BMWClub: Achizitie Seria 2 - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Achizitie Seria 2 Pareri ale posesorilor

#1 User is offline   Gabriel_Florin 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 05-August 14
  • Gender:Male
  • Location:BERGAMO
  • Interests:Tech, aviation, cars!

Posted 12 April 2017 - 12:18

Salutare.
masina a iesit de ceva vreme pe piata, si asta inseamna ca deja se gasesc destule modele second-hand, la preturi diferite. Noi ne gandeam ca atunci cand va veni vremea sa schimbam minunatul nostru E91 318d, sa luam un seria 2.
ce model sfatuiti? accesori?
POSESORI DE SERIA 2 iesiti in fata :drinks: :thumbsup:
0

#2 User is offline   greaper 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 28-November 08
  • Gender:Male

Posted 12 April 2017 - 13:07

Posesor de F45 218d 2015 Sportline manual, acum am 59k cu el!

Neaparat scaune sport - ofera reglaj f f bun pentru sofer, eu am navigatia mica...merita din plin ecranul mai mare de 8 inch. Nu lua jante mai mari de 17”. 205/55/17 cu RFT e destul de neconfortabil, merg iarna cu 205/60/16 normale si confortul este f f bun.

La 47k in toamna 2016 schimbat fulie+tot kitul curea accesorii...noroc ca am facut manevra in garantie, cu chiu cu vai si mult timp pierdut la Bavaria...dpmdv service-ul de reprezentanta Bavaria este execrabil. Am raportat problema la mijlocul luni septembrie si au rezolvat-o peste 2 luni cu vreo 4-5 vizite la service, amanari, taxiuri si timp pierdut.

Impresii generale:
- masina bine antifonata fata de seria 1 F si chiar seria 3 F...desi am mers cu o seria 3 f f uzata, nu pot compara cu o masina noua. Va fi un salt clar fata de E91 la capitolul rafinament in utilizare; am facut un drum de 1300km/zi si m-am simtit f ok ca oboseala, peste asteptari...scaunele sport f bune si antifonarea ok in conditiile in care am mers inclusiv 160-180
- directia in Comfort f usoara si buna pt oras...la peste 100-110 cu vant lateral e f enervanta si trebuie sa faci multe corectii...neaparat trebuie folosit modul Sport, care ingreuneaza directia, dar o face artificial de grea. Directia in Sport in oras este f greoaie si artificiala, neplacuta.
- motorul B47 de 150cp este o bijuterie...f liniar si suna mult mai bine decat N47; consum extraordinar de bun, aproape neverosimil calculat la pompa in mai toate modurile de utilizare
- interiorul Sportline cu piele Dakota antracit cusuta cu rosu este f f frumos, bordul este f frumos, ornamentele optionale din aluminiu sunt f placute la vedere...interiorul mi se pare o bijuterie e undeva intre F30 si G30 ca materiale si design...ai clar senzatie premium
- senzatia la volan e undeva intre VW GOLF si X1 F48 (poate e ciudat ce spun), e mai inalta - garda la sol de 15,6cm, pozitie mai inalta a scaunului soferului...pozitie mai inalta ca in x1 E84...cine doreste senzatia de limuzina (seria 3, 5) cu centru de greutate f jos si pozitie joasa NU va gasi asa ceva aici.


Am punctat cate ceva...intrebari?

This post has been edited by greaper: 12 April 2017 - 13:22

2

#3 User is offline   Gabriel_Florin 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 05-August 14
  • Gender:Male
  • Location:BERGAMO
  • Interests:Tech, aviation, cars!

Posted 12 April 2017 - 13:47

Multumesc greaper foarte bine punctat. daca tot te-ai facut disponibil pentru intrebari as avea cateva, daca se poate.

1. transmisia e pe curea? nu pe lant? am vazut ca mai sus ai scris ca ai schimbat-o.
2. Cati km ai garantie la ea?
3. am vazut ca ai comparat-o cu seria 3. considerand ca suntem 2 adulti 1 bebe si un caine, cum crezi ca sta seria 2 la capitolul portbagaj fata de seria 3?
4. mi-am dat seama ca are o pozitie mai inalta la volan decat al meu seria 3, ceea ce o multumeste pe sotia mea, dar ma gandesc, la capitolul stabilitate in curbe cum sta?

