Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 01/11/25 in all areas
-
La sfarsitul primaverii 2024 am avut ocazia sa merg, pentru scurt timp, intr-un e39 525i cutie automata. Am ramas impresionat si mi-am dorit unul. Ca si la E46 cabrio, cautari, preturi mari, tepe prin Romania, ignor din partea multor nemti, renuntasem. Pana cand, la un anunt pe care-l salvasem in decembrie, neamtul a raspuns (precizez ca le scriam din start de unde sunt, ca sa nu pierdem vremea). Sambata trecuta, prin intermediul lui "Ingineru", caruia ii multumesc din suflet si aici pentru ajutor (nu aveam nici o sansa sa o cumpar fara el), vazut, placut, luat. Sambata am semnat contractul, am platit, marti (ieri) a primit banii, la ora 15.00 masina era radiata si gata de livrare. A plecat pe platforma aseara, undeva pe vineri ar trebui sa ajunga la Craiova. Este un 520i din 2001, 2172 cmc, 126k km, doi proprietari, fara rugina, etc. Cateva poze cu ea10 points
-
Un scurt update la aproape 3 luni de la achizitie, am facut 4000+ km si am ajuns la 10800 km. Masina se comporta exemplar, idrive 8 imi place din ce in ce mai mult. Drive recorder e o chestie foarte interesanta, ai tot timpul disponibile 20 de secunde de filmare inainte de a apasa pe "record" (se pastreaza intr-un buffer circular), si apoi 20 de secunde dupa ce ai apasat pe "record". Asadar, rezulta un filmulet de 40 de secunde filmat cu toate 4 camerele. Consumul mediu e ~10L/100km. Cateva poze de la o sedinta foto cu un prieten intr-o seara: .9 points
-
Cand a auzit de 500 euro si-a dat seama ca poate folosi si oglinda sau eventual sa deschida usa cand da cu spatele, ca odinioara...6 points
-
Am avut deja un pre-2009 cu weak spot, care sunt șansele să dau de două? Pe e92 330i n52 a fost doar in 2006, după 2007 au trecut la n53. Singurele care au rămas cu n52 până după (cred?) sunt Z4 și 130i. Ca update, motorul "nou" a prins formă. Cutia e pe el, catalizatoarele și valve cover cu garnituri și PCV nou, au rămas galeria de admisie, rampa de injectoare și instalația, și sus cu el pe mașină. Luni mi se livrează garnitura de la motorașul VVT (avea 300km a mea cu tot cu motoraș, doar că dacă tot umblu, o schimb) Norocul a făcut să găsesc o volanta bună aproape de mine, am pus-o numai cu speranța să-l aud luni.5 points
-
It's aliiiive! Nu o termin să mă plimb cu ea, a rămas tragerul cu radiatoare, bară,faruri și eșapamentul de pus, dar m-am liniștit să o aud pornită și totul bine pana acum.3 points
-
3 points
-
3 points
-
La mine la 330e consuma din baterie și bateria începe sa se încarce din rețea din nou2 points
-
Ăsta-i planul. Am dat pe garnituri OEM, fluide și chestii mai mult decât pe motor . Am fost ușurat când am văzut că ambele lanțuri sunt așa cum trebuie, strânse și fără nici un pic de joc, cu ghidurile întregi și perfecte.2 points
-
