Jump to content

Discutie Anvelope Vara


gabihp30

Producatori Anvelope  

946 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mersul sportiv infunda chiar filtrul de particule, arderea nemaifacandu-se corect rezulta depuneri care colmateaza respectivul. Pentru sanatatea dpf-ului dumneavoastra folositi doar motorina premium, roti usoare cu rolling-resistance redus umflate corespunzator si un mers cat mai constant in regim de autostrada. Ma refer la concedii.

@23LKY la cei peste 250mii km pe care ii are atelajul meu NIMIC nu mai ajuta, am incercat toate variantele de mers... se desfunda pana la un anumit nivel (9-10mbar la ralanti) dupa care se infunda iar si tot asa. In concediu am incercat sa merg cat mai constant, de obicei pe cruise cat mai mult dar tot nu a ajutat... de abia dupa un drum Buc - CT - Buc s-a mai desfundat cat de cat sa scada sub 9mbar la ralanti si sunt sigur ca de la traficul asta prin oras se face la loc iar de curatat nu prea ma incanta sa il dau jos pentru ca nu imi garanjteaza nimeni nimic ( ma bate un gand sa il schimb si gata). Inainte sa mi se arda releul de bujii si sa inceapa distractia am reusit chiar si 5-5.5% la un drum Buc - Nadlac( acum nu mai reusesc la acelasi stil de mers sa scot sub 6.5% de nici un fel, cu tot cu gume bune ... umflate ... si toate cele.

Link to comment
Share on other sites

Mi-ati facut capul calendar cu mesajele din topicul asta. :rolleyes: N-am gasit nici macar un model despre care sa fie o parare cat de cat unanima.

 

Dilema mea insa nu e ce model de gume sa cumpar, prentu ca toate si premium si medium, se invart pe la acelasi pret 700-800 lei bucata (225/50/R17 rtf).

 

Imi pun insa acum problema daca sa renunt la "confortul" runflat.

Sunt cu ceva mai presus anvelopele runflat fata de cele normale? Se justifica o diferenta de pret de 50% doar pentru ca e runflat si nu trebuie trebuie sa schimbi roata in caz de faci pana? Apropo, in ultimii 5 ani nu-mi aduc aminte sa fi facut vreo pana.

 

Anvelopele RFT au multe dezavantaje, dar un singur avantaj care le compenseaza pe celelalte: nu te doare capul in cazul in care iei un cui sau se rupe ventilul. Asta, cu ruptul ventilului, am patit-o acum ceva timp, prin ianuarie, in Italia, ploaie cu spume, duminica. Am mers vreo 100 km cu roata dreapta fata fara ventil pana am gasit un service care a deschis special ca sa-mi faca mie pana. 100 km in conditiile in care eram 3 persoane in masina, cu bagaje pentru concediu si n-am avut probleme. Anvelopa respectiva, dupa ce i-am lipit ventilul, am folosit-o pana s-a tocit.

Concluzia mea a fost ca nu voi renunta niciodata la RFT.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In afara de faptul ca dupa ce mergi ~30km pe pana poti sa le arunci, si ca nu se pot "repara" precum anvelopele "normale" faptul ca trebuie sa cumperi alta anvelopa la fiecare "buba" e cam singurul inconvenient.

Dai un ban dar nu ramai in mijlocul drumului cand ti se intampla beleaua (patit acum 2 zile pe A2 spre CT la cativa km dupa Cernavoda, si am reusit sa ajungem pana in CT cu 80km/h dupa care anvelopa a fost buna de dat la gunoi)

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In afara de faptul ca dupa ce mergi ~30km pe pana poti sa le arunci, si ca nu se pot "repara" precum anvelopele "normale" faptul ca trebuie sa cumperi alta anvelopa la fiecare "buba" e cam singurul inconvenient.

