Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Schimba termostatul! Poate scapi doar cu atat.
  3. Nici eu nu am inteles. Eu la drum lung merg pe termic, refill si tot mai departe si ies cu consum mai mic decat 540i spre exemplu.
  4. Today
  5. Salutare oameni frumoși! Am achiziționat ieri un BMW 318i Combi 2.0 cmc 143 cp benzina din 2010 recent adus din Germania , relativ cu putini km doar 216k ca asta ma și atras la el mai mult și am o problema,Dupa 10-15 min pornit la relanti fara a-l misca de pe loc îmi da eroarea Engine Temperature iar apoi când desfac capacul de la vasul de expansiune apa da pe dinafară ca si cum ar fierbe, care este cauza ? Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat? Va mulțumesc, un weekend placut tuturor!
  6. Nah, nu cred ca cineva cu hibrid incarca electric la drum lung, poate daca opresc sa manance si e afara un incarcator convenabil, pentru cat mananca. Dar nici aici nu sunt convins.
  7. https://www.instagram.com/reel/C9t7-eho2u7/?igsh=MXZmcGJxb3Z3OGptNA== Ca tot erau în vogă clipurile de insta, FB cu electricele. Las și eu asta cu motor pe combustie Mulți oameni cred ca mașina aia e mai nepoluantă decât o electrică ca să vedeți până unde a ajuns spălarea pe creier. Industria petrolieră a plătit cum trebuia media să-i conving pe ăștia. Majoritatea posesorilor de tesla sunt multumiți din ce am vazut pe forumuri, doar ca interiorul spartan o cam trage in jos.
  8. Pe acest forum nu toleram DPF / EGR off, pune dpf-ul si egr si o sa functioneze corect.
  9. Yesterday
  10. Adică prietenii tăi cu hribride au fost nevoiți să alimenteze cu benzină timp de 12 ore la un drum București-Lefkada?vorbim vorbe.... E un drum de puțin peste 1000km. Tu ai un rezervor de 70 l sa zicem,iar ei unul de 46-50. La un consum de 7l/100 km ei au avut nevoie să mai alimenteze o dată (20-30l in plus față de tine). Probabil te referi la vreo electrică,dar atunci nu știi despre ce se vorbește aici.
  11. Salut, am un bmw seria 3 e92 2.0d xdrive si am urmatoarea problema. Dupa ce masina se inazleste, 10-20-30 de minute de mers cu ea in functie si de temperatura de afara, in timpul accelerarii, fie ea brusca sau lina, in orice treapta, masina da in nas, ca o frana extrem de rapida dupa care reia accelerarea. Asta nu se intampla doar odata, totul e random, poate da in nas de 5-6 ori pe accelerare, sau doar odata. Am inlocuit clapeta de acceleratie - problema persista. Am scos debitmetrul - nu cred ca e de la el pentru ca masina se comporta bine dupa (adica nu trage cu debitmetrul scos) Am soft stage 1 + DPF off + EGR off. Cunoaste cineva un mecanic in zona sector 4 Bucuresti care stie sa citeasca bine o diagnoza? De asemenea, poate a mai intalnit cineva aceeasi problema si a gasit o solutie. La o prima cautare pe site, nu am gasit un topic asemanator, erau cateva cu dat in nas dar erau spete diferite oarecum. Multumesc pt raspunsuri, apreciez!
  12. @marius caba si dupa toate astea ai uitat si cheile in portbagaj sau de ce postezi aici? NU mai postati aiurea in topice fara legatura cu intrebarile voastre!
  13. :))) nici eu nu inteleg cum ei nu au avut aceeasi autonomie ca si mine, cu un rezervor mai mic, consum mai mare. Este peste puterea mea de procesare :)))
  14. Pai in cazul asta cine si de ce ar face un drum de 12 ore in 24 cu un hibrid? Ca nu vad niciun motiv pentru asta. Si vorba aia, merg cu hibrid de 5 ani aproape
  15. problema sta in felul urmator aam stiut ca am probleme cu distributia si la un momendat am simtit ca imi dadea in mas si am oprito eu am incercat sa o pornesc din nou si imi moare motorul instant oare trerbuie sa schimb doar distributia si ata sau am afetat si alte pese ale motorului ? ma lasat distributia motor n42 oare am afectat si alte piese? am simtit in momentul cand ma lasat si am oprit masina
  16. Da, stiu, cunosc, been there, done that! Am apreciat ca ai zis ca in eco pro masina e lenesa etc. Am trecut prin multe in ultimii ani, prieteni care au hybride/electrice si stiu struggle-ul prin care trec, asa ca, singura mea doleanta, este sa fim sinceri in toate cele.
  17. Daca nu ai schimbat termostatul de cand ai masina sau daca cumva banui ca nu a fost schimbat niciodata, eu avand tot 2 litri in 10 ani l-am schimbat de doua ori pentru ca dupa cam 5 ani se decalibreaza, devine instabila (bistabilul din interior) metinerea unei temperaturi de 88 cat e stantat pe termostat cand e nou. Daca flutctueaza mult prea mult, zeci de grade, e defect.
  18. Tu esti sigur ca stii care e subiectul de aici din topic?
  19. de fapt posteaza cand stau cu masina la incarcat, de aceea au atata timp :)) #glumanusariti
  20. Si 24 de ore din Bucuresti in Lefkada, fata de 12 ore cat e normal… tot gratis as zice :))))
  21. 8 lei pentru 30 km prin oras, as spune ca e zero.
  22. Normal ca mergeti gratis voi, nebunilor… de aia tot postati pe aici :)))
  23. De departe rau. Sa mergi doar electric prin oras pare gratis daca incarci la priza acasa cu 0.8 lei. masculinitatea toxica. Eu acum fac pariuri la JO Paris cat de woke va fi ceremonia de deschidere. Ca din ce am vazut eu, nu este nici un mascul acolo, doar cu parul roz sau gesturi efeminate.
  24. Sa moara fratii brothers… nu stiam :))) Am si eu dar nu am calculat. Daca ma vedeti calculand pe aici, considerati ca mi-am pierdut masculinitatea :)))
  25. Presupun ca nu merge nici pe eco pro si nici pe battery control daca nu s-a mai preocupat de incarcarea bateriei. Eu scot 6 cu eco pro daca ma strang chilotii...
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.