Jump to content

M3-E46 sau 335i-E92...


tiberiuenache

  

657 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Da nu se mai fabrica dar inca se comercializeaza... daca nu se mai fabrica e46 asta nu inseamna ca reprezentatele bmw cele mai mici nu il mai comercializeaza...s-apoi M reprezinta o valoare,un brand de neclintit, pe care BMW-ul nu-si poate permite sa o/il 'murdareasca'

 

Pai nu prea cred ca marketingul de la BMW manareste date tehnice pentru ca sa-si vanda micii dealeri M3-urile second ramase prin curte.

 

Au manarit timpii 335-ului ca sa mareasca difereenta fata de M3. Nu e la fel de rapid, nimeni nu a spus asta, dar diferenta e mai mica in realitate decat pe hartie. Cel putin asta reiesea din testele celor de la Edmunds (am dat link-ul intr-un reply mai vechi) si eu inclin sa-i cred pe aia decat pe alde Tien.

 

Din diferite teste ar rezulta si ca M3 e9x ar fi mai rapid decat pe hartie. In fine, eu nu inteleg cum puteti sa comparati un motor aspirat cu unul cu 2 turbine. :)

Link to comment
Share on other sites

aici se compara 335i-ul nou sau aproape nou oricum, care are 306 cai, cu M3 E46 care are cel putin 4-5 ani la activ si cateva zeci de mii de km bune de forja. oare M3-ul ala chiar mai are toti caii ca atunci cand era noua masina?

 

 

Noi facem comparatia cu un M3 care e intr-o stare foarte buna nu cu un 'cazan' :)

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca M-urile nu sunt facute sa 'piarda cai pe drum' precum alte masini vechi..

 

Nu banuiesti bine. Si pe de alta parte, teoretic o masina cu multi cai, pierde mai multi cai la uzura decat pierde una cu cai putini. Si practic, numai un dyno-test poate spune sigur.

Link to comment
Share on other sites

am observat ca si la 335i si la 330d modelele cu x-drive scot timpi mai buni cu 0.1 respectiv 0.2 secunde pentru 0-100. dupa ce am condus 135i si 330xd am inteles de ce. cu 135i-ul nu puteam sa plec o data fara sa-mi patineze rotile, dar in schimb 330xd-ul pleca glont de pe loc fara sa intre in limitare, fara sa patineze deloc. chiar daca x-drive-ul ingreuneaza masina cu 110kg (respectiv 100kg pt 330d), recupereaza mult punand mai bine pe asfalt cuplul imens.

 

Eu nu inteleg ce va fascineaza atat 1-100. Mi se pare mai important 100-200. Sau 60-120. Sau 80-130. Sau 100-150. Sau 150-200. De fapt toate astea la un loc, nu numai 1-100.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

alde Tien.

Multumesc! :)

 

e treaba cu daunele nu o stiam...dar atunci cand ai zis scenariu te refereai la cazanul lui?
Un pic, asa :) Ca Tien trebuie alintat.

Thanks again, Nebunaticule! :) :)

 

aici se compara 335i-ul nou sau aproape nou oricum, care are 306 cai, cu M3 E46 care are cel putin 4-5 ani la activ si cateva zeci de mii de km bune de forja. oare M3-ul ala chiar mai are toti caii ca atunci cand era noua masina?

Chiar si asa, M3-ul e inainte....

Link to comment
Share on other sites

pai pe mine unul nu ma fascineaza 0-100 deloc...vreau performante la o masina "din mers", ca doar nu particip zilnic cu ea la drag race.

 

topicul in primul rand e facut pentru ca cineva vrea sa-si cumpere una din aceste masini si nu e hotarat care din ele nu? M3 E46 sh sau E92 335i tot sh.

 

eu spun ca decat sa se bata campii (complet nefondat) care pe care bate la 0-100 sau alte performante de genul asta, ar trebui sa se puna accent si pe partea mai practica a masinii care urmeaza a fi cumparate.

 

caii la o masina sport se duc si ei in timp, motorul se uzeaza...si exact cum spunea WLF, uneori chiar mai repede decat la o masina normala din cauza ca mai mereu se merge sportiv cu acea masina.

Link to comment
Share on other sites

caii la o masina sport se duc si ei in timp, motorul se uzeaza...si exact cum spunea WLF, uneori chiar mai repede decat la o masina normala din cauza ca mai mereu se merge sportiv cu acea masina.

Nu e asa!

Una din diferentele dintre cele doua masini mentionate, amandoua SH, este ca la 335i s educ mult mai repede caii la mers sportiv decat la M3....

 

M3 e FACUT pentru mers sportiv ( bloc motor, pistoane, cilindri etc) pana si racirea motorului e asa.

 

Stiati ca unele 335i au radiator de ulei, altele nu au??

Link to comment
Share on other sites

ma indoiesc sincer ca tiberiuenache va cumpara masina asta strict pentru mers sportiv. trebuie sa recunosti ca un M3 nu e o masina cu care sa mergi zilnic, pe langa asta iti mai trebuie inca o masina de zi cu zi, de mers la servici, etc.

 

poate un M3 e facut mai rezistent...dar si vede mult mai multa forja.

Link to comment
Share on other sites

ma indoiesc sincer ca tiberiuenache va cumpara masina asta strict pentru mers sportiv. trebuie sa recunosti ca un M3 nu e o masina cu care sa mergi zilnic, pe langa asta iti mai trebuie inca o masina de zi cu zi, de mers la servici, etc.

 

poate un M3 e facut mai rezistent...dar si vede mult mai multa forja.

