Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. ..Ti-ai pus intrebarea ce inseamna 900 sau 800 sau 850AH intr-o baterie de masina? Intreaba google.. Nu mai cauta raspunsuri la mituri ci cauta sa intelegi cat mai mult ce se intampla intr-o baterie din punct de vedere tehnic. Sunt multe de inteles prin google.. Unei baterii ii scade permanent tensiunea pentru ca din momentul in care ai pus-o in masina si pana incui masina + inca 1/2h consuma curent../ si doar dupa ce pornesti motorul aceasta se incarca.. Asa ca e irelevant ca ai observat ca ii scade tensiunea la borne.. E firesc, dupa cum am incercat sa iti explic. ..Si daca apar consumatori obraznici, adica defecti(uni).. atunci bateria se va descarca si mai repede..
  3. Today
  4. poate nu m-am exprimat eu bine.Ma refeream ca o baterie slaba nu mai alimenteaza cum trebuie modulele de pe masina in mers.O fi adevarat sau nu?BMW-ul chiar doreste numai baterii foarte bine incarcate si sa nu scada sub 12.5v in repaus?Sau e doar un mit asta? Eu la e60-ul meu am observat ca si o baterie nou nouta cand ii pun bornele pe ea scade la 12.3 aproape 12.4V.Asa gurmand este e60-ul?😐 Pe bateria originala scrie ceva de genul 900AH.Chiar are nevoie de atat curent ca sa sustina toate modulele la tensiuni corecte in mers?Acum am una noua de 720AH.Are vreo relevanta? Am auzit acest mit,ca bmw-ul are nevoie de baterie foarte puternica cat mai NOUA, ca sa sustina alimentarea corecta a tuturor modulelor de pe masina.O fi adevarat?De aceea si bateria noua de bmw costa 1600 lei fata de cele conventionale gen 4-500 lei. https://www.bavauto.ro/bateriebmwagm
  5. La e90 am fost nevoit sa recodez modulul FRM din cauza bateriei. Daca da semne ca ar fi descarcata, ar trebui schimbata din timp. La X5 vad in aplicatia alarmei (Pandora) ce voltaj are bateria. De obicei sta in 12.4-12.6 dar au fost dati cand a trebuit sa stau cu "contactul" pus si apoi am inchis masina, am plecat si in aplicatie imi arata 11.x. In general, cred ca nu e bine sa coboare sub 11 daca nu ma insel
  6. Oricum viteza maxima legala la noi e 130 ..asa ca ce mai conteaza ce se intampla dupa 😂. Pana acolo depasesti usor cam orice
  7. X5 ul asta M are 100-200 cam in 11 secunde, e foarte rapid si pt un dulap si pt o masina normala si pentru orice.
  8. Da, e de la baterie, te asigur. Si eu am umblat cu o baterie destul de slaba pana de curand. Iar masina mea are FRM1.. dar chiar nu am vrut sa mai risc.. La fel, trebuia sa folosesc ISTA sa sterg erori. Faza cu rezistenta din bord e fireasca, bujiile incandescente isi fac treaba atunci.. si pornirea e intarziata pana ciclul de preincalzire dat de bujii se termina, sau cel putin ajung la incandescenta. E ezitare usoara sau chair o inarziere mica la pornire e tot de la baterie, in sensul ca va invarti volantul parca mai mult timp.. Cand bateria e noua sau complet incarcata porneste aproape la sfert, daica o sa vezi ca porneste putin mai repede; adica la rece. Se simte ca are mai multa energie inmagazinata.
  9. O intamplare pe care nu am crezut ca ar fi posibila s-a intamplat vara trecuta. Unul dintre frati are un G05 40i de 340cp. Erau 5 insi in masina, dintre care un copil de 45kg si adultii toti cu dimensiuni normale. Aprox 330kg de...oameni. Bagaje fiecare cat pt o noapte..deci max 50kg de bagaje. G30-ul 520xd de 190cp pe care l-am avut eu e acum la alt frate. Ei erau 2 insi, ceva peste 150kg insumat si bagaje 20-30kg. S-a pus cu obositul de 520d in spatele la X5 si au dat blana amandoi de pe la 150. Rezultatul a fost ca 520d fiind in slipstream, a pierdut initial maxim 20 de metri. La 200kmh X5-ul a murit, fiind practic un dulap pe roti, iar 520d a recuperat teren renuntandu-se la incercare la 225kmh ai lui x5, respectiv 235 ai lui 520d cand acesta era practic lipit de spoilerul X5-ului. De asta zic ca daca ai un gti clubsport cu 300cp sau un golf R cu 320cp in spate si esti si incarcat, poate sa iti bata obrazul
  10. am intrebat,pt ca de la o vreme imi tot raman stocate erori.Mereu cand pun ISTA am erori,si trebuie sa le sterg cand si cand.Si cineva mi-a spus ca majoritatea erorilor pot fi de la o baterie slaba. Eu am intr-adevar o baterie slaba dar inca nu este de aruncat pt ca are cam 12.3V masurata de mine,porneste mai greu dar porneste,vad ca porneste si pe temp. de -10 grade,deci inca nu este de aruncat masina este un e60.Intotdeauna cand scade temp sub 0 grade cand pornesc motorul imi apre intai o spira ca o rezistenta parca, si dupa acea porneste.
