Jump to content

Northway

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    520

Northway's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Va rog terminati si nu mai cautati scuze in "borduri"si alte tampenii.Totul e simplu: respecta regulile si mai ales adapteaza viteza la conditiile drumului.Viteza e cea care ia viata mai mereu iar baiatul cu Porsche-ul a gresit calcand pedala de acceleratie prea tare punand in pericol viata unor copii..
  2. Dumnezeu sa-l odihneasca si chiar imi pare rau pentru orice viata pierduta intr-un moment de inconstienta la volan dar in acelasi timp sa ne gandim si la viata celorlalti.Asa cum am mai spus-o sper sa intelegem ceva din aceste drame si sa ne schimbam atitudinea atunci cand urcam la volan...
  3. Sunt convins ca nimeni nu respecta totul ca in lege dar odata ce o facem ne asumam un risc.Viteza si neatentia sunt cele care ucid cel mai des iar ce ai subliniat tu,filon,ca trebuie "sa adaptam viteza la conditiile de drum" e o idee mai mult decat sanatoasa si corecta.Recunosc ca nu merg mereu cu viteza legala dar nu o depasesc cu mult la "drum de croaziera" iar odata ce o fac am o atentie sporita la ce se intampla in jur.S-a dezvoltat putin subiectul dar ma bucur ca am lamurit anumite aspecte legate de viteza pe drumul cu prioritate.Cititi exemplu acela extrem pe care l-am dat cu acei vitezomani in oras si veti intelege ce am vrut sa spun cu inconstienta la volan si acea prioritate pe care o ai...
  4. Imi pare sincer rau pentru tragedia din familia ta.Ideea e sa nu confundam autobanda cu un drum european din Romania.Ar trebui sa ne gandim mult mai bine cand mergem tare,stiti la ce ma refer,deoarece viata unui om poate fi in mainile noastre.Are o mare relevanta daca ala a avut 250km/h in loc de 70km/h-limita in acel segment de drum in cazul nostru(ai timp de reactie si de tot felul de manevre).Repet ideea mea:chiar daca circuli pe un drum cu prioritate avand viteza mult peste limita si intri in coleziune cu un auto care nu iti acorda prioritate(aici ma refer la depasire,intoarcere sau alte manevre)vei avea si tu culpa ta in cazul eventualelor victime- aici fac apel la cineva care a fost implicat sau la alte persoane in masura sa lamureasca acest aspect(avocati,politisti,procurori).Iti voi da un exemplu extrem ca sa intelegi ce vreau sa zic...La mine in oras,Galati,avem multi marlani cu tot felul de masini puternice iar intr-o seara am fost martor la o "liniuta".Trei masini ,nu le mai stiu marca,se fugareau prin oras cu aproximativ 200km/h facand slalom printre alte masini.Daca in momentul acela vreo masina isi schimba directia(asigurandu-se) sau o alta vroia sa intre pe acel drum nu se intampla o mare nenorocire?Deci vreti sa scoatem limita de viteza sa vedem daca se asigura mai bine lumea?Sper sa intelegem cu totii de ce sunt limitele de viteza pe anumite drumuri.
  5. max83 ,discuti prea degajat despre moartea unor oameni(puteau fi parintii tai).Suntem cu totii de acord ca soferul Loganului e vinovat dar o ancheta si o expertiza trebuie sa aibe loc.Avea 120km/h in loc de 70km/h?,masina era ok din punct de vedere tehnic? etc.Altfel eviti un accident la 70km/h si cu totul altceva se intampla la 120km/h(e o intreaga discutie despre timpul de reactie si distanta parcursa).De exemplu la 100km/h ca sa opresti o masina(100km/h-0km/h) tehnic ai nevoie de aproximativ 45m(la o masina buna)asta fara timpul tau de reactie -de aici calculati si voi.Iar comentariile aduse la dresa oamenilor in varsta care conduc mi se par lipsite de orice urma de respect si educatie.Din toate statisticile reiese ca incepatorii sunt vinovati de 2 accidente din 3(viteza excesiva predomina)...
