Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/28/22 in all areas

  1. Salutare Revin pe acest forum cu noua achiziție, un M3 G80 Competition X-drive model 2022 luata prin Bavaria Constanța. De la începutul acestui topic, țin sa precizez ca de la comanda propriu zisa pana la primirea efectiva a masinii am așteptat aprox. 11 luni, comanda am facut-o la sfârșitul anului 2021 pe 23 Decembrie, iar livrarea ls-a facut pe 20 Noiembrie 2022. E o poveste lunga legata de felul cum au decurs lucrurile cu privire la timpul de așteptare, dar principalul motiv ptr care am așteptat atât se datorează faptului ca am insistat ca interiorul sa vina cu scaunele de carbon care erau un "must" ptr mine, de altfel când am văzut ptr prima data acest model de M3 pe YT mi-am zis ca dacă îmi voi cumpara aceasta mașină o vreau exact asa, adică verde cu interiorul portocaliu.Sincer sa fiu, când îmi pierdusem orice speranta ca mașina sa între în producție cu aceste scaune și opțiuni primesc un telefon de la Bavaria Constanța confirmând faptul ca au reușit sa obțină data de producție exact cu opțiunile care le vroiam, iar în aproximativ 3 săptămâni mașina fost livrata. Când am primit poza cu ea pe platforma.....ce sa mai zic, a fost ca un vis devenit realitate. Atașez și opțiunile mașinii, unele inițial nu au fost bifate de la început, treptat am considerat ca merita sa le am, iar din ce îmi amintesc știu ca nu am optat ptr frânele ceramice, gesture control și limitarea de viteza cu acel training ptr condus iar ptr 4000 de euro am considerat ca nu se merita.Mi-ar fi plăcut frânele ceramice, dar 10k de euro aceasta opțiune m-a făcut sa zic pass. Poate pe parcurs voi face upgrade-ul la ele... Din Noiembrie pana acum am făcut deja 4500km, la 2k i-am schimbat uleiul la motor, diferential.Prcatic, e a doua casa a mea pot spune, nevasta-mea m-a dat dispărut :))) Oficial, după 2k de km mașina ieșise din rodaj putând sa vad de ce e capabil acest motor, dar eu am considerat ca e mai bine sa o păsuiesc extra 1500km, după care sa ma bucur de ea. Imediat după 3500km, pot spune ca am văzut ce înseamnă un M, ma refer la faptul cum se simte pe curbe, cum pune puterea jos sistemul X-Drive, cât de precisa e direcția, frânele, transmisia, suspensia...ce sa mai zic, e din alta lume comparativ cu 335-ul.Desogir, sunt și minusuri ptr ca mașina perfecta nu exista.... La câteva zile după ce am luat-o am considerat ca e cazul sa ii aplic o protecție vopselei, drept urmare i-am aplicat PPF integral, chiar și pe parbriz care la întoarcere spre casa s-a dovedit ca am făcut alegerea cea mai buna când un tir mi-a aruncat o pietricica care a perforat folia dar nu a spart parbrizul. Am dat copy paste la opțiuni, nu am mai stat sa le selectez: C4G Verde Isle of Man metalic M X3KX Piele integrala Merino Portocaliu Kyalami/Negru Echipamente standard 1MB M Drive Professional 2PA Prezoane antifurt 2T4 Diferential M Sport 2VB Monitorizare presiune anvelope 2VC Kit de reparatie pana 2VF Sasiu adaptiv M 302 Sistem de alarma 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 430 Pachet oglinzi 431 Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire 459 Scaune fata reglabile electric cu memorie pentru scaunul conducatorului 493 Pachet compartiment de depozitare 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 534 Aer conditionat automat 5DA Dezactivare airbag pasager fata 5DC Tetiere spate rabatabile 654 DAB tuner 6AE Teleservices 6AF Apel de urgenta 6AK Servicii BMW ConnectedDrive 6C3 Pachet Connected Professional 6NX Tava incarcare wireless 760 Ornamente Shadow Line 775 Capitonaj plafon antracit 7M9 Ornamente Shadow Line cu continut extins Echipamente opţionale 1T8 Jante M din aliaj forjat Double-spoke de 19"/20" tip 826 M bicolore 248 Volan incalzit 316 Actionare automata a haionului 322 Sistem de acces Confort 3KA Geamuri fata pentru izolatie fonica 3M5 Frane M de tip compozit, rosu lucios 3MF Ornamente lumini Shadow Line 3MQ Emblema BMW M 50 de ani 420 Geamuri fumurii spate 48C Scaune M Carbon 4GQ Centuri de siguranta M 4MC Ornamente "Carbon Fibre" M 5AC Asistent faza lunga 5AL Protectie activa 5AU Driving Assistant Professional 5AZ Faruri BMW Laserlight 5DN Asistent Parcare Plus 688 Sistem audio Harman Kardon 6DR BMW Drive Recorder 6U3 BMW Live Cockpit Professional 71C Pachet exterior M cu elemente din fibra de carbon 8AR Manual de utilizare / Carte de service Servicii & Garantie 7NH Service Inclusive - 5 ani/100.000 km 7CH Repair Inclusive - 4 ani/200.000 km (garantie extinsa)
