Jump to content

Martor bord "DDE" aprins


Recommended Posts

Acum doua zile am avut o problema....

In timp ce mergeam cu masina, s-a aprins in bord becul de la bujia incandescenta si sub el scria DDE.

Am tras pe dreapta, am oprit motorul si cand i-am dat din nou nu a mai pornit.

L-am sunat pe un baiat care se ocupa cu diagnoza, a venit si mi-a gasit doua erori la DDE ( digital diesel electronic ). Le-a sters, si masina a pornit, si nu am mai avut nici o problema pana astazi ( cam 100 km ).

Cel cu diagnoza nu a putut sa-mi zica ce reprezintau erorile, decat codul lor.

As vrea sa stiu si eu ce reprezinta pt. ca trebuie sa remediez problema chiar daca acum merge bine.Nu vreau sa mai am surprize ca cine stie pe unde o apuca iar, si nu mai are cine sa vina.

Am vorbit la Bavaria si mi-au zis ca daca le-a sters si acum merge bine degeaba ma duc la ei ca nu mai apar, si nu imi pot spune dupa codurile astea.

 

Codurile erau: 4560 si 4b90 si tipul folosea programul Carsoft .

Am tot cautat pe net si nu am gasit nimic.

 

Ma poate ajuta cineva?????

Link to comment
Share on other sites

Acum doua zile am avut o problema....

In timp ce mergeam cu masina, s-a aprins in bord becul de la bujia incandescenta si sub el scria DDE.

Am tras pe dreapta, am oprit motorul si cand i-am dat din nou nu a mai pornit.

L-am sunat pe un baiat care se ocupa cu diagnoza, a venit si mi-a gasit doua erori la DDE ( digital diesel electronic ). Le-a sters, si masina a pornit, si nu am mai avut nici o problema pana astazi ( cam 100 km ).

Cel cu diagnoza nu a putut sa-mi zica ce reprezintau erorile, decat codul lor.

As vrea sa stiu si eu ce reprezinta pt. ca trebuie sa remediez problema chiar daca acum merge bine.Nu vreau sa mai am surprize ca cine stie pe unde o apuca iar, si nu mai are cine sa vina.

Am vorbit la Bavaria si mi-au zis ca daca le-a sters si acum merge bine degeaba ma duc la ei ca nu mai apar, si nu imi pot spune dupa codurile astea.

 

Codurile erau: 4560 si 4b90 si tipul folosea programul Carsoft .

Am tot cautat pe net si nu am gasit nimic.

 

Ma poate ajuta cineva?????

78745[/snapback]

 

 

Salut , si eu am avut probleme cu martorul ala, bine nu cu el, cu ceea ce semnala el, adica mi se aprindea DDE in bord si masina nu se mai accelera...la mine a fost potentiometrul de acceleratie de vina, l-am schimbat si de-atunci n-am mai avut probleme. La tine e posibil sa fie bujiile sau vreo valva ca martorul ala semnalizeaza mai multe probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Acum doua zile am avut o problema....

In timp ce mergeam cu masina, s-a aprins in bord becul de la bujia incandescenta si sub el scria DDE.

Am tras pe dreapta, am oprit motorul si cand i-am dat din nou nu a mai pornit.

L-am sunat pe un baiat care se ocupa cu diagnoza, a venit si mi-a gasit doua erori la DDE ( digital diesel electronic ). Le-a sters, si masina a pornit, si nu am mai avut nici o problema pana astazi ( cam 100 km ).

Cel cu diagnoza nu a putut sa-mi zica ce reprezintau erorile, decat codul lor.

As vrea sa stiu si eu ce reprezinta pt. ca trebuie sa remediez problema chiar daca acum merge bine.Nu vreau sa mai am surprize ca cine stie pe unde o apuca iar, si nu mai are cine sa vina.

Am vorbit la Bavaria si mi-au zis ca daca le-a sters si acum merge bine degeaba ma duc la ei ca nu mai apar, si nu imi pot spune dupa codurile astea.

 

Codurile erau: 4560 si 4b90 si tipul folosea programul Carsoft .

Am tot cautat pe net si nu am gasit nimic.

 

Ma poate ajuta cineva?????

Motorina aveai cand s-a aprins becul ala??

