Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/11/23 in all areas

  1. Cu titlu de opinie personala, cred ca este momentul sa abordam un subiect delicat: manipularea sistemelor de control a noxelor. Prin manipulare inteleg orice actiune prin care posesorul / utilizatorul unui autoturism - in mod direct sau indirect - a dezactivat, a eliminat sau a redus eficienta sistemelor de control al emisiilor. Aici ii includ si pe cei care conduc un astfel de autoturism, chiar daca modificarile respective au fost "mostenite" de la proprietarul anterior. Impactul noxelor asupra sanatatii este studiat in amanunt si deja bine cunoscut. In mod particular, impactul cel mai mare il au noxele emise de catre motoarele Diesel. Informatii in acest sens sunt disponibile, in detaliu, la orice simpla cautare pe Internet. In sumar, efectele pe termen scurt pot fi iritatii ale ochilor, cailor respiratorii si plamanilor, reactii alergice, astm si dureri de cap, in timp ce efectele pe termen lung includ cancerul pulmonar, cancerul vezicii urinare, bronsita, boli de inima, alte boli pulmonare si mortalitate prematura. Cele mai frecvente si totodata periculoase modificari sunt asa-zisele DPF off si EGR off, la motoarele Diesel. Nu inseamna ca manipularea sistemelor de poluare la motoarele pe benzina este neglijabila, dar impactul este mai putin dramatic. Noxele emise de motoarele Diesel sunt de cca. 100 de ori mai toxice decat ale celor pe benzina. Din pacate, sunt multi indivizi care considera ca a se afisa cu un BMW a carui intretinere corespunzatoare nu si-o permit reprezinta un drept in numele caruia sunt liberi sa atenteze la sanatatea celor din jur. Fapt posibil si prin complicitatea coruptiei inca larg raspandite la statiile ITP. Cred ca aceasta complicitate nu trebuie sa continue si aici pe forum. Ca urmare, sunt de parere ca trebuie luate masuri de penalizare fata de orice user care publica pe forum un post sau un topic, solicitand informatii / sfaturi tehnice privind masina sa BMW ale carei sisteme anti-poluare sunt dezactivate sau eliminate. De asemenea, o anumita penalizare ar trebui sa suporte si orice user care raspunde la subiect initiatorului unui astfel de post/topic.
    18 points
  2. @Dan Moise Te rog sa nu o iei in mod personal, dar a utiliza o masina Diesel cu dpf off si/sau egr off este un act iresponsabil si totodata sfidator fata de toti ceilalti. Din punctul meu de vedere, ar fi corect ca mai intai sa aduci masina la starea "de fabrica", cu toate sistemele anti-poluare functionale. Abia ulterior putem sa continuam - cu placere - orice discutie pe teme de intretinere si reparatie. Daca ai nelamuriri privind aceasta atitudine, te rog cauta pe Internet informatii privind efectul gazelor de evacuare Diesel asupra sanatatii oamenilor, precum si rolul major al DPF si EGR in diminuarea acestor efecte. Vezi si:
