Jump to content

wumdance

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Contact Methods

  • Yahoo
    Petrisor_vladut@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    320ci coupe

wumdance's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna ziua,ma intereseaza un maner usa exterior poate si sistem interior arcuri etc(ce o avea pe acolo) pt un bmw 320 ci coupe acel tip de maner care se deschide in sus??? Cu stima astept un replay......
  2. Salut nu am rezolvat nimic inca deoarece masina o am in service ,nu pot circula cu ea pana nu o repar complet am reparatii la ea de facut destul de multe .......au fost sarbatorile si nu prea a lucrat omul de la service si mai mult pompa de servo nu am gasito decat in germania si dureaza pana vine...mai naspa e ca reparatiile ma ajung 30mil si am platit si actele reinoire 12.5mil......si am ramas putin low cu banisorii.............................dar de rezolvat cu seria da cred ca se rezolva...........am gasit un "mester moldaovan" bun bun tare care mia zis ca se poate rezolva problema pt ceva banuti in jur de 500 europeni mi-a cerut el si garanteaza ca da bine seria dupa ce o lucreza asta pana sa ajung eu pe la rar in rom sa o inmatriculez ...sper sa fie bine nu stiu deocamdata cum va fi ca nu am scos inca masina din service...dupa ce o scot o duc la mester o sa vada despre ce e vorba si va spun pana atunci mai nimic astept sa fie gata masina si dupa va mai spun ce si cum..... La multi ani........ Salut nu am rezolvat nimic inca deoarece masina o am in service ,nu pot circula cu ea pana nu o repar complet am reparatii la ea de facut destul de multe .......au fost sarbatorile si nu prea a lucrat omul de la service si mai mult pompa de servo nu am gasito decat in germania si dureaza pana vine...mai naspa e ca reparatiile ma ajung 30mil si am platit si actele reinoire 12.5mil......si am ramas putin low cu banisorii.............................dar de rezolvat cu seria da cred ca se rezolva...........am gasit un "mester moldaovan" bun bun tare care mia zis ca se poate rezolva problema pt ceva banuti in jur de 500 europeni mi-a cerut el si garanteaza ca da bine seria dupa ce o lucreza asta pana sa ajung eu pe la rar in rom sa o inmatriculez ...sper sa fie bine nu stiu deocamdata cum va fi ca nu am scos inca masina din service...dupa ce o scot o duc la mester o sa vada despre ce e vorba si va spun pana atunci mai nimic astept sa fie gata masina si dupa va mai spun ce si cum..... La multi ani........
  3. Mda stiu tocmai de aceea am vrut sa o pastrez ......poate cineva a trecut prin asa ceva si ma poate ajuta cumva si pe mine idei etc..ce e de facut s.a.m.d........ Multumesc.......................
  4. poze..asa arata si in realitate functioneaza tot trage foarte bine motorul excelent tot tot super oki si ingrijit.......mai ales cu reparatiile aduse de mine schimbat una alta pe la ea e super masina.......dar....... MA costat 4000euro masina si am mai bagat in ea reparatii unele altele 35mil si ma mai costa 300 euro actele reinoire ca expira...poze atasez imediat vinde-o pe 5000. poate chiar in bulgaria As vindeo dar cui ca la draq eu nu ma ocup cu masini am vrut si eu sa imi iau o alta masina ca ma plictisisem de aia veche si am zis sa o schimb si na ce ........ mi-am luat ca stau de 2 sapt si a intreb ce sa fac cu ea....................
