Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Ce parere aveti despre asta:

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7Gi3VX.html#14da9418ed ?

 

Masina nu prea are ce caut eu, m-au atras doar doua lucruri la ea, ca e gri si nr de km.

Acum apare problema, cu nr de km, masina nu are istoric bmw, are o singura intrare la bavaria, la numarul actial de km.

Este o mare gaura ceea ce inseamna ca poate sa aiba oricati km.

Pt mine a cam picat.

 

Masina am fost sa o vad live, arata si merge de km aia, dar nu mai am de mult incredere in prima impresie.

Atasez si raportul pt cine intereseaza.

j724866-report.pdf

Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti despre asta:

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7Gi3VX.html#14da9418ed ?

 

Masina nu prea are ce caut eu, m-au atras doar doua lucruri la ea, ca e gri si nr de km.

Acum apare problema, cu nr de km, masina nu are istoric bmw, are o singura intrare la bavaria, la numarul actial de km.

Este o mare gaura ceea ce inseamna ca poate sa aiba oricati km.

Pt mine a cam picat.

 

Masina am fost sa o vad live, arata si merge de km aia, dar nu mai am de mult incredere in prima impresie.

Atasez si raportul pt cine intereseaza.

 

No offence, dar nu as risca sub nici o forma, doar gandindu-ma cat costa in Germania aceasta masina la km astia m-ar pune pe ganduri rau...Nu are cine stie ce optiuni dar cand km sunt astia e destul de scumpa in Germania.

99% din masinile din Romania ruleaza cu 130-180-220k km in bord, dar real undeva la minim minim 350-450-etc.

Din toate masinile pe care le-am verificat in RO, nici una, absolut nici una nu a avut km reali, toti arunca pastila "boss sau domnu`(mai nou, cica par mai business daca zic asa) asa am luat-o, o luasem pt mine dar a intervenit ceva"...Si culmea nu erau masini ieftine gen e90.60 la 6-7 mii, deci imagineaza-ti ce se intampla cu masinile alea, alea probabil au peste 500k km.

Apoi omul o ia increzator, fiind primul lui bmw sau fiind in saptamana aia oarba cum zicea un coleg mai sus, incantat de achizitie, si incepe sa pice una alta, apoi zic doamne ce proaste sunt bmw-urile, dar ele avand usor peste jumate de milion de km.

Bafta! Deci, parerea mea mai pune ceva banuti, si du-te si ia o masina care merita de la mama ei, sau ceva de pe la un prieten/cunostinta care ii cunosti istoricul, chiar nu merita sa risti, GUNOIERII astia care le vand nu au nimic de pierdut, noi AVEM.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca ii recomanzi sa ia masina doar de la prieteni sau cunostinte, masina ta cand vrei sa o vinzi cine ti-o cumpara prietenii tai?

Ai perfecta dreptate ca sunt multe masini aranjate, coafate dar sunt si multe intr-o conditie buna, si sunt vandute din diferite motive, tot ce trebuie sa faci e sa casti bine ochi si sa o verifici cu atentie.

Edited by Stormzor
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti despre asta:

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7Gi3VX.html#14da9418ed ?

 

Masina nu prea are ce caut eu, m-au atras doar doua lucruri la ea, ca e gri si nr de km.

Acum apare problema, cu nr de km, masina nu are istoric bmw, are o singura intrare la bavaria, la numarul actial de km.

Este o mare gaura ceea ce inseamna ca poate sa aiba oricati km.

Pt mine a cam picat.

 

Masina am fost sa o vad live, arata si merge de km aia, dar nu mai am de mult incredere in prima impresie.

Atasez si raportul pt cine intereseaza.

Treaba la tine este foarte simpla.Daca esti hotarat sa iei masina si corespunde din toate punctele de vedere mai trebuie sa faci doar un singur pas .Gaseste pe cineva care se pricepe sa verifice km cu un tester.Oricum raportul masina /pret este corect si daca are 180.000 km.

Chiar daca are 200.000 te mai tine sigur pana la 300.000 km.Ulei la 15 mii si service-uri corecte ca doar nu ai o masina noua.

Verifica masina sa nu aiva defecte ascunse de caroserie,restul sunt consumabile.