    5 points
  3. Eu stiu oameni care si-au cumparat masina de banii astia :)))))))))))))
    5 points
  4. N-auzi ca e pentru cunoscatori? Si nu oricare, d-aia cu multa experienta in condus barci brutale cu sunet agresiv..
    5 points
  5. Sunt 18 (!) ani de cand tot am tinut BMW-ul la hibernare (indiferent care a fost acesta, de-a lungul timpului), in fiecare an aproximativ in perioada noiembrie - aprilie. Anvelopele le tin umflate in intervalul 3.0 - 3.2 bar. (2.5 bar cred ca este prea putin). Daca nu scapa aer, este suficienta o singura verificare a presiunii, pe la mijlocul sezonului de hibernare. Bateria de acumulatori este tot timpul deconectata (borna negativa decuplata). O cuplez doar pentru a porni periodic motorul, apoi o decuplez imediat dupa oprirea lui. Pornesc motorul o singura data la cca. 4-5 saptamani, dar il tin in functionare continuua pana ajunge la temperatura de regim normal (lichid racire + ulei). De regula, sunt necesare cca. 20-25 minute. Il turez usor la diverse regimuri, evitand sa stea prea mult la relanti. Operez pentru scurta durata tot ceea ce este actionat electric (geamuri, oglinzi, lumini, etc.), aerul conditionat (full rece) si incalzirea. Cu ocazia aceasta misc putin masina sa operez franele si directia. Este important ca, dupa oprire, toate rotile sa calce pe sol in alta pozitie decat inainte de pornire. Daca nu ai loc sa o plimbi decat cativa metri, e greu sa "rotesti" rotile, dar demarand puternic sa se invarta rotile motoare pe loc, apoi franand puternic sa intre ABS-ul, poti schimba pozitia tuturor chiar pe distante foarte scurte. Dupa fiecare oprire, tin bateria (deconectata) pe redresor, cca. 4-12 ore, dupa cum e necesar ca sa se incarce complet. Dupa hibernare fac un drum mai lung sa ard benzina care a stat peste iarna, apoi pun imediat benzina proaspata. Cu abordarea de mai sus, nu am avut niciodata vreo problema cauzata de hibernare, in tot acesti ani.
    4 points
  6. 4 points
  7. Totuși e un bou.. Noroc cu alții că l au scos din căcat.
    4 points
  8. Pai e normal. Si cum bateriile avanseaza ca tehnologie, probabil in 10 ani o sa fie masini electrice mai usoare, cu incarcare mai rapida, si la fel de puternice ca cele de acum. Asta nu stiu daca e relevant pentru situatia din UE. In primul rand ca au fost cazuri si pe la noi de masini cu probleme mari. Nu era unul acum cativa ani care colantase un A6 cu "Audi e cea mai proasta masina"? Si parca mai era si cineva cu un BMW M caruia ii crapase motorul la foarte putini km. Plus bmw-urile diesel care tot iau foc. In al doilea rand, nu cred ca o sa-si permita customer service prost in UE. Asta pentru ca UE are legislatie buna (probabil cea mai buna de pe toate continentele) de protejat clientul. In plus, iti dai seama ca toate organele din UE o sa ii caute pe chinezi la basca si o sa-i arda cu orice ocazie. In al treilea rand, daca nu erau chinezii, toti europenii vindeau in continuare fericiti mizerii de genul ID3 si Pejo 308 cu 50k euro. Adica, hai sa fim seriosi..In plus, mi se pare ca la europeni calitatea e din ce in ce mai proasta, pe cand la chinezi e din ce in ce mai buna. Si asta pentru ca sunt disperati sa intre pe piata din UE. Pe piata din China s-a cam terminat cererea, pentru ca marea masa a oamenilor nu-si permite o masina electrica. In State nu prea au loc, ca sunt taxe mari si risca un ban oricand ca e razboi economic. Deci a ramas UE, care isi doreste masini electrice si are si taxe mici. Doar ca in UE oamenii vor calitate mai buna decat chinezii sau americanii. Si atunci chinezii produc ce se cere. Pentru ca, orice ai spune, ei se adapteaza cel mai repede la productia de masa.
