Jump to content

325i vanos


Cristi SM

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

ei.. ochiometric dupa film :) nu m-ar mira sa fie peste 7

 

6.5?? :lol:

 

 

 

 

cum draq or fi masurat prostii aia de germani de la BMW de le-au iesit 8 sec???

 

atasez scan dupa o brosura cu modelele BMW modele 1993/94

 

 

 

post-176-1255385383_thumb.jpgpost-176-1255385286_thumb.jpg

 

 

... sau ai ceva modificari pe la masina ? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa Cristi masina,s-o pastrazi sanatos iar traseele ei banuiesc ca sunt tot atat de mari cat sunt strazile din cartierul tau,vezi tu......gusturile astea,una e sa te duci la o cabana la munte sa mergi asa relaxat,confortabil,cu spatele lipit de spatar cu o muzica,mai schimbi o vorba ceva cu persoana de langa tine,mai povestesti ceva,poate si un subiect tabu' si alta e cand dai un drift pe o straduta sau un cerc si te intorci in parcare,tu vrei adrenalina sa inteleg,pai nu mai bine lasa-i tu masina asta asa cum a lasat-o constructorul ala din fabrica cu suspensia ei,cu niste jante pe 16,un geam negru,un eleron,un stop mai diferit si cam atat daca tot vroiai modificari,iar daca aveai nevoie de adrenalina te aruncai cu coarda,in fine dar unde mai este pasiunea pt. masini.........,ok,ce sa zic,multa bafta.
Link to comment
Share on other sites

Merci de aprecieri :lol: Din cate am observat tu esti pornit rau impotriva suspensiei sport si nu inteleg de ce. Cu masina am fost si la mare(1800km dus-intors) si nu am avut neplaceri, ba dimpotriva am putut sa ma bucur din plin de motor si de stabilitate. Tu spui ca am vrut modificari...Eu nu am facut nici o modificare masinii, asa am luat-o cu pachetul M, cu jantele pe 17" AcSchnitzer si cu suspensia sport reglabila. In iarna masina am ridicat-o mai sus tocmai pentru a nu avea surprize. Tare rau imi pare ca nu ai ocazia sa te dai o tura cu ea, poate iti schimbi parerea despre suspensia sport. :) In poze nu se vede insa masina sa stii ca e ft intretinuta din punct de vedere tehnic. I-am schimbat si anvelopele pt ca mi s-a parut imbatranit cauciucul, m-au costat 28 de milioane. Am schimbat si kitul de ambreiaj pt a raspunde mai rapid, acum da scart si in treapta 3 cu anvelope de 245/35/17. Recent i-am facut si revizia si am pus ce a fost mai bun (ulei bmw 5w30, filtrele toate mann, rotule,brate lemforder), nu ma uit la cativa bani in plus cand vine vorba de starea tehnica a masinii, care este mult mai importanta decat aspectul exterior (zic eu). Mi-as dori ca macar jumatate din pisicile de la noi sa fie macar la fel de intretinute.
Link to comment
Share on other sites

Cum nu intelegi mai Cristi de ce sunt pornit pe masinile cu suspensii sport?pt. ca am si eu una si imi face zile negre cand merg cu ea si oricarui conducator auto normal la minte iar face probleme pe strazile astea,ai bagat bani in ea recunosc dar acum tine si de gusturi,tu imi spui de stabilitate,hai sa lamurim un lucru sa o luam logic,dintre toate masinile astea care le vezi in trafic vezi tu frecvent ca se rastoarna?ma eu nu am observat ca toti posesori aia de masini normale se dau cu rotile in sus in curbe,ce inseamna pt. tine stabilitate,unde stabilitate?la stop?in parcare?la sensul giratoriu?la rond?hai sa te iau altfel,sa-ti dau ex. Subaru Impreza e o masina puternica da?ai vazut cat de inalta este?eu am observat e cat un Logan,Passat,Octavia,japonezii ce au vrut,au scos o masina puternica dar sa imbine utilul cu placutul pt. ca s-au gandit la asta,tu cu e 36 asta ce faci?ok ai modificat-o,ai investit in piese,la ce o folosesti masina asta?te duci in oras cu ea platesti facturi,chesti?pleci seara cu ea?te duci la cate un gratar cu ea?la tara poti sa te duci cu ea asa in vizita?iti spun eu nu poti,o ti doar pt. ideia ta de a avea o masina apreciata de o mica categorie de oameni,de dat o tura cu ea poate as dori dar sa stau in spate,de rugat sa o conduc sincer nu mi-ar face placere,pt. ca nu ma incanta cu nimik,ce sa zic,ai depus o munca,investitii recunosc,dar eu nu mi-asi mai dori asa ceva never.
Link to comment
Share on other sites