Din cate am inteles martorul DDE se aprinde ptr orice probleme pe partea electrica a motorului.....nu sunt sigur insa asa mi-a spus un mecanic, ca am trecut si eu prin asta, dar eu ramasesem fara motorina :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cind il mai chemi pe specialistul cu diagnoza, cere-i sa salveze listingul cu erori. Nu conteaza ce metoda foloseste : printscreen, tiparire sub forma de *.prn si apoi trecut prin Distilleru' de la Acrobat pt transformare fisier in *.pdf, etc. Important e sa ai o copie a descrierii erorilor. Nu rezolvi nimic daca vine, iti sterge erorile, iti ia banu' (asta tu stii) si pleaca...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hmmm

si eu am cam aceeasi problema.

cand vreau sa o pornesc daca e rce motorul porneste la sfert de cheie,dar daca merg cu ea peste 20 minute si o opresc uita sa mai porneasca pana nu se raceste.

daca e cald motorul cand dau cheia pe pozitie se aprinde triunghiu ala galben de atentie dintre cadrane,fuge acu de la ceasu de apa pana in capat si se stinge becu de la ulei(cand e rece cand pun contactu ramane aprins ala de ulei si ala de baterie asa cum tre sa fie pana pornesc masina)

la test a iesit doar aceasta eroare

4B90 LOW Rail prssure controle at engine start

A fost cineva cu ea la test iar,de data asta la un electrician auto care spune ca e dus computerul de bord deoarece nu se poate conecta la el cand nu vrea masina sa porneasca desi la mda in arad dupa ce a luat + de pe baterie si la pus inapoi a intrat pe computeru de bord

acum dracu stie ce are ca merge prea perfect sa fie dus computerul,singura chestie e ca nu porneste decat cand vrea ea si in ultimul timp nu prea mai vrea

are cineva ceva idee cam ce ar putea sa fie?

eu am dat un search si pe google dar nu prea am gasit multe despre eroarea asta

multumesc

 

 

Link to comment
Share on other sites

hmmm

si eu am cam aceeasi problema.

cand vreau sa o pornesc daca e rce motorul porneste la sfert de cheie,dar daca merg cu ea peste 20 minute si o opresc uita sa mai porneasca pana nu se raceste.

daca e cald motorul cand dau cheia pe pozitie se aprinde triunghiu ala galben de atentie dintre cadrane,fuge acu de la ceasu de apa pana in capat si se stinge becu de la ulei(cand e rece cand pun contactu ramane aprins ala de ulei si ala de baterie asa cum tre sa fie pana pornesc masina)

la test a iesit doar aceasta eroare

4B90 LOW Rail prssure controle at engine start

A fost cineva cu ea la test iar,de data asta la un electrician auto care spune ca e dus computerul de bord deoarece nu se poate conecta la el cand nu vrea masina sa porneasca desi la mda in arad dupa ce a luat + de pe baterie si la pus inapoi a intrat pe computeru de bord

acum dracu stie ce are ca merge prea perfect sa fie dus computerul,singura chestie e ca nu porneste decat cand vrea ea si in ultimul timp nu prea mai vrea

are cineva ceva idee cam ce ar putea sa fie?

eu am dat un search si pe google dar nu prea am gasit multe despre eroarea asta

multumesc

Nu este eroare ,este o comunicare de parametrii,ai doua variante

ori un injector nu tine presiunea nominala in rampa de min 250 bari la pornire

ori supapa de suprapresiune de pe pompa de innalta nu inchide

ori senzorul din rampa da erori/dar trebuiau sa ramana

dar mai repede iclin sa cred ca un injector ramane deschis cand masina este calda/ dilatat/ etc...

 

Link to comment
Share on other sites

A fost cineva cu ea la test iar,de data asta la un electrician auto care spune ca e dus computerul de bord deoarece nu se poate conecta la el cand nu vrea masina sa porneasca desi la mda in arad dupa ce a luat + de pe baterie si la pus inapoi a intrat pe computeru de bord

 

Nu prea are treaba computerul de bord cu pornitul masinii. :blink:

 

Mai bine incerci la un service BMW.

Link to comment
Share on other sites

A fost cineva cu ea la test iar,de data asta la un electrician auto care spune ca e dus computerul de bord deoarece nu se poate conecta la el cand nu vrea masina sa porneasca desi la mda in arad dupa ce a luat + de pe baterie si la pus inapoi a intrat pe computeru de bord

 

Nu prea are treaba computerul de bord cu pornitul masinii. :blink:

 

Mai bine incerci la un service BMW.