  11. Golf cu apucaturi de bmw 😂
  12. De asta nu imi plac mie SUV-urile...poti fi tavalit surprinzator. Nu spun ca a fost cazul aici, insa se poate intampla cand nici nu te astepti si dai de un golf stock, mai sprinten.
  13. ...era sa ia bordura de cateva ori...😄
  14. Exclusiv video: Şmecheraş cu BMW, drifturi în Vişeu de Sus. A dat nas în nas cu poliţia | Stiri din Maramures - Vasile Dale
  15. Treaba cu bateria si FRM3 e valabila doar la FRM3 seria E (cat si cateva variante de CAS care folosea acelasi procesor), pe de alta parte nu inteleg de ce sa insisti sa folosesti o baterie terminata
  16. Analizeaza si asta pana una alta, https://barsleaks.com/uncategorized/cheat-sheet-what-does-the-color-of-my-exhaust-smoke-mean-black-white-or-blue/#:~:text=If you are noticing blue,problem with a piston ring.
  17. ..pentru ca inginerilor de la bmw nu ii intereseaza prea mult fiabilitatea. Si asta se vede ultimile modele produse nu trebuie indicat .. ca se vede din punctul posesorilor de bmw de vedere.. Asadar, daca STII ca bateria s-a degradat intern testand-o pe banc, atunci fa un bine masinii si schimba bateria. Fluctuatiile de tensiune care pot fi mai mari mai bruste cu cat bateria e veche cu atat te expui mai mult surprizelor. Primul modul vizat este modulul FRM. ..nu prea inteleg de ce ai fi inclinat sa crezi ca le pasa proiectantilor.. Pot sa iti spun ca o baterie cu care a venit masina condusa de mine a tinut 10 ani, ceea ce este o performanta, nimic de zis.. dar dupa 10 ani cum crezi ca "gandeste" BMW o masina? Ca ar putea face un model care sa tina 20 de ani, masina nu bateria.. 🤭 Daa, sigur.. 💨
  18. Nu. Asta e treaba inginerilor de la BMW sa "dozeze voltajul potrivit, in functie de model, motorizare, consumatori
  19. Nu are treaba 0-100 cu ce se întâmplă în mers.
  20. Piatra de care spuneam mai sus am luat-o cand ma tineam pe autostrada dupa un mercedes s400d 2021, care surprinzator este destul de rapid. Nu e diferenta asa mare la 0-100 (m-am uitat pe specs si parca face in 5.4secunde, fata de 4.2), ceea ce e putin surprizantor.
  21. O baterie slaba care nu mai este in parametrii si cu care pornesti greu masina mai ales in zilele geroase,poate strica module pe masina sau nu in timp?Totodata am inteles ca in general la bmw, bateria trebuie sa fie foarte puternica ca sa mearga modulele de pe masina in parametrii optimi,chiar daca masina porneste si se incarca de la generatorul ei.Este adevarat?
  22. https://www.notebookcheck.net/Security-researcher-reveals-how-they-hacked-Tesla-vehicles.595261.0.html
  23. Pai, dotarile tin de tine personal, dar de exemplu sunt unele care te ajuta la revanzare, gen piele, trapa, plafon negru, padele… . Din pacate e un moment prost acum sa cumperi , pentru ca au crescut preturile foarte mult, eu de ex. Am dat 20k pe un 320D GT sport line si acum fara 24k nu mai gasesc altu. La sunet se poate face upgrade, dar sunt multe de schimbat. Cel mai bine e sa gasesti masina cu aproape toate dotarile de care ai nevoie, daca te gandesti ca faci un retrofit dupa aia, cauta pe forumuri si vezi ce presupune. Eu cautam urmatoarele dotari obligatoriu navi mare profesionala piele cu scaune sport faruri led adaptive pilot automat adaptiv cutie automata
  24. Salut! Am decis sa iau un bmw e92, dar nu stiu ce motorizare sa aleg.Eu m-am orientat catre motorul 2.0i, dar din cate am citit, multe persoane recomanda 2.5i. M-am gandit si la 2.0D, dar as vrea sa fie un motor cu sunet placut si sport cat de cat. Voi ce recomandari aveti, si care motor credeti ca ar fi mai potrivit pentru un bmw coupe. Si cam cati kilometri sa aiba maxim?Incerc sa nu ma uit la mai mult de 200k. Multumiri din avans!