Salut! Am observat ca nu exista un tutorial de genul asa ca am hotarat sa impartasesc si eu prin ceea ce am trecut. Dupa ce am spalat masina si am ridicat trapa, s a rupt cauciucul exterior acesteia ("acordeonul acela"). Am comandat ulterior cele 2 bucati: COD OE 54107268971 190LEI/buc 54107268972 190LEI/buc Puteti observa aici un video mai detaliat: https://www.youtube.com/watch?v=Lv9-09wPYtU Dar va explic si eu metoda mea. Primul pas este sa inchizi trapa. Pur si simplu tragi de-alungul barii metalice ce este intre trapa si marginea caroseriei. Apoi sunt niste cleme care pur si simplu le impingi si ies singure, sunt foarte intuitive, dar cu grija sa nu se rupa plasticul, acesta fiind copt de atata vreme (la mine una deja lipsea aparent) Apoi cureti totul pe langa. Urmeaza sa tragi pur si simplu de acel "acordeon", dar cu foarte mare grija sa nu ramai cu el in mana. Apoi montajul este destul de simplu, mai intai introduci acordeonul in tesitura trapei de pe interior, o simti la deget automat, si impingi de-a lungul. Montezi la loc clemele, pui bara de metal data jos initial pentru a ajunge la cleme si gata! (in video-ul de mai sus iti arata si cum sa calibrezi trapa (doar are grija sa pice in pozitia initiala gaurile suruburilor) in caz ca desfaci si/sau inlocuiesti si acordeoanele interioare sau pentru mai mult spatiu sa le montezi pe cele exterioare, dar nu a fost cazul) Sper ca am fost de folos cu acest DIY super simplu si pentru un job care la orice service ar trebui dat plafonul jos si costuri imense. Va multumesc!2 points
-
Chiar... tot timpul m-am intrebat chiar exista " Scaune confort seria 7 cu multiple reglaje electrice memorie masaj și încălzire" ca si optiune? Sau e text pus in anunturi ca deh altfel stai in scaune de "serie 7" .2 points
-
2 points
-
Am luat ieri numerele si, evident, am plecat la plimbare. Vreo 65 km. Pro: -Tinuta de drum excelenta, masina este spatioasa si confortabila (fata de e46), cel putin pe scaunele fata -Sunet 6 in linie super (imi era dor) -Piele fina si moale (dupa 24 ani) -Totul este functional -Cutie automata si trapa, o alegere excelenta (sunt fan trapa si ma bucur ca am pus filtre pe asa ceva in cautari) -Climatizarea nu miroase urat (citeam pe forum despre asta) Contra -Directia este un pic mai greoaie decat la cabrio (schimb de ulei in prima faza) -Sunet evacuare 0 (fata de 325xi), mai fac o incercare cu geamurile jos. Nu stiu daca voi opta vreodata pentru alt tip de evacuare -Zgomot de fond mai mare decat la G30 (ma gandesc la o insonorizare cu STP plus altele, dar, in viitor) -Miros de izolatie pentru insonorizare in portbagaj (va zbura curand, cum a zburat si la 325xi, nu suport acel miros de parafina) -La rece, o foarte mica smucitura in treapta 1-2 sau 2-3, nu mai stiu exact. Dupa, totul ok. Schimb ulei cutie, in viitorul apropiat. -Lipsa senzor lumini (oare o fi greu de montat/setat?) Sambata si duminica, detailing la interior dar si la exterior, bujii, ulei servo (voi folosi extractorul, am vazut pe yt un tutorial) si telescoape capota motor si portbagaj. Prima impresie: este o masina extraordinara, avand in vedere faptul ca are 24 ani.2 points
-
Am avut o problema asemanatoare la fostul G30, si s-a rezolvat prin schimbat switch-ul de lumini.2 points
-
gasesti tot aici: https://www.realoem.com/ 3' E90 LCI 320d ed 07/2010, N47D20C, cod 11002165505 From: 03/01/2010 To: 07/06/2017 (ENDED) Part 11002165505 was found on the following vehicles: 3' E90 LCI (09/2009 — 12/2011) 3' E91 LCI (09/2009 — 05/2012) 3' E92 LCI (11/2008 — 06/2013) 3' E93 LCI (11/2008 — 10/2013) X1 E84 (03/2011 — 06/2015) 3' E90 LCI, 320d, Sedan, N47N, EUR, (PP11) : Short Engine 3' E90 LCI, 320d, Sedan, N47N, EUR, (PP11) : Motore alleggerito - Ricambi Usati 3' E90 LCI, 