    19 points
  2. Salutare BMW Fans! Sunt nou pe forum, si am dat de sectiunea asta si cititnd postarile voastre cu masinele voastre frumoase si achizitiile voastre, am decis sa ma impart si eu cu achizitia mea noua cu iubitorii de SUV-uri. Primul meu BMW a fost un E39 cu 700k la bord din Lituania, dupa care m-am decis sa-mi cumpar un F30 nou in 2016. Si uite ca acum, am decis sa-mi reinnoiesc masina si, noua mea jucarie este BMW X4 M40i 2023 Brooklyn Grey (Almost Full Options). Cele mai interesante dotari care merita mentionate sunt urmatoarele: 2 - 12 inch display Interior piele rosie verneasca tacora red Ornamente carbon fibre Ornamente Shadow Line Trapa panoramica Faruri laserlight Driving Assist Head-Up Display Sistem audio Harman Kardon Suspensie adaptiva Spoiler negru custom Masina urmeaza sa fie livrata luna viitoare si ard de nerabdare sa o vad si sa-i fac mai multe poze. Am doar o singura poza momentan, cum ajunge, voi mai posta poze si cu interiorul!
    9 points
  3. Multumesc mult băieți! Sczue ptr ca nu va răspund la fiecare🙏 Legat de confortul scaunelor, aici va spun din start ca depinde foarte mult de cât de greu ești:)) adică inaltime/Kg. De ce spun asta : am prieteni care cântăresc peste 80kg, 1.80 înălțime iar urcatul-cobaratul este destul de greoi din cauza lateralelor care sunt foarte înalte. În cazul meu, 1.74 și 72kg( slabanog) scaunele astea sunt mănușă, intratul-iesitul din mașină îl fac fără nicio problema.Repet, dacă ești mai plinuț scaunele astea nu sunt ptr tine, din cauza asta sunt atâtea opinii pro și contra legate de ele.Daca v-as spune ca nu am stat în nicio mașina pana acum care sa îmi ofere senzația de siguranta și comfort veți spune ca exagerez...Am vrut atât de mult aceste scaune încât nu m-a interesat confortul, practic a fost un blind buy.M-am mai urcat în G80-uri dar nu aveau aceasta optiune, iar prima data când le-am testat a fost la Bavaria Băneasa, undeva la începutul lui Noiembrie. Când am aflat ca sunt expuse am dat imediat o fuga acolo și astfel mi-am dat seama ca am facut o alegere foarte bună, în pofida celor care m-au descurajat și îndemnat sa renunț la ele, practic interiorul e altceva datorita lor. Nu mai zic de prețul.lor actual...pe forumuri de US doua scaune carbon se dădeau și cu 23k USD tocmai din cauza ca sunt foarte greu de adăugat la opțiuni. Initial când am configurat-o aceasta opțiune a fost cea mai importantă, dar după 7 luni de așteptare fără ca mașina sa între în producție din cauza indisponibilității lor, la indemnul dealerul-ui am renunțat la ele, sperând sa primesc o data cu întrarea ei în producție, dar fără niciun efect.Intre timp am luat legătura și cu un dealer BMW Germania care mi-au garantat ca in maxim 4 luni am mașina exact cu opțiunile care le vreau și am fost pe punctul sa îmi retrag banii și sa merg pe mana nemților, dar tot raul spre bine pot spune...Băiatu de la Bavaria, cel care s-o ocupat de comanda mea a reușit sa facă o ghidușie, adică exact când mașina a prrimit nr de producție, atunci a modificat opțiunea scaunelor standard cu cele din carbon și fabrica a aprobat modificarea...chiar nu ma așteptăm să meargă schema asta, jos pălăria ptr asta. Acum, când privesc în urma pot spune ca a meritat așteptarea. Legat de ce nu îmi place la ea: Pai, e prea safe...adică nu prea simți viteza, dacă prinzi drum liber și bun, ajungi la 200 fără sa realizezi, iar felul cum o controlezi când vrei sa piarda aderenta sa zicem ca vrei sa plece spatele(RWD) cred ca și nevasta-mea o poate redresa.Comparativ cu seria F, este mult mai controlabilă iar aici e cu du-te-vino, adica ptr unii e un lucru bun, ptr altii nu...Sincer, la 335 aveam undeva la 420cp iar când o calcam simțeam ca face viteza, aici nu iti dai seama, sau cel puțin eu încă nu m-am obișnuit cu ea la capitolul asta.Transmisia e atât de intuitiva, încât ramai masca, schimba instantaneu dar nu e atât de brutala cum era pe F-uri..Acolo simțeai ca vrea sa te omoare la orice secundă, aici e orientata ca să te tina în viața și sa o duci la limite fără ca să mierlesti :))) Poate ca la senzația asta contribuie și insonorizare, sistemul X-drive, frânele. suspensia, .totul e calculat sa te scoată dintr-o situație nasoala când șoferul e pe dinafară....Chiar ieri am ieșit pe un drum cu încă doi prieteni, undeva prin Munții Dobrogei, drumul fiind liber ne-am dat puțin mai tare pe coclaurile alea...ce pot spune e ca nu m-a făcut de ras cu toate ca sunt mașini mai puternice, softuri...adică când o calc, se duce bine de tot.