Dai un ban dar nu ramai in mijlocul drumului cand ti se intampla beleaua (patit acum 2 zile pe A2 spre CT la cativa km dupa Cernavoda, si am reusit sa ajungem pana in CT cu 80km/h dupa care anvelopa a fost buna de dat la gunoi)

 

Nu stiu ce marca era anvelopa RFT pe care ai aruncat-o dupa 30km, dar eu am mers pe autostrada, cu masina incarcata la maxim, cca 100 km si n-am avut probleme dupa reparatie (ventil rupt). Anvelopa era Michelin RFT (nu mai stiu ce model, dar oricum era ceva de top).

Si pentru a raspunde la intrebarea referitoare la dezavantaje: zgomot mai mare, aderenta ceva mai scazuta (de ex. nu exista 225/45/17 RFT de iarna Clasa A la aderenta) si sunt mai grele.

Link to comment
Share on other sites

Scoate presiunea din anvelopa si mergi cu ea, cu suspensie sport, sa te vad cat rezista, dupa 50km daca nu are nimic pe exterior sigur are pe interior....

Daca tu nu ai patit nimic nu inseamna ca toti nu o sa pateasca nimic, nu sunt primul care arunca un RFT dupa ceva km facuti pe pana... si nici ultimul.

Daca e sa iti dau exemplu iti pot spune ca pe E60 am anvelope normale si surpriza... am luat suruburi si cuie la greu in ele ... si am mers chiar si 100km pana la prima vulcanizare... pus cui in gaura .. si apoi facut drum de peste 8.000km prin europa fara nici o problema. Dar nu toti au norocul asta !

Link to comment
Share on other sites

M-ati innebunit cu argumentul asta ca faci pana iei cui. Se intampla o data la 3-4 ani din ghinion, mai devreme din neatentie poate insa chiar si asa, inconfortul dat de RFT, plus pretul ridicat si consumul mult marit datorita lor pe mine ma fac sa nu mai vreau sa mai aud de ele. Nu mai zic ca stramba jantele in caz de lovit o groapa serioasa.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E imposibil sa gasesti un comerciant cu site-ul bine pus la punct astfel incat sa poti cauta niste anvelope. Majoritatea nu au optiune de filtrare runflat, iar cei care au o au degeaba pentru ca sunt multe anvelope runflat care nu apar daca bifezi optiunea de cautarea.

 

In fine,

 

Pana la urma, daca nu renunt la runflat, oscilez intre Michelin (7xx lei) si Falken (5xxlei). Diferenta de pret ar fi pe la 200 lei.

 

 

Ce parere aveti de anvelopele Falken. Ati avut, sunt bune?

Link to comment
Share on other sites

Renunta la runflat si ia anvelope premium. Ai sa simti diferenta de la cer la pamant.

Diferenta intre runflat premium si normale premium?

 

Am mai gasit un model care-mi face cu ochiul, Hankook VENTUS S1 EVO 2 SUV K117B. Hankook e pe val si conform testelor face anvelope din ce in ce mai bune.

 

Ar fi acestea un best buy?

Edited by play4fun
Link to comment
Share on other sites

Eu am renuntat la RFT dar nu am trecut la normale ci am facut un "compromis" adica am ales ranforsate ,cu perete lateral intarit....am constatat ca masina vrea presiune marita in anvelope....nu sta deloc bine pe drum cu presiune scazuta.

Falken sunt anvelope bune are un amic si e multumit,avantajul lor este si pretul sub 400 ron pe 17.As fi luat si eu dar am gasit Eagle f1 as2 la 420 ron si nu m-am abtinut......sunt super anvelope....franeaza exemplar pe uscat si mai ales pe ud.....mai sunt si silentioase.

Recent Continental a facut un test:ursulet cu anvelope noi dar tehnologia de atunci si seria 1 de acum cu conti 5.A inversat anvelopele si ......ursu mergea de sarea basca cu conti 5 si seria 1 era praf cu anvelopele de anii 80....daca gasesc link postez.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Am avut Dunlop pana anul trecut, sunt foarte bune la franare, dar cum a zis si colegul Dan_316, se tocesc f repede.

Din 2015 am trecut pe nokian zLine, niste anvelope excelente(premium) la un pret f bun, chiar recomand sa incercati aceste anv si pt vara.