320d, Sedan, N47N, EUR, (PP12) : Short Engine 3' E90 LCI, 320d, Sedan, N47N, EUR, (PP12) : Motore alleggerito - Ricambi Usati 3' E90 LCI, 320d, Sedan, N47N, EUR, (PP15) : Short Engine 3' E90 LCI, 320d, Sedan, N47N, EUR, (PP15) : Motore alleggerito - Ricambi Usati 3' E90 LCI, 320d, Sedan, N47N, EUR, (PP16) : Short Engine 3' E90 LCI, 320d, Sedan, N47N, EUR, (PP16) : Motore alleggerito - Ricambi Usati 3' E90 LCI, 320d ed, Sedan, N47N, EUR, (PP51) : Short Engine 3' E90 LCI, 320d ed, Sedan, N47N, EUR, (PP51) : Motore alleggerito - Ricambi Usati 3' E90 LCI, 320d ed, Sedan, N47N, EUR, (PP52) : Short Engine 3' E90 LCI, 320d ed, Sedan, N47N, EUR, (PP52) : Motore alleggerito - Ricambi Usati 3' E91 LCI, 320d, Touring, N47N, EUR, (UY11) : Short Engine 3' E91 LCI, 320d, Touring, N47N, EUR, (UY11) : Motore alleggerito - Ricambi Usati 3' E91 LCI, 320d, Touring, N47N, EUR, (UY12) : Short Engine 3' E91 LCI, 320d, Touring, N47N, EUR, (UY12) : Motore alleggerito - Ricambi Usati 3' E91 LCI, 320d ed, Touring, N47N, EUR, (UY71) : Short Engine 3' E91 LCI, 320d ed, Touring, N47N, EUR, (UY71) : Motore alleggerito - Ricambi Usati 3' E92 LCI, 320d, Coupe, N47N, EUR, (KK31) : Short Engine 3' E92 LCI, 320d, Coupe, N47N, EUR, (KK31) : Motore alleggerito - Ricambi Usati 3' E92 LCI, 320d, Coupe, N47N, EUR, (KK32) : Short Engine 3' E92 LCI, 320d, Coupe, N47N, EUR, (KK32) : Motore alleggerito - Ricambi Usat 3' E93 LCI, 320d, Convertible, N47N, EUR, (DY31) : Short Engine 3' E93 LCI, 320d, Convertible, N47N, EUR, (DY31) : Motore alleggerito - Ricambi Usati 3' E93 LCI, 320d, Convertible, N47N, EUR, (DY32) : Short Engine 3' E93 LCI, 320d, Convertible, N47N, EUR, (DY32) : Motore alleggerito - Ricambi Usati X1 E84, X1 20d, SUV, N47N, EUR, (VN91) : Short Engine X1 E84, X1 20d, SUV, N47N, EUR, (VN91) : Motore alleggerito - Ricambi Usati X1 E84, X1 20d, SUV, N47N, EUR, (VN92) : Short Engine X1 E84, X1 20d, SUV, N47N, EUR, (VN92) : Motore alleggerito - Ricambi Usati X1 E84, X1 20d ed, SUV, N47N, EUR, (VZ91) : Short Engine X1 E84, X1 20d ed, SUV, N47N, EUR, (VZ91) : Motore alleggerito - Ricambi Usati X1 E84, X1 20d ed, SUV, N47N, EUR, (VZ92) : Short Engine X1 E84, X1 20d ed, SUV, N47N, EUR, (VZ92) : Motore alleggerito - Ricambi Usati succes !!!2 points
-
Compatibility: Valid for BMW / Mini Cooper systems with NBT Head Unit, Road Map NEXT navigation system. BMW 1-Series F20/F21 ab 03/2013-03/2015 2-Series F22 ab 11/2013-03/2015 3-Series F30/F31 ab 11/2012-07/2015 3-Series LWB F35 ab 01/2013-09/2015 3-Series GT F34 ab 03/2013-07/2015 M3/M4 F80/F82 ab 03/2014-07/2015 4-Series F32 ab 07/2013-07/2015 4-Series F33 ab 11/2013-07/2015 4-Series F36 ab 03/2014-07/2015 5-Series GT F07 ab 07/2012-07/2016 5-Series F10/F11/F18 ab 09/2012-07/2016 6-Series F06/F12/F13 ab 03/2013-07/2016 7-Series F01/F02/F03 ab 07/2012-06/2015 X3 F25 ab 04/2013-03/2016 X4 F26 ab 04/2014-03/2016 X5/X6 F15/F16 ab 08/2013-07/2016 X5M/X6M F85/F86 12/2014-07/2016 I3 I01 ab 09/2013-09/2018 I8 I12 ab 12/2013-09/2018 Mini Cooper F55 ab 12/2013-06/2014 F56 ab 11/2013-09/2018 Road Map Europe East NEXT 2025 Coverage: Belgium, Bulgaria, Germany, Estonia, Finland, Greece, Italy, Croatia, Liechtenstein, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Austria, Poland, San Marino, Slovakia, Slovenia, Sweden, Switzerland, Czech