  5. Seria originala o am cand a schimbat oala a pastrat seria.........deci exista o bucata de oala cu seria originala intreaga si nevatamata..... MA costat 4000euro masina si am mai bagat in ea reparatii unele altele 35mil si ma mai costa 300 euro actele reinoire ca expira...poze atasez imediat
  6. Salutare multumesc pt idei.... Ma repet masina am verificato cap coada,nu e furata,nu a fost implicata in accidente cu victime etc.......... Pur si simplu cretinul care a facuto nu a facuto intr-un service autorizat sa lucreze pe caroserie bmw,a facuto la nea caisa in service Ma gandesc din moment ce masina este in regula etc....de ce draqu nu se poate face ceva legal sa pot merge in siguranta cu ea la naiba sa o ia de serie ....ce naibii e asa de complicat ca disper de 2 saptamani cu masina asta nenorocita ca nu stiu ce decizie sa iau ........ 1.Sa ma duc la rar...si sa risc sa o opreasca aia pacolo..... 2.Sa o jmenuiesc......ca sa pot circula ea pana o fac legal ..o botesc o bag la bmw in service si sa o repar in mod legal comand piesa noua care vine nestanta se repara ma duc la rar se bate seria?!??!?! Eu as opta pt partea a doua ......asa ,daca ma opreste politia in trafic nu au astia aparatura sa isi dea seama daca serie a fost masluita asta ca sa pot circula cu ea pana o bag in service la bmw sa imi inlocuiasca piesa cu una noua fara serie si ma duc la rar sa imi bata seria originala pe obiectul nou.............Momentan asta mi se pare singura optiune....ca mai tarziu sa o pot inmatricula pe Romania...... Alte idei nu mai am.........ca sa dau masina inapoi nu cred ca mai recuperez eu banii in veci.........si cred ca nici nu as vrea prefer sa ma agit sa rezolv problema sa mai bag ceva bani in ea si sa rezolv aceasta problema. Ideea e ca masina nu o pot da inapoi la naiba ca deja am bagat 35mil in ea reparatii unele altele,actele reinoire 12mil........si nu m-am ales cu nimic ...sa o dau inapoi nu merge deci trebuie sa gasesc o cale sa rezolv problema cu seria de aceea am apelat la voi pt idei..... Daca mai aveti idei astept orice parere....deja unii din voi m-au speriat de imi vine sa fug:D......cred ca am facut o mare greseala dar nu o pot repara decat prin rezolvarea serii de caroserie altfel pierd toti banii .......va multumesc Actele le-am facut cu romanul este primul cumparator de la bulgar....dar de ce intrebi?
  7. Mda stiu dar problema e cum sa fac ce varianta sa aleg.........
  8. Seria de caroserie afectata este cea de pe clopotul din dreapta si anume in loc de seria originala are alta serie in urma unei reparatii intr-un service oarecare si nu in unul autorizat.Problema e ca facturi nu am de unde sa fac rost deoarece aceste facturi de reparatii pe caroserie se fac doar de service-uri autorizate pe caroserii BMW deci facturi nu am de unde sa iau. Masina vreau sa o inmatriculez pe romania tocmai de aceea ma zbat sa aleg cea mai legala solutie pana ce inmatriculez masina ... Da asa e actele doar le trimiti la bulgari ......dar.....din 2011 o sa se bage si la ei camere video la itp,rar etc..... Cea mai mare problema mi-o fac deoarece mie frica sa circul cu masina in starea asta cu acea serie originala inexistenta deoarece am auzit ca politia mai face verificari si la serii pe masinile de bulgari. Eu ma gandeam sa ma duc cu ea la rar sa ii las pe aia sa ia o decizie ca ei o sa verifice o sa vada ca masina nu a fost furata totul e in regula numai ca reparatia la clopot nu sa efectuat intr-un service autorizat si ma gandesc ca o sa imi bata ei dupa seria originala pe care de altfel o si am de pe clopotul vechi care a fost schimbat,........nu stiu exact ce sa fac....mie frica sa nu cumva sa o confiste de tot si pierd naibii si banii..................... alta varianta era sa gasesc un mester mare si bun sa ii dau pana in 500 europeni sa imi stearga seria veche si sa imi bata cea originala..................si asta mi se pare cea mai buna varianta ca sa pot circula cu masina in siguranta , asta pana o sa vreau sa o inmatriculez pe romania si sa ii pot face akolo o lucrare ca la carte... Nu stiu nici eu ce naibii sa fac nu mai am idei.............
  9. Deci galeata cand a fost schimbata, sa inlocuit cu o galeata care avea deja o alta serie,deci seria de caroserie care o am acum montata pe masina nu este cea originala,cea originala o am separat, tipul a decupato atunci cand a schimbat galeata(da se observa ca a fost schimbata galeata suduri ...etc...masina a fost accidentata partea drepta ).Ideea e ca eu stiu ca atunci cand el a facut aceasta reparatie de galeata ar fi trebuit sa puna o galeata noua care ar fi venit fara serie si dupa s-ar fi dus la rar si i-ar fi batut seria originala pe galeata numai ca el a schimbat galeata cu alta galeata la mana a doua care avea deja o serie ...................... Acum ideea e cum sa fac sa rezolv aceasta problema legata de serie.Seria de caroserie mai apare undeva pe o placuta de metal undeva in stanga spre far cumva ... ceeea ce dovedeste ca masina nu a fost masluita ci doar fostul proprietar nu sa ostenit sa o faca in mod legal si a rezolvat problema la mana a doua mult mai usor si rapid. Masina nu e furata seriile sunt reale...problema se prezinta doar la aceasta galeata dreapta unde in loc de seria originala apare alta serie in urma unei reparatii la mana a doua. Stie cineva unde ar mai putea aparea seria caroseriei "locatii" si daca aceasta serie de pe galeata dreapta este importanta la o verificare?!?!?! sau mai exista alte serii de caroserie care sunt importante la o eventuala verificare?!?!?!