Link to comment
Share on other sites

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 (a aparut si 3 dar parca nu vreau sa ma avant)

 

Tocmai am comandat eu asymmetric 3 de pe cauciucuridirect, eu am fost intre michelin pss si asymmetric 3, le am luat pe cel din urma pentru ca au review-uri mai bune si pentru ca la allroad nu prea vad rostul unui pss intrucat nu e o masina de care sa tragi atat de tare pe viraje, sper sa fiu multumit de ele.

Link to comment
Share on other sites

Intrebare de prost ( masina 330xi )

 

Din imagine ce sa inteleg, ca ( privind bulina respectiv sageata ) :

1. Daca am cauciucuri 225/45 R17 pe toate 4 rotile sa am presiunea de 2.4 sau daca am 245/40 R17 sa am presiunea de 2.7

SAU

2. Se recomanda combinatia dintre 225/45 R17 pe fata cu presiunea de 2.4 si 245/40 R17 pe spate cu presiunea de 2.7 pe spate ?

 

 

Sunt la momentul alegerii cauciucurilor de vara si doresc ceva cu indice de consum carburant A, maxim B, cu indice de franare pe ploaie A maxim B si cu cel mai scazut nivel de zgomot posibil.

Greu de ales intrucat 99% din siteurile de profil de la noi NU afiseaza acesti indici.

 

Dar pentru a putea cauta, trebuie sa stiu ce dimensiune sa caut.

Acum am 225 / 50 R 17 dracu stie de unde si de ce, coapte si aproape slickuri.

 

 

post-10328-0-27949300-1455548599_thumb.jpg

 

Multumesc mult pentru lamuriri !

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

e clar in desen, in conditii normalae 2.4 pe toate indiferent de dimensiune.

daca vrei poti verifica pe site la cauciucuridirect.ro indicii respectivi, dai click pe eticheta.

ce cauti tu iti pot recomanda Dunlop sport blue response, sunt B la consum, A pe ploaie, asimetrice, 69 decibeli. Rezonabile la pret, nici ieftineau nu sunt dar nici exgerat.

 

Au fost si prin top 3 cauciucuri de vara la ADAC prin 2014..

Pe ud sunt excelente, si cu zgomotul stau foarte bine..stau in belgia si stiu ce vorbesc, ploua pe aici vreo 190 de zile pe an..daca vrei bune pe ud, nu dai gres cu astea..

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Intrebare de prost ( masina 330xi )

 

Din imagine ce sa inteleg, ca ( privind bulina respectiv sageata ) :

1. Daca am cauciucuri 225/45 R17 pe toate 4 rotile sa am presiunea de 2.4 sau daca am 245/40 R17 sa am presiunea de 2.7

SAU

2. Se recomanda combinatia dintre 225/45 R17 pe fata cu presiunea de 2.4 si 245/40 R17 pe spate cu presiunea de 2.7 pe spate ?

 

 

Sunt la momentul alegerii cauciucurilor de vara si doresc ceva cu indice de consum carburant A, maxim B, cu indice de franare pe ploaie A maxim B si cu cel mai scazut nivel de zgomot posibil.

Greu de ales intrucat 99% din siteurile de profil de la noi NU afiseaza acesti indici.

 

Dar pentru a putea cauta, trebuie sa stiu ce dimensiune sa caut.

Acum am 225 / 50 R 17 dracu stie de unde si de ce, coapte si aproape slickuri.

 

 

post-10328-0-27949300-1455548599_thumb.jpg

 

Multumesc mult pentru lamuriri !

Pai daca ai 225.45.17 pe toate pui 2.4 incarcare normala si daca esti incarcat tare pui 2.7....daca ai jante care suporta 225.45.17 fata pui 2.4 si daca ai 245.40.17 spate pui 2.7(exemplu jante style 68) daca esti f incarcat pui 2.7 fata si 3.2 spate... depinde de jantele pe care le pui si ce anvelope suporta janta/masina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.