Jump to content

tiggernlg

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    suzuki gsxr

tiggernlg's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Ok. am inteles.Pana la urma ai dreptate. Zic pas masinii. Topic inchis. Multumesc.
  2. ok, deci poate fi de la schimbul de ulei. Merci frumos
  3. Salut, Vin cu o intrebare catre voi daca ma poate ajuta careva. Am gasit sa achizitionez un 730 benzinar din 2007. Are o problema la cutia de viteze, cand o bagi in R(Reverse) sare in N( neutral) si trebuie sa bagi din nou in R Asta se intampla doar cateodata. Vreau sa stiu daca are cineva idee cam ce ar fi si daca se poate repara relativ usor. Multumesc.
  4. Multumesc frumos. Doamne Ajuta!
  5. mik15, iti multumesc pentru reply. se pare ca esti printre putinele persoane care imi dau un raspuns clar, la ceea ce eu intreb....se vede diferenta...multam din nou . Categoric, stiu foarte bine ce reprezinta motoarele astea, nu sunt un tanar ce doreste sa -si cumpere prima masina si nu stie cum sa se de'a mare. Raspunsul tau este unul foarte constructiv pentru mine, de aceea ii rog pe cei care detin 7-le asta, sa-mi spuna care ar fi cea mai costisitoare problema ce poate aparea la ea. nu probleme ce pot aparea din 10 in 10 ani, ci acele probleme ce pot aparea dupa un nr. de cutare km, etc.....ideea a fost inteleasa...
  6. Stimbile domn Ionut Marius. Din cate am observat in alte topicuri, intotdeauna ti-ai dat cu parerea ca nimeni nu -si permite "cutare" masina, sa-si cumpere cand va avea bani etc. Pana la urma nu cunosti situatia fiecaruia, daca isi prmite sau nu. In fine.... , am avut V6, 3.5, iar in oras cu toata aglomeratia nu sarea de 15, ceea ce este un consum ok. O instalatie GPL, pt. V6 sau V8, costa @ 9000 RON, fiind o instalatie buna ...prins daca nu ma insel. Preturile indicate de tine, filtru combustibil si amortizor iti dau dreptate, insa nu-mi pare niste costuri foarte mari, gandind clasa din care face parte 7-le. Am platit 1100 ron pe un amortizor al unei masini frantuzesti, deci....cost acceptabil din punctul meu de vedere. legat de inmatricularea in Bg, parerea mea ca as fi un mare idiot sa dau statului roman nu stiu cat, atata timp cat am o firma acolo si mi-o pot inmatricula singur sa nu depind de altii. Care ar fi fost diferenta, sa fi avut o firma in germania si sa inregistrez acolo masina?Pana la urma la o eventuala revanzare, cine va dori sa-si plateasca taxa, oricum pierzi bani la masini, daca o iei de noua, clar dupa 1 an sau 2 tot o vei da in pierdere, indiferent unde va fi ea inregsitrata. Fiarele se devalorizeaza rapid. Legat de visul meu de a avea V8, daca visul asta stie 15 %, atunci este un vis realizabil. Parerea mea, mai bine dai un sfat cum ai facut la inceputul mesajului cu exemple de costuri etc si lasi deoparte comentariile despre finantele fiecaruia, pana la urma fiecare isi cumpara ce vrea si la ce bani doreste. E90-ul, pt mine este o masina mica, mai bine Logan acea limuzina romaneasca care stie si ea 13-15 % ..... Numai bine !
  7. Multumesc pentru raspunsuri. Adytza, nu ma intereseaza 760, nu ma intereseaza sa fiu cel mai tare. Nu am aceleasi idealuri ca si tine. Daca intrebam de diferenta de consum intre motoarele mentionate de mine mai sus, nu stiu cum ajungem la un motor de 6.0. Am avut multe americance inainte si nu toate consuma exagerat, insa imi dau seama ca un 760 mi-ar scoate toti banii din buzunar. Gandesc ca diferenta de putere intre 735 si 745 nu este una tocmai exagerat de mare, tocmai de aceea ma interesa consumul. DA! ma uit la consum ca nu inteleg de ce sa platesc in plus cand oricum daca vreau adrenalina de viteza am alt lijloc de locomotie. Eu as fi preferat si diesel, insa la cat a ajuns motorina nu prea renteaza, din punctul meu de vedere. DA! vreau sa inmatriculez masina in BG, nu consider ca am pt ce sa platesc o gramada de bani aici. DA! nu aloc 19.000 euro pt o masina din 2003, indiferent cat de premium ar fi ea. As vrea sa dau @ 10k pe ea. Banuiesc, ca va incepe raspunsul unora cum ca este un cazan la banii aia, etc. Poate sunt eu norocos si nu bag bani multi in ea.-) Si mai presus de toate, DA!, vreau gaz pe ea. Posesorii de 735 si 745, daca-mi pot spune ceva pareri le-as fi tare recunoascator. Multumesc