Cred ca trebuia sa deduci ca se refera la DDE/DME pe care-l numeste computer de bord,o comfuzie frecventa dar de inteles,tot un computer!!!

Link to comment
Share on other sites

am patit si eu probleme cu DDE care s-a aprins la un momentdat in bord si respectiv s-a oprit masina in pasjul de la obor si mama mama ce inghesuiala mai era in pasaj :blink: va da-ti seama ca insemna sa raman cu ea acolo,insa dupa freo 3-4 chei a luat-o la rugamintile mele asupra ei...m-a scos frumusel din pasaj si s-a oprit din nou cu acelasi martor DDE aprins in bord si nu a mai vrut sa porneasca(buna draga de ea m-a scos din pasaj macar)...am impins-o in parcare,am luat o Dacie de la munca ,am tractat-o la un service si ce sa vezi ...pompa de motorina de sub scaun :)

 

p.s. cand se aprinde DDE de obicei "ceva " electric al masinii numai functioneaza...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

A fost cineva cu ea la test iar,de data asta la un electrician auto care spune ca e dus computerul de bord deoarece nu se poate conecta la el cand nu vrea masina sa porneasca desi la mda in arad dupa ce a luat + de pe baterie si la pus inapoi a intrat pe computeru de bord

 

Nu prea are treaba computerul de bord cu pornitul masinii. :blink:

 

Mai bine incerci la un service BMW.

Cred ca trebuia sa deduci ca se refera la DDE/DME pe care-l numeste computer de bord,o comfuzie frecventa dar de inteles,tot un computer!!!

 

 

Mai comfuzie, omul a fost la un individ care testa masini dar nu stia ce inseamna "4B90 LOW Rail prssure controle at engine start".

Are mai multe sanse sa repare masina la un service autorizat BMW, decat daca isi incearca norocul cu toti specialistii.

Link to comment
Share on other sites

A fost cineva cu ea la test iar,de data asta la un electrician auto care spune ca e dus computerul de bord deoarece nu se poate conecta la el cand nu vrea masina sa porneasca desi la mda in arad dupa ce a luat + de pe baterie si la pus inapoi a intrat pe computeru de bord

 

Nu prea are treaba computerul de bord cu pornitul masinii. :blink:

 

Mai bine incerci la un service BMW.

Cred ca trebuia sa deduci ca se refera la DDE/DME pe care-l numeste computer de bord,o comfuzie frecventa dar de inteles,tot un computer!!!

 

 

Mai comfuzie, omul a fost la un individ care testa masini dar nu stia ce inseamna "4B90 LOW Rail prssure controle at engine start".

Are mai multe sanse sa repare masina la un service autorizat BMW, decat daca isi incearca norocul cu toti specialistii.

 

Nu stiu de ce te-ai ofensat,dar replica "cred ca trebuia sa deduci" nu-ti era direct adresata tie....mai mult am vrut sa inteleaga diferenta dintre BC si ECU/ DDE/DME lucru care sa si intamplat,omul a facut rectificarea,oricum daca te-am suparat ..mi de scuze!!Data viitoare am sa incerc sa te evit pe cat este posibil,cat despre service aut.BMW de ce crezi ca 90% din cei de pe forum se feresc de ei?..sunt promti,ieftini si rapizi,iar acest forum nu ar mai avea" PROBLEME TEHNICE SI REZOLVARI"

Link to comment
Share on other sites

,cat despre service aut.BMW de ce crezi ca 90% din cei de pe forum se feresc de ei?..sunt promti,ieftini si rapizi,iar acest forum nu ar mai avea" PROBLEME TEHNICE SI REZOLVARI"

 

 

Unii au avut experiente neplacute, iar altii nu vor sa cheltuiasca bani.

Cei de la un service autorizat BMW probabil nu sunt ieftini, dar nici BMW-ul nu este o masina foarte ieftina.Forumul este bun insa nu este un inlocuitor pentru service.

 

Da, citesc des rubrica PROBLEME TEHNICE SI REZOLVARI, exista foarte multe aberatii acolo pe post de "sfaturi tehnice".

 

ps

 

In privinta raspunsului, mi-ai dat quote deci am banuit ca m-ai pus la punct deoarece nu stiu diferenta dintre un computer de bord si unul de injectie.

