Jump to content

Despre M5-ul meu si Automobile Bavaria...a sad story!


the drunk monkey
 Share

Recommended Posts

Traim intr-o tara unde nimic nu merge.Cu siguranta nu e deloc ieftin sa o duci in germania dar poate acest lucru ar rezolva definitiv problemele tale.Intr-un service bun cred ca ai putea primi si garantie la lucrarea facuta...poate o garantie reala nu ca la noi.

Multa bafta

Link to comment
Share on other sites

Am fost sa iau masina dupa 6 saptamani de cand le-am zis ca vreau sa o iau asa cum era si cand am ajuns acolo si am discutat cu mecanicul care s-a ocupat de ea si care a zis ultima oara ca o sa mearga mult mai bine......mi-a zis ca ................................................................................

...............

 

Motorul de M5, daca-l folosesti la intreaga capacitate, putere, sigur nu va rezista cit al unui BMW obisnuit chiar daca-i asiguri toate conditiile normale de lucru (racire, ulei, intretinere, combustibil, filtre si exploatare ca la carte din partea detinatorului). Daca te porti mai blind cu el sigur va tine mai mult. In aceasta zona de performante superioare este greu sa dai o resursa fiecare factor conteaza.

 

Sa fim seriosi , in niciun caz sa pice la 70 000 de Km oricat de solicitat ar fii macar 300 000 de Km sa tina . Stiu masina turbo de fabrica 225 cp care a tinut 400 000 de km in regim de viteza si suprasolicitare . La 400 000 de Km a fost facut motorul ( segmenti , cuzineti , set garnituri etc ) ca s-a gandit propietarul ca i-a cam ajuns 400 000 de km .

 

Urata poveste si imi pare rau sa vad ca i se intampla asta chiar unui foarte mare pasionat , dar stai calm ca nu numai la Bavaria se intampla faza cu garantia ci si la alte marci . Tot vad reclame cu garantie 7 ani etc. oricum tot timpul este vina soferului pentru ca a utlilizat masina necorespunzator .

Edited by Vadim
Link to comment
Share on other sites

Sa fim seriosi , in niciun caz sa pice la 70 000 de Km oricat de solicitat ar fii macar 300 000 de Km sa tina .

Inca nu s-a construit M-ul al carui motor sa tina cat al unui camion :twoup:

 

Adica dau 100k Euro sa ma tina 70 K ? pe bune . Iti arat Logan cu 250k nu bate , nu da cu fum . My ex BMW avea 400 000 km , nu batea , nu manca ulei .

Link to comment
Share on other sites

M-ul nu a fost construit pentru anduranta, ci pentru performanta. E lipsit de sens sa compari un M cu un logan care nu da cu fum :twoup: .

Exact ca masinile de formula 1, nici ele nu tin mai mult de cateva sute de km, desi doar motorul costa cateva milioane de euro.

Link to comment
Share on other sites

Sa fim seriosi , in niciun caz sa pice la 70 000 de Km oricat de solicitat ar fii macar 300 000 de Km sa tina .

Inca nu s-a construit M-ul al carui motor sa tina cat al unui camion :twoup:

 

Garantia la MB la camioane este (sau era) de 1.000.000 km :)

 

Nu cred ca isi inchipuia nimeni ca atinge milionul de km cu M'ul dar nici chiar asa.

Link to comment
Share on other sites

Sunt m5 uri care au 200k , 300k si inca sunt pe strada . Aici cred ca este vorba de ceva ghinion .

 

Masina din poza are acum aproape 600 k , motor facut la 400k si nu pierde compresie . Si in niciun caz nu s-a mers cu ea batraneste ci din contra , este solicitata la maxim . Tin sa precizez ca nu este aspirata .

DSC00008.JPG

Edited by Vadim
Link to comment
Share on other sites

e turbo + benzina volvo ala...

aha,si asta inseamna ca il comparam cu M5 in privinta solicitarilor la care e supus?

am avut si eu un saab turbo benzina si o thema turbo benzina si da,aveau peste 300k si nu aveau probleme motoarele dar asta nu inseamna ca poti face comparatia cu motoarele de M

Link to comment
Share on other sites

ideea de baza este ca atunci cand cumperi un autoturism, chiar si ///M (3,5,6..) primesti si o garantie de cativa ani (vro' 3) si niste km (peste 70.000).