    4 points
  9. Am ridicat ieri masina de la Bavaria. Multumita de interactiune si cum a decurs, vedem mai departe. Hai ca nu ma lasa sa pun si poze mai frumoase ca sunt prea mari... cam asta e idea, mi-au gasit si cauciucuri de iarna, cand am ajuns acasa am vazut ca erau ca tot cu jante Au mai ramas de rezolvat oglinzile si de schimbat parbrizul, or sa ma cheme cand le au sa programam iar masina in service (s a trecut in pv de receptie acest lucru ca se face pe cheltuiala lor). Am facut si Casco cu un broker de la ei, aprox 8000 Lei pe an. Acasa am observat ca ar putea fi o problema cu trapa, in sensul ca nu merge deschis inchis din cheie, merge numai daca stai cu degetul pe acel button. Eu nu am mai avut dar asteptarea mea era sa mearga cu atingere asa ca si geamurile, nu sa stau cu mana pe aia sus. Mi au zis ca asa ar trebui si ca or sa verifice daca trebuie reinitializata soft sau ceva (ma duc sapt viitoare cand imi dau si actele). Daca mai intereseaza pe cineva ceva va mai zic, alfel multumesc de sfaturi celor care au interactionat initial
    4 points
  10. @TheTom Da, este posibil sa fie diferentialul. Dar la fel de posibil este sa fie planetarele (una sau ambele) sau cardanul. Inainte sa incepi sa cheltui bani, urca masina pe un elevator, cauta 1-2 prieteni care sa te ajute si inspecteaza cu atentie lantul cinematic, de la cutia de viteza pana la roti. Ideea este ca cei care te ajuta sa "blocheze" un capat al fiecarui element, in timp ce este rotit in limitele jocurilor din celalalt capat. Spre exemplu, pentru a verifica o planetara, cineva tine nemiscat capatul planetarei care intra in diferential, altcineva misca roata alternativ fata-spate cu diverse amplitudini, iar al treilea evalueaza jocurile si asculta zgomotele. Apoi schimbi pozitia planetarei rotind-o cu cca. 90 de grade si verifici din nou; deci trebuie sa ai macar 4 verificari per planetara. Nu inseamna ca acest efort te va ajuta in mod garantat sa afli cauza, dar, la urma, vei avea o situatie destul de clara asupra jocurilor si posibil zgomotelor din lantul cinematic. Ceea ce te va ajuta sa iei o decizie mai in cunostinta de cauza.
    4 points
  11. Dau 1000 euro pe anvelope noi si eu am masina la vanzare......smart.
    3 points
  12. Sa nu creada cineva ca,cutia de transfer pica doar din cauza anvelopelor.Sa nu uitam totusi ca e un ansablu de piese care la fel ca si un motor sau cutie de viteze poate sa se strice din varii motive dar bineinteles ca majoritatea dau vina pe anvelope.
    3 points
  13. Hmm… te duce cu gândul ca aproape nu are sens sa respecți ce zice BMW dacă oricum se strică :)).. oricum motorul a crăpat înaintea cutiei de transfer ceea ce înseamnă ca e bine, nu? (Ironie) Naspa..
    3 points
  14. @branevl am masina din 2017 si peste 140K km facuti cu ea. Cand am luat-o avea anvelope OE Pirelli CInturato P7 cu care a iesit din fabrica si aveau profil bun pe ele. Eu niciodata nu am ajuns la 4mm cu ele, mereu le am schimbat la timp si mereu toate 4 deodata. Inainte de mine avea revizii facute doar la 25-30K km ca de, asa scria in bord si neamtul ii facea revizia doar la acel interval. @AAC Cei de la service au zis ca e uzura pura iar masina avand multi km, e normal. Ce-i drept nu am menajat-o, adica am alergat-o la drum. Nu ca idiotul sa dau in ea de la semafor la semafor si nu dau in ea sa o abuzez, dar da, o calc cand am chef insa fara sa trosneasca cutia de transfer.
    3 points
  15. @Alina2000 Intr-adevar, un set de roti cu anvelope all season de buna calitate este financiar mai avantajos si in plus te scuteste si de o groaza de deranj, in comparatie cu doua seturi distincte vara / iarna. In conditiile climatice din Romania, consider ca anvelopele all season te pun intr-un anume dezavantaj vara, nu iarna. Atat timp cat nu cauti troienele de zapada cu lumanarea, te descurci cu ele absolut rezonabil in conditii de iarna. Vara insa, in tot mai frecventele zile caniculare, raspunsul directiei, capabilitatile de franare, limitele aderentei si ritmul de uzura sunt sensibil inferioare cu all season, in comparatie cu o anvelopa high-end de vara. Evident, aceste aspecte sunt mai mult sau mai putin evidente, in functie de modul in care folosesti masina.