  6. In cazul accidentelor cu implicarea unui BMW cei inteligenti vor intelege ca dupa un razboi nu condamni armele ci oamenii.
  7. Multi cred ca daca esti implicat intr-un accident si nu ai respectat limita de viteza scapi doar cu o amenda ceea ce este total gresit si perceput.Daca expertiza spune ca tu ai circulat cu 250km/h unde limita este de 90km/h esti la fel de vinovat ca cel care nu s-a asigurat cum trebuie si nu a apreciat viteza de deplasare a vehiculului de pe drumul cu prioritate.Amandoi vor raspunde in fata legii pentru eventualele parti vatamate in accidentul respectiv-"culpa comuna" se numeste.As dori sa intre si sa comenteze cei care au avut parte de asa ceva.
  8. Nu stiu ce motor avea dar soferul spunea ca-i motorul imbunatatit,"preparat".Sper sa invatam cu totii ceva din asemenea accidente si sa ne gandim ca viata noastra cat si a celor din jur e una.Avem nevoie doar de o clipa de ignoranta sa distrugem totul.
  9. Nu pentru tine era comentariul cu "impactul".O zi buna si multumesc pentru implicare.Poate reusim sa invatam cu totii ceva din astfel de accidente.Cunosc cazul si tot ce am afirmat e din relatarile celor din masina(bmw).
  10. Eu cred ca unii de aici nu au permise ori is chiar "cocalarii"de care ne tot plangem.Cum dracu sa afirmi ca cel care circula pe banda a doua are vreo vina?Motive putea avea,deci"circula"nu a schimbat directia de mers in fata conducatorului din bmw.Vina o poarta viteza excesiva nu alte fantasme de ale voastre.Inca ceva:dupa un accident are loc o ancheta si o expertiza si chiar daca cineva nu iti acorda prioritate iar tu circuli cu 300km/h unde limitarea de viteza este de 90km/h esti la fel de vinovat.Restrictiile de viteza si toata legislatia rutiera de la noi e gandita pentru aceste drumuri nenorocite.Nu pot fi ipocrit si sa spun ca nu am depasit limita de viteza sau alte reguli.O fac rar dar niciodata nu exagerez cu gesturi de teribilist deoarece respect viata celorlalti si nu imi pot permite sa-i pun in primejdie. Masina a mers cu 230km/h inainte de accident.Blocarea acului la 170km/h-impactul nu a fost cu un punct fix ca masina nu mai arata asa cum o vedem.Au lovit niste copacei inainte de a se rasturna astfel energia impactului s-a dispersat.Doar o expertiza corecta va lamuri totul. Masina a mers cu 230km/h inainte de accident.Blocarea acului la 170km/h-impactul nu a fost cu un punct fix ca masina nu mai arata asa cum o vedem.Au lovit niste copacei inainte de a se rasturna astfel energia impactului s-a dispersat.Doar o expertiza corecta va lamuri totul.
  11. Vis a vis de acest tragic accident vreau si eu sa adaug cateva detalii deoarece cunosc cazul.In primul rand soferul conducea cu aproximativ 230km/h inaintea de accident dar la insistentele pasagerilor acesta a incetinit.Acul vitezometrului s-a oprit in momentul impactului la aprox. 170km/h.Nu stiu cum au fost crescuti unii care afirma cu un cinism teribil:"a fost doar 1 mort","a fost un accident".A fost un accident dar cineva este vinovat si pana in momentul asta soferul este cel vizat chiar daca se sustine ca masina a avut probleme tehnice in timpul rularii.Unii, cred din familie,incearca sa musamalizeze spunand ca soferul circula cu 120km/h.Asteptam expertiza(desi si aici am dubii)sperand ca se va face dreptate atat pentru cel mort cat si pentru cei raniti in acest nenorocit accident.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.