Asta probabil ca inseamna ca l-au testat pe undeva cei de la dep. tehnic inainte de a-l preda la comercial.....

 

sau dupa ce le vinde dealeru iti spune ca ti-l garanteaza pana iesi pe poarta (facand abstractie de tara in care traim)

 

In orice caz, cei cu care a interactionat colegul nostru mai putin norocos ar merita un tratament special. Niste lepre.....

Link to comment
Share on other sites

@paul cine este mai solicitat un 4.9 L de 394 Cp aspirat sau un "tractoras" 2.3 Turbo 270 Cp ? ambele avand 400 NM cuplu .

 

Mi se pare o prostie sa aud ca domne daca e M nu are treaba cu alte BMW uri , este mult mai solicitat ( d.p.d.v al unui motor normal ) etc . Da , intradevar este mult mai solicitat , dar fenomenul este acelasi si are cu totul alte componente , mai solide . Asa putem spune ca si un 540I nu tine 100 000 Km ca e 4.0 nu 4.9 si are 282 Cp nu 394 . Senzatia data de M este accentuata fata de un BMW normal de suspensie , cutie si diferential .

 

Eu vreau sa scot in evidenta faptul ca ce a patit acest M si implicit Propietarul nu este normal sau mai degraba inadmisibil . Si ca mi se pare o nesimtire grosolana din partea AB sa nu vrea sa schimbe pe post garantie motorul dupa 70K .

Edited by Vadim
Link to comment
Share on other sites

Si sa nu uitam totusi ca si un M, cat ar fi el de sport si de performant, este totusi o masina de strada, nu de circuit. Prin urmare poate fi o masina de zi cu zi pentru anumite persoane, a carui fiabilitate ramane un criteriu deloc de neglijat. Nu cred ca 100.000 km ar trebui sa insemne mult, cu toate performantele de care da dovada. Este totusi un motor de cilindree mare, ale carui turatii nu ating cote chiar atat de inalte..
Link to comment
Share on other sites

@paul cine este mai solicitat un 4.9 L de 394 Cp aspirat sau un "tractoras" 2.3 Turbo 270 Cp ? ambele avand 400 NM cuplu .

 

Mi se pare o prostie sa aud ca domne daca e M nu are treaba cu alte BMW uri , este mult mai solicitat (

Mi se pare indecent sa compari un motor care ajunge la 7000 rpm, cu un diesel turbo :twoup: .

 

Un diesel poate tine 300.000 km, dar o sa vezi ca principala intrebare pe care si-o pune proprietarul acelui diesel este : care este turatia recomandata, 2200 sau 2500 rpm ?

 

Pe cand la un M5 intrebarile sunt de genul : ce frumos suna motorul la 7000 rpm, voi ce viteza maxima ati atins in treapta 2, e mai bine sa schimb viteza la 6500 sau la 7000 rpm?

 

Sa fim seriosi, un M nu este cumparat ca sa mergi la consum minim, ci pentru sportivitatea de care da dovada cand se apasa acceleratia cu simt de raspundere.

Link to comment
Share on other sites

@paul cine este mai solicitat un 4.9 L de 394 Cp aspirat sau un "tractoras" 2.3 Turbo 270 Cp ? ambele avand 400 NM cuplu .

 

Mi se pare o prostie sa aud ca domne daca e M nu are treaba cu alte BMW uri , este mult mai solicitat (

Mi se pare indecent sa compari un motor care ajunge la 7000 rpm, cu un diesel turbo :twoup: .

 

Un diesel poate tine 300.000 km, dar o sa vezi ca principala intrebare pe care si-o pune proprietarul acelui diesel este : care este turatia recomandata, 2200 sau 2500 rpm ?

 

Pe cand la un M5 intrebarile sunt de genul : ce frumos suna motorul la 7000 rpm, voi ce viteza maxima ati atins in treapta 2, e mai bine sa schimb viteza la 6500 sau la 7000 rpm?

 

Sa fim seriosi, un M nu este cumparat ca sa mergi la consum minim, ci pentru sportivitatea de care da dovada cand se apasa acceleratia cu simt de raspundere.

Paul acel Volvo este benzina nicidecum diesel , si stock ajunge la 260 . Acum sper ca ai inteles de ce am dat acest exemplu .

