Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. huh? cand mai exact? daca cumperi maine cun 320i de exemplu ce te opreste sa ti motorul pornit?
  3. 2TB vine automat cu padele dar mai exista si optiunea intermediara numita 2TE - transmise automata (normala, nu sport) cu padele. Fix asta o am eu. 205 - standard, fara padele 2TE - standard, cu padele 2TB - sport, cu padele. optionala doar pe anumite modele si standard pe M550 Din discutiile de pe net, inteleg ca e vorba doar de diferente software intre cele 2 transmisii, fara diferente fizice.
  4. Nu poti sa lasi schimbatorul pe Sport si in P in acelasi timp, sare automat din S/M in P cand apesi P.
  5. Today
  6. Mai oameni, nu v-ati dat seama ca nu mai puteti chiar sa faceti ce vreti cu masinile din dotare.. hmm.. Poluare mai putina. Mai multe sacrificii, mai multa planificare, adaptare la cerinte.. Nu mai merge cum mergea.. sa facem tot ce vrem. Au scos de ceva vreme posibilitatea de a tine pornit motorul, chiar si la ICE.
  7. Ești conștient ca ți-ai luat un hibrid, da? La hibrid motorul pornește și se oprește mereu, asta e principiul de baza. Și, după cum au spus colegii ac-ul merge pe baterie. Gizas, cum sa vrei sa lași motorul pornit în condițiile astea?
  8. Pare un G30, a trecut parapetul prin toata masina... https://www.g4media.ro/un-sofer-de-38-de-ani-a-murit-pe-a1-dupa-ce-a-intrat-frontal-in-parapetul-median-care-a-strapuns-masina.html
  9. Pai fiind hibrida, a mea nici nu porneste motorul daca mai are baterie, deci nici macar asta. Nu se intampla nimic cand apesi decat e ON.
  10. Am facut unul cu 540i-ul asta si de anul trecut ma tot oftic ca am facut asta. Acum am vazut abia, sa nu aud de scaunele alea, vreau scaune comfortabile, de.... am imbatranit.
  11. Optiunea 2TB nu venea cu padele? Adica padele + 2TB la pachet? Stiu ca in configurator parca asa era.
  12. Pt vreo 30-40k de euro in minus, mai faci un compromis ici colo. Eu unul stiu ca as face.
  13. Lol, e greu de inteles ca omu nu vrea sa tot porneasca opreasca motorul de ‘nspe mii de ori.
  14. Am o problema cu asta. De exemplu acum tot cautam un M5 Competition dar zau ca nu gasesc si plin de optionale, si cu interior inchis si exterior deschis, si fara cute pe scaunul soferului... etc. Asa ca imi bag picioarele si imi comand iar una de noua cum am tot avut in ultimii ani si gata. Acum am un 540i luat sh ca aveam nevoie de o masina si una doua ma plang ca nu are te miri ce optionale. Astept un raspuns de la un dealer local legat de o alocare pentru un M4 2025 daca are ori ba si dupa partea cea mai importanta, discount-ul.
  15. Adica vrei sa spui ca e deranjant cand urci inapoi sa apesi din nou pe buton? Ca aerul ramane pornit cum bine spun toti, deci, doar apasarea pe buton pare ca te deranjeaza?
  16. Spune-le sa dea inapoi reglajele facute la jumate, si atunci cred ca o sa mearga drept Cam nasoala situatia... totusi nu vreau sa cred ca poate fi atat de complicat sa gaseasca o solutie la un reglaj de directie... fie el si M5 Competition... e foarte trist ca inca nu ai rezolvat...
  17. A reusit cineva sa activeze pe G30, cu Bimmercode, optiunea 2TB - Sport Automatic Transmission? Tot citesc pe net si dau de informatii contradictorii. Ba ca ar merge, ba ca doar cu E-sys. Dpdv hardware, am ce trebuie, adica padele la volan.
  18. Nu stiu ce aplicatie a folosit baiatul cu diagnoza, mi-a spus doar ca a gasit niste erori vechi stocate dar care nu au legatura cu motorul (ceva cu clima si cu oglinda dreapta) si tot veche una legata de EGR. Mi-a atras atentia la ce a spus userul Godini. Eu credeam ca la o anumita valoare de turatie (de aici si titlul topicului) axul ce manevreaza clapetele e actionat brusc si total pentru ca la mine asa face. Am pus un amic sa accelereze si aproximativ la 2800-3000 ture axul se misca brusc, total si maxim. Pana la valoarea asta sta total nemiscat. Inteleg ca clapetele ar trebui sa se miste progresiv, in functie de turatie. Asa ar fi corect ?
  19. pe modelele mai noi au scos butonul de start/stop de tot. Sport mode stiu ca inca dezactiveaza start stop. Ori Sport mode din buton sau mai simplu din schimbator in sport, doar ca la schimbatoarele si mai noi care sunt o "chestie" de aia mica, nu stiu daca mai suporta.
  20. Atunci o pui in Sport, nu stiam ca nu are start stop. In Sport, sta motorul termic pornit.
  21. Nu stiu la Hibrid cum este. La mild-hibrid fara buton start/stop, daca pun masina in Sport sau Sport individual - nu mai opreste motorul. Tind sa cred ca se aplica si la Hibrid dar nu stiu.
  22. da, dar e deranjant sa tot pornesti motoru, stiu ca aerul ramane pornit nu are start-stop
  23. Si a stat dublu-ridicata? Iar apoi a coboarat doar cat trebuia din slabirea arcurilor?
  24. wow , good advice doar ca nu arw start stop pai aerul poate merge de pe baterie dupa aia nu trebuie sa mearga motorul
  25. Salut, Simplu, apesi pe butonul care dezactiveaza start stop, si ramane "pornita" si poti sa faci ce vrei.
  26. Scurta perioada zici? masurata in ani.. Da, OP garda la sol e data de arcuri nu de amortizoare. Am schimbat arcuri eu pe fata si spate cu Bilstein standard si masina sta(tea) mai sus cu chiar 5cm.. Si da, trec ani si o sa se mai lase, adica arcurile isi mai pieed din tarie sa zic asa, cat au stat pe raft ne-tensionate. Le trebuie ani.
  27. Cum functioneaza exact motorul de BMW x5 50e? Am urmatoarele nelamuriri: - daca am autonomie la baterie si merg in mod Hybrid - in afara orasului - imi da toata putea de 489 cp? daca nu mai am autonomie, am aceeasi putere la accelerare? - daca o trec in modul sport si cutia la fel din D in S, merge doar pe motorul de benzina de 313cp? iar daca din hybrid o trec in S tot 313 cp am? Multumesc!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.