Jump to content

bmw_e46

Members
  • Posts

    100
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    birmingham,uk

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46

bmw_e46's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Mersi mult,acul e ok,am facut vreo 2000 de mile asa ,am intrebat doar de curiozitate,ca inainte imi statea la 105.multam de raspuns
  2. Salut,masina:bmw e46,318ci,2002 an de nastere,coupe.Problema: temperatura apei inainte imi statea la 105C,si scadea din cand in cand la 90,dar de la un timp imi sta doar la 109,110C,si nu scade,ventilatorul porneste rar si foarte putin timp.Am schimbat termostat,radiator,furtune,pompa de apa,toate luate de la reprezentanta,si nici o schimbare,acelasi rezultat.Imi poate oferi cineva o rezolvare?.tin sa mentione ca am cautat pe forum raspuns si nu am gasit nimic concret.Va multumesc anticipatMai am o intrebare,la acest motor are doua suruburi de aerisire,unul langa borcan si unul la racitorul de ulei,la cel de la borcan curge antigel,dar la cel de la racitorul de ulei,oricat as turna nu curge deloc nici macar o picatura de antigel;de ce?,si cu sa fac sa iasa si pe acolo?
  3. Stai linistit ca si cu uleiul asa tot in blana conduceam,era fum la curul meu ca la tractor:)))),frate e bmw,parca imi este mila sa schimb la 1500=)))
  4. Revin,motorasul a fost facut pe tester,dupa cum am spus nu am lucrat singur la masina,iar partea asta mi a scapat prietenul meu avand grija,l am intrebat:),in rest cam asta este
  5. Revin,problema rezolvata cu schimbarea simeringurilor de la supape,masina merge ok cel putin pana acum:)),nu mai scoate fum deloc,si nici ulei nu mai consuma,cu testul de compresie trebuie sa ma duc la un service sa l fac ca nu am gasit manometru,dar cred ca nu este nimik deoarece sa rezolvat doar cu schimbarea simeringuri supape.Am schimbat fara a da chuloasa jos,sunt doua metode de a face asta,1.prin bagarea unei sfori prin gaura la bujie infundand camera de ardere apoi ridicand pistonul respectiv sus,astfel blocand supapa,iar 2. in locul bujiei bagand furtunul de la compresor si bagand aer,astfel supapa ramane blocata sus,eu am ales varianta cu copresorul ca am acasa.Cu alinierea distributiei :am cumparat de pe e bay un set de blocare a distributiei pentru motorul meu pe care am dat 100 de lire,dat fiind ca la service mi au cerut sa mi alinieze distributia 200 de lire,am preferat sa mi incerc norocul cumparand trusa si folosind TIS sincer va zic ca e floare la ureche daca faci exact ce spune in TIS,a pornit la prima cheie.Va multumesc la toti care v ati implicat in topicul meu cu pareri si ajutor,sincer va spun ca este prima oara cand discut pe acest forum si nimeni nu sa injurat sau sa luat la batjocura unul de altul.Va multumesc si va doresc o masina fara probleme,ca eu sunt mancat de ele:)))))
  6. Tu sti ca eu la asta nu m am gandit:)),mersi prietenas,multa bafta,chiar azima duc sa caut unul mai bun:D
  7. ii dau topoare:))),va spun saptamana care vine ca vine un amic sa l desfacem
  8. motorul are 130.000 de mile,nu stiu ordinea la cilindri dar iti spun taraneste ),pe primi doi cilindri cum te uiti din fata masinii am 5 bar pe fiecare,iar pe ceilalti doi 6 bar pe fiecare,nu stiu cat de bun este manometrul ca este luat de pe ebay,ma duc zilele astea sa iau unul de la cineva care stiu sigur ca este bun,o sa va tin la curent prietenii mei,o zi buna(fac un mic edit,din cate stiu eu din fabrica masina are 10-12 bari)