Link to comment
Share on other sites

Am zis ca este tractoras nu neaparat pentru ca ca acel Volvo ar fi diesel, ci pentru ca arata ca unul. Mie mi se pare ca seamana mai degraba cu un tractoras decat cu o masina sportiva.

 

Un motor turbo este mai putin solicitat decat unul aspirat de aceeasi putere.

 

Ese mult mai solicitant sa maresti puterea prin cresterea turatei decat prin intermediul supraalimentarii.

 

O mica crestere de turatie face ca solicitarile sa creasca exponential.

 

Daca ne referim la elementele in miscare (arbore, pistoane, biele, bolturi, supape, lant, etc) , fortele la care sunt supuse cresc cu patratul vitezei. Adica daca dublezi turatia, fortele implicate nu cresc doar de 2 ori ci cresc de 4 ori.

Stresul cel mai mare il suporta pistoanele, vitezele si fortele implicate fiind extrem de ridicate.

Link to comment
Share on other sites

Am zis ca este tractoras nu neaparat pentru ca ca acel Volvo ar fi diesel, ci pentru ca arata ca unul. Mie mi se pare ca seamana mai degraba cu un tractoras decat cu o masina sportiva.

 

Un motor turbo este mai putin solicitat decat unul aspirat de aceeasi putere.

 

Ese mult mai solicitant sa maresti puterea prin cresterea turatei decat prin intermediul supraalimentarii.

 

O mica crestere de turatie face ca solicitarile sa creasca exponential.

 

Daca ne referim la elementele in miscare (arbore, pistoane, biele, bolturi, supape, lant, etc) , fortele la care sunt supuse cresc cu patratul vitezei. Adica daca dublezi turatia, fortele implicate nu cresc doar de 2 ori ci cresc de 4 ori.

Stresul cel mai mare il suporta pistoanele, vitezele si fortele implicate fiind extrem de ridicate.

Nu pare dar este :twoup: si sa nu fim rai ca arata mai bine ca e34 fara facelift . Si la supraalimentare ajungi la 6000 rpm . Oricum deja o lungim fara sens . Ideea e ca nu are voie sa pice la 70k . Punct !

Edited by Vadim
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Senzatia data de M este accentuata fata de un BMW normal de suspensie , cutie si diferential .

 

Daca imi permiti o observatie... asa, venind de la un posesor de M6, care a mai avut si alte modele BMW :twoup: Senzatia aia de M, o ai de la un motor de 5 litri aspirat, care se tureaza in 8250 RPM, iar asa o solicitare pentru motor, nu poate fi discutata in contextul fiabilitatii.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

O maÂşinĂŁ sport(ivĂŁ) n-are nici o treabĂŁ cu o maÂşinĂŁ normalĂŁ din punct de vedere al fiabilitĂŁĂžii sau al costurilor de ĂŽntreĂžinere.

 

Este exact ca la motociclete.

 

O motocicletã japonezã supersport nu va rezista niciodatã cât rezistã o motocicletã touring BMW pentru cã este vorba de cu totul alt regim de funcÞionare.

Link to comment
Share on other sites

@paul cine este mai solicitat un 4.9 L de 394 Cp aspirat sau un "tractoras" 2.3 Turbo 270 Cp ? ambele avand 400 NM cuplu .

 

Mi se pare o prostie sa aud ca domne daca e M nu are treaba cu alte BMW uri , este mult mai solicitat ( d.p.d.v al unui motor normal ) etc . Da , intradevar este mult mai solicitat , dar fenomenul este acelasi si are cu totul alte componente , mai solide . Asa putem spune ca si un 540I nu tine 100 000 Km ca e 4.0 nu 4.9 si are 282 Cp nu 394 . Senzatia data de M este accentuata fata de un BMW normal de suspensie , cutie si diferential .

 

Eu vreau sa scot in evidenta faptul ca ce a patit acest M si implicit Propietarul nu este normal sau mai degraba inadmisibil . Si ca mi se pare o nesimtire grosolana din partea AB sa nu vrea sa schimbe pe post garantie motorul dupa 70K .

 

nu ca e un capat de lume greseala dar sa nu inducem lumea in eroare. s62-ul are 500 Nm, si 100 Nm nu sunt de neglijat. :twoup:

 

pana la urma o solutie ii dati baiatului?!.. ca nu cred ca e interesat de volvo sau alte taxiuri cu 1 mil de km!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.