Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Nimeni??

 

Ce sa zic eu spre exemplu am un e60 525 d manual din 2004, despre ce-ti doresti tu stiu ca ar fi fost problema la turbina legat de tija de la wastegate daca bine am inteles eu de la un alt propietar de e60 la modelele 2007-2008, in ceea ce priveste cutia automata daca ii schimbi filtrul si uleiul cand trebuie n-ar trebui sa ai probleme. In ceea ce priveste electronica nu ar trebui sa fie probleme.

Edited by 81Mky
Link to comment
Share on other sites

De ceva vreme ma bate gandul sa achizitionez un E60, un 520i mai precis. Bugetul alocat pentru aceasta achizitie este de 14.000 E. Totusi pe masina nu vreau sa dau mai mult de 11.000-11.500 E, restul de bani tinandu-i pentru revizii, mici probleme tehnice si optice etc. Vreau sa o aduc din Germania, si sa-mi recuperez banii pe taxa in instanta. Nu ma intereseaza anul de fabricatie, nu ma intereseaza optiunile (din pct. asta de vedere poate sa fie cheala).

Vreau doar sa cumpar o masina cu o stare tehnica foarte buna, cu un istoric real si complet, si sa aibe pana in 160.000-170.000 de km reali, si maxim 2 proprietari. Intrebarea mea este: am sanse sa gasesc o astfel de masina cinstita la banii astia?

Am gasit pe mobile.de destule anunturi care imi satisfac pretentiile, insa acolo sunt doar poze si anunturi care nu stiu cat sunt de reale + ca nu am fost niciodata acolo personal sa vad cum sta treaba.

Link to comment
Share on other sites

Pretul de achizitie la 525i este mai mare, mai ales ca de obicei, motorizarile mai mari vin din fabrica cu mai multe optiuni. la banii astia am sanse mai putine sa gasesc un 525 in stare buna. Pentru mine 170cp sunt mai mult decat suficienti, mai ales ca circul 90% din timp in oras. A, si din cate am observat sunt mult mai putine 525 manuale. Vreau neaparat cutie manuala.
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca nu e relevant, insa am vazut ca are 210NM si un timp de accelerare 0-100km/h de 9 secunde. Avand in vedere ca masina mea actuala are 170NM si un 0-100 de 10,5 sec cred ca as fi multumit cu 520-ul, cel putin teoretic. In orice caz m-ati pus serios pe ganduri. Am mers cu un 520i E39 FL si mi s-a parut mai mult decat decent.

In orice caz tre sa probez si un E60.

Link to comment
Share on other sites

Pe hartie vad ca arata bine , chiar si 520i , dar in realitate cine le tureaza in halul ala ca sa ajungi la performantele alea , plus ca ai vedea numai consumuri de 20+ l/100km. Parerea mea e ca sa le probezi chiar tu sa vezi cum ti se par , eu m-as uita de la 525i in sus la benzinare , la diesel e altceva , ajuta mult cuplul mare de la turatii mici.
Link to comment
Share on other sites

Stiu asta, insa ma feresc de diesel. Nu am bani sa cumpar unul intretinut ca la carte si cu km putini. Daca un diesel nu e asa iti mananca toti banii, mai ales daca e BMW. Plus ca eu fac pana in 12-13.000 km/an, in cazul meu nu se merita, mai ales ca fac multe drumuri scurte cu motorul rece. La cat de greu se incalzeste dieselul, cred ca nici consumul nu ar fi asa de mic.

O sa caut sa merg cu un 520 sa ma conving daca e slab sau nu la stilul meu de mers, si daca e asa o sa merg pe mana 525-ului.

Multumesc frumos pentru sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

523i e60 cu motor N52 e un model mai recent decat 525i e60 M54,deci probabil e si mai scump.In plus 523i are putere ceva mai mica si desi are un motor mai modern se pare ca e si mai problematic(vezi problemele mentionate aici pe forum).Despre motoarele 2,2i si 2.5i ambele M54,pot sa zic ca in traficul urban se simte diferenta de cuplu intre ele.Eu am avut 2.2 si am 2.5 in prezent,ambele motorizari pe e46,dar cel din urma consuma ceva mai mult.Pe de alta parte 520i cred ca e cea mai ieftina versiune second-hand de e60.
Link to comment
Share on other sites

Tocmai de asta m-am si gandit la 520i, am sanse mai mari sa gasesc unu intretinut la banii pe care ii am.

Consumul in traficul urban e cam irelevant, pentru ca depinde mult de conditiile de trafic, de cat de rece este motorul, de talpa fiecaruia etc.

Ramane sa merg cu un 520, si daca o sa mi se para ok, asta o sa caut.

Referitor la prima mea intrebare, preturile si anunturile de pe mobile. de sunt reale sau cand o sa ajung acolo o sa gasesc cu totul altceva? Repet, nu vreau sa dau mai mult de 11.000-11.500 pe masina.

Link to comment
Share on other sites

Mai sunt tepe si pe mobile , evita si tu masinile cele mai ieftine si incearca sa alegi mai multe masini din aceeasi zona , sa ai mai multe optiuni , e greu sa gasesti o masina din prima...ar fi bine sa aibe tuv valabil , sa nu fie nur fur export , sa aibe o carte service ok etc.
Link to comment
Share on other sites

Tocmai de asta m-am si gandit la 520i, am sanse mai mari sa gasesc unu intretinut la banii pe care ii am.

Consumul in traficul urban e cam irelevant, pentru ca depinde mult de conditiile de trafic, de cat de rece este motorul, de talpa fiecaruia etc.

Ramane sa merg cu un 520, si daca o sa mi se para ok, asta o sa caut.

Referitor la prima mea intrebare, preturile si anunturile de pe mobile. de sunt reale sau cand o sa ajung acolo o sa gasesc cu totul altceva? Repet, nu vreau sa dau mai mult de 11.000-11.500 pe masina.

 

Nu ca as vrea sa fiu rau, dar nush daca vei gasii un 520i in stare buna si nu prea coxat in banii aceea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.