Jump to content

Noul BMW Seria 5 - G60


edit

Recommended Posts

garbage:

 

2024 BMW 5 Series Debuts With Up To 590 HP For Electric i5 M60 (motor1.com)

 

asa cum ma amuza absolut orice la simtul estetic al asiaticilor care inventeaza tot felul de linii, colturi si rahaturi ca masina sa para mai de doamne ajuta, Bmw-ul imi starneste mila.

Asiticii sunt de ras, ca ei nu sunt de luat in serios, dar astia isi propun sa fie luati in serios.

 

Ce emotii aveam cand mi-a fost livrat G30-ul!

Link to comment
Share on other sites

Din lateral arată ...interesant, poate mai interesant decât concurența. Hofmeister-Knick redus la minim, abia vizibil.

2023-bmw-i5-23.jpg

Nu pare urât (subiectiv, dar comparativ cu ultimele design-uri de la BMW este chiar decent). Se vede că s-au abținut (cu greu) să nu facă grila aia și mai mare. Partea proastă este că mi se pare destul de anonim și plictisitor; fără embleme ar fi greu de identificat marca.

19 minutes ago, VladE46 said:

O sa aiba conturul grilei luminat

Ceva deosebit...

20 minutes ago, VladE46 said:

mai mare decat un E38

Încă un lucru bun! Cât mai mari să fie mașinile, zic. Invers proporționale cu mărimile altor lucruri.

Nu mai este buton fizic nici pentru avarii? Și mai bine. Și piano-black cât mai mult 💖

bmw-i5-m60-xdrive-2023.jpg

Link to comment
Share on other sites

Seamana a octavia/superb, lwb 2series GC.

Interioul cu un ecran unic gigantic sau in fapt 2 lipite ca o tableta verticala.

5060mm lungime si 30mm inaltime extra fata de g30 :))))

 

Portbsgajul cu 10L in minus fata de g30...again, spatiul pt pasagerii spate probabil ca in golf 8.

 

Absolut nimic nu ma atrage. Poate un pic spatele sau poate o fi mai placut in realitate.

Rotile, desi cu 1 inch mai mari fata de G30, la dimensiunile astea ale masinii par minuscule

 

 

Edited by edit
  • Thanks 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, edit said:

Portbsgajul cu 10L in minus fata de g30...again, spatiul pt pasagerii spate probabil ca in golf 8.

Dacă portbagajul este mai mic iar spațiul pasagerilor din spate mai redus, unde s-a dus lungimea suplimentară?

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, WIN60 said:

Cel din poza este cu pachet M? 

Este i5 M60 (i.e., varianta electrică de M5).

14 minutes ago, mkdan2004 said:

senzorul de ACC din grila

Probabil ultima generație care mai are așa ceva. Vor trece toți la camere, ca Tesla.

Link to comment
Share on other sites

 

Lungimea a crescut cu 120mm si ampatamentul cu 20mm si se vede ca front overhang-ul se apropie de 950mm. 

Se pierde din eleganta unei masini premium RWD biased.

Pe g30 aveam front overhang de 862mm, la fecelift a devenit 880mm si mereu am considerat la clasa asta ca 900mm este maximul pt a arata a premium.

 

Mereu am urat ca pe A6 am 920mm si se vede ca rotile fata sunt pozitionate mai spre mijlocul masinii...a ieftin, dar e de inteles prin faptul ca A6 e fwd biased.

 

Si pt seria 5 si pt i5 e deschis configuratorul pe bmw.de

 

Entuziastii pot simula acolo 🙂

520i rwd pleaca de la 1800kg cheala, deci1900kg cu accesorii

520xd are 100 kg in plus.

 

Deci M5 intre 2.3 si 2.5 tone, urmamd a fi plug-in hibrid 🙂

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, PzKpfW said:

 

Probabil ultima generație care mai are așa ceva. Vor trece toți la camere, ca Tesla.