Republic, Hungary, State Vatican, Russia. Only main road coverage in the East and West: Albania, Bosnia, Herzegovina, Macedonia, Moldova, Montenegro. Road Map Europe West NEXT 2025 Coverage: Andorra, Belgium, Germany, Finland, France, Greece, Gibraltar, United Kingdom, Ireland, Italy, Croatia, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Austria, Poland, Portugal, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Spain , Sweden, Switzerland, Czech Republic, Hungary, Vatican City. Only main road coverage in the East and West: Albania, Bosnia, Herzegovina, Macedonia, Moldova, Montenegro. Se mai poate downloada si de aici: https://fastupload.io/b3bff64752a2ebb3 Road Map Europe Next East 2025.torrent2 points
-
2 points
-
Racordul flexibil dintre filtrul de particule și eșapament a fost verificat?2 points
-
2 points
-
Cateva dotari, dupa seria de sasiu 0202 Steptronic 0403 Glass roof electrical 0430 Interior/outside mirror with auto dip 0431 Interior mirror with automatic-dip 0459 Seat adjustment electric with memory 0494 Seat heating driver/passenger 0500 Headl.washer system/intensive cleaning 0508 Park Distance Control (PDC) 0522 Xenon Light 0534 Automatic air conditioning 0555 On-board computer V with remote control 0632 Full preparation package for BMW mobile phone (Motorola) 0970 Aktionspaket 0980 Exclusive package2 points
-
Deci revin cu un update după o perioadă de timp: deci până la urmă am schimbat firul respectiv. Problemele pe partea electrică nu mai am, până la urmă am schimbat și placa+ de pe baterie.2 points
-
2 points
-
daca vrei sa mai reduci putin din riscuri mergi pe varianta LCI 650i cu steptronic, si motorul e mai ceva mai bun si cutia e mult mai ok ca fiabilitate. Nici varianta 645i nu e rea, nu are bube catastrofale dar dupa 20 de ani va necesita ceva atentie sporita, insa cutia clar e punctul cel mai slab daca nu a vazut vreo revizie serioasa pana acum care sa includa ambreiajul si/sau pompa.2 points
-
@Denis14 Configuratia indicata de tine mai sus este, probabil, cea care are potentialul de a-ti crea cele mai multe probleme tehnice, dintre toate variantele de serie 6 E63. Atat motorul N62B44, cat si cutia SMG - in special la rulaje mari. Cautand pe Internet, vei gasi destule informatii in acest sens. O alegere mai buna ar fi 635d (M57), 630i (N52, nu N53) sau 650i (N62B48), fie cu cutie automata clasica, fie cu cutie manuala (acolo unde a fost disponibila). Si o observatie colaterala, valabila numai daca esti rezident in Romania: impozitul anual trece de 1700€, asta in ipoteza ca il platesti integral pana in martie, ca sa beneficiezi de reducerea de 10%. Chiar daca ti-l permiti, trebuie sa te gandesti bine daca merita, pentru o masina veche de peste 20 de ani, cu o fiabilitate destul de fragila si care consuma mult.2 points
-
Ce pot sa zic,probabil un g31 din 2019 cu kilometraj real,și restul au la fel,doar bordul arată 200k+2 points
-
@sloobot pai daca nu ai facut anularea si din soft este normal ce patesti. Vorba lui @RedCap de ce mai intrebi pe forum daca nu tii cont de parerile nostre?2 points
-