    3 points
  16. Eu am mers in ultimii ani numai cu allseason, Michelin crossclimate2, pe ambele masini x1 xdrive. Recunosc ca am aflat de steluta asta care o pun unii producatori pe anvelope cand mi am luat noua masina de la Bavaria, am intrebat eu daca au in stoc anvelope allseason (masina avea de vara la livrare) si mi-a tinut baietul de acolo un scurt seminar cu xdrive si steluta, la final ne am despartit fiecare cu parerea lui ce sa zic. Mie mi se pare overkill sa umblu cu 2 seturi mai ales ca in Romania nu a mai fost zapata adevarata de vreo 5 sau 6 ani prin Bucuresti. Este si mai costisitor, eu am renuntat de cand la un schimb de anvelope cei de la vulcanizare au zgariat lacul din jurul emblemei si dupa ce am spalat masina se vedea ca naiba zona aia, cat am avut masina era o constanta reamintire ca la urmatoarele tre sa stau lipita de aia sa vad cu ce umbla pe la ea. Am mers in 6 ani peste 100000km cu allseason, nu am avut vreun moment in care sa simt nevoia de unele dedicate de iarna, e drept ca eu nici nu sunt prea aventuroasa sa urc pe dealuri iarna, sa parchez pe partii sau pe drumuri forestiere, ii las pe altii.
    3 points
  17. Hai sa va spun si experienta mea cu x-drive. Imi place sa testez f multe lucruri pe pielea mea, acum vb strict doar de anvelope. Am pus pe masina in “halul” urmator: 4 buc rft cu *: 3 bridgestone, 1 conti, vara. La o plecarea de pe loc mai agresiva sau cu volanul virat chiar si la viteza mica dadea socuri in cutie grav. 4 buc michelin vara non rft, non XL, non *, dar cu inscriptia AO, pe drum drept merge bine, la viraje usoare dar accelerate si la plecari mai agresive dadea socuri. 4 buc nokian non rft, non *, dar xl nu aveam nici o problema. Toate cele enumerate mai sus erau 245/45 R18 4 buc Conti 235/50R18 rft vara cu inscriptia MO, fara steluta, masina ruleaza brici, fara socuri. Chiar mai confortabila decat cu 245/45 R18. 4buc Michelin iarna 245/45r18 non rft, fara *,cu XL, masina ruleaza bine, confortabila, dar pe curbe se simte ruliul, plus stresul psihic de a face pana cine stie pe unde. 4buc Dunlop rft iarna cu *, masina se comporta exemplar doar ca anvelopele sunt putin mai galagioaze la viteze de pana la 60km/h. 4buc Conti rft iarna cu*, masina se comporta bine. Legat de anvelopele allseason…eu le recomand cu caldura pe roata de rezervasi atat, de ce? Pentru ca le-am testat. Vara temperatura asfalt peste 40 grade pe un Mini echipat cu crossclimate 1, viteza aprox 60-70km/h, am incercat sa iau o curba mai agresiva, volanul destul de virat, masina mergea drept, iar anvelope scartaiau cat puteau de tare, semn ca aderenta inclina spre zero, ma simteam ca in Opel, numai ala vira atat de prost din cauza sasiului care era proiectat prost. Allseason pe zapa…neah, testate nu imi plac deloc. Hai ca am scris destul despre anvelope, nu trebuie sa luati de bun tot ce am testat eu, poate fiecare masina se comporta altfel.
