Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/26/22 in all areas

  1. trapa și mașină sport? nu , trapa adauga greutate unde nu trebuie 🙂 .
    10 points
  2. Ca sa nu te asezi in slobozul si in transpiratia altuia, asta e avantajul. Plus placerea de masina noua, sa o conduc eu de la zero km. Pt mine a configura, a astepta, a ridica masina noua de la showroom, fac parte din placerile maxime ale vietii. Stai linistit, si la bmw este taba goala si cad portierile si geamurile ca la logan. Pt astfel de detalii, te uiti in alta parte, nu la bmw. Scuze, Radu! Si ma si cac in optiuni. La final de zi nu folosesti decat AC si scaunele incalzite. Restul sunt ca sa te simti mandru sau ca sa mai pui 1-2 cm la scurtimea sulii. Mai este o chestie, Pedro. Tu vrei sa pari ceva ce nu esti. Vrei sa afisezi indestulare, desi mereu alungi ideea asta, cand evident baietii de pe forum la misto o aduc in vorba...folosesti un soi de psihologie inversa. Imi place!
    9 points
  3. Lasati mai, omul in lumea lui, ca n-are rost. Daca a stat sa numere siglele M, atat s-a putut. Asa e la pricepatori, d-astia cu masini sport cu trapa, sh dar totusi noi, cumparate exact la momentul oportun. Lumea obisnuita nu intelege.
    8 points
  4. Îți dai seama, toți nefericiții aia care își iau câte un F8 de exemplu, dau 250k euro pe el și habar n-au ca nu au mașina sport, ca e fără trapa și haion electric. Și cred ca am văzut și câțiva nepricepuți de-ăștia cu 911 pe strada. Ce rușine..
    8 points
  5. Poate isi vor da seama parintii lui Dragnea22 ca nu e bine sa ii lase acces nelimitat la internet, sau un moderator ii ofera o pauza binemeritata si il lasa sa isi impartaseasca teoriile cu expertul vlad.....troll si flame la greu din partea lui.
    8 points
  6. E si asta o forma de egoism specific poporului. Sa-mi fie mie bine, ca mi se cuvine, chiar daca cu pretul raului altora. Nu sunt fan al companiilor de asigurari, si chiar am avut incidente cu ei dar sa premeditezi o fapta de genul, doar sa scoti niste bani necinstiti de la o firma care te asigura cu buna-credinta, mi se pare wow. Si sa te mai si justifici ca esti indreptatit.. Mai avem mult pana departe.
    8 points
  7. Esti doar un alt gibon pretene care nu merita bagat in seama. 😝
    7 points
  8. Nu uita de siglele M, fara minim 12 se stie ca nu e bmw
    6 points
  9. Ce sa zic fiecare are definiția proprie a mașinii "sport". Dacă tu crezi ca trapa și un hayonul electric o fac mai sport pentru tine e foarte bine, pentru mine aceste lucruri nu reprezintă nimic.
    6 points
  10. Cică nu vrea să o de-a cu 9k cuiva care nu are grijă de ea,dar el vrea să o facă daună totală prin fraudare😂😂😂 Bună atitudine, îți face cinste✌️ Oricum,mi se pare că vorbind pe un forum public cu atâta nonșalanță despre "fabricarea accidentului", tocmai ți ai luat la revedere de la această opțiune,și cred că e mai sănătos pentru toată lumea.
    6 points
  11. Asta e buna, pai daca faci accident premeditat ( care nu prea mai e accident) cu scopul de a lua banii de la asigurare atunci ai sanse mari sa ai si alte probleme.
    6 points
  12. Da, doar ca asta se cheama frauda la asigurari si e o fapta penala.
    6 points
  13. Total deplasata intenția de fraudare . Poate sunt polițiști pe forum care sunt pasionați ai mărci și citesc aceste rânduri. Inteleg perfect ca e grea vânzarea la prețul corect , dar a comite o infracțiune și sa te pui pe tine in pericol denota lipsa de integritate .