Eu zic sa-i lasi in pace si sa mergi sa-ti iei masina. Mergi dupa la cineva cu ISTA si-l rogi sa-ti dea un reset la filtru. Ei se iau dupa mesajul primit in ISTA ca DPF-ul a atins nr-ul maxim de kilometrii, desi este o estimare, nu reflecta realitatea. Nu stiu daca ai avut probleme cu el pana acum, dar vezi in urmatoarea perioada cum se comporta si daca chiar e incarcat il trimit la curatat pentru cateva sute de lei. Reprezentanta evident ca vrea sa faca profit.2 points
-
Nu iti recomandam niciun service daca ai catalizatorul sau DPF off. Multumim!2 points
-
Am inceput pregatirile de primavara, . Detailing la interior. Am dat jos, in prima faza banchetele spate, curatate si hidratate. Curatat si mocheta (desi, nu era cine stie ce). Am demontat si scaunul pasager (nu credeam ca este atat de greu). Urmeaza, este prea frig, deocamdata. Pielea de la banchete si scaun pasager este impecabila. La sofer, sezutul are mici fisuri, vad cum fac dupa ce ajung la el. Produse folosite, deocamdata: Ma-Fra pentru plastice: excelent si miroase frumos Ma-Fra pentru anvelope: excelent si miroase frumos Meguiars pentru piele, un produs pentru curatare - bun, un produs pentru hidratare - asa si asa, plus ca miroase urat Lapte Doina (a doua zi dupa Meguars, sters surplus cu laveta, aplicat strat consistent de Doina) - bun si miroase ok Banchetele arata excelent acum. Vedem scaunul pasager. Dupa hidratare, le-am tinut in casa.2 points
-
Salut! Pret actualizat la 2025 8950 Eur si 412000km. N57 rulz N'am mai ajuns pe la reprezentanta pentru verificare recall din lipsa de timp. Oricum ce era mai important din ele (EGR si racitor EGR) s'a schimbat in 2019 cand a fost problema. La multi ani!2 points
-
@bimmer90f30 Da da, cea argintie e piesa. Sa stii ca si eu m-am gandit la colantare, dar nu pot evalua acum - fara sa desfac - daca piesa respectiva va incapea la locul ei dupa ce va fi imbracata intr-un strat suplimentar de plastic. Spatiul dintre ele pare foarte mic. N-as vrea sa stea fortate la loc sau sa apara "greierasi". :)) De-asta am luat in calcul revopsirea. Probabil stratul de vopsea ar fi mai subtire decat stratul de plastic. Ar incapea perfect la loc si ar arata asa ca si cum ar fi noua. @Ciprian01 Imi cer scuze, nu vreau sa fie agresivitate. Vreau doar sa ne tinem de subiectul discutiei. Pana la urma eu v-am cerut ajutorul si oricine imi intelege problema si raspunde ma poate ajuta. Doar ca nu am reusit sa inteleg primul tau raspuns. Dar ti-am multumit totusi, am oferit lamuriri si am intrebat ce nu am inteles. Acum nu il inteleg pe al doilea. Masina mea e un BMW G30 din 2018 facut in Germania si luat din Germania. Eu vreau sa scot elementul ala de plastic, sa il revopsesc, pentru ca BMW a facut o treaba de toata mantuiala si vopseaua originala s-a valurit pe el dupa doar 6 ani. Arata urat asa intr-un interior altfel impecabil. Am vazut ca problema se manifesta si la altele, nu doar la a mea. Ce treaba au chinezariile cu mine, cu lucrarea, sau cu voi? Vreau sa fac eu lucrarea asta din doua motive. Unul ar fi pentru ca e relativ usoara. Altul, pentru ca am patit in trecut sa imi duc masinile la firme renumite, unde sa stau linistit ca in schimbul unei sume frumusele voi primi un serviciu de calitate superioara. Si unde mi-au reparat una si au stricat alta. Nu-s atenti, nu-i intereseaza, unii angajati nu sunt buni specialisti sau nu sunt buni de nimic in general, au o zi proasta sau sunt plini de frustrari din varii motive. Asa ca lucrari mai marunte pot face si eu. E satisfacator sa lucrezi la propria masina. Imi iau toate masurile de prevedere, inainte sa incep ma documentez cat de mult pot pe marginea subiectului, imi pregatesc uneltele necesare, iar daca e sa se intample ceva, macar stau linistit ca mi-am stricat-o singur, nu ca i-am dat altuia bani sa mi-o strice.2 points
