Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Yesterday
  3. mie imi suna a distributie, ceva nu e bine, ori e sarita , ori ordinea de aprindere nu e buna, ceva pe acolo
  4. Da, trebuie să le declari când le schimbi iarnă/vară etc, simte că sunt alți senzori, eu am 2 seturi de roți.
  5. Diagnoza ai făcut? Vezi furtunuri vacuum sau chiar ce e mai jos verifica dacă e tot conectat ok
  6. Buna seara, Am achizitionat si eu un E87 din 2005 si as dori sa ii schimb navigatia. Navigatia actuala este cea business, mica, si am si acea eroare cu disk-ul pe care am vazut-o si la alti posesori ai acestui model. Din ce am inteles hartile nu mai sunt de prin 2008/2009 actualizate si oricum nu detin un calculator care inca sa mai aibe dvd room. As dori sa ii schimb navigatia insa nu stiu cum anume sa acut acel model de navigatie care se monteaza deasupra bordului. Din ce vad, spatiul pentru o navigatie este ingust, ceea ce imi limiteaza optiunile la una care sa se potriveasca cu acea marime, nu? Exista vreo navigatie mai "noua" care s-ar putea monta in locul acelei navigatii vechi (si nu in bord, sub gratar) care ar putea avea functii precum GPS, Bluetooth/Aux (ca sa scap de modulator auto) si sa pot conecta camera marsarier pentru parcare? Aveti idee ce dimensiune maxima trebuie sa aiba noua navigatie ca sa se potriveasca? Dar cat m-ar costa una? Pot merge cu navigatia la un service auto sa o monteze? Aveti idee cam cat m-ar costa montajul? (Nu ma pricep deloc la domeniul auto si nu cred ca m-as descurca sa o montez eu) Probabil intrebarile sunt stupide insa nu ma prea pricep la masini, imi cer scuze. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri, O seara buna!
  7. Salut Am o eroare care apare si dispare la bmw seriab3 e91 din 2009 cc-id415 si nu pot sa gasesc care este cauza Tin sa va spun ca bateria masini este ok Dacă a mai avut cineva aceasta eroare si a rezolvat problema va rog spunetimi si.mie
  8. Se poate activa/dezactiva iluminatul grilei, am cautat acum ceva vreme si am gasit clipul de mai jos. Dupa atatea luni cum te impaci cu puterea comparativ cu masa masinii?
  9. Nu vad de ce s-ar fi dus tampoanele motor fix dupa ce masina a iesit din service. Bujiile le/am schimbat acum 20k KM. O sa vad cu bobinele. Trebuie sa fie o legatura intre reparatia facuta la service si simptomele masinii, cel putin asa cred eu
  10. Buna, am check engine ul pe jumatate aprins pe E91, cand incerc sa pornesc se aude cum invarte dar nu porneste, daca are cineva vreo idee.. multumesc
  11. Posibil sa fie uzate tampoanele motor. Cu asta as incepe.
  12. Sa o stapanesti sanatos si sa traiasca @ingineru' ce te tot ajuta cu vazutul masinilor prin Germania!
  13. Va salut, Am un F32 440i si am avut probleme cu pierderea de antigel, am dus-o la service si ca sa vada ce furtune erau sparte a trebuit sa dea jos si galeria de admisie. De cand am luat masina din service imi trepideaza intr-un hal cand stau pe loc cu motorul pornit… parca si motorul se aude altfel, nu mai merge rotund. Inainte erau momente in care stateam cu masina pornita si uitam ca e pornita. Simt trepidatia in volan, in scaun, tremura toata masina. Am zis sa cer o parere aici pana o sa ma duc inapoi la el sa verifice (nici nu stiu ce are de verificat). Multumesc.
