Jump to content

520 motorul nou 177 cai vs 520 163 cai


gin

Recommended Posts

Salutare,

 

 

ma pregatesc, sa-mi iau un 520 2007-2008 disel

modelul vechi are 163 de cai, cel nou 177 cai, eu il prefer pe cel de 177 cai

intamplator am auzit la cineva ca cel de 177 cai "e carutza" in comparatie cu cel vechi

astept pareri sincere de la cei care au, au mers sau au auzit, doar suntem pe forum la BMW

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

am mers cu 320d ala nou de 177 de cai. Pe hartie e mai bun, dar nu stiu, e foarte ciudat cum se comporta, mi-a lasat un gust amar. Fa un drive test. E cel mai sanatos, daca tie iti place, e ok.

Cu siguranta ca modelul nou e ceva mai fiabil in schimb.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

stii ce ma deranja la el, motorul ala nu are nici un zvac, nici o senzatie nu imi dadea, parca era electric. De sunet nu am ce zic la un 4L diesel depinde cat de bine e antifonata masina.. :twoup:

maisina avea ceva gen 25k km.. L-am pus pe ala sa se duca la repezentata sa o verifice, credeam ca e stricata.. dar asa merge ea se pare.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Da, deoarece daca o luam fizic ... rezulta cam asa : Acceasi capacitate cilindrica dar cu putere mai mare = consum mai mic (daca e aceeasi masina ...ma refer la masa) pentru ca motorul trage mai lejer si functioneaza la turatii mai mici .. implicit nu se mai forteaza asa tare.
Link to comment
Share on other sites

177 de cai, 350NM .. BMW E60 .. toate acestea rezulta o calatorie placuta cu o limuzina, nu liniute sau alte figuri. Sunt sigur ca ai sa fii super multumit de performantele motorului, in schimb daca cauti sportivitate, iti recomand cu caldura un 335 sau 330 :twoup: Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

Daca rasfoim putin youtube-ul, gasim

o acceleratie destul de apreciata din punctul meu de vedere 0-180km/h.

 

A obtinut suta in 8.8 sec, aici e un caz fericit...in alte clipuri am vazut ca aceeasi motorizare reuseste suta in 9.0/9.2 depinde de factori...

 

Eu cu fost masina ( un E-klasse E270CDI 177cp+chip) obtineam cam acelasi demaraj cu o cilindree de 2700cmc, atat eu cat si 520d-ul din clip am realizat 0-180km/h in 27secunde - detalii AICI !

 

Pot trage concluzia ca motorizarea de 177CP (desii nu am avut ocazia sa o testez live) este una extrem de reusita daca a reusit sa imi egaleze e270-ul, iar daca mai apelam si la o reosftare de ~205/210CP ar fi o adevarata placere sa stii ca ai unul dintre cele mai performante si economice diesel-uri din categoria 2.0l.

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

177 de cai, 350NM .. BMW E60 .. toate acestea rezulta o calatorie placuta cu o limuzina, nu liniute sau alte figuri. Sunt sigur ca ai sa fii super multumit de performantele motorului, in schimb daca cauti sportivitate, iti recomand cu caldura un 335 sau 330 :twoup:

 

 

Asa este. Eu am 520d cu 177cp si e ok.

 

Nu e sportiva dar poti face linistit depasiri. Eu am copil mic, si cu portbagajul plic, cu copilul si sotia in masina un mers in concediu e foarte ok.

 

Consum mic -> autonomie mare.

 

Daca vrei liniute, cercuri si alte chestii dinastea, nu este o masina potrivita.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu as dorii ca acest topic sa continue... in special imi indrept atentia catre cei care au aceasta motorizare de 177Cp

 

Asteptam feedback de la ei cu impresii mai mult sau mai mai putin placute despre acest motoras.

 

Pe mine ma intereseaza un aspect la acest motor...ma uitam la consumul declarat oficial si mie personal mi se pare unul destul de mic. Acum as vrea sa il comparam cu ceea ce se intampla in realitate...producatorul afirma ca pe transmisie manuala consumul in exterior este de 4.3l/100km, iar in interior este de 6.5l/100km...totusi e prea sf, cel putin consumul urban e chiar exagerat de mic...

