Va salut! Recent am schimbat toate sondele lambda (2 catalizator si una dupa catalizator) la un N43B20A deoarece dupa ce se incalzea motorul incepea sa mearga foarte intrerupt. Am schimbat injectoarele toate 4, am pus index 11, verificate inainte sa nu curga. Pus garnituri noi pe ele si montate. Le-am scris in ECU si aparent totul a fost bine. De mentionat ca aveam eroare de lambda probe bank 2 si de Mixture control, foarte urat mergea masina. Am mers cu ea vreo 400 km si totul a fost ok. Ieri a
E o problema cunoscuta la N43, se sulfurizeaza senzorul NOx din cauza concentratiei mari de sulf din benzina. Sulfurizarea forteaza DME sa mearga in "lean-mode" cu consum mare si erori pe sondele Lambda.
Din cauza "lean-mode" (amestec egal de aer si benzina), bujiile se afuma, bobinele cedeaza si ulterior si injectoarele au probleme.
Solutia este folosirea benzinei recomandate de BMW cu o concentratie de sulf de maxim 0.05%, pe la benzinariile noastre gasesti concentratie de sulf de 2-