Link to comment
Share on other sites

,cat despre service aut.BMW de ce crezi ca 90% din cei de pe forum se feresc de ei?..sunt promti,ieftini si rapizi,iar acest forum nu ar mai avea" PROBLEME TEHNICE SI REZOLVARI"

 

 

Unii au avut experiente neplacute, iar altii nu vor sa cheltuiasca bani.

Cei de la un service autorizat BMW probabil nu sunt ieftini, dar nici BMW-ul nu este o masina foarte ieftina.Forumul este bun insa nu este un inlocuitor pentru service.

 

Da, citesc des rubrica PROBLEME TEHNICE SI REZOLVARI, exista foarte multe aberatii acolo pe post de "sfaturi tehnice".

 

ps

 

In privinta raspunsului, mi-ai dat quote deci am banuit ca m-ai pus la punct deoarece nu stiu diferenta dintre un computer de bord si unul de injectie.

Nici o secunda nu m-am gandit la asta !Am scris in spiritul glumei,fara intentia de a te pune la punct!Este adevarat ca sunt destul de multe aberatii ,dar se fac intr-o maniera libera,fiecare isi spune parerea ,este clar ca o masina nu se repara pe forum...si nici la mecanici de timpul liber...Ai dovedit ca detii multe informatii corecte,lucru pentru care am tot respectul .

Link to comment
Share on other sites

EEEEE

A fost cineva la bavaria cu masina.Sa vedeti profesionalism aici.

Ajunge omu acolo,lasa masina pornita si merge sa le spuna ca masina e afara pornita.Cel de la service tot cerea cheile de la masina.omul meu a zis ca daca opreste masina nu mai porneste si nu se poate conecta cu testeru pe ea.RAsupuns inteligent:AUZI tu aici esti la SERVICE porneste orice!.Opreste masina si o baga pe rampa la teste.omul meu le zice ca e futut comp de motor dar ei nuuu stim noi tot!dupa 4 ore de incercari sa porneasca masina sau gandit sa schimbe si compu ala si spre uimirea lor a pornit masina si chiar nu mai dadea eroarea aia cu 4B90.

Acum in alea 4 ore nu stiu ce drac au facut(sper sa nu fie ce cred eu ca ii mananc cu pene cu tot) dar se aprinde becu de la airbaguri!

acum astept sa schimbe computerul si sa vad daca repara si ce au stricat in timpul "investigatiilor"(airbag indicator sau cum ii spune tehnic ca nu stiu)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salut am si eu o problema asemanatoare cu DDE, in sensu ca de cand am dat jos admisia si am curatat-o, EGR curatat, filtru epurator schimbat, schimbat bujii, atunci am scos si mufele de la injectoare si pompa de inalta presiune, mufa dinspre volan. Altceva nu i-am facut. Dupa ce am pus totu la loc, dar totu, la mecanic, mi-a dat eroare pe senzorul de pe admisie, senzorul de presiune de admisie, era infundat, si canlul pe care venea aerul la fel; le-am curatat, si am plecat de la mecanic bine mersi. masina a mers super apoi 2 sapt, dupa care ieri, am fost la o diagnoza si mi-a dat eroare 4560 Reglare presiune injectie prin ZME,presiune prea mica si 4590 Reglare presiune injectie prin ZME,presiune minima neatinsa. Tin sa precizez ca masina in timpul mersului, daca depasesc 2500-2800 3000 nici nu mai vede imi da in nas si opreste motoru. Sa fie motorina proasta, sa am mizerie pe circutit, sa fie pompa de inalta presiune infundata, filtru de combustibil l-am schimbat acum max 2000km.

 

Mersi mult de ajutor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
sal baieti.....am si eu oproblema cu DDE..mi s-a aprins in mers cand bagam piciorul in ea....adica eram peste 2500 de turatii..dar nu mi se opreste.....doar ca atunci cand bag piciorul in ea nu conteaza viteza nu se duce ....parca o tine cineva de spate cu un elastic......dar tin sa mentionez ca se tureaza dar nu se infige cum ar trebui.....am fost la tester si mi s-a spus ceva de genul erori in bord...4560 si ceva cu ZME prea mica......tin sa mentionez ca pompa de sub scaun sofer am schimbat-o pompa din rezervoe este buna un senzor de pe pompa de inalta (vreo 6oo ron)l-am schimbat si pe ala siiiiiiiiiiiii tot degeaba..........simt ca innebunesc ...va rog ajutor...sunt disperat.....masina este 320d din 2003 150hp
Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.