Link to comment
Share on other sites

Daca ii recomanzi sa ia masina doar de la prieteni sau cunostinte, masina ta cand vrei sa o vinzi cine ti-o cumpara prietenii tai?

Ai perfecta dreptate ca sunt multe masini aranjate, coafate dar sunt si multe intr-o conditie buna, si sunt vandute din diferite motive, tot ce trebuie sa faci e sa casti bine ochi si sa o verifici cu atentie.

Adevarat ce zici, dar eu/noi fac/facem parte din cei 1% care va vinde o masina cinstita...Am zis mai sus, 99% vand masini cu km dati inapoi, si cand zic inapoi zic minim 100-200 mii. Eu unul nu pot da 10/20 mii pe o masina care are 350 mii in loc de 150 mii.Daca altii sunt dispusi, fiecare e liber sa faca ce vrea normal.

Si DA mai exista si oameni care vand o masina ok, dar la fel se incadreaza in ai 1%. Serios acum, personal foarte dezamagit de piata din RO.

Ai inteles ideea oricum :)

Bafta!

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Eu nu sunt dezamagit de piata din Ro. Vanzatorii s-au adaptat perfect nevoilor cumparatorilor. Majoritatea cumparatorilor (cel putin din ce am cunoscut eu, care am avut masina de 3500-4000 euro la vanzare) sunt niste nesimtiti. Unii s-au purtat atat de aiurea si au venit cu pretentii atat de stupide incat imi parea rau ca nu e masina in stare mai proasta si sa le pice rotile cand pleaca cu ea dupa ce semneaza contractul. Altii s-au purtat decent si am discutat cu toata placerea cu ei, le-am prezentat toate partile bune si rele ale masinii.

 

Atata timp cat 90% din clienti cauta ca masina:

-sa aiba jante mari

-sa aiba polish facut

-sa aiba navi si piele

-sa aiba km sub media pietei, dar in acelasi timp sa fie printre cele mai ieftine de pe piata

 

Mi se pare normal ca 90% dintre vanzatori sa dea km inapoi, sa le "cosmetizeze" , sa aduca masini cu dotari bune si in stare tehnica jalnica.

 

Pentru restul de 10% dintre clienti, exista service-uri in care se poate face o verificare completa a masinii inainte de achizitie. Ma indoiesc ca s-ar mai da atatea tepe in Ro daca ar fi mai atenti cumparatorii si nu s-ar da mari priceputi, refuzand sa dea bani unui service pentru verificare.

Edited by All
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Buna seara !

Ce parere aveti despre urmatoarele anunturi ?

 

https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-f30-ID6ZCS6.html#7f25d12998

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GiOXr.html#28325fcb83

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-2-0d-184cp-m-packet-ID7Gjqnj.html#b1c61a9d05

 

Preturile vi se par ok raportate la nr de km/dotari ale masinilor?

Va multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Eu nu m-as uita decat la F30. X3-urile stau mult mai prost pe drum, au performante slabe, sunt mai scumpe de intretinut, consuma mai mult etc. Cere seria de sasiu proprietarilor si verifica pe bmwdecoder istoricul, ala este primul pas. Sunt foarte multe F30 cu km dati inapoi pe piata, de exemplu nu poti fi sigur de cel din 2012 ca are km reali, trebuie verificat.
Link to comment
Share on other sites

Cum anume sta "mult mai prost" pe drum? Crezi ca toti soferii folosesc masinile la limita aderentei incat sa fie atat de flagranta diferenta? Ai mers cu vreun x3? Diferenta de consum nu e atat de mare, iar intretinerea e similara la aceeasi motorizare. In plus sunt doua categorii diferite de auto, fiecare adresandu-se nevoilor si gusturilor diferite ale oamenilor.