    3 points
  18. Daca itp ul ar fi pe bune,50% ar trebui casate,cel putin in bucuresti. In legatura cu situatia de pe forum,sunt total de acord. Nu mai vreau sa aud de egr,dpf si roti pe 22
    3 points
  19. SAlut, verifica ce a zis Romulus si altfel mergi la un ITP si iti poti regla farurile din suruburi sa bata OK fara sa-i deranjezi pe ceilalti. SPOR!
    3 points
  20. @Viper05 Asta e aplicatia pe care o folosesc: https://app.electricitymaps.com/map
    3 points
  21. Deci nu cred ca se face asa ceva:
    3 points
  22. Data viitoare sa vii la mine, manopera la noi in service la camerele astea e in jur de 500 RON. Problema e in orele normate de BMW la camera asta, e stupid cat zic ei ca dureaza instalarea. La fel ca la bateria de ATM care e 400 RON si manopera e 2,700 RON.
    3 points
  23. O stiu, doar ca: Este hibrida si am decis ca nu Nu are scaune sport, sunt clasice, textile. Mai sunt si alte lipsuri. Ce vrem noi, la 60k km este 35k euro in Germania. Am batut palma la 30700. Nr rosii si asigurare, incluse. Din pacate, abia luni o putem lua
    3 points
  24. Ai gresit forumul baiatu' meu....aici apreciem BMW-uri in stare cat mai originala, nu tunning-uri chinezesti + soft la vericu' Dupa descriere si lipsa VIN-ului, nici macar nu te-as contacta daca m-ar interesa o chinezarie de genul. SPor la vanzare!
    3 points
  25. Ar fi foarte vine sa treacă, sper ca sunt și ceva presiuni dinspre CE pentru îmbunătățirea legislației privind siguranță rutiera. Din pacate oamenii sunt obișnuiți sa încalce toate regulile posibile, nu cred ca se vor civiliza de buna voie. Eu as prefera sa se pună camere peste tot și sa se dea amenzi drastice pentru încălcarea regulilor de circulație, ar ieși și ei bine cu bugetul și ne-am și civiliza (fortat) mai repede. Eu sunt unul care respecta regulile dar câteodată îmi ies din fire când vad ca eu stau 15 min în coloana la semafor și pe lângă mine zboară toti pe linia de tramvai și se baga în fata coloanei, fapt ce mareste timpul de așteptare... la un moment dat începi sa faci ca ei, ca nu mai poti. Daca s-ar aplica legea ar fi mult mai bine, chiar si cu legislația de acum.
    3 points
  26. Am cateva zile la test drive masina. i5 deocamdata, apoi si termicul. Am termenul de comparatie proaspat pentru ca sapt trecuta am avut cateva zile noul E Class. Interiorul este mai pe placul meu decat Mercedes, insa e o chestie de gust. 601 cai sunt de ajuns.
    3 points
  27. Am luat display-ul de pe OLX de la cineva din Constanta cu 1500 de lei. Am urmat procedura din video-ul asta, nu am mai scos modulul de la clima, doar trim-ul cu gurile de ventilatie si ai acces la cele doua suruburi T15 care tin display-ul.