    5 points
  14. Acum se fac din pasiune, nu mi vine sa cred ca cineva scrie chestiile astea pe un forum public ca si cum ar fii ceva normal. bine ca proprietarul nu isi evalueaza masina la 20k ca isi dadea foc si la apartament
    5 points
  15. O masina sport inseamna printre multe altele ca are centrul de greutate cat mai mult spre centru si in podea, a.i. sa-i confere un dinamism mult mai bun, sa stea cat mai bine pe curbe. De aceea multi producatori atunci cand dezvolta versiuni sportive ale suratelor mai putin dotate, vor inlocui plafonul care default este din tabla ca si restul caroseriei cu cel din fibra de carbon si asta pt ca este mult mai usor si tocmai pt ca incearca sa-i tina centrul de greutate cat mai jos in podea si nu in plafon. Evident ca n-ai sa vezi versiuni din astea cu plafon din fibra de carbon si trapa pt ca ai anulat motivul pt care ai vrut s-o faci cat mai usoara in partea superioara. Sau poate ca sunt, nu stiu sigur, dar nu i-as vedea sensul. Nu mai vorbesc de supercar-uri, hypercar-uri unde predomina plafoanele manufacturate din fibra de carbon si prin urmare n-ai sa vezi trape care sa le confere sportivitate :)) Cred ca mai mult ai vrut sa te lauzi si tu pe acilea, ai zis ca daca o arzi prin Paris, intri tu aici la sarakiile astea sa le dai o lectie ca ei nu stiu cu premium, n-au bani suntem toti de la tara. Desi nu dai dovada decat de parvenitism tipic romanesc si ai impresia ca la stii pe toate, desi cu toti pretenii aia tai "profesionisti", nu prea stiti nimic.
    4 points
  16. Asta e actiunea, este acelasi lucru si pentru Fxx.
    4 points
  17. Aproape 45000 km 🙂 . In curand fac a 2-a revizie. Toata lumea spunea ca mananca ulei, insa e la maxim de cand am facut primul schimb (cand am luat-o). nu conteaza ca e benzina 9.35 cand ma plimb cu ea 🙂
    4 points
  18. Fiecare cu ce ii place dar cred ca un M3 adevarat nu are atatea "M-uri" cate ai pus (si asta nu e un compliment). No offence, dar "tricolorul" din bara este oribil in opinia mea. Astazi am vazut un E70 cu asa ceva (una din masinile mele preferate) si ma intrebam ce om normal poate sa aprecieze asa ceva. Dar, di gustibus ....
    4 points
  19. 3 points
  20. Sunt foarte multe masini sport fara trapa, am avut masina cu trapa si am folosit-o de 2 ori, trapa e ok daca nu ai pasageri, copii etc in spate La g21 mi -ar fi placut trapa panoramica pentru lumina mai mult, n-a fost sa fie la asta dar sa vii sa spui ca e o porcarie sa ai pachet M fara trapa e …. Deplasat.
    3 points
  21. Ce treaba au 2 turbine cu seful la bani ? Ideal e daca mergi mai tare inainte sa opresti sa mai astepti 1-2 min , regenerarea o face fix cand vrea el si nu tine cont ca esti sau nu pe autostrada 🙂 Ce treaba au 2 turbine cu seful la bani ?
