu a dat un raspuns concret ce poate sa fie…nimeni nu stie cauza ?

Dar tu ce te asteptai atunci cand ti-ai facut cont aici si ai decis sa ne povestesti despre problema ta..?!?! Ca o sa primesti un raspuns pe loc, ca-s numai guru pe aici si ca nu va mai fi nevoie sa treci pe la "hapsanii" aia de mecanici/electricieni? Probabil ca pentru unii, mai putin experimentati, exista si astfel de probleme care se rezolva din iDrive spre exemplu, doar ca in cazul tau nu cred ca vei rezolva eroarea doar cu o vizita pe forum. Trebuie sa mergi la cineva care stie sa-ti faca o diagnoza corecta, cu un tool corect, ISTA mai exact, sa-ti verifice starea bateriei, dupa sa-ti masoarea incarcarea, daca toate modulele intra in sleep dupa ce ai incuiat masina si poate sa-ti identifice "infractorul" care nu vrea sa doarma in cazul in care, teoretic aici e buba. Cu un minim de cunostinte, cu un laptop pe care sa ai instalat ISTA, probabil ca pana la un anumit nivel toate aceste verificari le poti face chiar tu. Altfel, mergi la cineva care stie sa faca asa ceva. 

Link to comment
Share on other sites

Rezolvarea consta intai in diagnosticarea problemei in urma unui test cu ISTA si apoi cu un electrician bun ii dai de cap. Daca vrei sa rezolvi problema pe forum, scoate-i sigurantele de la modulele care iti dau eroare si aia e......Masinile nu se repara pe forum, se repara pe elevator inlocuind piesele stricate. Daca vrei, iti dau eu un raspuns concret: schimba masina si scapi de problema 😉

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/15/2023 at 6:46 PM, Soltan Marius said:

Pana la urma nimeni nu a dat un raspuns concret ce poate sa fie…nimeni nu stie cauza ?

Ți-e mesajul de care zici ți-l da in momentul in care mașina sesizează un consum exagerat in slep mode de curent și da comanda sa îți închidă forțat absolut tot in mașina , mesajul ala de care zici tu nu cred ca ți l-ar fi dat dacă aveai ibs dezactivat pot fi multe cauze când îți Descarcă bateria modul confort ,modul MPM , Navigația ,motorasul de răcire la panou de clima … cel mai ok scoate-i borna. Ia un multimetru. Dal pe 10 ah curent continu , pune firu roșu pe borna de minus și firul negru pe ibs sau pe borna care vine prinsă pe caroserie  și simulează închiderea dacă mașina intra in sleep mode și acolo rămâne pe 0.01-0.10 ah  e ok dacă nu trebuie căutată problema tu ai un consumator care îți mănâncă bateria un electrician ți-l găsește dacă e ok dacă nu pățești ca mine stai 3 sapt te documentezi și cauți aici pe forumul asta nimeni nu îți zice nimic sunt de carton băieți nu știu sa schimbe un bec dar sa îți zică practica 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Rusu raul ionut said:

cauți aici pe forumul asta nimeni nu îți zice nimic sunt de carton băieți nu știu sa schimbe un bec dar sa îți zică practica 

Asa e, tu la zici cel mai bine!

Poti sa ne zici cand intra masina in sleep mode, FARA SA TE UITI IN ALTA PARTE? Ca asa de sleep mode toti am auzit.

Iar partea cu documentatul chiar e de apreciat. Chiar vrem pe cineva care stie ce spune si ne arata EXACT cum se face.

Pot sa imi mai spun si eu opinia?

13 hours ago, Rusu raul ionut said:

dacă nu trebuie căutată problema tu ai un consumator care îți mănâncă bateria

Si CUM (mai exact, procedural) afla ce consumator ii mananca bateria nu spui?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

După 15 minute mașina începe sa stingă rând pe rând modulele iar după 35-40 de minute se oprește absolut tot atunci se oprește și ledul de la cutie dacă e automata 

Sa lase o adresa de email și ii trăsnit in privat , eu m-am luat după electricieni pizdi și am schimbat piese de 300€ degeaba și ii explic și procedura eu am stat nopți la rând și m-am documentat 

Sa lase o adresa de email și ii trăsnit in privat , eu m-am luat după electricieni pizdi și am schimbat piese de 300€ degeaba și ii explic și procedura eu am stat nopți la rând și m-am documentat 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Rusu raul ionut said:

Sa lase o adresa de email și ii trăsnit in privat ,

Dar de ce nu aici? ti-e rusine sa iti arati stiinta si cunostintele? De aceea sunt facute forumurile.

