Jump to content

Sunt seriosi cei de la TURBO STAR SERVICE S.R.L ?


ciucu

Recommended Posts

Salutare,

Am o problema in seara asta m-am trezit cu turbina care avea elicele indoite dupa ce am mers cu ea putin forja. la un bmw320d an 2001

Cu toate ca am mers si cu 200km h pe autostrada (in GERMANIA) nu am avut nici o problema .

Chiar dupa turbina spre teava de esapament la inbinari scapau gaze este posibil ca turbina sa fii tras din exterior o piatra , mizerie si de acolo sa fie problema sa strambe elicele?

sau turbina era pe duca dinainte ?

inainte sa mi se strice facea un fluierat pe momentan cand schimbam viteza si facea cam tare ca se cam uita lumea dupa mine .

Daca sa dus turbina este posibil sa am si alte probleme la motor , injectoare sau altceva ?

Va rog cine se pricepe astept un raspuns :twoup:

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Turbina trage doar aer, din filtru si tubulatura aferenta.

Evacuarea o foloseste ca sursa de putere, si doar partea de la motor pana la ea. Ce e dupa turbo nu mai conteaza.

 

Da mai multe informatii.

- Care elice este afectata (are 2)?

http://www.streetracersonline.com/articles/turbo/turbo1.jpg

- Fluiera mai tare in ultima vreme?

- Ai simtit in vreun fel (ezitare in mersul motorului, vre-un zgomot, etc.) momentul in care turbina a fost afectata?

 

Pentru ca, fara informatiile astea, cauzele suint destule...

... de la mers fara ulei (ceea ce uzeaza lagarele pana la punctul in care axul capata un asa mare joc incat elicea atinge peretii turbinei) pana la tras ceva pe la filtrul de aer (am vazut o turbina distrusa de unul care a scapat un surubel pe furtunul de aer cand a desfacut pe acolo, l-a ignorat si ... poc!)

 

Si mai este si vorba aia, "orice lucru merge pana ... se strica". Nu o fi turbina un consumabil, dar nici nu se departeaza prea mult de categoria asta... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pai uleiul avea 20.000 km trebuia sa il schimb chiar azi era negru .

Imi poate spune cineva unde se afla filtrul epurator ? o poza ceva ?

Iar racordul flexibil este ala gen filtru care este sudat pe teava ?

 

Turbina trage doar aer, din filtru si tubulatura aferenta.

Evacuarea o foloseste ca sursa de putere, si doar partea de la motor pana la ea. Ce e dupa turbo nu mai conteaza.

 

Da mai multe informatii.

- Care elice este afectata (are 2)?

http://www.streetracersonline.com/articles/turbo/turbo1.jpg

- Fluiera mai tare in ultima vreme?

- Ai simtit in vreun fel (ezitare in mersul motorului, vre-un zgomot, etc.) momentul in care turbina a fost afectata?

 

Pentru ca, fara informatiile astea, cauzele suint destule...

... de la mers fara ulei (ceea ce uzeaza lagarele pana la punctul in care axul capata un asa mare joc incat elicea atinge peretii turbinei) pana la tras ceva pe la filtrul de aer (am vazut o turbina distrusa de unul care a scapat un surubel pe furtunul de aer cand a desfacut pe acolo, l-a ignorat si ... poc!)

 

Si mai este si vorba aia, "orice lucru merge pana ... se strica". Nu o fi turbina un consumabil, dar nici nu se departeaza prea mult de categoria asta... :twoup:

 

Da are 2 elice iar una se misca rau si cealanta are rupte alea si a atins peretii .

Nu stiu daca fluiuera mai tare ca eu am luato de 3 zile :)

Motoru mergea perfect tragea nu avea treaba , dar o singura problema avea se auzea zgomot ca de toba sparta .

Cand au desfacut mecanici mi-au aratat ca era chiar dupa turbina o chestie gen filtru si ala era rupt si pe acolo scotea fum si zgomot asta sa fii afectat turbina ?

Uleiul avea 20.000 km masina a rulat nu`mai in austria si toate schimburile din carte sunt facute la 20.000 km la reprezentanta BMW , motoru mergea perfect singura problema chestia aia sparta care arata ca un filtru si e sudat de teava (poate stii tu cum ii zice ca eu am uitat)

Multumesc si astept raspunsuri ca inca nu stiu dc sa stricat nimeni nu mi-a dat un raspuns concret.

Link to comment
Share on other sites

Ala e racord flexibil si e dupa turbina. De acolo se auzea zgomotul de toba sparta.