  25. Masina a costat 58k eur din care 45000 + 8500 RON primiti de la stat pe baza de Rabla Plus + Rabla Classic. Era cu 1k eur mai ieftin decat o Tesla Model 3 Performance dar care ar fi venit prin septembrie. Si cum Tesla nu are service pe aproape si nici nu voiam sa astept, am ales Skoda. Comfort: suspensii foarte bune antifonata excelent Condus: tractiune spate, foarte manevrabila in oras in ciuda dimensiunilor aderenta foarte buna. Am vazut acum pe zapada cu Conti TS870 / 21" Spatiu: este mai mult decat decent atat la picioare cat si portbagaj Minusuri: este foarte grea (~2.4t) si se simte asta la unele featururi se vede ca nu e premium. De ex pe ceata, mizerie afara mai mor din senzori pana ii cureti. La BMW nu am intalnit asta Dotari: nu am HUD si surround view. Astea le-as fi vrut dar nu erau pe masina din showroom. Dar a am bateria de 82kWh si motorul de 204cp.
  26. acolo ma uit si eu nu stiu cum de la noi in Romania sunt mereu mai ieftine ca in Germania. 🙂 ceva un miroase ok cred ca ar mai fi o varianta buna sa iau una imatriculata si rulata in Romania. asta da de gandit ca acel om a luat-o pentru el. , nu sa o vanda ps. deci sa ma uit dupa modele cu sunet bun (cum aveam pe alte modele harman kardon) din cate am inteles nu poti schimba ulterior sunetul, ca nu tine doar de difuzoare ce imi place mult la acel model: este acel negru din interior, negru inchis. nu negru deschis cum au majoritatea dupa ce dotari sa ma mai uit cand achizitionez un seria 4/5 .. chiar daca urc putin la pret . sau sa ma orientez dupa un F10 mai full in favoarea unui G30 cu mai putine dotari?! Multumesc
  27. Salutare ! ...ma confrunt a 2-a oara cu un fenomen ciudat si nu-l pot intelege. Prima oara s-a manifestat cand m-a lasat bateria (de Craciun, anul trecut). Pus acumulator nou, pornit, totul ok ...si bucuros ca am din nou masina (dupa 3 zile fara) m-am bagat la o spalatorie unde am constatat la intrarea in boxa ca am "fumalău" albastru dupa mine ceea ce pt mine era o premiera la masina asta. (apa la 60° aprox/ minus -3°C afara) Ok, am ignorat, fenomenul a trecut si nu s-a mai repetat. Azi dimineata (dupa o luna) ...minus -11°C pe bord, pornesc ok, totul in regula, ies din masina, aprind o tigara si stau in spatele masinii sa urmaresc "toba" (chestie devenit obicei) ...intai un condens alb gros ....dupa 1 minut nimic ...dupa alte 3 min mai trage o șarjă de fum alb (tot condens probabil) ...apoi iar nimic. Apa la vreo 60, urc in masina, dau cu spatele ...in oglinzi o ceață albastra ! Ma dau jos, ma uit, scotea o frumusete de fum albastru inecacios de mai mare dragu' ! Rulez 1km, trag la un magazin sa imi iau tigari, in spatele masinii un albastru infinit ...si plec de pe loc tot in nori de albastru. Enervat ies pe sosea, trag putin de masina, apa 90 - albastrul dispare. Am fost atent dar fenomenul nu s-a manifestat decat de Craciun si azi - in rest doar putin condens la pornire si atat. Joja la nivel de 3 luni, 5w30, am verificat si azi, nu am avut ce completa. Ca o remarca - in ambele cazuri nu mi-am auzit turbina fluierand si spun asta pt ca de obicei fluiera in primi 1-2 km pana se dezmorteste putin motorul. Senzatia mea (umana) a fost ca ceva a ramas intepenit, ceva "nu si-a dat drumu" , a ramas "lipit" (epurator ulei turbionar, deci nimic de intervenit) Ce e asta ?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.