Este a 2 a curea de clima pe care o pierd in mod inexplicabil.Am fost la un service de am montat-o,mi-a luat 100 lei,si dupa ce am plecat de acolo am mers cca. 500m si clima a inceput sa tiuie,iar motorul a inceput sa faca un zgomot urat.Am oprit masina,am ridicat capota si am vazut ca , curea de clima sta sa pice IAR.M-am intors la service acolo si mi-au spus ca am fulia la motor e rupta prin interior si am joc mare,iar cureaua de la alternator sta si aia sa se rupa,si ar trebuie pe langa fulie
Da, e corect, fulia motor este antrenata de vilbrochen (care e totuna cu arborele cotit).
Pentru fulie nu iti pot recomanda o anumita firma, dar iti sugerez sa nu cumperi piesa sh, majoritatea sunt imbatranite si ajungi in scurt timp la aceeasi problema.
Cureaua iti recomand sa o cumperi OE, eu am avut INA si Contitech si abia cand am pus OE am scapat de scartaitul la rece. Cureaua OE, desi pentru M47 e produsa tot de Continental, are in plus niste perisori mici pe suprafata de angrena