Jump to content

GRUP (DIFERENTIAL) 120i cabrio


Rhadhoo27

Recommended Posts

Salutare tuturor.

 

Am nevoie de ajutorul vostru cu o problema mai complicata.

 

Am un Seria 1 cabrio 120i, 177 CP. De ceva vreme se aude un huruit in mers. A devenit tot mai grav. Am dus masina in service si mi-a zis ca au luat-o bucata cu bucata si se pare ca este stricat grupul spate (diferentialul).

 

Pe original piesa e vreo 8000 RON. Deci nu prea as vrea sa o duc in service BMW, ca ies de acolo cu jumate din valoarea masinii de plata.

 

 

Am cautat la dezmembrari grup spate BMW Seria 1, dar bineinteles ca intervine o mare problema - este o anumita ratie, care habar nu am ce inseamna.

Am gasit 3.15, 3.38 si 3.73.

 

Unii zic ca merge ala, altii ca merge celalalt. Nu stiu ce sa fac. Chiar si asa piesa costa vreo 2500 RON, deci nu as vrea sa arunc banii de pomana.

 

Cei de la service ridica din umeri, zic ca nu stiu ce sa faca decat sa gasesc singur piesa si mi-o inlocuiesc.

 

Cica ar exista si varianta reparatiei, dar mi-a facut cineva o oferta de 1500 RON fara demontat si montat. Deci vreo 2000 total. De la service mi-au spus sa nu fac asta ca nu merita si ca nu se poate repara...

 

Puteti sa imi dati un sfat? A patit cineva asa ceva?

 

Multumesc foarte mult.

 

Cu stima,

Radu

Link to comment
Share on other sites

De 3 ani de cand l-am reconditionat la cei din Portugalia merge brici.

 

Acum cateva luni am mai trimis alt dif tot la ei si l-au rezolvat si pe ala la fel 450 eur (livrare+reconditionare).

 

Au mai fost colegi care si-au cumparat ei rulmentii si l-au rezolvat singuri.

Daca ai posibilitatea asta cred ca e mai ieftin.

 

Verifica si rulmentii s-ar putea sa fie de la aia. Daca ai pilitura in uleiul din dif e clar dif dus.

 

Bafta!

Edited by MihaiCarunta
Link to comment
Share on other sites

De 3 ani de cand l-am reconditionat la cei din Portugalia merge brici.

 

Acum cateva luni am mai trimis alt dif tot la ei si l-au rezolvat si pe ala la fel 450 eur (livrare+reconditionare).

 

Au mai fost colegi care si-au cumparat ei rulmentii si l-au rezolvat singuri.

Daca ai posibilitatea asta cred ca e mai ieftin.

 

Verifica si rulmentii s-ar putea sa fie de la aia.

 

Bafta!

 

Multumesc, @MihaiCarunta

 

 

"Daca ai pilitura in uleiul din dif e clar dif dus." In cazul acesta il mai pot repara cei din Portugalia? N-as vrea sa-l trimit degeaba pana acolo...

Prin Romania nu sunt "mesteri" care sa faca treaba asta oare? Doar la 3000 de km distanta? :)

Link to comment
Share on other sites

eu, am fost de curand (acum 1 luna) cu un bmw 118d din 2008 al colegei mele de serviciu care reclama aceeasi problema:

huruit diferential... la gtc auto si lucrarea a decurs foarte bine.

cei de acolo stiu ce au de facut si o fac foarte des.

stiau ce set de rulmenti si ulei sa comande si ce trebuie desfacut si schimbat.

lucrarea a durat cateva ore (am dus masina de dimineata si am luat-o la ora 16:00).

toata lumea multumita, factura, garantie... totul la pretul de 1600 ron !

 

bafta !

Link to comment
Share on other sites

eu, am fost de curand (acum 1 luna) cu un bmw 118d din 2008 al colegei mele de serviciu care reclama aceeasi problema:

huruit diferential... la gtc auto si lucrarea a decurs foarte bine.

cei de acolo stiu ce au de facut si o fac foarte des.

stiau ce set de rulmenti si ulei sa comande si ce trebuie desfacut si schimbat.

lucrarea a durat cateva ore (am dus masina de dimineata si am luat-o la ora 16:00).

toata lumea multumita, factura, garantie... totul la pretul de 1600 ron !

 

bafta !

 

Multumesc, petrepop

 

Am mai auzit de cineva spunand ca a facut treaba asta la GTC Auto si a mers bine.

 

O sa le dau si lor un telefon sa le cer o oferta de pret. Mi-ar conveni mai mult sa il fac in Bucuresti. Asa pot sa merg si eu sa stau 2-3 ore pe acolo sa vad exact ce fac la masina.

 

O zi placuta!

 

Va anunt cand ma hotarasc si cum decurge totul.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai pilitura in ulei inseamna ca e dif dus si stii sigur ca sa nu mai schimbi rulmenti.

In cazul asta il trimiti in Portugalia si il repara ei acolo cap coada tu doar mai trebuie sa pui ulei in el cand iti ajunge inapoi.

 

Sau poti merge la Gtc auto ca vad ca au pret bun mai ales ca sunt si din RO.

Probabil fac exact aceeasi chestie si anume inlocuiesc rulmentii din interior + uleiul aferent.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare

 

Am primit raspunsul de la un service care se ocupa si cu reparatii grup.

 

"Nu sunt rulmenții sunt sateliții din grup care nu exista ca și piesa de schimb". Mi-a trimis si poze cu satelitii aia "mancati".

 

Deci singura varianta e sa gasesc la dezmembrari un grup OK. Doar ca am raport 3.73 care inteleg ca e foarte rar.

 

 

Daca are cineva vreo recomandare, apreciez si sunt bun de cinste :)

 

 

Zi faina!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.