Oricare din cele de mai sus se pot verifica dpdv al rulajului, ulterior daca acesta corespunde, se poate aprofunda cu o verificare pe tester si elevator pt ce e mai important. La x3 sa verifici in plus si grupurile si cutia de transfer, intrebi daca a avut uleiurile schimbate etc. X3 are rulaj suspect de mic din punctul meu de vedere. Mai plauzibil e la f30 urile acelea.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am mers cu X3 din 2012. Are ruliu mult mai mare si se comporta mult mai prost la viteze mari. De la 110-120kmh in sus diferenta de consum este foarte mare, iar in oras aceeasi poveste. Sunt sigur ca este o masina buna si pana la urma daca asta il face pe om fericit este ok, eu doar evidentiam diferentele intre ele si ce as lua eu. Iar ca intretinere sunt de parere ca orice SUV implica costuri mai mari de intretinere. Placutele/discurile se duc mult mai repede(chiar acum 10min am citit un topic in care se plangea cineva ca i s-au dus in 30k km placutele), amortizoarele sunt mai scumpe (si in general articulatii/bucse etc.), anvelopele sunt mai scumpe (de obicei, din cauza dimensiunilor), diferenta de consum o resimti in fiecare zi (cele 300kg in plus fata de F30, aerodinamica, xdrive-ul au un cuvant de spus aici). Lista este mult mai lunga de atat, poate nu pare asa mare lucru sa dai cateva sute de lei in plus la niste anvelope sau la placute. Dar cand tragi linie la sfarsitul anului si vezi ca pentru 25k km in loc sa cheltui sa zicem 2000 euro (pe combustibil+intretinere) ai cheltui 3000-3500e parca nu mai e asa ok situatia.

Daca e vorba de un plus de comfort si spatiu, un F10 sau chiar F11 cred ca ar fi o alegere mult mai buna.

Edited by All
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

No offence, dar nu as risca sub nici o forma, doar gandindu-ma cat costa in Germania aceasta masina la km astia m-ar pune pe ganduri rau...Nu are cine stie ce optiuni dar cand km sunt astia e destul de scumpa in Germania.

99% din masinile din Romania ruleaza cu 130-180-220k km in bord, dar real undeva la minim minim 350-450-etc.

Din toate masinile pe care le-am verificat in RO, nici una, absolut nici una nu a avut km reali, toti arunca pastila "boss sau domnu`(mai nou, cica par mai business daca zic asa) asa am luat-o, o luasem pt mine dar a intervenit ceva"...Si culmea nu erau masini ieftine gen e90.60 la 6-7 mii, deci imagineaza-ti ce se intampla cu masinile alea, alea probabil au peste 500k km.

Apoi omul o ia increzator, fiind primul lui bmw sau fiind in saptamana aia oarba cum zicea un coleg mai sus, incantat de achizitie, si incepe sa pice una alta, apoi zic doamne ce proaste sunt bmw-urile, dar ele avand usor peste jumate de milion de km.

Bafta! Deci, parerea mea mai pune ceva banuti, si du-te si ia o masina care merita de la mama ei, sau ceva de pe la un prieten/cunostinta care ii cunosti istoricul, chiar nu merita sa risti, GUNOIERII astia care le vand nu au nimic de pierdut, noi AVEM.

 

Stai usor, ca nu e chiar asa.

Sunt multi pe aici carora le place sa exagereze. Pe mine ma amuza ca tu imi recomanzi sa mai pun ceva bani, asta cand tu cand ai verificat masini nu ai gasit una cu km reali, deci care din noi doi nu are asteptari realiste privind km vs pret?

Asta odata, a doua chestie e ca eu, de cateva luni, aproape 4, caut masina, timp in care am verificat destule masini. Cam 40% din ele aveau km reali. Dar problema e simpla, o masina cu dotari ok si km reali, se da f repede. Nu ca e scumpa, problema e ca in general se da in maxim doua zile, asta daca e in Bucuresti sau apropiere.. Eu fara testare la bmw nu o sa iau niciodata masina, si asta inseamna de obicei minim 3, real vreo 4 zile. Am patit de nu stiu cate ori asta, chiar de doua ori saptamana trecuta.

 

Si din ciclul povestile poporului, asta cu masina "de la mama ei". In bugetul meu, am gasit si in germania masini cu 56k km. si cateva masini ok, care meritau luate. Problema e ca Germania e mare si astfel de masini stau f putin timp la vanzare. Efectiv nu am avut timp sa vb cu neamtul sa mai ajung acolo, ca s-a dat masina..

Poate nu e un caz general, dar eu asa am patit cu 3 masini pe germania si inca vreo 4 pe romania.