Hai, fa public tot ce stii in problema prezentata de colegul nostru; avem tot spatiu.

Arata-ne cum procedezi tu sa facem si noi cand se strica masina.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am și specificat sa ma contacteze băiatul sa ii explic cum sa procedeze eu nu stau sa pun filmări și sa comentez aiurea in necunoștință de cauza cum procedezi tu …ca la o problema de genul in afara de ibs habar nu aveți de la ce poate fii măcar problema , nu stau sa ma cert cu nimeni și nu stau sa îți dau ți-e explicați ca am observat cât sti și tu sunteți plini de teorie  va cam omoară practica 😉 de la poza atașata poate sa înceapă căutările ce calculator ii rămâne treaz ala ii mănâncă bateria . 

1EB2A721-3869-4529-BA35-618476599481.jpeg

E60 Battery Measurement Explained:
The wiring diagram to the right shows briefly the main modules controlling power supply on the car. When the car is switched off each module goes into
“sleep mode “ after a length of time that is programmed in the factory. Generally all modules are asleep in 45 minutes after vehicle switch off. When this happens the battery state of health is then measured by the IBS
(Intelligent battery Sensor). This is a electronic component connected to the negative
battery terminal. The IBS is programmed to “wake up” every 14 seconds so that it can update the measured values with the new measurements. The measuring time is approx. 50 milliseconds. When the engine is restarted the engine ECY DME then reads the stored data from the IBS sensor and compares the current consumption with the pre-programmed acceptable value. If con- sumption is out side the accepted range then a fault code is stored in the ECU/DME
 

 

 

Pune mâna și documentează-te. Înainte sa vorbești ca pui oameni sa schimbe piese bune cum fac majoritatea. De 8 ani toate BMW care le-am avut nu au călcat in servis indiferent de problema prietene 🥲🙃

To test this the only option is to use an amp meter connecting in series with the negative battery terminal. When this was done a drain of 250 milliamps after 1 hour( to allow the car to go to sleep mode) was found. The acceptable drain for this should be below 15milliamps. To narrow down where this drain was coming from we had to start removing fuses one by one. This is a time consuming procedure but unfortunately the only way to find the fault. When fuse number 57 Was re- moved we found that the drain dropped to approx 10 milliamps . On consulting the fuse function this fuse supplied the MPM ( Micro Power Module). A small module in the boot floor under the spare wheel which controls the power supply to the au- dio and navigation systems. We then consulted the wiring diagram for this module and carefully checked all power supplies and outputs from the module and it was found the module wasn't “ shutting down” correctly

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Rusu raul ionut said:

ca la o problema de genul in afara de ibs habar nu aveți de la ce poate fii măcar problema , nu stau sa ma cert cu nimeni și nu stau sa îți dau ți-e explicați ca am observat cât sti și tu sunteți plini de teorie  va cam omoară practica 😉

Asa, nu mai sta pe aici, ca, daca punem intrebari... 

Trebuie sa ia schema asta si sa se uite bine la ea si sa te contacteze pe privat obligatoriu..

Eu chiar vorbesc serios. Este o schema bloc interesanta. E bine ca macar a ta e reparata.

S-a inteles tot. Primul text e din TIS copiat iar al doilea e de pe vreun forum englez.. american.. sau un pdf cum e atasat mai jos

Deci nu e munca ta sa ne arati tu exact cum se face.

 

Bmw-battery-Drain.pdf

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Pai bun nu e munca mea . Munca mea a fost ca am stat și m-am documentat și mi-am făcut mașina singur , eu am Atașat schema pozele și textele pentru a fi mai ușor pentru ei sa își repare mașinile . Te aștept cu orice tip de întrebare sa nu ma pun eu pe tine cu întrebări ca s-ar putea sa îți dea cu virgula puțin. Da sa ma contacteze sa ii explic cum se face mai ușor. Sa nu mai dea 100-200€ la toți fraieri ca ii spun eu gratis ce are de făcut 😆

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.