Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Android] Carly OBD2 v.48.57 Unlocked https://www.mediafire.com/file/9ntd7d2wyewohwi/Carly+—+OBD2+car+scanner+48.57+Unlocked.apk/file
  4. Motorul ala sh o sa coste ceva, mai ales dacă nu e de la un 'băiat' din Pitești, ci de undeva cu garanție
  5. Daca avea pasageri in spate au fost si ei.
  6. A fost candva un E46… nu cunosc detalii
  7. O gramada de pesimisti, pentru inceput vezi cum arata uleiul/filtrul de ulei, dacă ai span aia e alt motor. Dacă nu , cine știe poate ai noroc 🙂
  8. Asra e acum, iei un motor sh, ii bagi si cuzineti noi si asta e.
  9. dragosRDK, imi pare rau pentru problemele pe care le ai cu masina. Pe langa faptul ca subscriu la opiniile postate de cei care au raspuns inaintea mea, consider necesar sa mai punctez un aspect. Este, de regula, foarte riscant sa cumperi o masina al carei motor are putere specifica mare si totodata un rulaj considerabil. Acest lucru e valabil indiferent de producator, iar exceptiile sunt rare si au mai degraba legatura cu norocul. Din pacate, sansele de a trage lozul norocos sunt - asa cum singur ai constatat, intr-un mod cat se poate de nefericit - foarte reduse. Consider ca si 100 CP/l este un motiv de ingrijorare, la un Diesel second-hand care a trecut de 100.000 Km parcursi. In cazul tau, vorbim de aproape 170 CP/litru la un motor Diesel cu rulaj de 300.000 Km; se poate spune ca dezastrul astepta imediat dupa colt. A cumpara un autoturism second-hand cu rulaj mare, care sa iti asigure o fiabilitate acceptabila, implica sa accepti un compromis si sa alegi o motorizare din partea de jos sau cel mult de mijloc a gamei. Invers, daca vrei o masina foarte puternica, acesta nu poate fi nici ieftina si nici cu rulaj mare.
  10. Eu când am zis ca exista riscuri cu Carly si chestii de genul.. mi a sărit lumea in cap, deși initial tot de la Neo am aflat ca nu sunt ok, când au apărut era Nebunie, toată lumea folosea, inclusiv si eu. Dupa usor usor am rămas doar pe NCS deși e mai greu ca tre sa te duci cu laptop, etc.
  11. Sunt de acord ca aceste tool-uri neacreditate BMW nu au ce cauta in vreo masina BMW vreodata. M-am convins pe pielea mea si sunt convins ca si aceasta "chestie" a contribuit la toata nebunia asta...Aviz amatorilor de BimmerCode/BimmerLink...Nu exclud ca vreun worm sa se joace pe acolo cum vrea el...ar fi imposibil în vremurile astea?
  12. Probabil ca asta voi face, ideea e ca am cumparat un butuc de pe ebay, se poate adapta, insa nu este identic cu originalul, in sensul ca se anuleaza ceva pini ce in mod normal sunt uzinati la cel original, ceea ce face butucul compatibil cu mai multe chei; in fine, am eu piticii mei cu anumite piese originale, o sa sun la reprezentanta sa vad ce spun si ei.
  13. Partea mai trista este ca motorul respectiv are cautare, de aceea si preturile pentru un motor sh cu rulaj decent/garantie este destul de ridicat; nu stiu daca reparatia este o optiune, nu cred ca vei gasi in Romania pe cineva sa efectueze o reparatie ca la carte/costurile sunt ridicate datorita pieselor/manoperei.
  14. N57 cu 2 turbine pica pana in 300k km si fara soft in majoritatea cazurilor...daca mai si "tunezi"...doar o chestiune de timp si noroc, mai ales timp. Nu merita reparat, nu tine.
  15. BimmerLinkPower :)))...esti norocos totusi, stiu pe cineva tot cu BimmerLink la care a doua zi dupa "modari" nici nu mai punea contactul...:)))
  16. Motorului ăstuia cred i ar trebuie interne forjate cap coada si probabil ar tine atunci, făcute de ceva firma specializată. Orice altceva, mai ales cu upgrade uri, va pica imediat. Nu vreau sa te alarmez, însă proprietarul cu siguranța stia ceva, probabil sa se fi uitat la cuzineti/arbore. Daca nu cumva chiar a gasit urme de Șpan la schimbările de ulei sau s a uitat anume si a “stiut” momentul când sa îl vândă… Asta ca sa nu zic ca a fost “ pregătit “ de vânzare cine știe cum, la câte am auzit, se pot face multe.
  17. Nu incerca reparatia motorului . Nu tine orice ai face. Au incercat si altii inainte si nu am auzit sa tina la nimeni.
  18. Salut Neo! Mă poți ajuta, te rog cu tot ce înseamnă rezolvarea acestei probleme, contracost evident? Sunt sigur că ai toate cunoștințele si experiența necesare! Mulțam mult de tot pentru intervenție! Începe sa-mi revină moralul! Aștept un feedback de la tine, dacă ești de acord să mă ajuți...si sper sa faci asta... Mulțumesc încă o dată anticipat!
  19. Vorbește cu Neo sa te ajute! Este unul dintre puținii care știu despre ce vorbesc cu adevărat in materie de software si coding de pe forum.
  20. Exact cum au spus toți colegii… când a început sa tremure, problema era de la joc cuzineti/biele. Motorul a început sa se supraincalzeasca din cauza frecărilor si problemelor apărute. Cum tu ai tot pornit o si nu ti venea sa crezi ca e motorul, s au tot frecat cuzinetii aia si problemele au tot avansat cu fiecare secunda. Nu înseamnă ca ai făcut ceva gresit, oricum era dus de când a început sa tremure. Una e sa repari un motor de la chiulasa in sus, una e sa repari un motor de la chiulasa in jos, adică pistoane,biele, cuzineti, arbore, etc, adică ceea ce ti s a dus tie. Recomandarea mea este sa cauți motor din Dezmembrari sau unul recondiționat de la o firma serioasă cu garanție. Orice ar fi, trebuie distribuție noua + pompa ulei noua pe motorul pus. Nimeni nu ti va da garanție daca aude de modificările motorului, asa ca mai bine sa rămână doar pentru tine. Si asa motorul asta e problematic, daca i mai adaugi inca 120 cp e clar :)).
  21. Eu sincer ma mir ca a tinut 300 de mii, motorul asta nici resoftat nu tine prea mult, toate n57 au aceeasi problema se duc cuzinetii. Nu vreau am auzit sa tine motoarele estea dupa refacere... La tine poate a ajutat la distrugere si ca s a supraincins motorul.
  22. Nasol, numai vesti proaste. Deci...ce avem noi aici???? Pai ce sa avem vestiul motor care-i pleaca cuzinetii de palier. Daca mai iei in calcul "modificarile" facute si rulajul....iese ditamai placinta. Iti dai seama ca in cei 300.000 km masina asta a vazut cox 90% din timp. Bataie in motor inseamna ca au aparut niste jocuri excesive in componentele interne ale motorului, unde tolerantele sunt de ordinul micronilor si aici vorbim de arborele cotit , biele, piston.....Cu alte cuvine...muci... Alt motor cu garantie n-are rost sa te complici cu RK
  23. Salut, s au dus cuzinetii, e praf motorul, iti trebuie altul sau daca te incumeti sa incerci sa il repari... Nu o mai pornii.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.