    3 points
  22. https://www.youtube.com/channel/UCiE3sPPu27vM17eWBW4KWEQ
    3 points
  23. Wow ce masina 🙇‍♂️
    3 points
  24. Pai cu 80-120 km/h in 8 secunde si 100-180 km/h in 41 de secunde, iti trebuie o viata reala. Intreaga..
    3 points
  25. Hai ma Dragnea fii intelegator , nu toata lumea are 316i sa mearga cu 140 pe afara ca si tine
    3 points
  26. Dragnea , cati ani ani?
    3 points
  27. Ca deobicei vorbesti fara tine, la diesel nu difera asa de tare consumul daca mergi cu 120 sau cu 180 Oh si la faza ca nu se tine un 320d dupa racheta de 316i ….. priceless
    3 points
  28. Aaaa si pt cei care sunt fani si 2 roti nu doar 4 🙂 am schimbat si agregatul cu 2 roti ( i-am facut refresh celei vechi ) Si da tot BMW 🙂 Ma declar fan al marcii 🙂
    3 points
  29. cred ca "te-ai scos" are alta semnificatie , dar poate ma insel 😄
    3 points
  30. Hai ca te-ai scos frumos :))
    3 points
  31. Cu 32-33k mai bine iei un G30 540i cu motor B58 - foarte fiabil, consum bun, usor de ridicat performanta; mai dai ceva bani pe o evacuare completa, o resoftare buna la ~400cp, si uite asa ai performante si sunet apropiate de un F10 550i, la costuri mult mai mici de intretinere/impozit, cu un confort interior mai bun. timpi oficiali 0-100kmh F10 550i xdrive 402cp: 4.8s F10 550i reardrive 402cp: 5s G30 540i xdrive m performance 360cp: 4.6s G30 540i reardrive m performance 360cp: 4.9s la una resoftata la 400cp timpii mai scad cu 0.1-0.2s performante mai bune cu probabil consum cu 20 procente mai mic.
    3 points
  32. Fiabil este acela care a fost exploatat si intretinut corect si are km putini. Cum zicea colegul mai sus daca se merge pe rosu si ii da in gura, mai are si km garla atunci bemveul devine o masina proasta, in special dieselul. Masina din anunt arata foarte bine, mie imi place, motorizarea nu e wow, are si ea problemele ei despre care te poti documenta. Eu unul as cauta alta motorizare. Daca tot vorbim de fiabilitate/exploatare/intretinere as vrea sa imi spun parerea prin prisma experientelor traite si vazute in ultimii 5 ani. Le luam pe rand, apoi trag concluziile. •Este bemveul o masina fiabila? Eu zic ca este foarte fiabila saraca, avand in vedere prin cate maini trece si cate masuri la pantofi pe durata vietii. •Exploatarea. Aici vine partea interesanta! Masina se porneste, se baga treapta intai, turat la 3.000-3.500 (diesel/benzina) apoi treapta a doua samd. Nu am vazut neamt sa astepte sa revina ralantiul dupa ce porneste masina si sa schimbe la 2.000 cat e motorul rece. Nu conteaza ca e iarna la -10 grade sau vara, masinile sunt exploatare cum am scris mai sus, nu le menajeaza deloc. Am condus masini care aveau la bord 150 mii, 130 mii, 160 mii, vreau sa va spun ca mergeau impecabil, nu aveai ce sa le reprosezi, porneau la sfert, nu da cu fum negru/albastru/gri, nu smucea, nu troncanea, nu plm,de drag mergeai cu ele. •Intretinerea. Exemplu concret, ieri m a trimis sefu‘ la primarie, zice ia masina mea, ma urc in ea, o pornesc, apare in bord schimb ulei depasit cu 800 km, deci de 800 km trebuia schimbat, probabil ca avea in jur de 30 mii cu uleiul. Nu va imaginati ca schimba neamtul la 10 mii si o bibileste gen decontaminare cu argila, folie pe faruri, detailing, etc. Fratilor, astia isi aspira singuri masinile acasa sau la bezinarie, da cu carpa pe bord si fertig ! Acum vine partea si mai interesanta 🙂 Masinile sunt vandute, bun pana aici. Abracadabra ! Ele ajung (si) in Romania. Gasim in anunturi numai masini tipla, pachetele M, km putini si impecabile. Dar ce sa vezi, pica dupa scurt timp de la achizitionare asa bucsaraie, directie, suspensie, egr, dpf, turbina, relee, tremura masina la ralanti, smuceste in sarcina, etc. Masinile din anunturi au in general 170-200 mii km. Eu va intreb pe voi asa, daca masinile alea in Germania mergeau impecabil la 150-160 mii, oare ce se intampla la 170-200 mii cat ajung ele in Romania la vanzare de sunt saci fara fund de bagat bani in ele ?! Parerea mea e ca explicatia e una singura. Kilometri nu sunt reali.