 

 

 

Treaba la tine este foarte simpla.Daca esti hotarat sa iei masina si corespunde din toate punctele de vedere mai trebuie sa faci doar un singur pas .Gaseste pe cineva care se pricepe sa verifice km cu un tester.Oricum raportul masina /pret este corect si daca are 180.000 km.

Chiar daca are 200.000 te mai tine sigur pana la 300.000 km.Ulei la 15 mii si service-uri corecte ca doar nu ai o masina noua.

Verifica masina sa nu aiva defecte ascunse de caroserie,restul sunt consumabile.

 

Eu nu mai sunt interesat de masina, am postat mai mult pt altii care cauta acelasi lucru, ca sa stie despre ce e vorba.

Pt mine o masina care are o gaura de 4 ani in istoric, nu mai prezinta interes, desi repet, masina arata de km aia.

 

Nu era adusa din germania, ci din italia.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

No offence, dar nu as risca sub nici o forma, doar gandindu-ma cat costa in Germania aceasta masina la km astia m-ar pune pe ganduri rau...Nu are cine stie ce optiuni dar cand km sunt astia e destul de scumpa in Germania.

99% din masinile din Romania ruleaza cu 130-180-220k km in bord, dar real undeva la minim minim 350-450-etc.

Din toate masinile pe care le-am verificat in RO, nici una, absolut nici una nu a avut km reali, toti arunca pastila "boss sau domnu`(mai nou, cica par mai business daca zic asa) asa am luat-o, o luasem pt mine dar a intervenit ceva"...Si culmea nu erau masini ieftine gen e90.60 la 6-7 mii, deci imagineaza-ti ce se intampla cu masinile alea, alea probabil au peste 500k km.

Apoi omul o ia increzator, fiind primul lui bmw sau fiind in saptamana aia oarba cum zicea un coleg mai sus, incantat de achizitie, si incepe sa pice una alta, apoi zic doamne ce proaste sunt bmw-urile, dar ele avand usor peste jumate de milion de km.

Bafta! Deci, parerea mea mai pune ceva banuti, si du-te si ia o masina care merita de la mama ei, sau ceva de pe la un prieten/cunostinta care ii cunosti istoricul, chiar nu merita sa risti, GUNOIERII astia care le vand nu au nimic de pierdut, noi AVEM.

 

Vezi postul meu de cand mi-am luat masina. Am cautat numai in Cluj si am vazut+verificat in total 2 masini, ambele F11 la preturi f. mici. 520d-ul era 13.000eur cu distributia schimbata in tara, factura, garantie tot, inclusiv avea detailing facut :rolleyes: .

 

Poate am avut noroc sau poate pur si simplu nu sunt paranoic.

 

Eu 2 masini am verificat:

 

520d 23.10.2015 172000km -> aprilie in RO 182000

525d 12.10.2015 203443km -> aprilie in RO 215000

 

Ambele de la Cluj, ambele 2011, ambele de la samsari.

La masina pe care am cumparat-o am si km trecuti pe factura de Germania. Cea pe care nu am luat-o s-a dat in 2 zile dupa ce a fost pusa pe autovit.

 

Ma tot mir de ce unii isi gasesc asa de greu o masina si de ce se feresc de masinile din Cluj.

Edited by Gizmo.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Azi a plecat cineva dupa masina din link: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236663709&damageUnrepaired=ONLY_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&categories=Limousine&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=16%2C17%2C74%2C18%2C19%2C20%2C21%2C22%2C65%2C23%2C66%2C24%2C25%2C26%2C67%2C70&makeModelVariant1.modelGroupId=22&pageNumber=1&fnai=prev O va repara si o va vinde pe autovit. Evident ca masina va face parte din gama "nu bate, nu troncane, km e reali". Va fi listata pe la 18K euro si pe la 137k km. Aveti grija de cumparati, cei care vor sa-si ia 5-ar in scurt timp, sa-si noteze VIN-ul masinii. Va fi facuta cu piese din dezmembrari si revopsita. ATENTiE la daune reparate si la samsari!

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Niste amatori :D

 

Nu sunt samsarii de vina. Cumparatorul este vinovat, el vrea masina ieftina cu km. putini si cat mai multe optiuni.

 

Aproape toate masinile care le-am luat au avut peste 220.000 km. cu servi-cere la timp si nu am avut prebleme cu ele. Mai fratilor trece-ti de pragul asta sub 200.000 km., va spun ca veti fi mai multumiti.