    7 points
  4. Conform seriei de sasiu din primul post, masina are exact aceasi navigatie din fabrica, EVO ID6, cu toate activarile de fabrica, doar ca licenta de Carplay este "fake". Nu s-a inlocuit unitatea de navigatie, doar a fost patchuita, certificatele originale BMW au fost sterse si inlocuite cu unele "made in rusia" ca sa ai Carplay gratis sau ma rog aprope gratis. Costul licentei de Carplay in reprezentanta fiind de 340 euro + tva, multi vor sa faca economie si cumpara acest crack nenorocit de pe olx la aprox. 100 euro. Cand mergi la reprezentanta si masina se resofteaza, se restaureaza certificatele originale BMW si automat licentele "rusesti" nu mai sunt valabile deci nu vei mai avea functionale navigatia, harta, comenzi vocale, TTS si Carplay. Reprezentantele nu repara unitati in aceasta situatie, practic e ca si cum ai pune un windows crackuit pe un laptop apoi ai cere de la Microsoft suport tehnic si update-uri. Unitatea ta se poate restaura la softul/certificatele/licentele de fabrica, apoi poti cumpara carplay oficial din reprezentanta si nu ai nici o bataie de cap. Si pe forum aici sunt cativa care vand solutia asta care nu este OK, o mai vand si la clienti care au masini in garantie fara sa le zica ce se intampla cu garantia. Nu este OK si din cauza ca acest patch la unitati unii il fac pentru un simplu update de harta, care costa la BMW 300 RON, inteleg ca pentru Carplay faci economie de vreo 200-250 euro, dar la harti iesi clar in pierdere. Chiar saptmana trecuta am avut in service un X5M F15 cu o nenorocire din asta de patch, pusa doar ca sa faca upgrade de harti. Proprietarul gasise un "baiat" care i-a patchuit unitate, i-a facut update de harti ceva codari gen MSA Memory si gong de centuri OFF. Clientul a platit pentru asta acestui individ 700 (sapte sute) EURO........ no comment. Nu esti singurul in situatia asta, zilnic sunt cel putin 10 cereri de suport tehnic (TSARA) de la reprezentantele doar din Romania pentru masini in situatia ta. O sa pun mai tarziu un printscreen sa vedeti cata bataie de cap e cu rahatul asta de patch, ca ajung masinile in reprezentante si sunt necesare eforturile catorva persoane de la dealer + suport tehnic ca sa repare o unitate de genul asta si bineinteles nu este gratis. LE1: Astea sunt cazurile de suport create de o singura reprezentanta din Bucuresti pentru aceasta problema doar saptamana asta. Am acoperit informatii sensibile dar se vede clar atat descrierea defectului cat si data cererii de suport. Acum poate inteleg unii de vand rahatul asta de crack de ce uneori sunt foarte suparat pe ei, in Romania in fiecare luna sute de masini ajung prin reprezentante cu problema asta si in loc sa reparam defecte serioase aparute la masini, tot suportul tehnic din RO repara unitati de navigatie. Altii care chair au o problema trebuie sa astepte zile bune un raspuns. LE2: Daca poti desface panoul de clima din fata, vezi unitatea de navigatie si eticheta BMW pe care este serial no. Masina ta a avut din fabrica montata o unitate cu seria HB2241J8944786.
    7 points
  5. Mulțumesc mult! Înmatricularea a durat aproximativ 2 săptămâni, adică sa trec de la nr roșii la cele normale.Daca te referi la timpul de când a ajuns masina la dealer pana când am putut sa plec cu ea, a durat undeva la 3 zile. Masina e luata pe leasing(BT Leasing) iar ptr obținerea numerelor roșii plus cartea mașinii a intrat în sarcina dealerul-ui respectiv Bavaria Constanța, iar de numerele preferențiale(finale) plus talon s-au ocupat cei de la BT Leasing. PPF-ul l-am pus la Race Box(Pirelli World Bucuresti) și m-a ajuns 3700€(acoperire integrala, folie speciala ptr parbriz, folie interior display.Comparativ cu pretul cerut in Constata de 4500€ doar ptr exterior, eu zic ca e ok. Masina o spăl personal la garaj, câteodată o mai spăl și la self-service.Folia asta, respectiv STEK vine din fabrica cu tratament ceramic și self healing, nefiind nevoie sa mai aplici ceva la ea.