    3 points
  33. Se fac si acum suficiente, din pacate. Si de-asta platim cu totii preturi mai mari la casco si rca.
    3 points
  34. Pt 2-3000 de euro sa risti sa te ranesti sau sa cazi sub incidenta unei fapte penale? Plus riscul ca asiguratorul sa se prinda ca dauna e "aranjata" si sa refuze plata. Smecheriile astea se faceau acum 15-20 de ani si erau profitabile scontandu-se sume cu multe zerouri fraudand asiguratorii, insa acum nu cred ca mai e cazul...
    3 points
  35. M-a rugat o cunostinta sa-i pui cablul cu ISTA pe un f10 520d care tocmai ce il cumparase de pe olx sa vada daca are erori. Erori nu prea avea decat una legata de low fuel pressure sau ceva de genul dar un modul zicea 200.000 de km, altu 230.000 altu vreo 300.000. Mi-am dat si eu cu presupusul si i-am aratat ca masina are cel putin niste module de pe alta masina sau km inapoi iar el mi-a zis ca stie ca are km inapoi ca si pe car vertical ii arata. Pe bord zicea in jur de 200.000, exteriorul masinii arata foarte bine, interiorul ceva plastice rupte, scaune uzate. L-am rugat sa ma lase sa o conduc si eu ca eram curios cum e un f10, mergea bine asa in mare, franele trepida pedala cand apasai, probabil discurile ovalizate. Vreo 10.000 de euro a dat pe ea, 3 sau 4 fosti proprietari, 1 singura cheie, optiuni cam cheala, DPF-u cred ca ii functionata, teava era destul de curata. Eu nu mi-am luat e39 cu km inapoi la cateva mii de euro si alti dau 10.000 de euro. L-am intrebat de ce a luat-o asa cu km inapoi si mi-a zis ca avea de ales intre asta si inca una. Dupa m-am uitat si eu de curiozitate cam cat e un f10 520d mai chel pe mobile si ca sa vezi, costa mai mult decat a dat el pe una gata inmatriculata.
    3 points
  36. După cum bănuiam. Mecanicul care ți-a schimbat flansa de la cardan, de PROfesioST ce este, a lăsat cutia de viteze sa atârne cu toată greutatea în cablul care face legătura dintre maneta schimbătorului de viteze din habitaclu și pârghia de la cutia de viteze de sub mașina. Ca urmare cablul respectiv s-a deformat/și-a modificat poziția normala de lucru, de aici și problemele tale. Ca și rezolvare, trebuie verificat dacă se mai poate readuce la starea inițială sistemul de actionare a pârghiei de la cutia de viteze. Dacă nu, înlocuit.
    3 points
  37. Salut, Am de vanzare 2 bmw-uri G30/G20, 1.BMW 520 D automat 2017 190 cp,WBA5F7104KFH32823 ~125 km, km reali ). Masina nu are erori sau defecte, vopseaua este cea originala, fara accident. Revizie completa efectuata in urma cu 3000 km + un detailing interior exterior. (fara corectie vopsea, doar protectie) La 114 k km a fost schimbat racitorul de gaze, la 124 k km s-a schimbat sonda lambda. Optiuni: -faruri led (cele standard care vin pe g30) -sunet hi fi ( HiFi 250W 12 Speaker -Option 676 ) -scaune sport incalzite si electrice -trapa -piele (leder Dakota/elfenbein-weiss) -navigatie profesional + connected drive -active guard (franeaza singura) -protectie activa pietoni -asistent parcare (parcheaza singura) -senzori fata spate + camera -clima automata, -lumini ambientale -senzori presiune roti (arata prensiunea pe fiecare roata) -suspensie adaptiva (Dynamic Damper Control ) -ceasuri digitale (6wb - Multifunctional Instrument Display) -volan sport cu padele -jante 19 style 663 -alarma poze: https://ibb.co/z5yC1zv https://ibb.co/hCCzpZk