  9. Ca regula, odata cu schimbarea simeringurilor se verifica/schimba si ghidurile de supapa. Altfel, nu vei rezolva mare lucru. In cazul tau, avand in vedere compresia de 5-6 bar, nu de aici e problema. Simeringurile au rol de a izola uleiul din chiulasa de camera de ardere, nu au legatura cu compresia.Problema la tine sunt ori segmentii, ori supapele/scaunele de supapa. Odata chiulasa data jos pentru schimbarea simeringurilor, se pot verifica si ghidurile, si scaunele, si facuta si planeitatea chiulasei. Si daca tot dai jos chiulasa, verifica cu un ceas comparator de interior cilindrii. Se masoara in 3 locuri (PMI, mijloc de cursa, PMS), minim 4 masuratori, in cruce, pe fiecare nivel, ca sa verifici ovalitatea cilindrului. In functie de uzura, poti lua o decizie. Rectificarea, in functie de uzura, presupune segmenti de cota de reparatie (1,2,3, cate 0.05mm in plus la fiecare cota, daca retin corect) sau, in cel mai rau caz, pistoane de cota de reparatie (asta e momentul cand raman ca variante viabile ori schimbarea blocului/motorului, ori bucsarea dupa pistoanele tale). Parerea mea e ca ar trebuie, inainte sa te apuci sa bagi bani in motor, sa masori compresia cu un manometru bun, si daca totusi motorul are compresie OK, sa schimbi simeringurile cu tot cu ghiduri. E mai scump, dar asa ai garantia ca elimini consumul de ulei la nivelul chiulasei. Daca ai intrebari, shoot. Sper sa nu fi plictisit lumea. Mersi mult prietene,mai rar ca tine pe forumul asta,nu plictisesti pe nimeni,cel putin nu pe mine ca eu am nevoie de informatii. O sa va tin la curent,saptamana ce urmeaza vine la mine un prieten mecanic si intram in ea,o sa va spun cum a decurs operatia:))),nu ma pot desparti de ea:)))).Am sa atasez si o poza cu amanta mea,am cearta cu sotia din cauza ei:)))
  10. Din cate stiu eu bmw nu are camasi la pistoane,oricum am hotarat sa inlocuiesc siemeringurile la supape si separatorul de ulei (ccv)cu tot cu furtune,daca nu se rezolva schimb si segmentii,cu schimbarea motorului nu sunt de acord,pentru ca nu sti ce motor cumperi si ce probleme pot aparea in timp la el,asa ca prefer cu banii care sa i dau pe alt motor sa il refac pe acesta si asa stau linistit ca stiu ca este facut de mine.Daca dupa inlocuirea simeringurile de la supape consuma undeva la 500 de grame la 1500 de mile o ls asa.Eu stau in anglia si de service nu poate veni vorba,in primul rand astia sunt praf si mai au si niste preturi de te da afara din casa:)))
  11. Salut la baieti,intru si eu in priza cu o problema bine cunoscuta la motorul n42.Am un bmw e46 coupe,318ci din 2002,motor n42,si de ceva timp imi mananca ulei,nici mai mult nici mai putin 1litru la 200 de mile,am schimbat toate garniturile cu garnituri originale,mai ramane ccv de schimbat,dar 1 litru la 200 de mile este mult si pentru ccv,asa ca am facut un test de compresie si am la doua pistoane 5 bar,si la doua 6 bar.Dupa aceste valori de compresie eu zic ca sunt segmentii,dar as dori si pareri din partea voastra,mai ales din partea celor ce si au mancat zilele cu problema aceasta a motorului n42.Nu vreau sa vand masina ca tin foarte mult la ea:)),ne tin amintiri frumoase:))).Va multumesc anticipat
  12. Astea cu 2 termostate de obicei e bine sa le schimbi pe amandoua cand umbli la ele
  13. Stiam de termostat si la cat deschide,dar stateam putin in tensiune credeam ca am baiatul bolnav .Fratilor va multumesc din suflet,m ati linistit,sa va dea d zeu viata lunga la bmw
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.