    5 points
  6. Si pentru mine este deranjanta functia, mai mult decat atat am fost facut si nesimtit din cauza ei. Eu nu opresc masina daca intru pana la un magazin sau chestii din astea rapide. Am oprit intr-o zi ca sa intru la un Mega din asta micut, am coborat din masina si-n fata mea, mama si fiica cu un Passat break, aplecate in portbagaj. Ce-i drept, fiica nu arata deloc rau 😁. Si cand am incuiat masina, pe langa faptul ca s-au speriat de aproape s-au dat cap in cap, nu va imaginati ce a fost la gura lor pt ca, vezi doamne, le claxonez pe ele vazandu-le aplecate. M-am simtit ca la Voce Romaniei, am intors toate scaunele...
    5 points
  7. Salutare si La Multi Ani ! Nu am mai postat de multa vreme aici si asta se datoreaza faptului ca masina a stat in proportie de 80% in garaj. Orasul in care locuiesc este si el in proportie de 80% tot spart ( se renoveaza absolut tot orasul ) si nu puteam sa imi bat joc de printesa pe drumurile orasului. Din acest motiv in familie a mai aparut un G6 GTI ca masina de zi cu zi. Cu toate aceste G30-ul meu in decembrie a facut un drum de germania undeva pe langa Stuttgard si sa comportat exemplar. Nici un fel de problema. De cand am plecat din tara sotia ma anuntat ca are de facut cumparaturi ... cateva zile mai tarziu cumparaturile aveau sa arate cam asa 🙂 Una peste alta masina la intors inapoi in tara ( undeva la 1400 km ) mers pe tempomat 130km/h in germania si 120km/h in austria si ungaria consumul a fost : Super incantat de masina. Recomand si modelul si motorul
    5 points
  8. il poti cumpara la orice reprezentanta BMW, sunt 3 versiuni de cod, pentru 1 an, 2 ani si respectiv 3 ani. Cel mai ieftin e cel pe un an si e 89 euro + tva. Comanda dureaza 24 ore lucratoare in general, poti sa ma contactezi pe PM daca ai nevoie de ajutor cu comanda la BMW. Codul este de fapt un fisier care trebuie pus pe acelasi stick cu harta, trebuie sa faci un folder /FSC pe stick in radacina si sa copiezi fiserul acolo. Importul se face automat cand bagi stick-ul in masina si incepe copierea hartii. Masina ta avut update-uri gratuite pana in 31 mai 2019, poti incarca harta 2019-3, este ultima inclusa in cei 3 ani gratuiti pentru care ai codul din fabrica. Orice versiune peste 2019-3 necesita un cod nou de activare (licenta).
    5 points
  9. dragosRDK, imi pare rau pentru problemele pe care le ai cu masina. Pe langa faptul ca subscriu la opiniile postate de cei care au raspuns inaintea mea, consider necesar sa mai punctez un aspect. Este, de regula, foarte riscant sa cumperi o masina al carei motor are putere specifica mare si totodata un rulaj considerabil. Acest lucru e valabil indiferent de producator, iar exceptiile sunt rare si au mai degraba legatura cu norocul. Din pacate, sansele de a trage lozul norocos sunt - asa cum singur ai constatat, intr-un mod cat se poate de nefericit - foarte reduse. Consider ca si 100 CP/l este un motiv de ingrijorare, la un Diesel second-hand care a trecut de 100.000 Km parcursi. In cazul tau, vorbim de aproape 170 CP/litru la un motor Diesel cu rulaj de 300.000 Km; se poate spune ca dezastrul astepta imediat dupa colt. A cumpara un autoturism second-hand cu rulaj mare, care sa iti asigure o fiabilitate acceptabila, implica sa accepti un compromis si sa alegi o motorizare din partea de jos sau cel mult de mijloc a gamei. Invers, daca vrei o masina foarte puternica, acesta nu poate fi nici ieftina si nici cu rulaj mare.
    4 points
  10. Te sfatuiesc sa schimbi conductele de tur retur ulei de la turbine, impreuna cu toate garniturile aferente pt montaj. Deasemenea, ce am facut eu la fostul F10 cand am schimbat motorul, e sa cumperi 13L de ulei 5w30, cel mai ieftin de pe piata, 2 filtre de ulei, si cu acestea sa “speli” motorul, facand 2 schimburi de ulei dupa montajul turbinei. Pui 6.5L ulei ieftin si filtru ulei nou, pornesti masina si o lasi sa mearga 15 minute cu uleiul ieftin. Apoi golesti uleiul, schimbi filtrul si repeti inca o data procedura. Dupa cea de-a doua spalare, poti pune uleiul de calitate, cel final, cu filtru nou de ulei si te bucuri de masina. Ce rezolvi cu aceste 2 spalari? Practic te asiguri ca nu ai span ori alte mizerii ce puteau ajunge in motor cand a cazut turbina. Spor la treburi!
