Jump to content

Recommended Posts

Multumesc si moderatorilor care sterg posturile cu "pete". :thumbsup:

 

Vezi ca te intinzi cu afirmatiile si toate au o limita :excl:

 

Singura postare stearsa a fost cea de pe topicul cu intalniri in Timisoara pentru ca era offtopic.

 

Deci usurel cu acuzatiile!

Link to comment
Share on other sites

@jeezy

 

Nu mai tin minte prin ce mi-a trimis coletul, dar a ajuns direct la mine, nu a trebuit sa il ridic, doar am platit pentru transport.

Avand in vedere ca am platit ma asteptam la un bon fiscal sau factura lucru care nu s-a intamplat. Nu intru in polemici, am argumentat destul de concret.

Plata am facut-o cu 10 zile inainte sa primesc comanda.

cumpar piese de la el de 4 ani si omu chiar se implica sa onoreze comenzile cat de bine si repede poate

eu am avut probleme cu turbina cumparata de la el si mi_a dat una in schimb noua sa pot misca masina din loc pana rezolvam garantia (care a durat cateva luni,nu cred ca face cineva asa ceva)si mai sunt si altele nu numai turbina

si majoritatea coletelor mi le trimite in franta

asa ca eu il consider un om de cuvant si te poti baza pe ce zice

+10 din partea mea

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

mai probabil e sa ai nevoie de factura la piese Am decat oem . presupun ca se refera la garantie

Putea sa ceara explicit factura, nu a zis nimic si acum e deranjat ca nu a primit-o. Oricum pentru garantie ajunge inapoi la grozadan. La cata activitate are pe forum, imi vine greu sa cred ca nu e serios in privinta garantiei pieselor vandute.

 

Nu am absolut nimic de impartit cu Mihai Andrei si nu caut loc de cearta dar mi se pare comportament copilaresc.

Edited by jeezy
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca te intinzi cu afirmatiile si toate au o limita :excl:

 

Singura postare stearsa a fost cea de pe topicul cu intalniri in Timisoara pentru ca era offtopic.

 

Deci usurel cu acuzatiile!

 

 

Scuze, pentru o secunda am avut impresia ca erau discutii libere pe topicul ala, am uitat ca se referea doar la intalniri. :sweat:

Link to comment
Share on other sites

Nu va inteleg, incercati sa imi explicati ca a procedat corect in cazul meu, piesele trebuiau sa vina vineri sau luni, l-am sunat luni si inca nu plecasera de la el, piesele au venit miercuri sau joi nu mai tin minte exact, oricum 2-3 zile diferenta.

 

Daca nu am factura, nu am garantie, plus ca se face evaziune fiscala, factura sau bonul fiscal sunt obligatorii nu optionale, am mai cumparat de pe internet, nu e prima oara.

Avand in vedere ca e un user cu foarte multe comenzi si reviewuri pozitive, e omenesc sa gresesti, trebuie sa luati in considerare ca se mai pot intampla situatii ca a mea.

 

Pana la urma asta e scopul sectiunii de user review, v-am detaliat intamplarea, fiecare intelege ce vrea, pentru unii conteaza sau nu factura, pentru altii conteaza sau nu timpul de livrare.

 

Piesa este suportul de prindere hardtop, iar in functie de cand ajungea vopseam sau nu hardtopul asa ca a trebuit sa modific de 2 ori data vopsirii si programarea pentru montare a suportului.

Nu are rost sa lungim discutia, feedback-ul meu este negativ si argumentat.

 

@jezzy nu am nimic de impartit cu tine, cel mai tare m-a deranjat intarzierea si putea sa ma anunte ca o sa intarzie, nu sa il sun cand trebuiau sa ajunga piesele si sa imi zica abia atunci ca o sa intarzie, in mod normal trebuia sa ma anunte el, factura sau bonul fiscal e ceva secundar (factura cred ca poate sa mi-o trimita si acum daca i-o cer, dar e o chestie de principiu).

Edited by Mihai Andrei
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@jezzy nu am nimic de impartit cu tine, cel mai tare m-a deranjat intarzierea si putea sa ma anunte ca o sa intarzie,

Partial iti dau dreptate, din pacate asa e cand lucrezi cu diversi terti (furnizori de piese, firme de curierat) si nu ii poti controla. Deasta e bine sa iti iei o marja de siguranta.

 

Pentru garantie ajungi inapoi tot la el, un coleg mai sus il lauda. Asta cu evaziunea, cerere si oferta, nu poti avea preturi mici fara nici o parte rea. Probabil si din multimea de comenzi pe care le onoreaza, nu reuseste intotdeauna sa fie totul la fix si anuntat din timp.

 

De faze dinastea o sa te mai lovesti in timp, e inevitabil.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

de ce nu-l lasati pe Groza Dan sa ia cuvantul ?!

ii sare lumea asa "Benevol" in ajutor :) aici se dau pozitive/negative..nu e cu avocatul poporului :rolleyes: ai putea sa crezi ca nu e bine sa dai negative oricui :Devil:

 

on topic:

 

multumit de ajutorul si serviciile prestate de RObertTau. (+1)

 

multumit de ajutorul lui ROby'S. (+1)

 

nemultumit de comanda facuta la Grozadan (-1) :pardon: dar nu pot sa zic ca e vina lui, e vina mea categoric.

Edited by Krebs
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
AM avut o mica problema cu e 46-le meu nu a mai vrut sa porneasca, am apelat la bogdan de la Service Premium , problema a fost rezolvata cu promtitudine si seriozitate, fata de alt service care ma cam flituit.Deci recomand.Bafta.Urmeaza sa merg si pentru alte mici chestiuni.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.