Pai bineinteles ca nu va cumpara M3-ul!

 

Daca deja si-a pus problema , nu il va cumpara niciodata.......

 

Insa sa stii ca poti sa mergi zi de zi cu M3...eu am facut-o vreo 2 sapt. si culmea: cel mai mare stress al meu era unde o las parcata ca sa nu imi fure oglinzile.... :) :)

Link to comment
Share on other sites

ma indoiesc sincer ca tiberiuenache va cumpara masina asta strict pentru mers sportiv. trebuie sa recunosti ca un M3 nu e o masina cu care sa mergi zilnic, pe langa asta iti mai trebuie inca o masina de zi cu zi, de mers la servici, etc.

 

 

La munca merge cu avionul si elicopterul!

Link to comment
Share on other sites

Frate, daca M3 E46 a ajuns cazan eu nu mai zic nimic... Probabil ca traim in Qatar si avem toti minim Lambo la usa si ne pisam cu jet pe toti fraierii cu BMW-uri

Eu acolo am trait pe vremea cand purtam pampers :) ,,,,si deabia acum imi dau eu seama dece tot faceam eu in pampers ,,,ca acolo erau fraierii cu BMW-uri :)

Link to comment
Share on other sites

Chestia cu uzura e foarte relativĂŁ Âşi depinde de felul ĂŽn care a fost ĂŽntreĂžinutĂŁ Âşi condusĂŁ maÂşina respectivĂŁ.

 

Un M3 ÎntreÞinut corespunzãtor nu ar trebui sã fie atât de afectat de mersul sportiv dacã uleiul a fost schimbat la timp.

 

Nu are degeaba pistoane forjate ºi atât de multe alte piese concepute special pentru a rezista la un stil de conducere foarte sportiv.

 

M3 ĂŽnseamnĂŁ totuÂşi o maÂşinĂŁ cu care poĂži sĂŁ alergi Âşi pe circuit.

Link to comment
Share on other sites

Serios? Pai explica-i si lui The drunking monkey de ce i-a murit motorul la M5.

 

Termini cu filozofiile astea te rog? Vezi ca a deschis un coleg un topic cu masinile zburatoare. Lumineaza-ne.

 

Motoarele de M5 E39 nu au o reputaţie prea bună.

 

Eu ştiu personal trei posesori de M5 E39 şi doi dintre ei au avut motorul picat.

 

Iar tu l-ai văzut vreodată pe The Drunken Monkey prin oraş?

 

Eu de fiecare dată când l-am văzut pleca ĂŽn drift de la semafor.

 

Şi asta contează..

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ma indoiesc sincer ca tiberiuenache va cumpara masina asta strict pentru mers sportiv. trebuie sa recunosti ca un M3 nu e o masina cu care sa mergi zilnic, pe langa asta iti mai trebuie inca o masina de zi cu zi, de mers la servici, etc.

 

poate un M3 e facut mai rezistent...dar si vede mult mai multa forja.

Pai bineinteles ca nu va cumpara M3-ul!

 

Daca deja si-a pus problema , nu il va cumpara niciodata.......

 

Insa sa stii ca poti sa mergi zi de zi cu M3...eu am facut-o vreo 2 sapt. si culmea: cel mai mare stress al meu era unde o las parcata ca sa nu imi fure oglinzile.... :) :)

 

Ideea e ca eram hotarat pe 335i, insa m-a atras un M3 E46 si deja incepusem sa am indoieli asupra deciziei mele...! :)

 

ma indoiesc sincer ca tiberiuenache va cumpara masina asta strict pentru mers sportiv. trebuie sa recunosti ca un M3 nu e o masina cu care sa mergi zilnic, pe langa asta iti mai trebuie inca o masina de zi cu zi, de mers la servici, etc.

 

 

La munca merge cu avionul si elicopterul!

 

Acu' nu va ganditi ca sunt proprietate personala, ca altfel va scriam de pe o plaja din Canare... :)

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca eram hotarat pe 335i, insa m-a atras un M3 E46 si deja incepusem sa am indoieli asupra deciziei mele...! :)

Zici tu?

 

Pai eu nici nu mai stateam sa ma gandesc: M3 cu siguranta!

 

Aaa, daca 335i ar fi nou-noutz, poate ca ar merita......repet: POATE!

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei o masina de duminica ia-ti M3. Daca vrei zi de zi + Bucuresti ia 335.

 

M3 e F brutal, ambreiajul e tare, directia e tare, mai are si "famous M clunk" care toate in traficul de zi cu zi sunt obositoare.

335 e usor de condus, potential de tuning (dar cu grija, ca BMW a dimensionat totul perfect, daca vrei cai multi modifici multe), cuplu mare si liniar de jos (nu tre sa-l turezi 4000).

 

Mie personal imi place E46. Dintre noile modele de la BMW singurul pe care as da bani ar fi Z4 M Coupe :)

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei o masina de duminica ia-ti M3. Daca vrei zi de zi + Bucuresti ia 335.

 

M3 e F brutal, ambreiajul e tare, directia e tare, mai are si "famous M clunk" care toate in traficul de zi cu zi sunt obositoare.

335 e usor de condus, potential de tuning (dar cu grija, ca BMW a dimensionat totul perfect, daca vrei cai multi modifici multe), cuplu mare si liniar de jos (nu tre sa-l turezi 4000).

 

Mie personal imi place E46. Dintre noile modele de la BMW singurul pe care as da bani ar fi Z4 M Coupe :)

 

Pai cam asta e chestia...Eu folosesc masina 75% in Bucuresti si 25% in afara (drumuri lungi si f lungi).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.