Daca ai vazut ca-ti suiera turbina nu trebuia sa mai mergi cu ea, ca de tras trage masina. La mine a tras ceva prin filtru si mi-a rupt o bucata dintr-un palet de pe aspiratie.

Ori iti iei o turbina noua, ori mergi la un centru de reconditionat si-ti schimba tot ce e de schimbat, ti-o echilibreaza si o sa fie ca noua.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai vazut ca-ti suiera turbina nu trebuia sa mai mergi cu ea, ca de tras trage masina.

 

scuzam-ma,la mine(e46 320d 2004)suiera turbina de cand am luat masina din germ,si avea 160k km,acum are 220k km si merge...acum vreo luna am dat-o jos,binenteles la service,au curatat geometria variabila,si au zis ca e ok,are putin joc axul dar nu de speriat,normal pt km astia...asa ca au pus-o la loc si masina merge la fel,cand e motorul rece suiera ca trenul... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Daca schimbi turbina e bine sa speli/cureti traseul de la turbina pana la admisie asta include furtune si intercooler-ul.

 

Se curata baia de ulei si automat e nevoiede de ulei si filtru de ulei nou.

 

Se cumpara un kit de garnituri pentru turbina http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Tour...th_lubrication/ - piesele 3,9 si 11.

Link to comment
Share on other sites

Daca schimbi turbina e bine sa speli/cureti traseul de la turbina pana la admisie asta include furtune si intercooler-ul.

 

Se curata baia de ulei si automat e nevoiede de ulei si filtru de ulei nou.

 

Se cumpara un kit de garnituri pentru turbina http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Tour...th_lubrication/ - piesele 3,9 si 11.

 

O sa reconditionez turbina si zici ca daca spal si curat toate chestile astea nu o sa mai am probleme ?

Link to comment
Share on other sites

Daca ai vazut ca-ti suiera turbina nu trebuia sa mai mergi cu ea, ca de tras trage masina.

 

scuzam-ma,la mine(e46 320d 2004)suiera turbina de cand am luat masina din germ,si avea 160k km,acum are 220k km si merge...acum vreo luna am dat-o jos,binenteles la service,au curatat geometria variabila,si au zis ca e ok,are putin joc axul dar nu de speriat,normal pt km astia...asa ca au pus-o la loc si masina merge la fel,cand e motorul rece suiera ca trenul... :twoup:

Este masina ta, este treaba ta ce faci cu ea. Dar daca axul are joc eu zica ca nu e OK. Daca meseriasii de acolo au zis ca e ok, mergi pe mana lor.

Link to comment
Share on other sites

Ce ar mai fii de facut ca sa nu mai am iar probleme cu ea ?

Sa schimb si filtru epurator am inteles si altceva are cineva ideei complecte dupa ce schimb turbina ?

 

 

 

Forumul nu inlocuieste un mecanic priceput, acel mecanic va sti sa iti repare masina si sa inlocuiasca/repare fiecare element necesar. Daca nu-l ai cauta la prestari servicii sunt ceva baieti care fac treaba constiincios.

Link to comment
Share on other sites

am avut eu turbina facuta la ei. m-a mai dus doi ani si cateva zeci de mii de km, dupa care am vandut masina. eu unul nu am avut probleme.

 

am avut eu turbina facuta la ei. m-a mai dus doi ani si cateva zeci de mii de km, dupa care am vandut masina. eu unul nu am avut probleme.

Link to comment
Share on other sites

sunt cam departe de marca,dar daca tot veni vorba de turbina ,am o intrebare pt cei mai experimentati!la un motor de ford transit model 98,fara turbina cu geometrie variabila...daca nu imi actioneaza tija vacumul de pe turbina,ce se intampla,si care ar fi cauza de nu actioneaza?mentionez ca nu are membrana sparta sau furtun fisurat!multumesc!
Link to comment
Share on other sites

sunt cam departe de marca,dar daca tot veni vorba de turbina ,am o intrebare pt cei mai experimentati!la un motor de ford transit model 98,fara turbina cu geometrie variabila...daca nu imi actioneaza tija vacumul de pe turbina,ce se intampla,si care ar fi cauza de nu actioneaza?mentionez ca nu are membrana sparta sau furtun fisurat!multumesc!

 

 

vrei sa spui ca daca decuplezi tija de la turbina, partea care ramane pe capsula vacumatica se misca in functie de depresiunea creata de accleratie / crestere de ture ???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.