Jump to content

martor luminos bmw 316i e 46 99


Recommended Posts

Sal,

 

Am si eu o problema... Astazi in timpul mersului mi-a ramas aprins martorul luminos de la bord cel galben care seamana cu un robinet... Initial am crezut ca este de la nivelul apei dar nu a fost asa... Nu am gasit nici o poza ca sa pot sa fiu mai explicit dar martorul se aprindea mereu la pornire.... Astept ajutor..

 

 

 

MS

Link to comment
Share on other sites

chiar acum mai citesc un topic in care cineva zice k poate fii si de la un bec ars.... La inceputul week-endului mi s-a ars becul pe faza scurta dar am si acea avarie aprinsa.....

 

Imposibil. :)

 

Sunt multe cauze posibile.

BenzinĂŁ proastĂŁ, fiÂşe bujii, bujii, bobine..

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce tester exact pt k am fost la service... oricum pe ala de acolo il stiu si e praf omul dar a fost singurul loc unde am gasit liber. el mi-a zis k mixul este prea bogat si k asa se comporta masinile mai vechi, desi cred k un bmw la 160 000 km nu poate fii asa vechi.... tot el a zis k mai am o eroare la racire si m-a pus sa curat mufa care intra in furtunul de racire.... nu stiu ce sa zic
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce tester exact pt k am fost la service... oricum pe ala de acolo il stiu si e praf omul dar a fost singurul loc unde am gasit liber. el mi-a zis k mixul este prea bogat si k asa se comporta masinile mai vechi, desi cred k un bmw la 160 000 km nu poate fii asa vechi.... tot el a zis k mai am o eroare la racire si m-a pus sa curat mufa care intra in furtunul de racire.... nu stiu ce sa zic

 

Verifica asa cum se spune mai sus furtunele in primul rand.

Cel gros dintre debitmetru si corpul de acceleratie (nu vizual ci il dai jos, il speli si il cauti atent prin toate partile)

In fata chiulasei ai niste componente in care intra si ies niste furtunase mici in diametru. Le dai afara si le verifici si pe astea. Daca sunt imbatranite (crapate) le schimbi (exista furtun la metru cu interior de 4 mm...d'asta iei cam un metru si le inlocuiesti pe toate). Pe filtru ai o chestie care tacane...in ea intra un furtun lucios si unul normal. Se cupleaza la chestia asta (canistra de purjare sau EVAP) cu niste cuple speciale. Vezi sa nu fie strangulat vreunu sau sa aibe mufa crapata (in general ala lucios face chestia asta).

Daca nici asa nu rezolvi, vezi sub filtrul de polen ai PCV-ul in care intra un furtun si care se duce in capacul de pe chiulasa...Vezi si la asta. Daca ar fi aici, ai cam avea probleme cu ralanti-ul...dar e bine sa te uiti.

Daca toate sunt OK, tester scrie pe tine si atentie la sonda Lambda, senzor ax cu came sau in ultima instanta debitmetrul.

Apropo, masina merge normal?

Link to comment
Share on other sites

ok am sa le verific.... masina la relanti mai face pe a draq, adik: in momentul in care franez incepe sa fluctueze turatia motorul iar acul de la consumul instant creste. Am mai patit sa o accelerez la plecare si sa nu se accelereze sa mai aiba un lag de cateva secunde... oara sa fie de la PCV? dar am resetat ieri computerul de bord si nu s-a mai aprins pana acum. ce zici sa astept sa se aprinda din nou sau sa incep de acum sa verific.... Si inca o intrebare daca senzorul check engine se aprinde si este remediata eroarea adica sa zicem ca a fost un furtun, la urmatoarea pornire nu ar trebui sa se stinga singur?
Link to comment
Share on other sites

"Asa fac masinile mai vechi"
... Ce serviceuri avem in tara asta :))

Becul respectiv indica un defect in managementul motorului . Daca problema ar fi fost doar la ralantii , adica sa mai creasca ralantiul ar fi fost de la un vacum , dar avand in vedere ca la tine nu se accelereaza bine si face figuri in franare , ai urmatoarele variante : Bujii , fise , distribuitor , lambda si debitmetru .

 

Cauta totusi un tester mai capabil care sa-ti zica valorile citite de debitmetru si lambda .

 

Bafta .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.