Jump to content

chriss009

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • AIM
    -
  • MSN
    -
  • Website URL
    http://bmw.com
  • Yahoo
    cristian82@ymail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    In tara orbilor... fara sosele... unde : "Afara ploua!"
  • Interests
    In general imi place sa vorbesc pe orice tema, iar legat de cele ce tin de masini: tot ce este legat de BMW...

Previous Fields

  • Masina
    BMW Z3

chriss009's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. mersi de raspunsuri, mai astept pareri :)
  2. mersi ... din nefericire nu prea stiu multe in domeniul mecanicii, dar tin sa iti multumesc pentru sfaturile date. solutia de curatat ce am folosito este: CASITE - CONCENTRATED FUEL SYSTEM CLEANER si am achizitionato dintr-un peco http://www.performance.com.ro/produse/casite/ si contine kerosen, plumb nu scrie. mai am o intrebare: ce parere ai despre produsele metabond? fiindca vreau sa stiu daca se merita sa folosesc sau doar dau banii aiurea :lol: ... nu de alta , dar sunt de cateva luni bune somer....
  3. Motorul este de 1.8i (cum il catologheaza producatorul) dar in realitate are exact 1895 cc; dar RAR-ul nostru il considera ca fiind un motor de 1900 cc. Am facut curatarea rezervorului de depuneri, a sistemului de injectie prin adaugarea unui aditiv special pentru curatarea acestora in rezervor cand am facut plinul. Din nefericire nu am drum prin tineretului, locuiesc in orasul satu mare, mersi de invitatie. Mai precizez ca recent am facut plinul, am circulat cam 50 km si apoi in timp ce ma deplasam pe un pod mi-a murit motor ( dar in acea clipa motorul era cald) si de atunci nu a mai pornit. Daca acum ii dau cheie imi porneste , turometrul s-a ridicat la 1500 de turatii dupa care scade pana la zero si apoi imi moare motorul ( in conditiile actuale de clima, adica de iarna) deci nu e stabil turometrul urca si coboara in sub 5 secunde. :) , Eventual poti sa imi spui cum as putea sa intru si eu in posesia interfetei de diagnoza.
  4. Cu tot respectul as avea si eu nevoie de cateva opinii. Am intampinat azi o problema, si anum: am un bmw z3 ,motor 1.8i benzina, si mi-a murit motorul in timp ce urcam un pod, iar de atunci chiar daca ii dau cheie porneste (turometrul urca pana la 1500 de turatii si apoi scade chiar daca accelerez si moare motorul in max 5 secunde dupa ce pornesc masina). Testerul imi dadea urmatoarele erori:probleme la sistemul de injectie, senzor oxigen si combustibil scazut. Ma poate indruma cineva, as fi curios ce poate fi, din ce cauza si cat m-ar costa . Va multumesc anticipat!
  5. chriss009

    z3

    eu din cate stiu este inclus in pachetul standard, dar exista posibilitatea sa fi fost facut la comanda fara ASC ...tocmai ptr a putea sa bagi niste drifturi :)
  6. mersi, nu am prea multe poze pe acest pc
  7. buna la toti! ma numesc cristi si sunt si eu posesorul unui z3, din 2001, motor 1895 cc, model roadster m-packet, 118 cp, dar are schimbator original m-power din fabrica, a fost facuta la comanda, de aceasta cred ca are un pic mai mult de 118 cai. sunt multumit de ea.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.