    4 points
  11. De unde ai alimentat cu Ad Blue ultima data? Este posibil sa faca asa si din cauza calitatii. Daca ai bagat Ad Blue de la benzinarie sau unul care nu-i original BMW, te sfatuiesc sa completezi cu inca 6L Ad Blue original BMW, Mercedes ori VW (toate au acelasi standard ISO si au aceeasi calitate).
    4 points
  12. mda, tipic romanesc, seria 7 de 100k euro dar facem economie la licente, eventual consumabile.....
    4 points
  13. Am dat o tura prin tara de 1 decembrie, undeva la 1500 de km cu toate variantele de relief si trafic, un consum mediu pe la 6,3/6.5 - ff ok. Las si cateva poze facute prin natura si numai. PS: e jegoasa ca asa a fost drumul dar dupa fiecare drum lungut e spalata cum trebuie (inclusiv pe dedesubt). (Pe langa Vatra Dornei - mai exact la Tinovul Mare, care merita o vizita daca sunteti in zona) (pe Transrarau) (lacul Colibita) Doi dinozauri doar ca din epoci diferite. Nu se vede in poza insa pe suportul numarului E30-ului era scris "Respect your elders" - se potriveste. Ursuletul fiind, de altfel, un exemplar foarte curat, atat la interior cat si la exterior
    4 points
  14. Nasol, numai vesti proaste. Deci...ce avem noi aici???? Pai ce sa avem vestiul motor care-i pleaca cuzinetii de palier. Daca mai iei in calcul "modificarile" facute si rulajul....iese ditamai placinta. Iti dai seama ca in cei 300.000 km masina asta a vazut cox 90% din timp. Bataie in motor inseamna ca au aparut niste jocuri excesive in componentele interne ale motorului, unde tolerantele sunt de ordinul micronilor si aici vorbim de arborele cotit , biele, piston.....Cu alte cuvine...muci... Alt motor cu garantie n-are rost sa te complici cu RK
    3 points
  15. Ai o problema pe bus-ul Flexray, poate fi cauzata de BimmerCode dar poate fi si un defect pe unul din ECU-urile conectate pe Flexray. Nu stiu ce au codat cei din service pe ZGW, ZGW2 0x10 este unul din ECU-urile BMW care nu are si nici nu necesita codare (cafd), configurarea lui este data de VCM-ul si SVT-ul salvate in el care trebuie sa coincida cu configuratia masinii. Intrucat BimmerCode este o mizerie chinezeasca se poate sa iti fi alterat VCM sau SVT salvat in ZGW si acesta a inchis unul sau mai multe porturi flexray considerand ca nu sunt necesare in noua configuratie. Automat ECU-urile conectate pe porturile inchise nu mai pot comunica cu restul masinii si de aici apar de obicei zeci de erori. Se poate diagnostica fara probleme cauza si identifica cu usurinta ECU-ul raspunzator de problema.
    3 points
  16. Sa o stapanesti sanatos. 1. ulei motul cu norma bmw, filtre mann; 2. A-M rezolvat asa, nu bem in masina, bem inainte sa ne urcam la volan; 3 pune ISTA pe masina; 4 IDEM PCT 3; 5. orice baterie care indeplineste cerintele masinii tale 6. in 2023 n-au cum sa fie OK hartile din 2008
    3 points
  17. Mulțumesc mult! In cele din urma 335-ul a ajuns la altcineva, tot un prieten la care chiar nu ma așteptam să o ia.Omul era plecat din țară, nu stia ca am pus-o la vanzare si intamplarea a facut sa vorbesc cu el chiar in momentul cand un client din Cluj urma sa vină spre Constanța....Ma bucur ca astfel a ramas aici si cand vreau mai pot da o tura cu ea. Deja am făcut 5500km cu M-ul, pur și simplu ma urc în ea și plec la drum, consider ca e un remediu antistres. In urma cu cateva zile i-am aplicat si un tratament ceramic(Gyeon) la interior.Toata treaba legata de tratamentul asta este ca praful sau murdăria nu mai intră în profunzimea pielii, fiind mult mai ușor procesul de curățat pe viitor.
    3 points
  18. Cam teapa, parerea mea. Dai banii, ca ti trimite el actele. Masina aia e luata cu credit, masina aia nu e platita, masina aia apartine bancii. Dar ii dai tu banii, el o plateste la banca, apoi iti da tie actili in cateva zile. Si dupa nume e romanas :)))))) De aia fug nemtii la credite de romani ca necuratul de tamaie si le cer contractul de munca in original si multe altele, ca unde mergem ne facem de cacat. Ne meritam soarta, jur !
    3 points
  19. Bimmer, gandirea ta e incorecta, atat in ceea ce priveste calculatoarele, cat si masinile. La calculatoare apar periodic actualizari de securitate, atat pentru sistemul de operare, cat si pentru bios-ul de la componente. Chiar si procesoarele au vulnerabilitati (multe!) in microcod, care trebuie peticite cumva din soft. Plus optimizari, cateodata majore, care se fac la drivere. La masini e cam acelasi lucru. Ai idee cate calculatoare are o masina? Se intampla acelasi lucru - reparat bug-uri, modificat parametri de functionare ai masinii, etc. Plus ca, in timp, vad si ei ce se mai poate optimiza pe baza datelor pe care le culeg de la masinile de pe strada.
    3 points
  20. Antigelul ca orice alt lichid isi pierde din proprietati odata cu trecerea timpului. E indicat sa-l schimbi la 2-3 ani. Daca nu l ai schimbat niciodata, poate ar trebui sa faci o revizie completa a circuitului de racire: inlocuire lichid, pune G11, aerisire, eventual garnituri sau O-ringuri, etc. Orice masina se transforma in rabla daca nu e intretinuta. Masina ta e din 2003-2009, deci are ceva ani.
    3 points
  21. I-aute iaaa, jermania :))))) Chitsro, uite furtunul asta, crapa si scapa vapori de ulei. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=WZ51-EUR-04-2017-F25-BMW-X3_20dX&diagId=13_1632
    3 points
  22. Merci colegu, o sa fie masina de week end si de concedii. Nici acum nu imi dau seama de ce am blocat o suma asa mare de bani pe o masina care mai mult sta. N-am mai suportat gandul ca n-am BMW in curte cred, Din alt punct de vedere viata-i scurta si dupa bezna, da-i draq de bani. Can ma uit pe geam vad un bibelou scump. :))))))))))))))
    3 points
  23. Ce-i cu nr.ala de telefon trecut la preț?
    3 points
  24. Sunt din timisoara, cred ca asta am sa fac. Ce sa-i faci daca m-a mancat in fund. Am zis ca poate pot retusa putin ca se vedea urat zgarietura neagra pe culoare alba :)))))) o sa o duc sa o revopsesc
    3 points
  25. Daca nu apăreau astea de FL nu aveau termen de comparație, nu puteai sa spui ca sunt urate.
    3 points
  26. Problema este ca, calculatorul masinii a considerat ca adaugarea unui alt aparat.., fie el si un doar un subwoofer.. reprezinta o anomalie si ca atare a reactionat prin erorile care le mentionezi. Scoate subwooferul. Cauta pe cineva cu un program de diagnoza numit ISTA. Acel program va sterge toate erorile si apoi vezi daca totul revine la normal. Nu folosi altceva daca vrei diagnoza si erori citite corect cat timp ai bmw. Tu, nu te-ai comsultat cu nimeni asa mai priceput, cu, ceva experienta in conectarea echipamentelor audio pe masina!? Nu te juca cu instalatia electrica a masinii chiar si numai pe partea audio,, ca se poate aju ge si mai rau.. Masinile, da de prin 2000 incoa nu mai sunt asa simple cum cred unii! Las-o asa si mergi la un meserias pe care sa il platesti cat face sa iti puna pe masina ce vrei. Se pare ca noaptea dintre ani nu ti-a fost prea reusita.. Sa nu uit sa spun si ceva despre audio in BMW. E greu de adaugat doar un sunwoofer intr-un bmw si sa fii tu si poate altii multimit de fapta, din punct de vedere audio...au avut grija de asta injinerii audio de la bmw sa il faca sa sune suficient de mediocru (ma refer la modelele ordinare..) ca sa nu poti sa adaugi decat dupa ce cheltuiesti suficient.. 😉
    3 points
  27. neatza, colegi ! am mesterit la masina ieri (vreme frumoasa)... concluzia finala: maner usa sofer senzor defect - necesita schimbare tot manerul exterior. pana aici totul a fost relativ simplu si ok, partea dureroasa urmeaza = cost maner nou 1200 lei scandalos de scump pentru un maner... cel putin in opinia mea ! drept urmare, masina ramane asa cum este acum cu modul CAS dezactivat, pot trai bine-mersi si fara confort acces !!! oricum la celelalte masini nu am aceasta optiune. voi deschide/inchide masina din buton si voi porni motorul cu cheia bagata in slot... ASA CUM FAC DE O VIATA !!! 😉🤣 asa ca bafta si sper ca acest topic sa foloseasca si altora care... sper sa nu pateasca la fel !!!
    3 points
  28. Salutare, De aprox 1 luna am primit masina. Daca aveti curiozitati, va stau la dispozitie
    3 points
  29. https://mega.nz/file/ds1GRLQC#PXketMHAAxsLi36f82SoQJgufRWk3Dwml0cRwvqZLd8
    3 points
  30. Salutari, frumoasa descriere, acum, eu zic ca sunt dotari de evitat pentru cei care sunt cu buzunarele gaurite si in loc de bicicleta vor seria 5. By the way, vezi ca pe Ali sunt oferte cu perne la pereche incepand de la 200 ron, merita sa dai un search, citesti ce zic omuletii si cumperi in functie de cat te tine cojocul. Succesuri.
    3 points
  31. Va multumesc pentru raspunsuri! In cele din urma o sa continui cu filtrul original.
    3 points
  32. Salut! Exista posibilitatea sa fie infundat caloriferul / radiatorul de incalzire pentru interior. Se poate incerca o curatare in prima faza.. Cel mai bine mergi la un service pentru a se identifica exact problema.
    3 points
  33. Tind sa cred ca este caloriferul din bord(daca are si e61).. am avut la e87 problema asta, si dupa ce l-am schimbat am rezolvat problema.
    3 points
  34. Multumesc mult! BMW E39 535i (3,5L V8) - A fost e experienta perfecta cu masina, cu parere de rau n-as zice ca avea toata puterea lui originala fiindca eu l-am cumparat deja cu 700k la bord si cu o groaza de probleme hehe.
    2 points
  35. Ba da, am testat un GLC din 2021 si nu am simtit ca ma reprezinta. Nu m-am simtit deloc comfortabil in acel SUV, nu era nimic din interior si nici din exterior care mi-ar caracteriza personalitatea. M-am regasit in acest X4 si toate modificarile pe care vreau sa le fac la el, va face masina asta perfect pentru mine. 🙂
    2 points
  36. arata foarte bine, felicitari! te rog sa pui pentru nostalgici si o poza cu legenda E39, la 700k km si-a castigat statutul de legenda 😄
    2 points
  37. vai de plm. Ma bucur ca v-am cunoscut in cazul acesta ca din germania sub 130 nu am venit. Nu mai zic de austria si ungaria ... Din cate stiam eu este cu 10 km sub limita de viteza ... @editremorca ma tinut putin in loc 🙂 Dar la cat era de incarcata nu se simtea mai de loc. Am mers cu logan de 900 si la ala se simte mai tare cand pornesti clima decat sa simtit la mine incarcat 🙂 @VladE46am primit-o cadou de la cumnatul meu din germania si am luat-o pt tatal meu. Nu se stie niciodata cand are de de mers la piata si are nevoie de remorca 🙂 @WIN60 o ora am stat sa car toate bagajele din masina in casa 🙂 @Romulusmultumesc frumos.
    2 points
  38. litrometrul din rezervor, am patit fix la fel. nu ai alta sansa decat sa-l inlocuiesti.
    2 points
  39. https://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=1714348 Corect ce ai explicat. Ms.
    2 points
  40. @bimmer90f30..te complici...ai incercat.
    2 points
  41. Omule, eu nu am masina cu bord ca ala.. eu iti explic cum functioneaza in/de principiu. Ca apesi nu's ce buton nu pot sa spun. Dar ti-au spus si altii.. eu am completat si ma indoiesc ca gresesc.
    2 points
  42. Salut, 400, este range-ul pe care îl ai în momentul de față cu motorina din rezervor.
    2 points
  43. @Laviniu93 nu este cazul sa iti ceri "mii de scuze" (e stiut ca e forma de a introduce un subiect..), suntem pe forum si e mai bine sa descrii cum poti mai bine problema cu, care te confrunti decat sa iti asumi ceva ce foarte probabil nu este adevarat. Adica sa vrei sa stii unde este siguranta joystick-ului masinii.. ehee, daca toate chestiile electrice din masina ar avea doar sigurante.. pe care noi sa le schimbam si treaba sa mearga... ar fi extraordinar nu doar misto, 🙂 si masina ar fi de doua ori mai grea doar din cauza sigurantelor 😉 Asadar, nu exista siguranta pentru joystick. Joystick-ul este doar o prelungire sau daca vrei doar comanda si doar butoanele, rotita, bla-bla unui alt dispozitiv (mai complex) electronic. In cazul de fata a unitatii centrale de info-distractie a masinii.. Rezolvarea problemei ta poate fi complexa sau complicata in functie de cum explici ce se intampla... adica ce ai observat ca nu se mai intampla. Si in ultimul rand si cel mai important, depinde numai de tine daca vrei sa rezolvi problema singur si esti dispus sa strici reparand, dar reparand pana la urma. Sau sa repari de prima oara... ceea ce se intampla destul de rar in general.. incepatorilor...