  10. Nimeni nu stie nimic daca e importanta seria de pe galeata sau nu?! in caz de ma opreste politia sau cum ar fi mai bine de rezolvat cu acea serie poate aveti voi alte idei?!?! Sunt singur..:twoup: Nu ma ajuta nimeni care a trecut probabil prin asa ceva?!?!?! Multumesc.....
  11. Pai in dreapta? care serie cea de pe colantul ala de tabla mai jos spre far dreapta? unde scrie si masa masinii etc...? Nu masina nu e furata e facuta de cretini la mana a doua dar in loc sa ii puna o galeata noua ia pus de la o alta masina ,deoarece galetile noi ar fi venit fara serie goale si asa impreuna cu factura si un deviz de reparatie rarul ar fi batut seria originala....cred nu stiu nici eu exact e ceea ce am auzit de la unii de la politie si de la service ,cam asta e de facut...... Actele masinii sunt oki le-am verificat cap coada,seria de caroserie apare si pe tablita aceea situata in partea dreapta cumva mai jos spre far.........nu stiu seria motorului daca e buna habar nu am nici nu am gasit pe nimeni sa o verifice ca nimeni nu stie unde e situata..... Dar beleaua principala e galeata stanga cu o serie noua care nush de unde e........si cica nu pot sa circul cu masina pt siguranta mea pana nu o schimb cu o galeata fara serie cel putin......ca sa pot justifica din acte factura si deviz ca sa facut o reparatie si pe urma rarul sa imi bata seria veche....... Am auzit ca politia mai face razii pe masini de bulgari si le ia si la verificat seriile...partea buna e ca ma oprit de cateva ori politia dar nu a verificat niciodata seriile doar actele si atat dar niciodata nu poti sti......
  12. Buna seara.Dupa lungi si lungi cautari pt rezolvarea problemei m-am hotarat sa scriu aici gandinduma ca un forum nu e degeaba. Problema mea incepe cam asa....Acum 3 zile am cumparat un bmw 320ci coupe din 2000.Problema a aparut inca de la achizitionare deoarece masina era inmatriculata pe bulgari.....actele inregula totul oki masina super tipla parca prea buna pt o suma mai de nimic,ma gandesc sa ii verific si seriile caroserie etc.... Surpriza.............seria de caroserie de pe partea stanga deasupra lonjeron ""galeata"" aia nu stiu cum sa ii spun exact avea alta serie decat cea din acte. Il iau pe vanzator mai tare si imi spune ca masina a fost accidentata pe acea parte si ca el a refacuto la negru...galeata cu o alta serie a fost luata de la dezmembrari banuiesc......si montata. Bun acum dupa 2 zile de cautari si etc... am inteles eu ca ,ce e de facut suna cam asa: 1.Sa Bat din nou seria peste cumva sau dedesubt nu stiu exact, seria originala de caroserie pe care vanzatorul mi-a dato de pe vechea galeata care el a inlocuito?!?!?!?ceea ce nu e recomandat stiu eu.... 2.Sa cumpar galeata noua,sa o montez,si impreuna cu facturile si devizul de reparatie sa ma duc la rar sa imi bata seria de caroserie pe noua galeata sau 3.Va intreb pe voi ce credeti ca este mai bine de facut...sau daca stiti ,cunoasteti alte modalitati de a rezolva problema..... Cam asta ar fi principala problema la masina de parca nu ar fi fost suficient azi mi-a picat si pompa de servo nui bai se repara.... la un control mai amanuntit mai apare si un brat stanga fata,bucse stanga-dreapta,bieleta,amortizoare spate-total 20 mil +/- Tinand cont ca in ianuarie trebuie sa refac toate actele la masina ca expira itp asig etc.... Eu am rugamintea la dumneavoastra sa imi spuneti ce problema sa rezolv mai intai,pt ca m-am hotarat sa bag masina in service si sa nu o scot de acolo decat ca si noua................ce sa fac mai intai problema cu seria de caroserie,sau problemele mecanice??????adica daca ma apuc de mecanica ma gandesc ca atunci cand vreau sa ii rezolv problema cu seria aia sa nu se umble iarasi pe la mecanica si ce am refacut ca nou sa se dea peste cap??!?! Va multumesc si astept raspunsuri,rezolvari.............
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.