La tara, la gratar si pe teren "accidentat" unde nu imi permite garda bmw-ului merg cu A6-le :) Tu esti inversunat rau pe suspensia sport asa ca nu are rost sa incerce cineva sa iti schimbe parerea, fiecare dupa preferinte pana la urma. Nu inteleg totusi de ce nu treci pe o suspensie normala daca asta sport "iti face zile negre"? Cred ca sunt destui care ar da la schimb suspensia stock pe una sport.
Link to comment
Share on other sites

Pai crezi ca se face asa usor schimb?trebuie un mecanic,sa se potrivesca,tu crezi ca la toata lumea le place sa schimbe la o masina piese?bun in afara faptului ca zdruncina,cu parcarile problema,cu gropile,la revizia tehnica ce faci?o iei cu elicopterul?trebuie sa o bagi pe cilindrii aia de la test frane,directia la asta ca sa i-o faci trebuie data bara jos,poate sa-i faci directia rudimentar cu aparate din alea vechi dar cum o sui pe rampa,pana la urma se rezolva si cu inspectia...''romaneste'' dar vroiam sa spun asa daca ar fi sa o treci pe bune(eu stiu ce am patit la cealalta),mai man eu pun niste probleme practice,sti......cand spun chestile astea tare as fi vrut eu sa am o masina sa ma simt eu bine in ea si asa cum as fi dorit-o si sa ma uit la pozele cu masina ta si sa ma bucur ca nu sunt posesorul ei,in fine,continua-ti topicul,scuze de deranj dar am simtit nevoia sa imi spun parerea,multa bafta.
Link to comment
Share on other sites

Timpul de fabrica la 325i vanos este de 7.2, 7.3, depinde unde cauti. Masoara cu un cronometru sa vezi daca iti da peste 7. Masina nu are modificari, nu are cip, are ambele catalizatoare etc. Esti binevenit oricand la SM sa facem proba :)

La E36 325 nu a existat niciodata un timp sub 8 secunde dat de producator. Fie el si cu VANOS. Nici la E46 nu este de 7 secunde, fiind dat in carte 7.3 secunde pentru sedan/coupe si 7.1 s pentru 325 compact. 6.5 secunde scoate un E46 330 i.

Si acum sa fim pragmatici: Un E36 NOU, in cele mai bune conditii, cu cea mai buna benzina si condus de un pilot de la BMW scotea in anii 90 0-100 8 SECUNDE.

Dupa un deceniu si ceva si cateva sute de mii de KM, al tau 325 scoate cu o secunda mai putin ca in vremurile lui bune. O SECUNDA DE LA 0-100 ESTE ENORM. Este practic diferenta dintre 325 si 330.

Eu am facut masuratori cu un accelerometru Beltronics (mult mai precis decat orice cronometru) si de la 0-100 am scos cu 325 compactul meu din 2004 dublu vanos cu 6 viteze, cel mai rapid E46 cu motor de 2.5, 7.6 S (in conditiile in care e dat in carte 7.1). M-am gandit ca 0.5 s intervin si de la uzura (e totusi masina din 2004) si de la faptul ca nu sunt pilot, ca am jante pe 17 (si in carte sunt pe 16), etc...

Faptul ca un 325 E36 stock scoate 6.5-7 S e o fantezie FARA MARGINI!

Edited by Alexxx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

TE UITI PESTE TOT GRESIT! Sau e GRESIT PUS! In carte e dat 8 secunde. Teoretic, daca o pisica din 90 ar scoate 7.3, pai atunci un coupe 325 din 2005 ar trebui sa scoata 6.3!