5. crezi ca merita nou ( raport pret - calitate ) sau second ?

This post has been edited by Gabriel_Florin: 12 April 2017 - 13:47

0

#4 User is offline   greaper 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 28-November 08
  • Gender:Male

Posted 12 April 2017 - 15:41

1. kit curea accesorii + fulie, nu e vb de lant
2. sper sa nu gresesc 2 ani 100k (sau 4 ani 200k daca platesti suplimentar)
3. e sub e91, dar mi se pare mai folositor pt ca e mai inalt
4. cum spuneam...nu ai senzatie de limuzina cu centru de greutate jos si nici propulsia...e un pic de ruliu in curbe abordate agresiv cu scartait de roti...dar senzatia generala e pozitiva, poate fi condusa sport f frumos ca un hatch
5. o masina second bine dotata cu pana in 60k max 2 ani vechime e undeva la 22-25k (pret de lista nou 38-40k) din ce am vazut acum pe mobile.de; daca prinzi o oferta buna la bmw poti sa ajungi la o masina cu pret de lista 40k...la 30-31k...atunci eu zic ca merita noua pentru garantie...nu uita de problema intalnita de mine.

This post has been edited by greaper: 12 April 2017 - 15:49

0

#5 User is offline   mike2005 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 82
  • Joined: 14-March 15
  • Gender:Male

Posted 30 April 2017 - 06:24

View PostGabriel_Florin, on 12 April 2017 - 13:47, said:

Multumesc greaper foarte bine punctat. daca tot te-ai facut disponibil pentru intrebari as avea cateva, daca se poate.

1. transmisia e pe curea? nu pe lant? am vazut ca mai sus ai scris ca ai schimbat-o.
2. Cati km ai garantie la ea?
3. am vazut ca ai comparat-o cu seria 3. considerand ca suntem 2 adulti 1 bebe si un caine, cum crezi ca sta seria 2 la capitolul portbagaj fata de seria 3?
4. mi-am dat seama ca are o pozitie mai inalta la volan decat al meu seria 3, ceea ce o multumeste pe sotia mea, dar ma gandesc, la capitolul stabilitate in curbe cum sta?

5. crezi ca merita nou ( raport pret - calitate ) sau second ?

Salut,

Am condus un 218d Gran tourer, sport line pentru cateva zile.

3 - fata de sedan ai senzatia de spatiu ultrageneros, mai ales pe verticala. Portbagajul este imens, mai ales cu randul 3 de scaune pliate la nivelul podelei. O masina spatioasa te poti misca f lejer mai ales pe randul 2 de locuri, spatiu mare la picioare (chiar si pt mine 1.87 90kg). Un lucru pe care l-am remarcat: sezuturile la scaune/spatarele sunt usor cam scurte dar asta e ceva subiectiv. N-am facut distante mai mari de 50km sa-mi dau seama cum se simt la drum lung.

4 - inaltimea pozitiei la volan este tipica monovolumenlor (semnificativ mai inalta decat seria 3). La condus mai sportiv se simte mai stabil decat monovolumul timpic, ruliu putin, comportament ferm marca Bmw. Totusi nu se compara cu dinamica unui sedan seria 3. Pana la urma e un compromis intre practicalitate si dinamica sportiva. Poate o suspensie adaptiva ar imbunatati comportamentul dinamic.

Interiorul se simte premium/de calitate, f ergonomic, materiale peste F3x spre G30(cum spunea si @greaper). E normal e o masina de conceptie mai noua decat F3x. Masina e perfecta pt familii - deplasari zilnice/mai ales vacante.

This post has been edited by mike2005: 30 April 2017 - 06:36

0

#6 User is offline   Gabriel_Florin 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 05-August 14
  • Gender:Male
  • Location:BERGAMO
  • Interests:Tech, aviation, cars!

Posted 06 May 2017 - 07:39

Multumesc mult. Chiar ajuta toate lucrurile astea.


Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro