Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 08/18/24 in all areas
-
Salutare şi bine v-am regăsit! După aproape 10 ani de când am vândut E34, am revenit în familia BMW. Oscilam între Miata, SLK, Z4 şi Z3, a câştigat cel din urmă pentru că celelalte erau prea moderne sau neîngrijite. Nici acesta nu e în cea mai bună formă, dar e o bază bună de pornire. M-a bucurat faptul că funcţionează tot (deşi decapotarea a făcut figuri după ce l-am adus acasă, a trebuit să încerc de mai multe ori să ajut plafonul să se retracteze, timp în care şi-a revenit), că nu a fost maltratat şi că a mai venit cu nişte lucruri la pachet (al doilea set de roţi, un hardtop şi un tonneau cover). Celălalt set de roţi e format din jante BBS Style 42, modulare, ET41, două 7.5J şi două 8.5J, dar cu gume de iarnă. Roţile de vară încă nu m-am prins ce jante au, par ceva aftermarket (ştie cineva?). Pe spate există şi distanţiere, vor dispărea. Planul e să rămân doar cu BBS-urile, dar cu gumele de vară. Back to stock. Las aici o listă cu dotările: Editions and packages S704 M Sports suspension S710 M Leather steering wheel S719 Sports Edition S785 White direction indicator lights Comfort and interior equipment S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S441 Smoker package S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger Multimedia S658 Radio BMW Business CD RDS S676 HiFi speaker system Driver assistance and lightning S502 Headlight cleaning system S520 Fog lights S530 Air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer Wheels and drive S209 Differential lock 25% S210 Dynamic stability control S243 Airbag for front passenger S260 Side airbag for driver/passenger S263 LA wheels with mixed tyres Environment and safety S305 Remote control for central locking S320 Deleted, model lettering S345 Chrome Line Interieur S388 Softtop, black S395 Rollover protection system S398 Softtop, electromech. semiautom. S801 German version S818 Battery master switch S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 On-board literature, German Am parcat maşina în service şi am început să strâng piese. Uleiul din motor e negru, deci cred că n-a fost schimbat prea curând. Încep cu o revizie generală, am comandat toate uleiurile şi toate filtrele, bujii, ştergătoare, preventiv şi sonda lambda. Şi mai vedem apoi ce apare de schimbat (zdrăngăne ceva la gropi). Plănuiesc să schimb suspensia, doar amortizoarele faţă mai sunt cele originale şi par duse, arcurile sunt ceva Eibach sport, iar amortizoarele spate au fost schimbate recent cu unele Monroe. Printre planuri se mai numără şi o terosonare a burţii. Aici mai multe poze: https://imgur.com/a/z3-0m5Cy6N5 points
-
Eu as mai tăia și din descriere, de exemplu spui ca ai făcut schimbul cu ravenol la 5mii km. F bun. Dar apoi începi sa lauzi uleiul, ca e cel mai bun etc, eu personal as tăia asta și în general as mai ajusta pe ici pe colo, și cu parcarea și cu benzina chiar și cu pasiunea. Cel puțin pe autovit. Vrei sa scoți în evidenta ca mașina e întreținută, foarte bine, da lasă l și pe cel care vine sa o cumpere sa descopere asta, știi cum e bancu ala cu vaca la târg, începe sa o laude și pana la urma nu o mai vinde. Inca o chestie asa mai mult de discuție, nu știu dacă se aplica la tine, în iarna am pus f ul la vânzare 3mii manual cu 12 mii, am avut 10mii pe ea și am sfârșit în vară de am vândut o cu 7500.Tu știi ce preț ai, cum e piața, dar sa socotești bine ca poate pt un eleron de 700e riști sa stai încă 6luni la vânzare.5 points
-
4 points
-
daca faceti schimburile la 10k, orice ulei ( care respecta norma impusa de producator pentru motorul respectiv ) rezista, daca masina e in toate mintile ei si a fost intretinuta corespunzator. daca schimbati la 20-30k, atunci nu cred ca e vreun ulei sa "reziste". Dupa 15k cam toate isi pierd din proprietatile de ungere si protectie, asta in urma lecturii pe site-urile de specialitate unde se gasesti sute/mii de analize de uleiuri.4 points
-
Revin cu update dupa ceva timp, după multe vizite in service, citit tot ce se putea citit pe net despre genul asta de problema, nervi și stres, am rezolvat intr-un final prin inlocuirea cutiei de transfer, pe garantie. Dupa teste de drum peste teste de drum in care nu am reusit reproducerea in reprezentanta, completat ulei in cutie si resetat adaptari, nici o schimbare. Apoi am ajuns la acest TSB. L-am printat și aratat la reprezentanta, mi-au spus ca la ei in sistem nu exista asa ceva ?!?! In lipsa de alte optiuni i-am rugat sa-mi dezactiveze cutia de transfer sa fac o proba de drum cu ea dezactivata. Am făcut testul și am simțit imediat o diferenta in comportamentul masinii. Și de aici a mers totul ok, au facut și ei test, au confirmat, au deschis caz la producător, initial s-a înlocuit uleiul in cutia de transfer și am mers 500 km asa, fără nici o imbunatatire, dupa care s-a aprobat inlocuirea. Ciudat este ca masina nu avea nici un fel de erori la diagnoza. Probabil era o componenta neconforma dar la limita tolerantei senzorilor. A venit piesa cam in 3 săptămâni și de câteva zile sunt fericitul posesor al unei mașini asa cum ar fi trebuit sa fie de la început. Bonus, mi s-a rezolvat și funcția Auto hold care pana acum era incomoda de folosit pentru ca dadea o mica smucitura și la oprire și la plecarea de pe loc.4 points
-
Salutare tuturor! După aproape 5 ani de Mercedes mǎ întorc la prima dragoste. Deși am avut în familie constant câte un BMW ca mașina personală nu am mai luat niciunul de la vechiul e90 care a stat ceva ani la mine. Proaspăt posesor de g30 530e, destul de încântat de mașină și bucuros ca am găsit un exemplar aproape cum mi l-am dorit. M-am uitat strict de hybrid pentru ca am unde sa il încarc și merg multe drumuri scurte cu mașina. Bătălia s-a dat între Lexus și BMW însă cutia CVT de pe Lexus m-a făcut să îl șterg de pe lista. Numele de Beko vine de la faptul ca masina e Alpine Weiss, M-sport interior exterior și prima oară când am văzut-o live in contrast cu asfaltul închis mi s-a părut foarte mare comparată cu un g30 pe alta culoare. 2019/03 fabricație, ID6 și bateria de 9,6kw dar doar 57000km și aproape full in adevăratul sens al cuvântului. O sa scriu ce ii lipsește inițial și după trec la opțiuni : Bowers, soft-close pe uși, Night Vision, nu are ionizator/parfum interior, HomeLink și direcție pe spate. Din categoria cu ce să ne lăudam: Park Assist+ , Driver assist+ , pachet Shadowline, suspensie adaptiva, Sensatec pe bord + uși, pachet butoane ceramice, scaune de piele confort full electric cu memorie, încălzite , ventilate și cu masaj, trapa, Harman Kardon, BMW Display Key, climă digitală 4zone+ încălzire banchetă, pachet lumini interior exterior + ambiental ( praguri M luminate, puddle lights etc ), perdeluțe spate, privacy de fabrică + din câte am înțeles e și cu geamurile acustice ( au o tenta verde si nu se aude nimic în ea cu geamurile închise) , volan electric și încălzit, ceasuri digitale full, heads-up display +++++ Masina are ca proveniență inițială Germania, însă a fost luată de la un dealer din Danemarca. Povestea e cam așa: a fost cumpărată de dealer pentru revânzare acolo însă din cauza taxelor foarte mari nu s-a vândut și a fost repostată pentru export. Un singur proprietar în acte, doctor aparent. Mașina a fost cumpărată cu actele de Germania, nu a fost niciodată înmatriculată în Danemarca și a mers aproximativ 500km cu numere de dealer pe acolo ( din câte mi s-a spus o folosea ocazional proprietarul dealership-ului cu numere de dealer ) . A fost întreținută doar la BMW cu full istoric ( CarVertical e degeaba și nu arată nimic dar am scos istoricul de la BMW) . O singură daună raportată la BMW , înlocuit un far/proiector de ceață + bară față și niște plastice pe dedesubt / spălător de far, nimic serios, nimic cu airbaguri sau părți importante,aripa a fost neatinsă . Reparată impecabil, nicio diferență. Nu mai sunt omul mașinii neatinse, sunt conștient ca Bucureștiul nu e un mediu ideal și atât timp cât nu e structural și e reparată bine nu am nicio problemă cu asta. Mașina a avut tot la BMW în Germania înlocuit parbrizul + revopsire capotă față pentru urme de pietre. Prețul a fost unul bun după ce am urmărit piața mai multe luni și combinația de opțiuni + km m-au făcut să trec peste acea daună mai ales ca e reparată la BMW și am avut încredere ca nu se va vedea. Mașină am cumpărat-o fără să o văd live, câteva poze + un filmuleț . Cam 3 săptămâni a durat procesul cu actele + transportul. Mari emoții pentru mine așteptând să o văd prima oară. Garanție dată de dealer doar 6 luni, BMW Germania a confirmat 8 ani garanție pe hybrid însă nu știu cat e în realitate și de la noi am auzit povești diferite. Bă ca e de 6 ani, ori 7, ori 8. Bateria are range la full aprox 29-30km, dacă e foarte cald am văzut ca scade în 25-26. Fără AC ( seara prefer metoda trapa/ geamul deschis, range se duce spre 38-40km. Impresionant ținând cont ca peste tot m-am uitat și nu pare sa aibă bateria hybrid “mare” și nici in istoric nu apar înlocuite. Eu sunt fericit și cu cei 25km ziua cu AC pornit, am nevoie de mă scutească de un drum de 5km bară la bară, atât. După o reîncarc fără probleme. De când am luat-o: ulei proaspăt (deși era schimbat de doar 3000km), schimb lichid de frâna, verificare generală (nicio problemă/eroare) , diverse codari ( inclusiv ceasurile de Alpina pentru ca mi-am dorit turometrul mereu acolo ), update iLevel la reprezentanta pentru CarPlay full screen, date jos badge’urile 530e/edrive și încă mă gândesc dacă sa dau jos și M’urile de pe aripi, nări negre lucios și un eleron Maxton pe portbagaj ca părea prea alb. Urmează în septembrie un detailing interior + protecție pe bord și scaune, un polish ca are urme de la spălătorie (probabil spălată la perii), PPF pe faruri + bară + capotă + aripi și un chargepipe. Inca sunt indecis dacă să îi pun si un cold air intake de la MST, mașina oricum va primi un soft stage 1 curând care o transforma într-un alt tip de animal. Codul motor e B48B20A pe ea, verificat după stanță, nu a fost să fie cu B dar e ok, nu urmăresc mai mult de 350 cai după soft mașina fiind RWD. Am exclus xDrive din start, nu își are rostul pentru mine. Pun și poze din configurator + una din interior, nu mă lasă forumul să urc altele ca au mai mult de 1mb. Dacă știe cineva cum pot să urc poze mai ușor rog să îmi spună, nu am mai intrat pe aici de ani. Imi cer și scuze pentru eventuale greșeli, scriu de pe telefon fiind momentan plecat în vacanță.4 points
-
@StefanTd cine va lua masina sigur va fi un pasionat, ca doar nu e un 520d cautat de toti samsarii, iar acel pasionat sigur va intelege si va aprecia intretinerea corespunzatoare! Nu ti mai bate capul4 points
-
4 points
-
Probabil ca tocmai se trece de o masa critica si urmeaza sa apara un club select "Timisoara Midnight Street Racing", in care se accepta ca membri numai posesori de automobile electrice.3 points
-
Poate asta e valabil la o masina de 25-30k. Dar la masini de 80-100-120k, deja nu se mai pune problema. Adica la un Volvo de 90k euro sa pui doar doua butoane pentru geamuri in loc de 4 pentru economie, deja e de porc. Sau la seria 5 sa nu mai pui o bucata de pasla pe interiorul buzunarelor de la usi..3 points
-
Unii râdeau de mine când spuneam ca nu o dau la țigani sau la unu care ma ia de sus ca banu e la el. Contează și prețul dar pana la un punct, uneori contează și bunul simț.3 points
-
3 points
-
3 points
-
@zallo Oamenii sunt diferiti, iar convingerile sunt si ele diferite. Fiecare este liber sa decida ce face cu banii sai. Totodata, el este singurul responsabil pentru deciziile luate. Atunci cand amaratul de roman cumpara un BMW second-hand drept vector de reprezentare si conformare sociala (spre ghinionul atat al acestei marci, cat si a entuziastilor de buna credinta), desi in fapt nu si-l permite, atunci trebuie sa isi asume consecintele - mai ales in cazul in care principalul criteriu de achizitie este chilipirul. Amaratul de român isi asuma un risc semnificativ, atunci cand decide sa cumpere un BMW vechi de 11 ani, cu motor N57 despre ale carui probleme specifice poate afla imediat cu o simpla cautare, cu un rulaj mare si probabil masluit, si dintr-o sursa atat de sigura incat dupa 2 saptamani incepe sa consume ulei. BMW nu are nicio obligatie de a construi masini care sa asigure o buna durabilitate si fiabilitate, in conditie de a "n"-a mana pe piata second-hand, la o varsta inaintata si cu un rulaj mult peste limita de garantie, doar pentru a fi in ton cu dezideratul amaratului de român. Pentru aceeasi suma de bani platita pe un BMW uzat si cu istoric nesigur, amaratul de roman are oricand optiunea de a cumpara orice alta marca de autoturism, in stare tehnica corespunzatoare. Gama de optiuni incepe cu Dacia Logan (cvasi) noua. Cand vorbim despre DPF off si EGR off, nu discutam despre aspecte vagi precum ecologia. Discutam despre o problema foarte serioasa, care afecteaza grav sanatatea noastra si a celor apropiati noua.3 points
-
Bafta la vanzare. Topicul insa e cam moartea pasiunii. Personal cred ca schimburile duse la extrem, 4000km, nu ajuta decat sa arzi bani in plus, pe care ii poti pune bine merci la urmatoarea masina. Am avut de la 5000km un B58 si pana la 127k km am folosit planul de service inclusive. Acum are in jur de 150k si funcționează impecabil. La fel si in cazul masinii tale cu istoric austriac, primul schimb a fost sigur aproape de 30.000km. Si hai sa nu ne mintim ca la ei nu exista praf sau nu se conduce bara la bara in ore de varf3 points
-
De aia se circula cum se circula pe autostrazi din cauza "voastra" ca mergeti cu 110, imediat incurcati si camioanele... mers la "consum" Sunt curios la un mers normal de 130-140, asa cum se circula normal pe autostrazi, ca de aia sunt autostrazi, cam care e consumul si range-ul real? Mai avem un pic si mergem dupa camioane pentru un consum si mai mic Pamflet. Tratati ca atare.3 points
-
Experienta descrisa de BALA cu un diesel nu este corecta. Nu ai spus ce masina ai inchiriat sau nu am vazut. Problemele enumerate de tine nu le am la un X3 F25 20d cu 190 cp de ex. Chiar daca am 170 000 km cu el.. Asa oricine poate sa inchirieze o Dacia Spring EV si sa fie hateri, ca nu merge, ca nu pleaca, ca nu are range.... Este clar ca dupa o perioada lunga de obisnuinta cu un EV este mai greu sa te intorci la ICE si de aici sa te nemultumeasca diferentele de arhitectura. Iti respect parerea, e normal sa avem pareri diferite. Din punctul meu de vedere, masinile EV au recuperat la multe capitole unde masinile cu motorizare clasica (ICE) erau in frunte. Cu toate acestea, inca nu am vazut in realitate masini electrice cu care poti merge 600-700-1000 km cu o singura incarcare, la viteze normale de trafic. Cand o sa se fabrice in masa, vor castiga multi adepti. Cu toate ca exista riscul si atunci ca statia de incarcare sa fie ocupata. Si nu e ca la pompa de motorina unde in 10 minute se elibereaza. Astepti si astepti.....cam ca la spalatoriile auto. Cam 30 minute de masina pana iti ajunge randul. Pe mine asta ma ingrijoreaza pe langa autonomie. Lipsa incarcatoarelor.....3 points
-
Din 2012 parca toate BMW-urile cu cutii automate vin cu ZF8, foarte bune. Daca tot vrei X6 din 2016-2018 mergi pe diesel-ul simplu de 259 cai. Personal as evita motorizarile N57 mai ales cele cu rulaj mare din cauza problemelor cu cuzinetii. Mai bine strangi bani si treci direct la B57 care e tanc.2 points
-
2 points
-
Ti-au reconditionat turbina bine de tot. Poti sa faci si un test de compresie ca sa-ti faci o idee cu privire la segmenti. Nu era mai bine daca acesti 2000 de euro bagati in masina asta ii puneai peste cat ai dat pe ea si luai alta masina cu km mai putini?2 points
-
Asta n-o stiam! Vb serios?! Stiu ce zici :))) Ba sincer, pana si la mecanic de Peugeot daca mergea, pana si aia stiu ca la Bmw sunt recall-uri la racitor Egr… e de atatia ani problema…2 points
-
se face o medie, asa e la leasing. la munca avem la allianz casco si valoarea e constanta. prea mica prima in anii 1 si 2, care se echilibreaza cu anii 3 si 4 cand prima ramane la fel insa masina e devalorizata. mai e o chestie, devalorizarea este relevanta doar pt dauna totala si furt, situatii putin probabile. insa pt reparatie, este irelevant ca masina e noua si costa 110k sau are 5 ani si costa 60k, costul reparatiei va fi la fel si tebuie acoperit de asigurator la Crysis, daca primele de asigurare erau corelate cu valoarea masinii, in primul an trebuia sa il coste spre 5000 euro si spre final pe la 2500. se facea media si tot la cei 3400 euro se ajungea.2 points
-
65.000 euro, suma asigurata, fransiza 15% dauna totala si prima anuala 1800 euro cu fransiza 300 euro pe eveniment.- nu am gasit niciunde mai bine si lucrez in domeniu....2 points
-
Asta e cea mai jalnica scuza posibila "Da' ce, doar eu poluez?" Dublata de comparatia unei operatiuni facuta ca sa-ti economiseasca tie 200 de euro, fara niciun alt beneficiu, cu un mijloc de transport de masa, cu avantaje evidente pentru multi oameni. Pe langa ce ti-a explicat mai sus @FiveThreeFive, si anume faptul ca tu poluezi in nasul tuturor, poluarea e cumulativa. Adica daca se strang cativa 'intelectuali' care folosesc aceeasi scuza, se aduna cat de-un avion. Fara beneficiile aferente, doar cu poluarea. Sub nasurile noastre.2 points
-
@razvanelul Nu ai dreptate, din cateva considerente: 1. In acel avion pe ruta OTP - LTN intra aproape 200 de oameni. Plus cargo. Hai sa spunem ca n-au vandut toate biletele si sunt in medie doar 150 de pasageri in avion. Luand in considerare densitatea kerosenului, cele 7.5 tone inseamna cca. 9,100 litri. Per calator, rezulta cca. 61 litri. Daca prin absurd ai trimite fiecare pasager, de la Bucuresti la Luton, cu cate un E39 la care tocmai s-a facut swap de la 2.0D la 3.0d (desigur, cu EGR off), ar necesita fiecare cel putin 150l motorina, presupunand ca se merge in regim super economic. Si daca ii trimiti cate doi in masina, tot avionul polueaza semnificativ mai putin. 2. Noxele pe care le scoti tu pe teava BMW-ului E39 care tocmai a primit swap de la 2.0d la 3.0d, cu EGR anulat, sunt emise in imediata apropiere a pietonilor, care le trag adanc in piept, sa se bucure de efectele datatoare de viata ale acestora. Avionul le emite, in cea mai mare parte, foarte departe de oameni. Tot noxe sunt, dar impactul imediat al acestora este mult mai redus. 3. Ne-ai mintit. In al doilea post din acest topic, ai spus, referitor la anularea EGR-ului: declaratie prin care ai lasat sa se inteleaga ca urmeaza sa pui in functiune EGR-ul. La final insa, ai dat-o la intors, invocand argumente stupide pentru a justifica faptul ca vei circula cu EGR off. Bonus: 4. @bimmer90f30, @srb_alex si toti ceilalti de pe forum. Va rog din nou, nu mai raspundeti la topic-urile postate de cei care au DPF off / EGR off. Din pacate, este un fapt de viata: civilizarea nu se poate realiza doar printr-o atitudine binevoitoare, ci numai in combinatie cu severitatea.2 points
-
Urmaresc un x5 45e si din 58k km cat are acum cf indicatorului din bord are 40k doar pe electric. Am cerut un raport de analiza a bateriilor si i-a generat 95% viata pentru km astia si masina din 2021. Eu zic ca e mai mult decat trebuie.2 points
-
Da bre… tu esti fix nesimtitul caruia ii pute “curul” in parcari, la semafor, in trafic, care scoate fum prin oras oriunde incerc eu sa imi plimb bebele. Am avut vreo cateva motoare N47 si N57, dar nu am facut Dpf Off… asta pt ca am avut grija ca sa schimb tot ce era de schimbat ca sa nu ajung la Dpf Off. Dpf off faci cand nu esti capabil financiar sa iti pastrezi masina in stadiul de functionare conform, ori cand ti-ai cumparat o petarda de 500.000km plus data inapoi la 189.000km si te minti singur.2 points
-
Deci vrei sa cumperi o mașină de lux, care a ajuns la sub 10% din valoarea ei de noua, cu probabil 400k km și 15 ani vechime. Și vrei să-ți dea cineva garanții ca nu se strica?2 points
-
2 points
-
2 points
-
M-a informat AHG ca masina intra azi in service pentru verificari amanuntie si reinnoire certificat TUV, cica vineri sau cel tarziu luni o pot ridica.2 points
-
Thx bro, abia astept sa-i rup fashu, sper sa nu-mi rupa mie permisul vreun caraliu.......:)2 points
-
Cauta alt service. Du te la o reprezentanta nu vreun partener. Orice modificare de soft se vede. Mi e mi au zis din prima cand am fost cu masina la revizie dupa resoftare ca se vede ca s a umblat la soft si m au intrebat daca e resoftata.2 points
-
Incearca senzorul 13 din diagrama atunci. Aceia sunt ce 2 senzori care monitorizeaza temperatura racitorului EGR… unul din admisie catre Egr (15) iar celalalt Egr-Evacuare (13). Tehnic, lumesc, global, nu exista alti senzori pe acel traseu. Totusi, ti-as sugera sa verifici cu Ista valorile, nu cu alte softuri de pe telefon. Sunt ok si acelea sa le ai cand esti pe drum, plecat de acasa gen, dar concludent, Ista e ce trebuie.2 points
-
E vorba de capătul "ălălalt ",spre vamă, nu spre București. Dar e adevărat,și acolo s au "înfipt " destui,în parapetul ala pe mijloc2 points
-
Eu zic ca este Subaru XV https://www.drive.com.au/reviews/2021-subaru-xv-2-0i-s-review/2 points
-
2 points
-
Eu am luat masina de la astia: https://maps.app.goo.gl/Ta2ZouhuP5pPsrpa6 - Drexl + Ziegler, Augsburg, de langa Munchen. Parea un dealer foarte mare ( BMW cat si service si altele ) si review-uri f bune pe Mobile+Google Maps. Nu mi-am facut griji ca ar fi teapa, dar totusi a fost un mic leap of faith sa dai 40k pe o masina fara sa o vezi. A fost exact ca in descriere, fara nicio problema, lucru confirmat si de cel cu platforma care a fost la incarca, si a confirmat la fata locului ca masina e ce trebuie si nu are vreo problema ( din cele vizibile ). La nivelul asta de dealeri mari, nu se joaca niciunul cu vrajeala sa ascunda anumite probleme. Acolo cu reclamatiile nu e de joaca, ca la noi. De evitat dealeri foarte mici, cu 5-10masini pe stoc, dubiosi si cu patroni turci, polonezi, albanezi, rusi sau alte natii predispuse la corectitudine Dealerul se poate ocupa ( sau nu ) de acte/asigurare/inmatriculare/etc, dar astea le specifici de la bun inceput si ti le factureaza odata cu masina, cand iti trimit contractul.2 points
