Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salut. Vreau sa fac putina curatenie in garaj si am 2-3 chestii pe care as vrea sa le vand. -capota portbagaj cu eleron culoare negru cabon 416. Nu necesita vopsite. Se poate monta usor. -galerie admisie pentru motor N57. Curata si se poate monta direct pe motor - plastic compartimentul motor pe partea dreapta - senzor “pedestrian” - senzori de parcare + cablaj bara fata M - suporti capace spalatoate faruri - ornamente bara M pe partea dreapta Ma puteti contacta in privat pentru detalii. Piesele provin/ramase din diverse proiecte personale. Multumesc.
  3. Eu in momentul asta nu mi-as lua o masina electrica daca n-as avea cum s-o incarc acasa, mai ieftin. Altfel mi se pare un moment prost - masinile s-au scumpit, curentul s-a scumpit procentual mai mult decat benzina.
  4. Today
  5. Cert este ca puțin nu costa. Sa zici ca acum este diferenta mai mare din cauza ca s a dublat prețul motorinei si benzinei, însă înainte era mai ieftin sa conduci un diesel sau benzina in comparație cu una electrică, vorbind strict de consum. Desi tot i as lua lui nevasta mea un spring daca ar veni relativ in câteva luni.
  6. Probabil simeringuri supape,sunt din cauciuc și la turație mai mare de 2500 scapă ulei în capul pistonului. La 2000km tot asa aveam consum de 500gr,la un seria 3. Dar numai dacă ii dădeam tălpi,dacă nu depășeam 2500 de ture era la nivel pe joja. Capătul ala rosu se uzează si scapa ulei .
  7. Salutare!!! Am mai scris aici despre o pb apărută la mașină, anume nivelul uleiul din motor (nivel făcut electronic), care era puțin scăzut după câteva luni de la revizie... În fine, îl pierduse pe la capac, adică l a dat afara pe la capac, pe unde se pune. Asta se întâmpla pe la sfârșitul lunii februarie și de atunci nu s a mai întâmplat nimic. N a dat niciodată fum, a mers excelent, niciodată nici o problemă. Verificat nivel ulei ca un obsedat de fiecare data când plecam la drum mai lung și ptr câteva zile. Același nivel și pe joja, și electronic. Revizia am făcut-o anul trecut în octombrie asta ca mențiune și 6200k făcuți pana acum. După ultima mie de km, făcuți cam într-o săptămână, nivelul uleiului a scăzut la minim și a trebuit sa completez, adică m a anunțat mașina. Nici urma de scurgere pe nicăieri, nimic.... Ce-i drept am și mers cu ea în regim mai sportiv, dar nu înțeleg care ar fi problema acestei pierderi și într-un timp atât de scurt, cam 500ml sa zic așa. Un mers la mare și după, la munte. Total 1200km făcuți. Dacă ma poate ajuta cineva cu un sfat și mulțumesc mult, cel puțin sa știu care ar cam fi problema. Mașina merge bine, nu da cu fum, asta din ce am văzut eu și are în bord 112000km.
  8. Da, am aflat intre timp; mersi!
  9. Plus pierderi de 5-10% în funcție de stație. Iar consumul în general e între 16-24 kwh/100km, in funcție de mașină și de viteza
  10. Pai daca costa 2,5 RON 1kw , înmulțești cu capacitatea bateriei 40-60 kw si îți da rezultatul.
  11. Yesterday
  12. salut te superi imi poti zice si mie unde se leaga si cum ai confectionat AUX De fapt ma intereseaza sa imi afiseze pe display AUX. la mine nu apare decat radio - CD - si NAVI
  13. Vă salut. Pentru un X1 F48 xDrive25i model 2016 se poate un manual? Vine mașina în nemaipomenita limbă germană. O vorbesc fluent cu mâinile, greu tare la citit. 🙂 gabriel.eduardcta@gmail.com .. mulțumesc !!!
  14. Nu am electrica deci de curiozitate cat costa un “plin” si cat te duce? La statie ma refer nu acasa
  15. Am ridicat geamul la sofer si dupa catrva zile cand am vrut sa-l las jos nu mai merge. Cand actionez butonul in sus , se aude comanda electrca un bip in schimb cand apas butonul pentru deschidere nu se aude numic .... ce poate fi ? Mentionez ca numai la geamul din stânga fata sofer se intampla asta.
  16. Am ridicat geamul la sofer si dupa catrva zile cand am vrut sa-l las jos nu mai merge. Cand actionez butonul in sus , se aude comanda electrca un bip in schimb cand apas butonul pentru deschidere nu se aude numic .... ce poate fi ? Mentionez ca numai la geamul din stânga fata sofer se intampla asta.
  17. Va salut. Am un e90 LCI. Din ce am observat la mașina, grila activa are 2 lamele blocate și doar una funcționează. Cea de sus e blocată pe deschis, cea din mijloc pe închis și doar cea de jos funcționează. Am observat ca se deschide când am ridicat capota cu motorul pornit. As vrea sa o desfac sa văd dacă e ceva blocat sau rupt pe acolo. Știe cineva sa imi zică așa in linii mari cum se desface sa ajung la mecanism? Ma gândesc, ca trebuie sa dau bara din fata jos și apoi sa scot grilajul. Mulțumesc! Weekend plăcut!