https://ibb.co/BN2r5T0 https://ibb.co/gdPVQXs https://ibb.co/VY3Ghxj https://ibb.co/XknxS8p https://ibb.co/q7SDtt7 https://ibb.co/JBJDfrj https://ibb.co/prPDmsK https://ibb.co/6XC6JCW https://ibb.co/FbpJ175 https://ibb.co/s984sZt https://ibb.co/XSDcZPZ https://ibb.co/CbHqKMn https://ibb.co/jyNpV1f https://ibb.co/hgQ0Vdt https://ibb.co/4d9zqTW https://ibb.co/7Wp3GJx Lista completa de dotari: https://bimmer.work/vin/fa8a24be0b8b105d24c08d7074573a24a/ Pret: 28300 euro 2. BMW 320i Automat, WBA5F7104KFH32823 32k km: Bmw 320i g20 automat sport line, culoare Mediterran-blau Metallic, bmw service all inclusive activ pana la sfarsitul anului sau 40.000 km. Dotari: -volan sport -alarma -scaune sport cu incalzire -lumini ambientale -senzori fata spate -clima automata -cruise control cu functie de franare -proiectoare & faruri led -active guard -sistem sunet hi fi -connected drive -bmw live cockpit -model sport line -pachet crom -navigatie proffesional -jante 17 style 776 -bancheta spate rabatabila Pret: 32.000 euro Poze: https://ibb.co/VVsXqxG https://ibb.co/ZL1xrZy https://ibb.co/Vx8PGLm https://ibb.co/BgpNCG8 https://ibb.co/XVfsPWz https://ibb.co/9ry2GjX https://ibb.co/1vdpbvw https://ibb.co/vBfZr6Y https://ibb.co/10TNZ6b https://ibb.co/nCYvh90 https://ibb.co/ZNHQJWh https://ibb.co/kybrnbf Lista completa de dotari: https://bimmer.work/vin/fa8a24be0b8b105d24c08d7074573a24a/
    2 points
  38. 91475100286. daca nu ai talon de alpina... nu stiu daca iti vor vande pe original.
    2 points
  39. parca nu vreau sa mai alerg cu ele, am alergat destul cu F31; un B48 tunat consuma 12-13 in bucuresti; un B47 consuma 9-10. dar e o sugestie binevenita, multumesc
    2 points
  40. Bimmer, asta e cu materiale bune ori ba?
    2 points
  41. Motorul ala e bleg rau pt caroseria de E90. Pe E90 trage ft bine 318d sau 320D sau mai sus. Consumul nu il stiu, presupun ca mare in oras pt ca E90 e greu pt un motor asa mic care va fi gatuit. La mers pe autostrada probabil 6-7%. Cauta pe Wikipedia ce consum teoretic are si mai adauga 2L sa ai o marja realista.
    2 points
  42. Parca ti-am mai zis, pai cat cer astia atata te costa daca cumperi tu sculele 😄 Daca stai la casa sau ai pe cineva cu o curte + umbra dureaza 2-3 zile sa ti-o faci singur daca stai de dimineata pana seara pe ea. https://ingrijireauto.ro/masini-pentru-polish/1753-liquid-elements-t3000-v3-masina-de-polish-orbitala-10mm.html?gclid=CjwKCAjwv-GUBhAzEiwASUMm4hfS2mk8JUd8UAhXWOLMAuQpROyj7sBluwevY3v7DM19GKFMV4hACBoCmVIQAvD_BwE D-asta mi-am luat eu, te mai costa vreo 400 de lei pasta abraziva, pasta fina si buretele fin si abraziv si argila + lichidul ala ca sa alunece argila, in total vreo 11-1200 de lei. Daca iti este frica ca distrugi masina, masina orbitala este special pt incepatori in detailing sau amatori, deci nu ai cum sa distrugi. E si pe youtube experiment facut d-abea dupa 8 minute dupa ce tii masina in acelasi punct incepe sa sape in lac. Eu am verificat inainte si dupa ce polisam, stratul este exact la fel cu tester-ul de vopsea, deci... nu ai ce sa strici cu masina de polisat orbitala. Deci masina 700, materiale vreo 400, si poate o ceramica, vreo 100 de euro e una buna, eu nu am dat ceramica. E un proces fun sa ti-o faci tu, dupa poti in fiecare inceput de vara sa-i dai rapid doar un polish cu cel mai fin buretele asa ca intretinere.