-
Sunt doua situatii enuntate mai sus : 1. sskkaa prezinta varianta in care iti iei masina din Germania de la un dealer tert fata de BMW, nu de pe Bmw.de. In cazul asta ar fi indicat sa vezi ce platesti, sa verifici masina (mai ales daca nu are garantie) si apoi sa achiti integral masina si sa te ocupi de inmatriculare sau o aduci pe platforma. In caz contrar nu cred ca dealer-ul iti face formalitatile de inmatriculare pt export (nr.zoll) daca nu e achitata masina si exista riscul sa ramana cu ea. 2. varianta prezentata de Ciprian01 si experimentata si de mine - cauti pe bmw.de - gebrautchwagen alegi masina preferata de la dealer BMW, daca e Premium Selection are si garantie 24 luni prin asigurator extern inclusa, poti verifica tot istoricul si daca te decizi si negociezi cu dealer-ul sa se ocupe ei de nr.zoll, o achiti integral cu cateva zile inainte iar in momentul in care ajungi la dealer, pleci cu contractul, brief mic si mare (cartea )si cu masina fara sa mai astepti avand deja nr.obtinute (dar trebuie sa le soliciti, nu se ocupa din oficiu) - asta daca doresti un concediu cu masina proaspat cumparata . In caz contrar poti sa o aduci pe platforma cum procedeaza lumea. Eu sunt mai Toma Necredinciosul si trebuia sa vad cu ochii mei ca totul e ok.2 points
-
2 points
-
chiar nu am fost ironic , evident faci ce vrei , uneori am schimbat si eu la 7k , nu am simtit vreo schimbare , nici nu aveam cum .Genul tau de masina poate fi apreciata doar de un pasionat extrem similar , nu stiu ce sa scoti de pe ea sa scazi pretul radical 2-3k . Eu as tine cum e si va aparea si omul potrivit , la marja de negociere la care esti pregatit sa plece sau poate ceva extra . EU cand am simtit ca e omul potrivit si nu vreun bochetar care cauta bun si ieftin am preferat sa las anumite lucruri .Mai era un pasionat cu Scirocco o facuse in 32k , nu stiu ce nu upgradase , a scos pana si manerele de pe usi ca sa o poata vinde , airride etc .Eu nu vad pretul tau chiar jale comparativ cu ce e pe piata si oricum masina are un target f limitat2 points
-
Am uitat sa zic ca mi-am selectat clientul, :))) daca a vorbit frumos i-am dat masina, avem 4 care se rugau de mine se le dau masina, din pacate n-a dat niciunul mai mult de 20500...2 points
-
Pret final 20500 euro. Multumesc tuturor pt sfaturi si BMW Club pt gazduire.2 points
-
2 points
-
2 points
-
La 160km/h cam 11.5-12 consuma.la 180 probabil 13-14.Oricum la câte radare fixe au montat pe autostrăzi (încă nefuncționale) ar cam trebui sa ne limitam la max 160 zic eu sau măcar sa ne obișnuim cu viteza asta maxima.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Si pentru ca ar fi pacat sa nu vad si eu rezultatul dupa Stage 2+, am luat si un Dragy sa vedem rezultatele 0-100 si 100-200. La 0-100 afecteaza rau tiny turbo syndrome :)) in ture mari, isi pierde suflul. Mai bine de atat nu am reusit nicicum dar e nevoie de o turbina capabila sa tina sus puterea ca apoi cand cade in treapta 2 sa fie iar in curba de putere.2 points
-
Cand o sa citesti clauzele garantiei, si te vei lovi de ea, vei intelege de ce nu merita sa dai 5-7000eur in plus pe o masina doar ca are premium selection. Eu nu m-as crampona in asa ceva. Daca are la pretul corect, sa fie primit, daca nu are, de diferenta aia de bani sigur iti cumperi un motor sau o cutie sa ce va pica... pentru ca restul maruntisurilor taote sunt CONSUMABILE.2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00