    2 points
  44. Salut ! , vezi ca ai un cablu care vine din spate ( portbagaj ) rosu (+) si intra in spatele panoului de sigurante , conexiunea lui cu panoul de sigurante este facuta cu un papuc care se infige in panou ( genul mos si baba ) sau are prindere cu papuc gaurit prins cu o piulita de 6 parca pe fata panoului in dreapta , in fine ... ideea este ca acolo nu mai face contact cum trebuie , eu la un e90 nfl am rezolvat problema , am schimbat panoul de sigurante , a fost o procedura destul de greoaie din cauza faptului ca este situat in spatele torpedoului , papucul ( mosul ) care se afla pe spatele panoului de sigurante era afumat .. incins topit ... iar mufa ( baba ) care se afla in capatul firului ce vine din portbagaj era putin afumata , am strans putin! cu un patent mufa pentru un contact mai bun , deja sunt 2.5 ani fara probleme de cand am rezolvat problema Cand ramai fara tensiune desfa capacul sigurantelor care se afla in torpedou si misca de panou ... inpinge in el ... lovestel usor , teoretic tensinea ar trebuii sa vina instant ! Recomandare ! , sa nu cumperni nimic inainte pana nu vezi exact ce model de panou ai ! , panoul cumparat ( sh / nou ) de regula vine gol .... deci o poza inainte nu ar strica ! ... sa vezi exact unde vin sigurantele si releele , spor la mesterit
    2 points
  45. Hai sa nu-i mai judecam pe altii, ok? Fiecare e liber sa aleaga si sa faca ce vrea. E foarte usor sa facem misto de altii.
    2 points
  46. Suspensia pe perne de aer o consider a fi din aceeasi categorie cu frana de mana actionata electric si alte gaselnite de acest gen. Anume, un sistem interesant din punct de vedere tehnic si care are anumite avantaje in ceea ce priveste confortul, dar care in schimb prezinta probleme de fiabilitate si implicit costuri de intretinere semnificative fata de solutia clasica. In concluzie, dotari de evitat la o masina second-hand.
    2 points
  47. Problema lui @Brokencyde trebuue inteleasa altfel. Bateria masinii trebuie codata inapoi pe 95 de Amperi. Pe undeva e firesc ca ISTA ii spune ca bateria e incarcata 50-60%.. Pentru ca ISTA face calculul Starii De Incarcare al unei bateriei CODATE, aceea de 110Ah (in cazul lui) care probabil are 900CCA cand e incarcata. ...Cand ISTA "vede" de fapt o capacitate a unei baterii de 95 ("stiind" ca e de 110..) ca doar aia e fizic pe masina, care atunci csnd e 80-90 incarcata probabil are 6-700CCA, ca atata are o baterie de 95.. normal ca spune ca bateria de 110 e pe jumatate incarcata, ca nu are de fapt baterie de 110.. Acum bateria fiind incarcata de 6 luni de zile dupa UN ALGORITM de baterie de 110A va dati seama ca bateria lui de 95 a fost incarcata IN EXCES cu, curent... Asta avand un efect prost asupra incarcarii/descarcarii pe care ALGORITMUL (de 110Ah) la aplicat.. fenomenul intern in baterie cel nai probabil e deformare a placilor... Sau exista si varianta de baterie proasta din fabrica.. dar inclin sa cred ca algoritmul a dat-o peste cap. Morala? Puneti bateria dupa care e facuta codarea pe masina, SAU adaptati codarea tipului si marimii bateriei daca vreti sa tina! Aproape acelasi fenomen se intampla cand pui baterie de 100A si masina e codata pentru una de 80amAh. Bateria garantat se incarca insuficient.. Reflectati la ce am scris mai sus si luati in serios cand puneti, ce baterie puneti.. in cazul asta nu se deformeaza placi ci mai degraba sulfatare.. depuneri pe fundul bateriei.
    2 points
  48. poti incepe cu o aerisire corecta a sistemului de racire.
    2 points
  49. Multumesc de raspunsuri, intre timp, a sosit si masinuta: @BenilikaMai mult ma intereseaza vederea de sus, cand mai am de-aface cu locuri foarte inguste de parcare si situatii de genul. Asa o foloseam si la Mercedes si din cand in cand camera din fata cand scoteam botul intr-o intersectie mai nasoala sau ieseam dintr-un loc de parcare inconjurat de masini mai mari si nu vedea de ele. Mai ma gandesc si la faptul ca consoarta mai pune mana pe masina, si prefer sa fiu sigur ca are si ce o sa o ajute in plus :)) In orice caz, cei de la reprezentanta m-au indrumat si spre cativa care m-ar putea ajuta cu un retrofit de camere 360 si ar ajunge la aprox 1500E tot, ceea ce mi se pare chiar un pret bun. Numai bine am ce face dupa sarbatori, momentan e programata la un tratament ceramic.
    2 points
  50. Adaptive M Chassis Laser Heads up display 2021 26.700 KM 61.000 EURO 0723962523
    2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.