  18. Asa cum am zis in postul de mai sus, dar desigur ajustand dupa discutiile purtate aici mai are ALTCINEVA alta sugestie pentru a asculta muzica in ALT FORMAT decat CD. Apropo de CD, facut copie 1 la 1 la un CD si functioneaza asa. Ghost, am reusit sa trag cel mai incet la x1,500 cu un writer antic: HP HSTNN-ID06. Orice ALTA sugestie e bine venita.
  19. Vand BMW 520D Facelift Anul: 03.09.2007 Motor: 2.0 diesel - 163 cai putere (motorul M47 cu distributia in fata) Cutie automata Piele Plafon negru M Navigatie Intrare auxiliara Pilot automat Comenzi volan Computer de bord Dublu climatronic Geamuri electrice fata/spate Bi xenon + angel eyes Spalatoare faruri Proiectoare ceata Oglinzi electrice si incalzite Scaune electrice Senzori parcare fata/spate Senzori ploaie Senzori lumina Doua seturi de jante cu anvelope (vara-17 inch/iarna 16 inch) Masina functioneaza foarte bine. Accept orice test in service autorizat sau reprezentanta. La masina s-a reconditionat turbina, caseta de directie si convertizorul. Pretul este de 5700 euro negociabil. Link OLX: https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-520d-facelift-IDgdVfn.html?bs=olx_pro_listing
  20. Aprox 2.5ron la fast si 2ron la AC. Astea la cele publice. Mai sunt unele cu 1.5ron dar sunt AC.
  21. Pana acuma credeam ca doar eu sunt pe alta planeta, masina anterioara un f10 l-am setat odata pe auto 20 grade si asa a ramas vara iarna, mai ajustam rotita cateodata , foarte rar. Acum am un g20, o clima retardata rau, de racit raceste, dar cand clima e pe auto, treapta ventitalorului e pe manual 👏. tot timpul butonez si aranjez puterea ventilatorului…not cool G21 vroim sa zic , dar tot aia e
  22. Buna ziua din nou. Mai are cineva vreo idee? Multumesc din nou,
  23. Buna ziua, O problema la inchiderea centralizata a unui BMW e90 lci. Mentionez ca masina este a unui prieten si a fost achizitionata recent. A inceput prin a nu mai putea sa inchida/deschida masina din telecomanda. Acum a inceput sa se manifeste problema asta din ce in ce mai des. A cumparat masina cu o singura cheie. Masina porneste din cheie si se inchide/deschide din butonul interior. Nici dupa un drum de 3-400km nu isi revine (am spus ca poate o fi fost acumulatorul descarcat). Dupa ce a fost cumparat am pus testerul pe ea sa vad de erori si nu aparea nicio eroare de la antena diversitiy. Daca ar fi fost o problema de la sigurante(cum am mai citit) cred ca problema era permanenta nu intermitenta. Ce as putea verifica? Multumesc anticipat !
  24. Care mai este pretul curentului la statiile de incarcare acum?
  25. Exact asa fac eu la E90. La drum lung aerul iese prea rece pe orice guri daca le selectez (chiar si daca sunt selectate doua directii). Solutia? Nici o directie selectata si aerul iese uniform pe toate gurile. E super racirea si incalzirea la E90. La un F48, Dumnezeule, nu la mai poti deschide jumatate.. adica inchide/dezactiva. Ci toate directile pot fi activate o data (dupa ture date prin apasarea butonului ala de redirectionare..) DAR pot sa zic ca nu sunt DELOC IMPRESIONAT. La E90 e simplu, ai trei butoane si asa apasarea fiecarui buton inchide sau deschide clapeta reaspectiva; asa si aerul. Simplu. @ adriangeana, te-au aburit. Foarte probabil nu se mai deschide FIZIC in bord clapeta respectiva pentru aer pe jos sa permita sa iasa aer, evident, chiar daca in bord arta ca e activ. Probabil trebuie umblat la bord.. trebuie verificat oarecum daca clapeta aia primeste comanda si atunci DACA E comanda, este mecanismul clapetei defect. ...Tre sa fie ceva fire care dau comanda acolo. Trebuie cautate si cu aparat de masura verificat ce tensiune apare acolo cand primeste comanda deschide clapeta-deschis-jos. Din nou, la batranetea lui E90, le si auzi cum se deschid.. 🤭 Normal ca aerul iese mai putin prin guri mai mult deschise si mai mult prin guri mai putin deschise. Singurul fel prin care aerul iese mai mult prin toate gurile deschise e sa maresti debitul (turatia) ventilatorului din bord. Sunt surprins ca nu si-au bagat rahaturile creative indreptate spre ..tehnologizare ca turatia ventilatorului sa fie in functie de cate guri sunt deschise.. Asa sa ne mai scoata niste bani din buzunar, pe alti senzori de cacat care cand se strica .. sa nu mai mearga sistemul deloc!.. sa nu patim cumva ceva.. Cre'ca il iau la topor daca implementeaza asa ceva..
  26. Pai din ce stiu eu pe auto baga peste tot, sus, mijloc si jos. In spate tin inchis fie din cauza ca am copilul acolo, fie pentru ca am crezut ca baga mai tare in fata...😁
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.