Jump to content

MariusJ

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Audi A8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

MariusJ's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-2

Reputation

  1. Multumesc tuturor pentru ajutor si pentru intarzierea raspunsului. Am fost plecat din tara, dar intre timp am rezolvat problema. Totul a decurs normal, am schimbat turbina si am avut cateva coduri de eroare pe dpf care sa dovedit a fi infundat. Am cumparat altul si totul a revenit la normal. Codurile de eroare au fost sterse fara a mai reveni. Au fost curatate galeria de admisie, intercoolerul, egr ( cu toate ca era curat). Intrun final totul in parametrii normali, exact ca si inainte de a se rupe axul la turbina mica. Axul sa rupt datorita dpf-ului, cu toate ca nu am inregistrat in exploatare masinii probleme la dpf, dar asta a fost cauza si de aici problemele de mai tarziu. In prezent nu mai sunt probleme porneste super, trage, motorul merge perfect presiunile pe dpf ok (dpf second hand, ca si turbinele). Au fost schimbate amandoua turbine pentru ca asa leam cumparat, pereche si asa leam si montat. Va doresc drumuri bune si fara erori.
  2. Nu era adresat tie. Oricum multumesc de sfaturi.
  3. Te rog sa-ti pastrezi parerile pentru tine. Ma asteptam la sfaturi. Turbina sh pe care am cumparat-o este in perfecta stare de functtionare cu tot cu actuatorul ei, luata din Anglia de un finul meu de pe o masina cu 55000 de mile accidentata cu dauna totala. Referitor la turbina noua nu-mi da mana sa dau intre 7500 si 9000 lei pe ea mai mult ca toate sunt reconditionate. Cat despre cea sh iti pot spune ca am fost cu ea la centru specializat unde a fost facut test, fara a le spune ca este sh, Cat despre faptul ca au trecut doua luni, citeste de la inceput si ai sa constati ca eram plecat cu serviciul in afara. Una peste alta ma astept de la acest forum la oameni care isi dau interesul pentru a ajuta membrii cu experientele intalnite, remedieri ale problemelor intampinate si nu de ce?.....mergi la servis....lungesti boala s.a.m.d.
  4. Salut. Multumesc pentru ajutor. Am descoperit axul rupt la turbina mica. Am cumparat second una si este ok. Numai ca dupa intamplare cred ca sa mai intamplat si altele pentru ca dupa ce am montat turbina second imi da cateva erori pe la presiuni. Probabil ceva senzori sau poate ca ai dreptate cu egr-ul ! Cine stie, o sa sap mai adanc. Ideea este ca porneste perfect, merge dar imi da cateva erori de engine proablems si semnul in bord dupa care ii dau ok si dispare dupa care apare iar, de vreo trei ori fac asa si dupa aceea ramane permanent. Habar nu am, dar perseverez, ii dau de capat pana la urma. Oricum mersi.
  5. Nu am rezolvat ca nu stiu de unde sa incep. In acest moment ma documentez. Ca si idei, am cateva: - turbina; - egr; - clapeti galerie admisie. Incerc sa ma incurajez si sa ma apuc de demontat, ca sunt foarte multe si putin loc.
  6. Are cineva vreo idee ce ar putea sa fie?
  7. Revin cu noi informatii. Am facut o diagnoza si am urmatoarele coduri de eroare: 3FF1 - air mass meter - intermitent; 4B81 - Exhaust feedback quantity regulation, control deviation - permanent. In plus cand scot capacul de la ulei ies gaze multe.
  8. Probema care ma supara cel mai tare este faptul ca masina functiona, pornea si mergea excelent, fara vriatii in relantiu,fara fum (tobe super curate), fara probleme la cutie sau sistemul xdrive..nimic. Totul sa intamplat dintro data la o plimbare in oras la o viteza de 20hm/h sa oprit motoril din senin in mers. Am stat cateva secunde pe avarii sa gandesc ce s-ar fi putut intampla. M-am uitat la bord dupa ce am pus contactul, motorina aveam 30% in rezervor, am pornit fara probleme, am introdus in drive si cand sa plec parca aveam 5cp.Am incercat sa ajung la garaj dar am o panta de 10%, nu am reusit sa urc, atunci am chemat fratele si ma tras la sufa. De atunci porneste fara probleme sta inrelantiu aproximativ 2-3 min dupa care se opreste. In tot acest timp scoate fum exact ca si cum isi face regenerare dpf. Nu o pot pune pe un tester pentru ca sunt plecat din tara si ajung in ianuarie acasa.
  9. dadogus Te rog imi poti povesti cele intamplate la tine. Am doua luni de cand caut un raspuns la problema, mau lasat nervii.
  10. Daca mai are cineva si alte idei sau poate sa confruntat cu aceasta problema porneste si merge motorul frumos, fara zgomote suspecte dar scoate fum ca si cand seregenereaza dpf-ul, daca pun in d pleaca greu sau se opreste motorul, dace nu introduc in drive dupa cateva secunde moare motorul. Nu se accelereaza decat pana in 1000~1200 rpm si moare motorul. In bord se aprinde check engine dar inca nu am facut o diagnoza. Daca era de la linie aveam zgomote in motor, dar porneste perfect, functioneaza perfect acele cateva secunde sau 2-3 min, dupa care se opreste, daca dau sa accelerez moare mai repede.
  11. Da, nu este de la linie pentru ca am schimbat inainte de aceasta problema ulei, filtre, etc si nu am vazut span, cu toate ca am verificat aceasta problema cu lanterna si lupa. La turbine ma gandesc si eu!
  12. Nu stiu ce are!? A mers perfect pana cand am plecat de pe loc, mergand cu 20 km/h in oras la un momend dat sa oprit brusc motorul fara nicio eroare in bord. Am stat putin si am pornit fara probleme, numai ca in momentul cand amplecat de pe loc abia tragea, ce sa pun ca sa facut coada de masini dupa mine. Mergeam cu 10 km/h cu pedala la fund si fum alb dupa mine cu miros puternic de parca isi facea DPF-ul regenerare. Am ajuns la garaj tras si de atunci pornesc merge cateva secunde si se opreste motorul. Cat timp merge scoate fum alb cu miros puternic. Aveti idee ce ar putea avea?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.