 

Ma amuz foarte tare cand vad ca toti cauta masini cu 100-150.000 km. si dupa aceea se plang pe forum,\: vai mi-a cazut turbina, rulmentul, senzori, sonde, DPF-ul etc., etc. :frantics:, pai normal ca atunci incep sa cada anumite piese, asa ca spor la reparat, daca asta vreti.

 

Si mai repet inca o data si la masinile cu istoric la reprezentanta, se pot modifica nr. de km., iar tu cand verifici esti multumit ca are km. putini, cand in realitate nu este asa. Am scris in alte posturi cum se face.

 

Mai bine iau o masina cu 250.000 km. cu toate schimburile la zi, decat sa iau una cu 130.000 km. chiar daca are istoric bun.

Edited by florin1967
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Cand te duci cu o masina la verificare la reprezentanta, prima verificare e: sunt km reali? corespund cu istoricul? Daca da, continua testul... daca nu, multa carne in frigiderul vanzatorului, sa aiba de Craciun :D Edited by razvanduta
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt samsarii de vina. Cumparatorul este vinovat, el vrea masina ieftina cu km. putini si cat mai multe optiuni.

 

Aproape toate masinile care le-am luat au avut peste 220.000 km. cu servi-cere la timp si nu am avut prebleme cu ele. Mai fratilor trece-ti de pragul asta sub 200.000 km., va spun ca veti fi mai multumiti.

 

Ma amuz foarte tare cand vad ca toti cauta masini cu 100-150.000 km. si dupa aceea se plang pe forum,\: vai mi-a cazut turbina, rulmentul, senzori, sonde, DPF-ul etc., etc. :frantics:, pai normal ca atunci incep sa cada anumite piese, asa ca spor la reparat, daca asta vreti.

 

Si mai repet inca o data si la masinile cu istoric la reprezentanta, se pot modifica nr. de km., iar tu cand verifici esti multumit ca are km. putini, cand in realitate nu este asa. Am scris in alte posturi cum se face.

 

Mai bine iau o masina cu 250.000 km. cu toate schimburile la zi, decat sa iau una cu 130.000 km. chiar daca are istoric bun.

 

deci logica ta maiastra zice ca e mai buna o masina cu 260 de mii decat una cu 130 de mii. Interesant. Mai zi-ne. blink.gif Masina aia cu 130 de mii reali are cu totul alt pret fata de aia de 260 de mii. De fapt aici e problema.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cate masini ai avut tu, dar tu i-ati masina cu 130.000 km. Succes, sunt multi ca tine. De aceea samsarii umbla la nr. de Km.

 

Eu ce masini am luat, au avut peste 220.000 km. si am mai facut cu ele inca vre-o 150.000 km. fara sa am probleme cu ele, gen DPF, turbina, rulmenti, amortizoar, discuri frana etc. fata de ce se plang altii care cumpara masini cu 130.000 km. :rolleyes: Asa ca..... trage singur concluzia.

 

Daca nu stiai, dupa 120 - 180.000 km. atunci incep sa se duca, discuri, planetare, turbina DPf, amortizoare, sonde, tampoane motor, ulei cutie automata etc. asa ca spor, uite ca eu cu masina peste 220.000 km. nu am avut problemele astea. Asa ca TU foloseste-ti logica ta, nu folosi logica mea maiastra. :thumbsup:

 

Mie imi arata masina in bord 300.000 km. si nu bag bani in ea, iar tie iti arata 130.000 km. si te duci cu ea in services, sa schimbi una alta. Succes.

 

De fapt tu nu intelegi contextul, tu citesti printre randuri. Nu a spus nimeni ca o masina cu 260k. este mai buna ca una cu 130k.

Poate daca citesti de mai multe ori o sa intelegi intr-un final.

 

Sau hai sa-ti traduc: M-am referit ca o masina cu peste 220.000 km. nu mai bagi bani in ea, deoarece are schimbat cam tot ce trebuie si va merge tot la fel de bine ca una cu 130.000 km. E te-ai prins acum? Acum trage singur concluzia, cine este mai castigat!

Edited by florin1967
  • Like 3
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.