    3 points
  28. Greseli mai facem cu totii...ce nu pot intelege este cum are personajul urmaritori online....si nu ma intereseaza ce zice el la betie despre nevasta-sa....dar e un parvenit.Isi mai bate un cui in sicriul anonimatului in care va ajunge.... Oare doar mie jantele acelea mi se par din alt film? par cam urate...parerea mea
    3 points
  29. @vld57, trebuie mai intai sa precizez ca nu am lucrat pe un F10. Deci tine cont ca opinia de mai jos se bazeaza strict pe experienta din trecut, cu alte masini - si este posibil sa nu fie aplicabila cazului tau. Din informatiile de pe realoem.com, inteleg ca planetara la F10 520d intra in butucul rotii prin caneluri si se fixeaza cu o piulita. De regula, pentru a monta si demonta piese cu caneluri sunt necesare prese specializate. Prin natura lor, canelurile nu trebuie sa aibe joc, deci montarea este de asteptat sa se faca fortat. Imi dau seama ca te astepti sa intre usor cat sa poti fixa piulita, iar apoi sa folosesti piulita drept presa. Lucrul acesta nu functioneaza intotdeauna, mai ales atunci cand cele doua piese cu caneluri sunt imperecheate pentru prima data. Incearca sa cauti undeva un manual de service F10 si sa afli care este procedura recomandata de catre BMW pentru aceasta operatiune - si mai ales daca este necesara o "special tool". In lispa acestor informatii, poti sa incerci sa schimbi pozitia planetarei fata de butuc (prin rotire), poate nimeresti una in care intra cat de cat mai usor - dar retine ca sansele nu sunt deloc bune. O alta varianta este sa lasi planetara peste noapte in frig (mai inainte unge usor canelurile cu vaselina), iar dimineata sa incalzesti temeinic butucul cu un pistol cu aer cald. Apoi, lucrand cat de rapid posibil, incearca sa vezi daca intra, impingand cat de tare este posibil. Este absolut vital ca sa minimizezi timpul (la ordin de secunde) in care planetara se poate incalzi, respectiv butucul se poate raci, inainte de montarea propriu-zisa. DIn nou, nici aici sansele nu sunt fabuloase - dar, in lipsa presei, merita sa incerci..
    3 points
  30. o caruta de bani? 450 de milioane pe 32 de avioane ti se pare o caruta de bani? asta in cazul in care 1 avion nou e vreo 60 milioane.
    3 points
  31. @Romulus Iti inteleg punctul de vedere, dar domnul presedinte conform reportajului, mai face si escale pe la Sibiu si pe la mare, cred ca asta este o problema, ca nu ar trebui folosit in scopuri personale.
    3 points
  32. Anul acesta am montat pe X5: Vara: Dunlop Sport Maxx RT 2 XL 255/50 R19 107Y Iarna: Dunlop Winter Sport 5 SUV XL 255/55 R18 109V
    2 points
  33. Ezact, mai multe “pliuri”. uite si o prezentare Michelin cum sunt lipite.
    2 points
  34. La filaret. Tot asa,razboi,china,d astea… m as fi dus la Parpala in otopeni,ca e mai mare caciula acolo,dar deja deschisesem comanda la filaret Acum 8 luni
    2 points
  35. Oglinzile? Ceva imi scapa erau lovite? Anvelopele - fain daca le schimba, la mine nu au vrut, au dat 5l de ulei gratis si un filtru, dar eu sper si la bujii :)))
    2 points
  36. si aici din pacate e cu doua taisuri. daca tu ca si firma ai un an greu si o duci greu, si lasi sa se vada asta, crede-ma contractele noi for fi la un pret redus pentru ca lumea stie ca te poate strange cu usa. am vazut asta cu ochii mei si am fost parte din intalniri din asta. uneori aparentele te pot salva
    2 points
  37. Lasati-l pe dl Presedinte sa mearga si el in concedii pe banii nostri. Care e problema? O fi prea obosit de la atata munca si hamaleala in fruntea tarii. Tot subiectul e penibil. Tara arde si Presedintele n-are avion... Haideti mai baieti, ca omul n-a facut absolut NIMIC in cele 2 mandate, si sigur nu va recupera la final. Geoana e 100 clase peste, dar daca nu se va prostitua politic, n-are nicio sansa ( si e pacat! ) Mihaela, dragostea mea! - ca tot se vorba despre el, citind in diagonala cele aprox 3 pagini deja
    2 points
  38. lol imaginea e foarte importanta, daca nu ar fi importanta nu s-ar da intalniri la hoteluri de 5 stele si asa mai departe. gandeste-te tu de exepmlu ca vrei sa semnezi cu o firma un contract de cateva milioane, si aia iti spun ,boss pentru noi nu conteaza imaginea, asa ca nu avem birouri, lucra dintr-o garsoniera, hai sa ne intalnim la kaufland in parcare si semnam pe capota. ce zici? mai semnezi? garantez ca nu
    2 points
  39. Total de accord cu tine, toata lumea este cu imaginea, sa-l vada vecinul ca el este smecher. De ce sa mearga Iohannis ca un presedinte care conduce un stat puternic, cand nu este asa. Suntem vai de capul nostru mai la toate domeniile dar noi vrem sa parem elita, exclusivisti.