-
Trebuia sa completezi doar cu un litru. Pe joja diferenta dintre minim si maxim e de un litru (lipsa..) de ulei. Daca pui prea mult ulei, peste maxim presiunea creata intern de pompa motorului distrug iremediabil niste garnituri slabind puterea lor de a retine uleiul din motor. Cat se poate de grav. Pentru sectiunea subliniata, e firesc sa arate maxim ca doar ai pus atat de mult ulei. Nu e nimic in neregula cu, ce ai remarcat. Doar uleiul, ai pus prea mult deodata, mai ales daca era indicat inca pe joja.2 points
-
In primul rand nu mai baga dintr-o data 2litri de ulei. E f mult. Diferenta pe joja intre Min si Max este de 1litru. Uleiul iti recomand sa-l verifici la rece, inainte sa fii mers cu ea. Sa ai un servetel la tine, stergi prima oara joja dupa care o introduci din nou si abia dupa faci citirea corecta. La fel ca si atunci cand uleiul este sub Min, la fel de rau ii face si daca e prea mult ulei, peste Max. Uleiul consumat, din pacate ajunge cel mai probabil in DPF, il arde in camera de ardere. Din cauza asta nu-l vezi. Problema e ca in timp se va colmata DPF-ul. Incearca in primul rand sa schimbi senzorul care masoara nivelul uleiului, desi daca-l masori manual cum ti-am explicat mai sus, poti sa ignori informarea din bord daca acesta e defect. Totusi ca sa nu te mai streseze si acea notificare, cel mai bine este sa-l schimbi. Cauta pe original sa-l iei, OE ca sa nu ai probleme si dupa ce l-ai schimbat. Asa cum zice si colegul Six, motorul N57, cel cu doua turbine pe care il ai tu montat e recunoscut pt problemele de fiabilitate. Cel mai bine sa cauti un mecanic serios, specializat pe BMW si pe care sa-l rogi sa-ti faca o evaluare corecta a masinii. Consumul de ulei, cel mai probabil vine din cauza uzurii segmentilor de ungere, ajunge in camera de ardere unde-l arde. Fiind un 35d, cel mai probabil si-a luat cox destul de tare inainte sa ajunga la tine. Desi e tardiv, alegerea cea mai buna in ceea ce priveste motorizarea era sa mergi pe un 30d. Este acelasi motor, N57, dar are o singura turbina, mai putina putere si implicit fiabilitatea e mai crescuta.2 points
-
Merg de 15 ani cu doua 3-uri cu tractiune spate fara nicio problema sau emotie. Zilnic, adica si iarna.2 points
-
Compatibility: Valid for BMW systems with CIC Head Unit, Road Map PREMIUM navigation system. 1-Series E81/E82/E87/E88 ab 09/2008–03/2014 1-Series F20/F21 ab 09/2011–03/2013 3-Series E90/E91/E92/E93 ab 09/2008–10/2013 3-Series F30/F31/F34/F80 ab 02/2012–11/2012 5-Series E60/E61 ab 11/2008–05/2010 5-Series F10/F11 ab 03/2010–09/2012 5-Series GT F07 ab 10/2009–07/2012 6-Series E63/E64 ab 11/2008–07/2010 6-Series F06 ab 03/2012–03/2013 6-Series F12/F13 ab 12/2010–03/2013 7-Series F01/F02/F03 ab 11/2008–07/2013 7-Series F04 ab 11/2008–06/2015 X1 E84 ab 10/2009-06/2015 X3 F25 ab 10/2010-04/2013 X5 E70 ab 10/2009–06/2013 X6 E71 ab 10/2009–08/2014 Z4 E89 ab 04/2009-06/2015 Road Map Europe East Premium 2025-2 Coverage: Bulgaria, Estonia, Greece, Croatia, Latvia, Lithuania, Poland, Romania, Russia, Serbia, Slovakia, Slovenia, Turkey, Ukraine, Hungary and Belarus. Main roads only: Albania, Andorra, Bosnia and Herzegovina, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Macedonia, Moldova, Monaco, Montenegro, Portugal and Spain. Road Map Europe West Premium 2025-2 Coverage: Andorra, Austria, Belgium, Croatia, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Gibraltar, Great Britain, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Malta, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, San Marino, Slovakia , Spain, Sweden, Switzerland, Vatican Main roads only: Albania, Belarus, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Estonia, Latvia, Lithuania, Macedonia, Moldova, Montenegro, Romania, Russia, Serbia, Turkey, Ukraine. Se pare ca acesta este ultimul update pentru hartile Premium, se mai poate downloada si de aici: https://fastupload.io/17184d0e0b53fe1d Road Map Europe East Premium (USB) 2025-2.7z.torrent1 point
-
Ai dreptate, dar daca ar fi sa fiu realist, o masina cu ce spui tu acolo se duce in 8k. O persoana care a facut lucrurile astea, a bagat bani in ea, (in Germania, unde preturile sunt altele ca in RO) nu o va vinde pe suma de care mentionezi. Cel putin eu asa vad lucrurile. Nimeni nu da lucruri bune pe 2 lei. Ba, asa cum am spus mai sus, unii vor sa vanda lucruri de 2 lei pe 4 lei, si aici trebuie grija. 6500 mi se pare decent pentru un E39, chiar daca nu are schimabt tot ce trebuie schimbat. La varsta asta, mai important mi se pare sa fie fara rugina (sau minima), istoric service, fara accident si preferabil fara revopsiri. Deja iti garantez ca, cu filtrele astea, cauti acul in carul cu fan, si acul oricum va fi scump.1 point
-
1 point
-
Cauta pe realeom, ia de acolo coduri la tot ce iti trebuie si comanda dupa ele. Asa comand eu piese la masina.1 point
-
Aaa nu, departe de mine stilul Tesla. Chiar le filmez cand le vad cu 110 in spate la Logan sau TIR Merg cu 139 pe autostrada cf GPS, 145 in bord si sta in termic si in localitati limita + 10+20, depinde de portiune. Folosesc modul Adaptive.1 point
-
71 doar din baterie, si din regenerare am reusit sa mai adaug 30 km. Deci 101 total Am poza, am trimis-o pe grupul de whatsapp.1 point
-
1 point
-
Salut, Eu am avut recent un drum Pipera - Poiana BV cu X5 45e 71 km pe -4 grade. Trebuie sa "resetezi" modul de calcul prin minim 2 cicluri incarcare in care sa nu mergi talpa, sa nu o alergi, si ai putea vedea full 45-50 km in perioada asta. Din primavara, altceva va fi1 point
-
Eu sunt de părere că oricare dintre cele 3 sisteme sunt foarte performante,iar diferențele dintre acestea nu cred că sunt atât de mari încât să fie atât de evidente. Părerile atât de părtinitoare într-o direcție sau alta cred că sunt subiective. Așa cum unii spun că nu pot trăi fără xdrive,iar alții (și cazul meu) care dețin de zeci de ani doar propulsie și nu au avut probleme,cred că vedem/abordăm lucrurile diferit,deci suntem cumva subiectivi. La fel și în cazul competiției dintre sistemele de tracțiune integrală.1 point
-
Asa "face" toate ... Este din cauza frigului. Cand o sa se incalzeasca o sa vezi ca se schimba range-ul. Acesta este calculat dinamic la fiecare incarcare in functie de mai multi parametrii: temperatura exterioara, temperatura setata la interior, stil de condus , etc.1 point
