Motorul este de 1.8i (cum il catologheaza producatorul) dar in realitate are exact 1895 cc; dar RAR-ul nostru il considera ca fiind un motor de 1900 cc. Am facut curatarea rezervorului de depuneri, a sistemului de injectie prin adaugarea unui aditiv special pentru curatarea acestora in rezervor cand am facut plinul. Din nefericire nu am drum prin tineretului, locuiesc in orasul satu mare, mersi de invitatie. Mai precizez ca recent am facut plinul, am circulat cam 50 km si apoi in timp ce ma deplasam pe un pod mi-a murit motor ( dar in acea clipa motorul era cald) si de atunci nu a mai pornit. Daca acum ii dau cheie imi porneste , turometrul s-a ridicat la 1500 de turatii dupa care scade pana la zero si apoi imi moare motorul ( in conditiile actuale de clima, adica de iarna) deci nu e stabil turometrul urca si coboara in sub 5 secunde. :) , Eventual poti sa imi spui cum as putea sa intru si eu in posesia interfetei de diagnoza.