    2 points
  40. Asta cu "imaginea" e tipic romaneasca. Purtam haine fake si conducem masini mai ieftine ca telefonul din buzunar de pe care nu putem suna sau accesa internetul confortabil. Asa e si cu imaginea tarii noastre. Imaginea conteaza si nu faptul ca nu avem infrastructura, spitale, azile si scoli. Sa ascundem rahatul sub pres in continuare. De ce nu sunt transparente costurile de calatorie? Pentru ca acest cuplu merge in vacante sa-si umfle burta si sa se pozeze pe banii statului.
    2 points
  41. Prostimea trebuie invatata sa gandeasca altfel. Sa se raporteze intai la iei. Cand merg la un eveniment important, interviu, sa agate o fata, etc., ce fac? Pun pe iei tot ce au mai bun si in final arata de parca ar fi cel putin in top 100 milionari desi ei saracii sunt rupti in cur. De ce fac asta ? Pentru imagine petru a arata ca sunt cineva. Asa si cu presedintele, cand ajunge undeva treuie sa arate putere, incredere, succes, etc. Daca el vine saracu cu o cursa de linie carandu-si bagaju si costumu, nu naste decat o intrabare din partea gazdelor (Cine dracu mai e si asta si ce vrea de la noi ?)
    2 points
  42. 2 points
  43. https://www.bmw.ro/ro/all-models/5-series/sedan/bmw-5-series-sedan-phev-overview.html/530e-sedan.bmw G60 are bateria cum spuneam mai sus, de 19 KWh. Toate G30-urile facelift, inclusiv 545, au 12 KWh
    2 points
  44. 545e foloseste b58 detunat la 299cp.550e are tot b58 dar cu softul care se regaseste si pe m340i de exemplu.Din cate stiu exista o diferenta si la motorul electric si la capacitatea bateriei acestea fiind mai mari pe 550e.Asta e valabil si la facelift-ul X5.
    2 points
  45. Nu este 100% ce trebuie dar se intelege ce trebuie facut. Depinde ce-ti apare tie la vehicle status.
    2 points
  46. Ca sa nu reiteram ce zic unii pe net iti zic eu cum e. Nu exista in navigatie termenul de " adaptare cutie de transfer", exista in schimb asta: Dupa schimb anvelope, selectezi roti vara sau roti iarna si incii, asta poate sa ii zica cutiei de transfer ca ai facut o schimbare. Pt initiator unde iti arata presiune in roti dupa schimbarea rotilor modifica ca ai trecut la cele de iarna si la primavara invers. Eu ma gandeam ca sti asta ca iti zice imediat cum schimbi rotile sa dai reset la presiune si sa selectezi care roti sunt de iarna sau vara. La asta se refera lumea prin adaptare. Alta adaptare nu exista decat cu ista si nu ai nevoie de asa ceva.
    2 points
  47. Desi vanduta, am reusit sa fac sa ramana ca o amintire frumoasa, cel putin pentru mine.
    2 points
  48. Guiness e o parada a ineptiilor , poti lua Guiness pt orice aberatie , cum e cea de fata .
    2 points
  49. Mersi fain de sugestie! Au reusit mecanicii sa identifice problema si aparent era fulia vibrochen ce facea acel sunet. Am schimbat piesa si acuma totul este bine! Salutari
    2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.