  8. Multumesc pentru raspunsuri. Deci pana la urma sa inteleg ca 735 vs 745, nu difera foarte mult la consum, corect? Eu unul as tinde spre un 745, insa mai bine... ascult parerile voastre
  9. ok, multumesc pentru raspunsuri. pentru ionut_marius: ' ai dreptate. nu este de nasul meu.-) totusi as fi preferat un raspuns la ceea ce am intrebat eu. Ok, deci pana la urma, sa-mi spuna careva ceva legat de consum, daca este diferenta mare intre motoarele astea. Inca o data va multumesc pentu raspunsuri, insa as dori sa primesc si un raspuns la intrebarea mea, in afara ca ma rupe la buzunar. Sa inteleg ca daca nu este la vanzare pt export, vei avea si acea garantie? Mai multe detalii te rog, ca nu cunosc acest aspect legat de garantie.
  10. Salutare si multumesc celor care imi vor raspunde. Ma tot gandesc de ceva timp sa achizitionez un 735 de prin 2002-2003, din germania. As fi interesat ( daca gresesc sa-mi spuneti voi)ca mai bine iau un benzinar decat diesel-ul, intrucat la cat a ajuns motorina acuma, nu prea mai faci economie, iar benzinar-ul, pana la urma merge si gaz, chiar daca e BMW ( nu am chef de opinii...fara gaz la bmw, etc). Sincer, as lua si un 745, insa nu am avut si din ceea ce am intrebat, am inteles ca cele doua ar avea acelasi consum. Daca exista detinatori de 735- 745, doresc sa-mi impartaseasca din experienta lor privind fiabilitatea masinii cat si consumul. Masina la care ma gandesc ar avea peste 200.000 km, ar fi problematic tare ? Mentionez ca nu ma intereseaza raspunsuri de genul ca este mai mare impozitul la 4500, pentru ca oricum nu o inmatriculez aici. Multumesc inca o data.
  11. iti multumesc pentru raspuns. Este raspunsul pe care il tot asteptam. Ai subliniat foarte bine ascpectul protectiei. Eu am avut un 525 din 2001 si am adormit la volan pe autostrada in Ungaria. 160km/h, pilot automat si m-am dus in parapeti etc sant........etc. Nu am avut nici macar o zgarietura. Masina cu 3 roti rupte nu s-a rasturnat nimic. Corect, ai siguranta ta si a familiei intr-o masina mare. Total de acord cu tine si cu cei care fac leasing la masini scumpe si stau in maghernite, cunosc si eu cazuri din astea, insa nu ai ce sa le faci. Daca le spui de un E38, imediat iti va raspounde ca este vechitura. Vechitura aia imi place la nebunie si nici nu sunt invidios pe altii care au mai noua. Am un business care imi merge si mi-as putea permite un leasing la una noua, insa nu-i vad rostul. Dai zeci de mii de euro pe ea, pt. ca anu urmator sa scada ca dreaq de mult. Am facut deja alegerea, in maxim 2 sapt. ma duc sa-mi iau 735. Multumesc inca o data pt. rsp tau.
  12. Ai de platit in jur de 2000 mii si ceva de euro daca mashina depaseste 120kw ( acum), incepand cu ianuarie 2009, o sa dispara taxa asta. Vb de bulgari. Pe urma ne trebuie motor de 3.5 l sau 4.0 l, pentru ajutorul care ti'l ofera motoru ala in trafic. Depasiri, etc. Eu nu am spus ca este slab motorizat 728, insa cei de aici au spus asta. Eu vreau un motor care sa nu fie obraznic la consum si sa traga, nu sa stau 1 minut in depasirea unui camion.
  13. Impozitul nu ar fi o problema, pentru ca oricum inmatriculez pe BG, am firma acolo. Consumul insa m-ar deranja, avand in vedere ca stau langa Bucuresti si zilnic fac cel putin 80 km. Daca ar fi undeva in jur de 13-14 consumul in oras, ar fi ideal. Deci pana la urma cele mai reusite motoare raman alea de 3.5, dupa'98. Multumesc mult de raspuns
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.