Tesla a renuntat la multi senzori din rationament pur financiar. Folosesc camerele masinii pentru parcare mai nou dar nu este deloc precis sistemul. Iti arata ca mai ai 50cm iar cand verifici, daca mai ai 10cm reali :)))

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Mie imi place. Cam de cand sint eu pe forumul asta (imediat de 20 de ani) de fiecare data cand se lanseaza un model nou , in general e urat, ala vechi era mai frumos etc. bineinteles fast forward 20 de ani va deveni “ultimul bmw bine facut”

dar trebuie sa recunosc ca nu m-a lasa wow ca atubci cand am vazut g20-ul prima data

  • De acord! 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Jenant , mediocru,ceva de gen cam atat s-a putut in conditiile actuale .. sa vedem ce misca audi . IAr interioarele astea  cu o tableta trantita si lipsa bord , nici o integrare armonioasa de ma simt ca la TV sau desktop acasa nu imi plac deloc , prefer oldschool oricand . Un model nou ar trebui sa te faca sa iti doresti sa schimbi si sa upgradezi dar ce scot acum te face sa vrei sa pastrezi ce ai , sau cel putin sa apreciezi mai mult 

Edited by Myx
  • Like 2
  • De acord! 6
Link to comment
Share on other sites

Nu ca as reprezenta eu publicul tinta pentru acest model, si sunt deplin constient ca sunt un expirat cand ma mai uit la cate un cur de 20 de ani. si primesc in schimb priviri dezgustate ca sunt carunt, ....dar sa isi bage undeva interiorul cu tableta.De doi ani sunt posesorul unui formentor unde tot tableta am, si nu butoane fizice, si e pur si simplu o mizerie sinistra; am un amic apropiat (sta la 2 minute de mine) care are de cateva saptamani erectii cu un model y...la fel, un gunoi de tableta pe o caruta de 2 tone.....butoanele fizice mi se par mult mai usor de utilizat/intuitive/mai sigure in trafic, adica sunt amendat daca folosesc telefonul mobil, dar sa folosesc tableta aia e perfect legal...wtf.

 

Oricum masina e pentru China&comp....ma uit ca am mai fost de amorul artei in reprezentante si toti sar pe tine sa te certe daca nu vrei un minim phev, asta daca nu esti tintit pe electrica direct....daca te intereseaza o termica, deja sunt niste mascarici in sacouri stramte ce se uita la tine ca la urs (nu locuiesc in Romania); nu sunt conspirationist, dar asta e o strategie spre masinile ce se vor inlocui ca si telefoanele, pe de o parte, iar pe partea economica, o sa vina China cu electrice si o sa inunde piata/omoare brand-urile europene de automobile.

  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

Da, si oe mine ma scarbeste tableta aia imensa de la noile bmw-uri, tableta care efectiv nu face parte din masina.

La E klasse e cu totul altceva, o chestie unitara, integrata in masina. Si la S klasse plus derivatele din C klasse e in regula.

Si la Audi de asemenea. La Range Rover la fel.

Si cei de la Maserati cu noile modele au nimerit-o bine.

 

Adica imi e clar, daca mai prind o masina, E klasse all the way, chit ca de aceiasi bani prind un 540xi frumos de 385cp la ce discounturi sunt la bmw. 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Din fata, cel putin in poze, nu ma “gadila” mai deloc.. In schimb, din lateral si din spate arata bine. Stopurile alea ma duc cu gandul la amg gt 4-doors (nu ma intrebati de ce, dar asta a fost primul gand cand am vazut-o din spate).
La interior, intr-adevar, treaba cu tabletele e total inestetica… 

Link to comment
Share on other sites

Farurile ridicate in sus la colturi unde se unesc cu capota nu imi plac absolut deloc, ma duc cu gandul la masinile americane. In rest arata bine zic eu si din lateral si din spate, imi place.

Pentru un model M pare insa cam putin agresiv, daca asa rata pachetul M, ma intreb cum o arata fara.

La interior se pastreaza trendul actual, interior ca de 7-ar dar mai inghesuit, de fapt ca si la modelele din prezent.

Despre motorizari atata timp cat vor scoate diesel si benzina simple, fara PHEV sau motoare electrice atasate eu sunt multumit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.