Jump to content

975NGR

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    X5

975NGR's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Stimati Domni, nu ma asteptam la asa reactie si pentru asta VA MULTUMESC! De lamurit cateva aspecte: 1) Masina la schimb desigur ca mi-au pus la dispozitie pentru ca odata cu masina am comparat pachetul service inclusiv de 150000 KM, dar sincer nu ma simt prea bine cand in loc de masina cumparata la o val de 97.000 euro sa ma plimb cu un x1 care mai este si schimbat de la o zi la alta cu un seria 3,cu siguranta nimanui nu i-ar conveni. 2) c.sainz spunea: Dupa 5-6 km, chiar daca NU schimbau nimic, tot nu se oprea motorul!!! A patit cineva asta: daca nu ai schimbat uleiul FIX la km care trebuie, se opreste/caleaza motorul dupa 5-6 km???!!! Cum adica: au schimbat pompa si nu a mers???? Se ingustase orificiul? Nu mai intra pompa de ulei nou? Ce sa-i fi furat de pe masina? Ceva e putred in Danemarca; povestea nu e char cum o prezinta el. Asa ca, toate comentariile sunt de prisos. De fapt, discutam si ne dam cu parerea dar habar nu avem despre SITUATIA REALA!! Stimate domn, dupa cum a mai spus cineva in discutie, motorul a functionat fara ulei,(in momentul aprinderii martorului aveam peste 160 KM la ora)si cand spuneam ca nu a mers, m-am referit la faptul ca dupa schimbarea pompei de ulei,, s-au facut teste si motorul scotea zgomote ciudate(batai) si de aici s-a luat decizia de a schimba motorul. Problema mea de fond si motivul pentru care am apelat la acest forum nu a fost sa ma plang de modul in care se lucreaza prin service-urile din RO,de aceea nu am dat nici numele dealerului,nu am vrut nici sa reclam faptul ca in tara noastra ducem o totala lipsa de profesionalism si ca nu conteaza ca ai cumparat un bun de care nu te poti folosi chiar daca el valoreaza o avere,CU TOATE CA AS PUTEA SA O FAC, EU am vrut doar sa aflu de la voi,cei care detineti BMW daca au mai fost cazuri inregistrate sau stiute de voi cu asemenea defectiuni. Mai departe desigur ca in cazul in care nu se va rezolva problema in cel mai scurt timp voi apela la toate resursele sa merg pana la cel mai inalt nivel in aceasta companie. Oricum va spun cu mana pe inima ca nu este deloc placuta situatia si CREDE-TI-MA nu este nimic ascuns sau putred asa cum ati scris unii din voi,pur si simplu asta este realitatea. Cu stima inca odata! 975NGR
  2. In primul rand va urez la toti de pe acest forum multa sanatate si fericire,sunt nou in bransa(ma refer la forum) asa ca nu va suparati pe mine daca mai am ceva "scapari" de la reguli,sau poate o sa dau prea multe detalii insa vreau ca cine citeste acest topic sa inteleaga perfect despre ce este vb. Sunt mare fan si detinator de BMW-uri spun asta pentru ca am un seria 3 (320xd) din 2009 cumparat nou si in februarie 2011 mi-am cumparat si un X5 4,0(306HP),deasemenea nou (sa nu ma intelegeti gresit, nu vreau sa ma laud doamne fereste),am insa o problema si cum acest forum este dedicat BMW-istilor poate cineva ma ajuta cu un raspuns. Este vb despre X5 ,la aprox 20000 de km am fost scadent la prima revizie (pentru ca am un stil de condus mai sportiv), dupa revizie l-am luat de la service(nu spun numele dealerului,INCA) am mers aprox 5-6 KM si mi-a aparut pe bord un indicator mare rosu ca nu mai am presiune la ulei si sa oprsec imediat ce este posibil,evident am oprit, insa eram deja intr-un sens giratoriu,motorul se oprise,i-am mai dat un start,a pornit,am iesit din sens dupa care a murit din nou,am chemat service-ul l-au luat tractat,i-au facut ceva teste,l-au desfacut si mi-au spus(si aratat de altfel) ca pinionul de la pompa de ulei a cedat,mai bine zis s-a invartit pe ax. Desigur era destul de ingrijorator din 2 motive,1) motorul si masina sunt noi, 2) s-a intamplat imediat dupa revizie, acum nu vreau sa reclam nimic,poate am eu mai mult ghinion ca altii, insa de aici s-a lasat cu schimbarea pompei de ulei ,care desigur nu a mers si s-a trecut la etapa 2, SCHIMBAREA MOTORULUI. In acest moment si in acest topic nu vreau sa reclam ineficienta service-ului, ca masina sta deja de 1 luna in service si ca nu am inca motor,vreau, daca are cineva bunavointa si s-a intamplat cu masina lui sau cunoaste vreo situatie asemenatoare( nu conteaza masina ci motorul) sa-mi spuna. VREAU DOAR SA STIU DACA MAI ESTE CINEVA CARE CUNOASTE O SITUATIE ASEMANATOARE. In speranta unui raspuns va multumesc,si inca odata va urez numai bine! Best regards, 975NGR
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.