Jump to content

Coduri de eroare E46 Valvetronic


Recommended Posts

am pus pe tester GT1

si aveam urmatoarele erori

 

P0368 / CAM SHAFT SENSOR EXHAUST

short ciurcurit to positive

 

P1568 / Signal error , multifunction steering wheel

 

P1345 Misfire detection clinder 2

P1349 Misfire detection clinder 4

 

 

am schimbat bobinele intre ele 1 cu 2 , am dat sa citeasca mi a aparut ia fel eroare pe 2 ( mecanicul a zis ca nu e de la bobine ) , dar bujiile schimbate de 2 sapt erau afumate rau ...

 

am mai sters de vreo 2 ori erorile pana la urma nu au mai aparut erori pe cei doi clindri ( cat sa incalzit motorul probabil ) , dar celelalte 2 erori ( P0368 / CAM SHAFT SENSOR EXHAUST si P1568 / Signal error , multifunction steering wheel ) au ramas , iar pe valvetronic imi dadea Limp Home Mode

 

 

am scos sensorul de la ax cu came l am curatat nici un rezultat

motorul nu merge rotund

 

???? ce ar fi de schimbat? vreo idee de la meseriasi ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Scimbat senzorul de ax cu came cu unul nou dar original neaparat ( ap patit cu nou dar neoriginal si nu mergea) sau de la dezmembrari de pe alta masina.

 

am schimbat cu unu original , si nici o diferenta la fel ...

 

am inteles ca poate fi de la intizator lant ? cum imi pot da seama ca e slabit se poate verifica cu ochiul liber ? sau trebuie un aparat ? `

 

sau de la altceva ce ar putea fi...

Link to comment
Share on other sites

vad ca ai si tu acelasi motor ca si mine si azi am fost la tester cu masina si imi dadea eroare 2850 comanda senzor supapa si C1E43 senzor unghi volan, ce inseamna erorile astea? Chestia e ca eu am un tacanit cateodata ca de diesel, sti ceva, care ar fi motivul?
Link to comment
Share on other sites

vad ca ai si tu acelasi motor ca si mine si azi am fost la tester cu masina si imi dadea eroare 2850 comanda senzor supapa si C1E43 senzor unghi volan, ce inseamna erorile astea? Chestia e ca eu am un tacanit cateodata ca de diesel, sti ceva, care ar fi motivul?
Link to comment
Share on other sites

vad ca ai si tu acelasi motor ca si mine si azi am fost la tester cu masina si imi dadea eroare 2850 comanda senzor supapa si C1E43 senzor unghi volan, ce inseamna erorile astea? Chestia e ca eu am un tacanit cateodata ca de diesel, sti ceva, care ar fi motivul?
Link to comment
Share on other sites

vad ca ai si tu acelasi motor ca si mine si azi am fost la tester cu masina si imi dadea eroare 2850 comanda senzor supapa si C1E43 senzor unghi volan, ce inseamna erorile astea? Chestia e ca eu am un tacanit cateodata ca de diesel dar nu la pornire doar, ci tot timpul si se aude din masina mai tare decat de afara sti ceva, care ar fi motivul?
Link to comment
Share on other sites

vad ca ai si tu acelasi motor ca si mine si azi am fost la tester cu masina si imi dadea eroare 2850 comanda senzor supapa si C1E43 senzor unghi volan, ce inseamna erorile astea? Chestia e ca eu am un tacanit cateodata ca de diesel dar nu la pornire doar, ci tot timpul si se aude din masina mai tare decat de afara sti ceva, care ar fi motivul?
Link to comment
Share on other sites

vad ca ai si tu acelasi motor ca si mine si azi am fost la tester cu masina si imi dadea eroare 2850 comanda senzor supapa si C1E43 senzor unghi volan, ce inseamna erorile astea? Chestia e ca eu am un tacanit cateodata ca de diesel dar nu la pornire doar, ci tot timpul si se aude din masina mai tare decat de afara sti ceva, care ar fi motivul?
Link to comment
Share on other sites

vad ca ai si tu acelasi motor ca si mine si azi am fost la tester cu masina si imi dadea eroare 2850 comanda senzor supapa si C1E43 senzor unghi volan, ce inseamna erorile astea? Chestia e ca eu am un tacanit cateodata ca de diesel dar nu la pornire doar, ci tot timpul si se aude din masina mai tare decat de afara sti ceva, care ar fi motivul?

tacanuitul specific motoarelor N42 , acesta dispare dupa 1000 de ture ..

Link to comment
Share on other sites

Scimbat senzorul de ax cu came cu unul nou dar original neaparat ( ap patit cu nou dar neoriginal si nu mergea) sau de la dezmembrari de pe alta masina.

 

am schimbat cu unu original , si nici o diferenta la fel ...

 

am inteles ca poate fi de la intizator lant ? cum imi pot da seama ca e slabit se poate verifica cu ochiul liber ? sau trebuie un aparat ? `

 

sau de la altceva ce ar putea fi...

 

de la intinzatorul de lant se intampla sa sara un dinte sau 2 pe evacuare...eroarea data de tester este chiar cea de senzor defect...posibil sa ai problema asta - nasoala de altfel...ai nevoie de special tool pentru a pune la loc...trebuia sa schimbi intinzatorul la timp, acum e posibil sa se fi bulit si unul din ghidaje - cel de sus - se vede prin gaura de la buson partea care se rupe

Link to comment
Share on other sites

Scimbat senzorul de ax cu came cu unul nou dar original neaparat ( ap patit cu nou dar neoriginal si nu mergea) sau de la dezmembrari de pe alta masina.

 

am schimbat cu unu original , si nici o diferenta la fel ...

 

am inteles ca poate fi de la intizator lant ? cum imi pot da seama ca e slabit se poate verifica cu ochiul liber ? sau trebuie un aparat ? `

 

sau de la altceva ce ar putea fi...

 

de la intinzatorul de lant se intampla sa sara un dinte sau 2 pe evacuare...eroarea data de tester este chiar cea de senzor defect...posibil sa ai problema asta - nasoala de altfel...ai nevoie de special tool pentru a pune la loc...trebuia sa schimbi intinzatorul la timp, acum e posibil sa se fi bulit si unul din ghidaje - cel de sus - se vede prin gaura de la buson partea care se rupe

 

am desfacut capacul de la motor si la prima vede cel putin de sus nu era nimic rupt sau sarit... , special tool pt a pune la loc ce? intizatorul , senzorul ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

distributia se poate face si fara cale. un alt motiv al aparitiei acestor erori inafara de cele mentionate, pot fi : vanos defect sau neetansar (apar pierderi de ulei pe capacul de la distributie), uzura pe axa (locul unde actioneaza pinionul motorasului sistemului valvetronic pe axa) si nu in ultimul rand ECU valvetronic defect. mergeti la un atelier care se pricepe la aceste sisteme deoarece sunt putin mai complicate. veti ajunge sa schimbati piese foarte scumpe fara sa rezolvati problema.

Vreau doar sa va intreb ceva : cum arata uleiul in motor si cam cat ulei va consuma ?

Link to comment
Share on other sites

Am un Bmw 316 1.8 benzina ,fabr.2002 ,motor valvetronic si problema ar fii urmatoarea:am un sunet urat la motor , si nu mai sta motorul in relanti.Am verificat distributie,lant,intinzator,patine, totul este in regula.Mecanicul a desfacut motorul si a zis ca am nevoie de ax cu came (pe partea cu evacuarea)si vanos,dar nu este foarte sigur ca asta ar fii problema,deci nu vreau sa cumpar axul si sa nu fie asta problema.As vrea sa mai zic ca dimineata la prima cheie,cand motorul este rece merge perfect,nici un sunet,apoi dupa ce se incalzeste incepe sa faca urat.Daca este cineva care a mai avut acesta problema poate mi-ar putea da niste sfaturi.Masina are 107.000 km,carte service Bmw,la 96.000 au fost schimbate toate bobinele.
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am si eu o problema asemanatoare.

Am un 318i motor 1995 cmc 143 HP n42b20 valvetronic.Dimineata la rece porneste "in 3" se aprinde Check-ul la motor si ramana aprins. In plus, masina tremura o vreme foarte puternic iar cand se incalzeste tremuratul se mai atenueaza. Am schimbat bujiile si bobinele cu unele noi Bosch.Timp de o luna masina a mers perfect.Acum problema a reaparut. Mecanicul a verificat cu alte bobine, distributia, alt ECU, alt motor plus calculator valvetronic si nicio imbunatatire. Aveti ceva sugestii? Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am si eu o problema asemanatoare.

Am un 318i motor 1995 cmc 143 HP n42b20 valvetronic.Dimineata la rece porneste "in 3" se aprinde Check-ul la motor si ramana aprins. In plus, masina tremura o vreme foarte puternic iar cand se incalzeste tremuratul se mai atenueaza. Am schimbat bujiile si bobinele cu unele noi Bosch.Timp de o luna masina a mers perfect.Acum problema a reaparut. Mecanicul a verificat cu alte bobine, distributia, alt ECU, alt motor plus calculator valvetronic si nicio imbunatatire. Aveti ceva sugestii? Multumesc anticipat.

ce sunet mai exact?

seamana cu asta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.