Jump to content

Recommended Posts

Salutare

Am cumparat un 530 d din 2005,manual,l am testat si totul parea ok, dar din pacate dupa 3000 de ture nu mai vrea sa traga in treapta a 3,4etc.,in treapta 1,2 merge si trage perfectiune.

I am curatat egr,admisia. ARE CINEVA IDEE CE AR PUTEA FI?

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

ai filtru de particule infundat

Mersi de informatie.dar

nu imi da nici o eroare in bord, raportat la filtru de particule,sau alta eroare.

Exista posibilitatea regenerari lui?

 

 

nu-i mult, e 3000 de euro

mersi de informatie , eu am gasit filtru de particule intre 1500 si 2000 euro

post-29810-1271569460_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

O faza similara am patit si eu vineri cu 535-ul meu. Aproape 15 mii km d cand o am chipuita si fara probleme.

Dar vineri.. mergeam la drum lung si peste 3000rpm nu mai aveam turbo.

Intre 1800-3000 imi intra prima turbina, dar apoi nu mai am deloc boost, diesel aspirat .

Se tureaza pana in 5000rpm dar boost deloc dupa 3000. Pur si simplu turbina mare nu mai trage.

 

Din c am citit pe net poate sa fie:

1. pompa de vacuum.. tind sa cred ca asta ar fi problema, mai ales ca ticaia cam ciudat si iniante.

2. electrovalva, asta e de obicei problema cand pica turbina mica.

3. turbina in sine.. cel mai nasol caz.

4. convertorul de presiune

5. acu aud si de DPF.. desi nu cred.

6. EGR desi nu cred, pt ca turbina mica inca functioneaza.

 

O sa duc luni la tester.. Sunt curios c zice. Momentan zici ca e 520d :)

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

O faza similara am patit si eu vineri cu 535-ul meu. Aproape 15 mii km d cand o am chipuita si fara probleme.

Dar vineri.. mergeam la drum lung si peste 3000rpm nu mai aveam turbo.

Intre 1800-3000 imi intra prima turbina, dar apoi nu mai am deloc boost, diesel aspirat .

Se tureaza pana in 5000rpm dar boost deloc dupa 3000. Pur si simplu turbina mare nu mai trage.

 

Din c am citit pe net poate sa fie:

1. pompa de vacuum.. tind sa cred ca asta ar fi problema, mai ales ca ticaia cam ciudat si iniante.

2. electrovalva, asta e de obicei problema cand pica turbina mica.

3. turbina in sine.. cel mai nasol caz.

4. convertorul de presiune

5. acu aud si de DPF.. desi nu cred.

6. EGR desi nu cred, pt ca turbina mica inca functioneaza.

 

O sa duc luni la tester.. Sunt curios c zice. Momentan zici ca e 520d :)

Ok,tu ai 2 turbine,dar eu nu am decat 1,iar in vit 1 si 2trage pana la 4500,si trage bine.

Oricum noi facem supozitii.Testerul o sa ne spuna. Luni ma duc si eu.

V a tin la curent. Succes,si sa dai cat mai putini bani la reparatie

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Am cumparat un 530 d din 2005,manual,l am testat si totul parea ok, dar din pacate dupa 3000 de ture nu mai vrea sa traga in treapta a 3,4etc.,in treapta 1,2 merge si trage perfectiune.

I am curatat egr,admisia. ARE CINEVA IDEE CE AR PUTEA FI?

Multumesc anticipat

 

nush daca e60 este la fel ca e39 dar ceva similar am patit la e39 si era de vina pompa de motorina .. aia de sub scaunul soferului...ca sa vezi daca este aia incearca sa scoti mufa de la senzorul din capul filtrului de motorina..daca cu mufa aia scoasa merge si trage....inseamna ca pompa aia este dusa...sau murtadara...si trebuie schimbata sau data jos si pusa sa traga niste benzina..

Link to comment
Share on other sites

nu iti apare nici o eroare in bord de la filtru de particule infundat. aceeasi problema o aveam si eu...nu mai trecea de 3000 ture in vitezele 4,5,6. poti sa incerci sa il dai jos si sa il cureti si dupa nu o sa mai ai probleme.

 

vezi sa nu ai termostatele stricate si sa nu mai ajunga masina la temp optima...din cauza asta poate sa nu mai inceapa regenerarea filtrului si sa se infunde.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

si eu am aceeasi problema-nu trage peste 3000 de ture. in bord nu apare nici o eroare. mentionez ca de cateva luni bune se aude un zgomot in zona pompei de vacuum <la pornire si pana cand se incalzeste>. temp lichidului de racire nu trece de 70 grade. in zona galeriei de evacuare se vad multe locuri afumate, iar in masina imi intra gaze de ex. la semafor.

am o intrebare pt cei care stiu ce inseamna aceste masini si le cunosc cu adevarat <a mea 530d automata 2005 E60> TURBINA este actionata electric sau prin vacuum? daca da, si daca pompa de vacuum nu mai face serviciu este posibil sa nu mai traga peste o anumita turatie? sau din cauza ca galeria e fisurata rau? multumesc tuturor, am invatat multe de pe acest forum!

Link to comment
Share on other sites

si eu am aceeasi problema-nu trage peste 3000 de ture. in bord nu apare nici o eroare. mentionez ca de cateva luni bune se aude un zgomot in zona pompei de vacuum <la pornire si pana cand se incalzeste>. temp lichidului de racire nu trece de 70 grade. in zona galeriei de evacuare se vad multe locuri afumate, iar in masina imi intra gaze de ex. la semafor.

am o intrebare pt cei care stiu ce inseamna aceste masini si le cunosc cu adevarat <a mea 530d automata 2005 E60> TURBINA este actionata electric sau prin vacuum? daca da, si daca pompa de vacuum nu mai face serviciu este posibil sa nu mai traga peste o anumita turatie? sau din cauza ca galeria e fisurata rau? multumesc tuturor, am invatat multe de pe acest forum!

1. fum...galeria de evacuare sparta, fisurata - trebuie schimbata

2. poate sa piarda puterea din cauza galeriei

3. trebe sa te uiti la turbina . sunt si electrice si pe vacum .

Link to comment
Share on other sites

citeste ce am scris mai sus.

 

eu zic ca ai probleme cu filtru de particule...e infundat si masina nu se tureaza peste 3000. de aia s-a spart si galeria de evacuare, deoarce era presiunea prea mare si a cedat.

incearca sa il cureti daca nu vrei sa il schimbi, sau da o gaura in el si o sa vezi ca nu mai ai probleme :)

Link to comment
Share on other sites

citeste ce am scris mai sus.

 

eu zic ca ai probleme cu filtru de particule...e infundat si masina nu se tureaza peste 3000. de aia s-a spart si galeria de evacuare, deoarce era presiunea prea mare si a cedat.

incearca sa il cureti daca nu vrei sa il schimbi, sau da o gaura in el si o sa vezi ca nu mai ai probleme :)

galeria de evacuare de pe e60 este din tabla si la toate se intampla asa dupa un timp .

 

prima data schimba galeria de evacuare apoi vezi cum se comporta masina

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
de cateva zile am schimbat termostatul principal + pompa apa[facea zgomot si avea joc la fulie].acum apa sta la 90-92.pompa de vacum nu are nimic- i-am schimbat si acel o-ring pt ca pierdea ulei. astept sa vad daca acum se va regenera DPF-ul.revin....
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.