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Pai nu se referea la e39 ci la e60 care a avut 163, 177 si acum 183 parca.

Nu sunt posesor dar parerea mea este ca nu are cum sa fie mai slab ca cel de 163.

La motoarele astea au mers in principal pe extinderea plajei cuplului , chestie care le face din ce in ce ma placute la condus , cu fiecare generatie.

 

Oricum test-drive-ul face cat o mie de posturi.

Link to comment
Share on other sites

Eu as dorii ca acest topic sa continue... in special imi indrept atentia catre cei care au aceasta motorizare de 177Cp

 

Asteptam feedback de la ei cu impresii mai mult sau mai mai putin placute despre acest motoras.

 

Pe mine ma intereseaza un aspect la acest motor...ma uitam la consumul declarat oficial si mie personal mi se pare unul destul de mic. Acum as vrea sa il comparam cu ceea ce se intampla in realitate...producatorul afirma ca pe transmisie manuala consumul in exterior este de 4.3l/100km, iar in interior este de 6.5l/100km...totusi e prea sf, cel putin consumul urban e chiar exagerat de mic...

 

 

eu cu 520d 177cp, condus un pic inspre sportiv inafara, cu numar limitat de depasiri am cam 4.8-5l/100km

 

am traversat tari cum e serbia cu maxim 80km/h anafara si 60km/h in localitate si a scos 4.3l/100km cu masina inacarcata maxim (bagaje si pe scaune).

 

in oras, cum e Timisoara, deci destul de aglomerat, la orele de varf stand de cateva ori la fiecare semafor, consumul este cam de 9-11l/100km. Un oras mai lejer, sau condus la alte ore, ia cam 8-9l/100km.\

 

Astea toate pe computerul de bord. Nu ma uit la consumul facut la pompa pentru ca am fost de fata cand pus 20l de motorina intr-un recipient gradat, arata 19.4 sau asa ceva si ziceau ca e in parametrii. Deci parerea mea e ca un consum facut la pompa include si furtul pompei...

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...
8 hours ago, Andre said:

salut as dori sa imi cumpar un 525D de 177hp automat si are 280 mi de km oare ar merita sa il cumpar sau nu prea ,vreau niste pareri va rog

Pai acela e motorul de 2.5litri, M57 montat de catre BMW pe E60 pana in 2005. M-as mira sa aibe doar 280k Km, dar in fine, nu-i o regula. Totusi vbm de o masina destul de veche, poate sa pice orice pe ea, desi motoarele alea au fost destul de reusite la vremea lor. Tin minte de la cumnata-meu care a avut unu din asta, dar si din alte discutii ca galeria de evacuare tinde sa cedeze, prin urmare o sa resimti gaze de esapamanet in habitaclu. In rest, asa cum ziceam, este o masina veche, in functie de exploatarea ei de pana acum poate sa pice orice. Mergi cu ea la o verificare la un mecanic specializat in BMW si o sa-ti spuna daca merita sau daca poti sa mai negociezi. Fiind un L6, sunetul motorului e mult mai placut in comparatie cu un L4, chiar daca vbm de un diesel. Desi motoarele actuale L6 sunt mai silentioase, acea generatie de motoare de la BMW, M57 mi se pare ca se aud cel mai fain. 

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea, din punct de vedere al taxelor, nu cred ca merita sa platesti impozit pentru un 2.5 care dezvolta 177CP, cat un 2.0 N47.

Nu cunosc masina in cauza, dar as lua-o doar daca as stii ca a fost intretinuta, altfel as suplimenta bugetul si as lua una mai noua. Oricum ar fi, la o masina peste 200k km te astepti sa pice orice: tot felul de garnituri de la motor ( capac, baie ulei, corp filtru ulei, simering), amortizoare ( daca nu au fost deja inlocuite), directia. Ideea e sa iti calculezi bine banii, sa nu iei o masina ieftina in care sa ajungi sa bagi bani pana la pretul uneia mai noi. Pentru mine e foarte importanta partea estetica, atat la exterior, cat si la interior.  O masina jerpelita iti anuleaza experienta aia de masina premium.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.