-
Xdrive e ok si te ajuta in anumite limite ale fizicii si ale bunului simt. Eu am preferat sa stau linistit cu o tractiune integrala indiferent de conditiile meteo. Ultimele 2 masini au fost 4x4 si doar asa vor fi si urmatoarele.1 point
-
@six in line, la prostiile debitate de unul la volan in drum spre piata. Vezi practic.1 point
-
Ajuns inapoi in Stup ma apuc sa remediez cele mentionate de comisia tehnica si anume scaune cu omologare FIA,centuri cu omologare FIA + inca cateva aspecte.Pe langa aceasta mai adaug si o mica surpriza care speram sa faca diferenta la urmatoarea etapa. II trebuia o recompensa pentru surpiza frumoasa facuta sa ca am scos-o la Drop Down 2: A urmat a doua etapa unde trebuia sa testez ce nu apucasem in prima. De aceasta daca nu am mai dus masina la Arad cu camionul deoarece la prima etapa,la intoarcere pe Valea Oltului,soferul a avut un mic accident intr-o curba,iar asta mi-a aprins un semn de alarma in cap,asa ca am optat ca mergem cu batranica de la Dezmembrari BMW Bucuresti. Pare ca a placut publicului asa ca a fost aleasa sa apara si pe afisul promo pentru cea de a 2-a etapa Ajungem la Arad,ne instalam si asteptam intrarea in arena.Ma aliniez,incarc si plec...aceeasi senzatie placuta si sigura imi ofera pana la finish.Apropiindu-ma de finish vedeam pe cineva care topaia si nu putea fi decat de bine,dar oare cat de bine(o sa o auziti si in clipul video nu aveti cum sa o incurcati),ajung la statia de bonuri si surpriza 9,5s !!!Dintr-o data devenise nu daor cel mai rapid E46 diesel din lume dar si al 2-lea cel mai rapid diesel din Romania la momentul respectiv! Dar ceva nu s-a auzit cum trebuie pe final,a fost ca un sunet de wastegate pe care nu il mai auzisem,dar poate daor mi s-a parut,poate asa suna 9,5 secunde . Merg la cortul nostru,verific la motor si totul parea in regula. Astept iar momentul pentru a merge la aliniere,demarez si se aude sunetul inconfundabil al unui furtun scapat de sub presiune...deci probabil asta se auzise pe finalul run-ului de 9,5(se poate auzi si pe filmare).Merg la cort si intradevar cupla de la turbina mica scapase din colier,era o cupla cu reductie,ceva nu foarte usor de gasit la dimensiunile acelea in Weekend la Arad...Incerc sa o prind mai bine,totul parea ok,ma aliniez iar dar sare din nou . Merg iar la cort sa remediez. Era o pozitie foarte proasta,mi-ar fi trebuit o cupla cu 3-4cm mai lunga,dar din cauza pozitiei ei era imposibil sa o pot scoate fara sa demontez foarte multe chestii la masina asa ca mai ranforsez cu inca un colier,le strang mai bine si sper sa tina macar in finale pentru ca deja se terminasera calificarile iar eu urma sa ma dau in finale. Vine timpul finalelor de la PRO AWD,la aliniez si cu gandul la cupla "adorm" la semafor,nu incarc masina cum trebuie iar verdele nu astepata pe nimeni.Prind o plecare buna,cupla nu mai sare dar timpul nu este inregistrat,nici macar pe Dragy... Se pare ca atat s-a putut la aceasta etapa...Din pacate iar nu am reusit sa scot maximul din acest setup,dar mai avem inca 2 pana la finalul anului.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Se scoate coloana de directie si se trage radiatorul afara, pe parte soferului.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00