  14. O fii, nu zic nu Da încă nu am aflat decât ce nu acoperă
  15. Bai baiatule dar mergi cu masina asta nu te incurci
  16. 10.03.2023 - 52.245km - constatare generala la achizite, diagnoza, resoftare si update de soft motor/cutie/infotainment, update de harti, etc - BMW GROUP WEST ORADEA 10.03.2023 - 52.273km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 28.03.2023 - achizitie jante+anvelope 20" incl montaj + reglaj directie, unghi fuga, etc - BMW GROUP WEST ORADEA 23.05.2023 - 59.900km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 29.05.2023 - 59.920km - schimb placute frana fata + diagnoza ventilator scaun dreapta fata - BMW GROUP WEST ORADEA 28.07.2023 - 68.080km - inlocuit EGR/Recitor pe campanie - gratuit + gresat usi + constatare mecanica pentru pompa de apa/accesorii - BMW GROUP WEST ORADEA 18.08.2023 - 70.741km - revizie ulei BMW + filtre + inlocuire pompa apa + antigel + simering palier fata + schimb ulei cutie transfer - BMW GROUP WEST ORADEA 13.09.2023 - 72.000km - Stage 1 la A TEAM PERFORMANCE 04.12.2023 - 80.250km - revizie ulei BMW + filtre + schimb uleiuri diferentiale fata + spate - BMW GROUP WEST ORADEA 06.03.2024 - 90.324km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 25.04.2024 - 98.772km - schimb placute frana spate ( nu cred ca au mai fost schimbate vreodata ), verificat sistem climatizare ( ca tot vine vara ), completare freon ( lipseau cam 150ml dupa 4ani jumate aprox ) si igienizare clima, care a inclus obligat si schimbarea filtrului de aer - BMW GROUP WEST ORADEA 10.05.2024 - 101.546km - revizie ulei BMW + filtre, inlocuire lichid frana ( era "scadent" in August oricum ) si schimb ulei cutie ZF8HP, si ceva conducta de alimentare carburant ( apro 200lei + TVA) - toate astea pentru suma de 5000lei + TVA - BMW GROUP WEST ORADEA 26.06.2024 - 110.186km - revizie ulei BMW + filtre - ANDRION SERV 06.09.2024 - 121.537km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GROUP WEST ORADEA 14.11.2024 - 130.661km - revizie ulei BMW + filtru de aer, inlocuit protectii telescoape fata + elemente suprasarcina?!, inlocuire brate inferioare anterioare stg+dr fata ( troncanea ceva usor la denivelari mici de ceva vreme ) si un reglaj directie - BMW GROUP WEST ORADEA 22.01.2025 - 140.440km - revizie ulei BMW + filtre, verficiare autovehicul, schimb ulei cutie transfer, si lamela stergator spate - BMW GROUP WEST ORADEA
  17. Sigur, il rog daca poate sa imi dea poze, bujiile parca zicea ca le-a curatat . Iti scriu si cand va fi sa facem debitmetrul mi-ar face placere sa ne vedem si daca debitmetrul e ok .
  18. Nu te ajuta cu nimic. Ele nu au scop de DRL si nu se vad ziua.
  19. Ciprian01

    BMW X5 45e

    E mai buna decat crezi sau cel putin mai buna decat Euro Plus
  20. Eu am folosit procedura explicata la link-ul de mai jos. Este o poveste destul de lunga, care pare complicata si delicata. In realitate, este absolut abordabila, atat timp cat te documentezi inainte si lucrezi cu atentie. Daca eziti sa o faci de unul singur, poate gasim un weekend convenabil si te ajut. Doar sa fie mai suficient de cald afara (recomandat: min. 18 gr. C) si sa ai rabdare cu un om care nu mai este tanar. https://www.shiftbmw.com/model/e32/afm-adjustment-4/ Daca este posibil, roaga mecanicul care a desfacut motorul sa iti trimita cateva poze ale pistoanelor si ale bujiilor (in speranta ca inca nu le-a curatat), realizate din cateva unghiuri, cu focus bun si in lumina suficienta. As vrea sa le vad si eu.
  21. Lambda e schimbata acum vreo 8 ani km nu are prea multi, axele sunt stock, AFM -uri clar toate , din pacate pe IS nu prea se poate face usor conversia la MAF .Pentru calibrare nu mai gasesc valorile date de fabrica pentru IS daca imi poti trimite oricum procedura de recalibrare , poate dupa ce il pun inapoi mai arunc niste bani pe cateva ore de Dyno cu o sonda AFR sa vedem exact ce doreste . Ce mi s-a spus cand a desfacut motorul a fost "pistoanele sunt cam spalate merge bogat, nu e de speriat doar sa stii" .Evident si bujiile prezentau urme de mers "bogat" ,pe de alta parte masina a mers cu cele 3 debitmetre alternativ fiecare avand comportament diferit : -cel de China mergea decent dar nu parea sa aiba putere -cel stock parea sa "traga" mai bine la turatii joase - un debitmetru de pe M40 cred parea sa "traga" mai bine dupa 4000 ture aici as zice ca traseul era uzat mai mult pe palierul 1000-4000 ture Mai am timp inca visez la ITBuri
  22. Alex, plec de la ipoteza ca sonda lambda functioneaza bine si ca axele cu came sunt cele de fabrica. Un chip scris corect ar trebui sa lase nemodificate setarile originale, la relanti. Desigur, in regim, este tipic pentru orice chip "sport" sa imbogateasca amestecul. Este deci normal ca motorul sa prezinte semne de amestec bogat. Pe de alta parte, avand sonda lambda, nu trebuie sa fie exagerat de bogat. Atat timp cat ai disponibile 3 debitmetre (fie ele si uzate), iti recomand sa incerci sa le calibrezi. Banuiesc ca discutam de tipul de debitmetru cu vană (AFM), nu MAF. Atat timp cat pista de carbon nu este nicaieri uzata complet, pe traseul palpatorului, iar vana se misca fara probleme, un AFM poate fi recalibrat. Mie intotdeauna mi-a reusit, ca urmare as fi foarte surprins sa iti iasa niciun AFM bun, din trei. Procedura se gaseste usor pe Internet, dar daca ai nevoie o sa ti-o trimit.
  23. Am tot văzut pomenit: Premium Selection. Atenție, nu e o garanție, e mai degrabă ii asigurare, și e de la dealer nu de la BMW. Și eu am aflat la nevoie, acoperă prea puțin. Urmează să citesc conditiile mai in detaliu. Și apropoo de devalorizare, O medie de 5k pe an pentru o mașină din 2021 cred că îi ok, deși cred că în piața e mai mult.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.