Anyway... poate ai tu noroc de o masina speciala (nu zic ironic)!

BTW: Arata SUPER! S-o stapanesti sanatos!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc, si tu pe a ta.

O masina de generatie mai noua nu este neaparat mai rapida decat predecesoarea. In unele cazuri sunt mai lente datorita greutatii. La un timp pe 400 m conteaza si 10 kg in plus. Nu ridic masina in slavi, are totusi o varsta insa dupa cum se comporta tind sa cred ca motorul este "in mintile lui". In legatura cu site-urile ce sa spun, normal ca multe site-uri au erori. De ex pe carfolio este trecut top speed 227km/h (insa din'91), modelul meu are top speed 233km/h, pe ceas a luat 240km/h cu turometru pe rosu.

Edited by Cristi SM
Link to comment
Share on other sites

Ma uit pe carfolio si da 7.3 sec, pe wikipedia da 7.5 etc. Eu am pus un filmulet cu timpul de la 0-100 pe bord. Cronometreaza si vezi cat iti da. Repet, timpul este calculat dupa ceasul din bord nu dupa accelerometru.

 

Nu te mai lua dupa wikipedia si carfolio, nu sunt site-uri de luat in seama, mai ales la masini mai vechi.

Intradevar, in jur de 8secunde stiam si eu ca are suta un e36. Nu prea conteaza ca e vanos sau non-vanos.

Am si eu film cu a mea cu diferential lung si chiptuning si iese in jur de 6secunde. Nu ia 6 secunde in vecii vecilor cu modificarile astea. Nu-mi explic de ce asa reiese din film. :)

 

 

Dupa un deceniu si ceva si cateva sute de mii de KM, al tau 325 scoate cu o secunda mai putin ca in vremurile lui bune. O SECUNDA DE LA 0-100 ESTE ENORM. Este practic diferenta dintre 325 si 330.

Eu am facut masuratori cu un accelerometru Beltronics (mult mai precis decat orice cronometru) si de la 0-100 am scos cu 325 compactul meu din 2004 dublu vanos cu 6 viteze, cel mai rapid E46 cu motor de 2.5, 7.6 S (in conditiile in care e dat in carte 7.1). M-am gandit ca 0.5 s intervin si de la uzura (e totusi masina din 2004) si de la faptul ca nu sunt pilot, ca am jante pe 17 (si in carte sunt pe 16), etc...

 

Un E36 are cu 150-200kg mai putin decat un e46 compact 325. Intradevar, pe hartie e diferenta de aproape 1secunda intre ele, dar in practica nu e asa mare.

Am un prieten bun care a avut pana de curand un E46 ca al tau si am mers de multe ori cu el la drum lung (fiecare cu masina lui) si ne-am mai alergat. Nu planificat.. pur si simplu asa pe moment.. unu ii dadea si celalat dupa el. Distanta era oarecum la fel intre noi.. in fata ramanea cel care pleca primul, sau care era mai pe faza.

Cu plecare de pe loc nu am facut, dar cred ca ma face totusi ca eu am diferential lung.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu film cu a mea cu diferential lung si chiptuning si iese in jur de 6secunde. Nu ia 6 secunde in vecii vecilor cu modificarile astea. Nu-mi explic de ce asa reiese din film. :)

Inseamna ca au eroare mare de vitezometru pisicile astea :lol: Mi-as dori sa-i fac timpul de 0-100 cu un accelerometru. Oricum daca te uiti pe youtube sunt o gramada cu 325i e36 care scot pe bord suta in sub 7 sec.

Link to comment
Share on other sites

La E36 325 nu a existat niciodata un timp sub 8 secunde dat de producator.

Sunt si altii care au testat masinile de-a lungul timpului si au obtinut timpi mai buni decat cei declarati de producator. De exemplu la testele facute de Autocar 325i e36 a scos 7.3 sec. :) Oricum pana nu fac un timp 0-100 cu un accelerometru nu pot sti sigur cat scoate masina. Eu am dat timpul din filmuletul pus de mine, masurat cu cronometrul. Daca atat imi iese, atat spun :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.