    2 points
  43. Car verticalu ala este un gunoi
    2 points
  44. Sfatul meu: vad ca F10 550i se invart in jurul a 30k euro, nu sunt ieftine, trebuie sa ai in vedere urmatoarele(parti proaste): -Impozit mare -Consum mare -Motor cunoscut cu probleme, asa cum foarte bine a scris @FiveThreeFive -Masina totusi care se tot invecheste, tine cont ca deja si G30 e pe final, probabil la anul vom avea noul seria 5 Avantajele sunt evidente, nu are rost sa le scriu aici... In locul tau, as lua in calcul un 540i G30, sigur e mai scump, mai putin spectaculos si mai putin performant dar vei avea o masina mai economica, mai noua, mai moderna si mai ancorata in prezent, cu destula putere si posibilitate de upgrade atat in ceea ce priveste sunetul cat si CP.
    2 points
  45. Rockstar, un F10 550i in stare tehnica buna este, cu siguranta, o masina care impresioneaza. Este foarte posibil sa fii inca in euforia entuziasmului creat de acel test drive, si nu e nimic rau in asta. Inainte de a lua o decizie insa, iti recomand sa mai astepti cateva zile, timp in care euforia va reveni la cote normale. Poti folosi acest timp pentru a cauta si a citi, pe net, cat mai multe informatii despre acest model si problemele aferente lui. Probabil ca ai aflat deja faptul ca 550i pana in ~ iulie 2013 avea motorul N63, care este probabil cel mai problematic motor produs de BMW in istoria sa. Dupa cca. iulie 2013 motoarele au fost N63TU. Desi a fost o evolutie semnificativa, in sens pozitiv, al lui N63, acestea nu sunt atat de lipsite de probleme pe cat sugereaza baietii de la Bavaria. Consumul de ulei este doar una dintre probleme. Obs: nu inteleg, tehnic, cum rezolva un stage 1 consumul de ulei... Insist, documenteaza-te cat mai mult posibil. Mai departe, analizeaza toate costurile asociate detinerii unui F10 550i. Nu ma refer doar la costurile evidente (combustibil, impozit, revizii) ci si la cheltuielile pentru reparatii neprevazute - pe care iti recomand sa nu le subestimezi deloc, precum si devalorizarea masinii. Ma astept ca, peste vreo 2-3 ani, sa fie extrem de greu sa vinzi in Romania, la un pret decent, un F10 550i cumparat second-hand din strainatate in perioada aceasta, cand preturile masinilor rulate sunt la maxime istorice. Pe scurt: doar tu poti decide daca merita sau nu sa iti cumperi un F10 550i.
    2 points
  46. Salut, Up ce? Mergi la un service pentru cutii automate, pana nu e buna de aruncat. Nu exista rezolvari magice pe forum. Uleiul l-ai schimbat? Diagnoza cu ISTA ai facut? Spor.
    2 points
  47. Hai sa mai scriu si eu, aici. Masina e ok, folosita zilnic, mai mult de fii-miu, are 237k km (30k la mine, in 2 ani si un pic). Sigur, se mai strica cate ceva, periodic, dar e ok. Intrucat a iesit fii-miu pe leafa (desi e inca student) urmeaza cateva investitii in ea, platite, cica, de el: vopsit total, planetare spate, bara spate M (achizitionata deja), praguri M (doar ele mai lipsesc), trimuri negre, vopsire piele, etc. I-am propus sa stranga 10k euro, eu ii dublez suma si sa-si ia alta masina. Refuz total, o tine cel putin pana in 2026. Eu preferam sa o bag in garaj, sa-i fac reparatii, si sa o conserv, dar ... mai astept. O conducem, in continuare, cu mare placere, ramane insa o placere scumpa: impozit, asigurare, consum, reparatii, toate sunt la valori mari de tot.
    2 points
  48. Preturile isi pot reveni daca va scadea cererea, atat timp cat multi accepta sa plateasca preturile astea, la masini noi si SH, cred ca ne putem duce doar in sus. Oricum e o criza falsa, dar daca merge e chiar o idee foarte buna, de ce sa nu se profite de nevoia umana. Oamenii nu pot renunta la cele mai noi masini, gadgeturi, electronice etc...consumatorism exagerat de care profita marile companii.
    2 points
  49. Adica motoarele s-au dat ca painea calda.
    2 points
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.