Jump to content

Motocicleta mea


Laur

Recommended Posts

A 2 poza e facuta cumva in parcarea din fata manastirii Cozia?

mai mult ca sigur... :twoup:

 

si doua poze cu my black betty....

 

Frumoasa gagica, s-o stapanesti sanatos ... poate cand o da din nou caldura ne vedem la Academie!

 

@Piratu: motoarele enduro sunt destul de comfortabile la drumuri lungi, pozitia este chiar ok...saua este in functie de mobra insa cu 150 roni o modifici cum vrei! A mea este cam taricica (nu e ca la o SS) si dupa 300 km mai trebuie sa-mi desmortesc bucile! :)

Link to comment
Share on other sites

intrebare pt cei cu motoare cross, cat de comfortabila e saua? intepenesti pe ea sau e cat de cat ok? intreb pt ca ma gandesc sa-mi iau si o iapa de carare si as avea de mers vreo 60-70 de km stradali pana sa ies intr-un decor potrivit. momentan nu am remorca sa o duc pana acolo, deci va trebui sa merg cu ea pe strada un timp. sa strang bani de remorca sau merge asa fara probleme?

 

 

Cross

 

Motorul nu se preteaza pentru enduro.Dupa cum ii spune si numele, este facut pentru circuite de cross.

Ai cutia etajata altfel si in general nu ai decat patru viteze la dispozitie(sau cel putin o treapta in minus fata de echivalentul enduro).

Treapta 1 te dezavantajeaza la atacarea pantelor lungi, de ex.

Nu se pot inmatricula, neavand far sau semnalizari.

Nu ai pornire la buton ci doar kick start.

Saua este foarte tare.

 

post-10-1291358553_thumb.jpg

 

Motorul de enduro are doua subcategorii:

 

Enduro touring

Motocicleta se preteaza unui traseu mixt asfalt-drum forestier si cam atat(vorbesc de utilizatorii obisnuiti)

Saua este foarte confortabila.

Nu se pot ataca trasee dificile din cauza greutatii si a profilului mixt al cauciucului.

 

 

post-10-1291358923_thumb.jpg

 

 

 

Hard enduro

Motocicleta este mai usoara, intre 100-120kg si o poti lua pe oriunde vrei atat timp cat nu sfidezi legile fizicii :twoup:

In general se dau jos partile neesentiale, semnalizatoare, oglinzi, pentru ca le vei rupe atunci cand cazi.

Saua este ca o scandura dar 50% din timp mergi in picioare, 10% mergi pe langa sau esti pe jos, mai raman 40%. :)

Dupa un traseu de 150 km te cam resimti.

Nu e indicat sa se mearga prea mult pe asfalt, deoarece se distrug crampoanele.

In general, motorul merge pe platforma pana la locul faptei.

Pentru a putea circula legal pe strada, motocicleta este limitata la ~ 20CP (ex.KTM 450 EXC).Delimitata ajunge la ~54 CP.

 

post-10-1291359348_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu toate seile la enduro sunt ca o scandura, depinde de firma/model. Eu am mers cam 200km pe o Honda XR250 si mi-a placut tare mult si pozitia si saua, nu m-a durut deloc fundul meu osos. Ideea e ca poti gasi sei aftermarket pt unele modele, sau si mai simplu o poti modifica dupa placerea ta (mai moale sau mai tare) la un tapiter.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

am si eu loc ?

 

my can-am spyder

 

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/58725_154628211230871_100000510789646_444543_1189_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/47244_155180844508941_100000510789646_448969_7051796_n.jpg

Super tare.Potzi sa ne povestesti ceva despre mersul cu asha ceva?cum se simte pe curbe,cum e la viteze mari?Merci

Link to comment
Share on other sites

pai e super ok ... ciclistica sa zic asa e super ... stabilitate nu mai vorbesc.

Pe curbe ... se tine excelent ... trebuie sa te tii tu bine pe ea ... eu de ex m-am dat cu niste baieti cu motoare ne-am intrecut pe rasnov-poiana brasov ... pot sa zic ca ce pierdeam pe liniile drepte ... recuperam pe curbe .

 

Mi-am dorit foarte tare un supersport, tinand cont de riscurile la care ma expuneam ... am hotarat sa-mi iau ceva mai safe.

 

Ca dotari pentru siguranta : ABS, VSS, TCS, SCS, DPS, DESS

 

VSS...........................................Vehicle Stability System

 

ABS...........................................Anti-lock Braking System

 

TCS...........................................Traction Control System

 

SCS...........................................Stability Control System with Roll-Over Mitigation

 

DPS...........................................Dynamic Power Steering

 

DESS.........................................Digitally Encoded Security System

 

uite si fisa tehnica :

 

Manufacturer BRP (Bombardier Recreational Products, Inc.)

Production September 2007?

Class Sport-touring/roadster

Engine BRP-Rotax 990 V-Twin EFI

Power 106 HP @ 8500 RPM[citation needed]

Torque 77 lb-ft @ 6250 RPM[citation needed]

Transmission 5-Speed Manual with Reverse

5-Speed Sequential Electronic with Reverse

Suspension Front: 144mm Double A-Arm with Anti-Roll bar

Rear: Swing-arm - 145mm Monoshock

Brakes BRP foot-actuated, fully integrated hydraulic 3-wheel braking system

Front: 4 piston calipers with 10.2 in Ă 0.25 in (260 mm Ă 6.3 mm) disc

Rear: Single-piston caliper with 10.2 in Ă 0.25 in (260 mm Ă 6.3 mm) disc

Tires Front: KR21 165/65R14 on 14x5 rim

Rear: KR21 255/50R15 on 15x7 rim

Cast aluminum wheels

Wheelbase 68 in (1,700 mm)

Weight 699 lb (317 kg)

 

daca mai e ceva mai intreaba-ma

Link to comment
Share on other sites

Am mers Âşi eu 10 zile pe un Can Am Spyder, e foarte tare ca senzaĂžie.

 

E la fel de manevrabil ĂŽn curbe ca o motocicletĂŁ condusĂŁ de un om normal.

 

ai fost detasat la rutiera? :)

 

da este manevrabil cum ai zis pentru un om normal ... eu m-am mai dat cu baieti pe curbe dar ei fortau la maxim .. .adica ridicau una din rotile fata la maxim :)

Link to comment
Share on other sites

ideea e ca nu-l lasi oriunde ... peste noapte in garaj clar ... iar pe zi .. pe unde mai am treaba sau plaja sau terase il trag la parcari cu plata pana in fata ;)

 

spatiu ai suficient ... e mai deranjant un pic cand e fff cald ... ca se incinge motoru si-ti baga un pic la picioare caldura ... dar in rest e super ok , si practic consumul e bun ... si e foarte rapid :D

Link to comment
Share on other sites

eu am mers cta-predeal si pe ploaie ... si a fost super ok ... e confortabil ... mai nasol e in aglomeratii ... dar sa stii ca si supersporturile se incalzesc rau vara ... dar mai ai o sansa se te strecori cu ele ... nu tot timpul ;)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.