Jump to content

n0n2me

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    BMW E36 320i cabrio

n0n2me's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cumpar BMW E36 328, VANOS S3, coupe sau cabrio, masina poate sa fie si avaraiata lateral sau spate dar fara defectiuni la partea mecanica. Ofer in functie de model si de stare, de asemenea as dori ca cel care o vinde sa accepte o diagnoza inainte de a o cumpara. Nu ma intereseaza starea inmatricularii. Astept oferte aici sau la nr de tel 0746.05.05.06
  2. Salut, cel care il ai tu e de E46, 323i,325i & 328i - http://www.auto-sensors.co.uk/crankshaft-sensor-bmw-323325328-12141709616-463-p.asp
  3. Cumpar senzor arbore cotit pt E36, M52 VANOS S3, de preferat din Timisoara dar accept orice oferta buna de oriunde ar fi. Multumesc anticipat!
  4. Bun, revin dupa ce mi-am cumparat o interfata de diagnoza si am apucat sa vad problema... Dupa cum a spus mai sus si colegul nt98adu problema este de la senzorul de la axele cu came... am sa il schimb sapt. asta si sper sa se rezolve problema. Multumesc tuturor pt. raspunsuri.
  5. Pe tester nu am pus ca nu gasesc pe nimeni in Tm la care sa imi fac... mi-am cautat sa imi cumpar dar nu am gasit decat adaptorul la obd2 dar fara soft... sapt asta o sa schimb si furtunul ala.. . Cat despre ventilator am intrebat pt. Ca la o cursa mai lunga apa a ajuns la 110+ si tot nu a pornit... in iarna am avut probleme cu radiatorul l-am desfundat si au trecut dar am zis ca poate s-a stricat ceva atunci...
  6. Vin si eu cu o problema la care nu reusesc sa ii mai dau de capat... De o vreme masina mea tot se plafoneaza din mers, pana sapt. trecuta am avut convingerea ca e pompa de benzina, in trecut m-am mai luptat cu problema asta la un golf... in mare masina mergea ok, ajungea apa la 90 si dupa o perioada in acceleratie se simtea la un moment un fel de soc dupa care se plafona total mergea la nici jumate din putere dupa care la stationare se oprea si o mai pornea Dumnezeu... Am schimbat pompa de benzina si filtru de benzina, singura schimbare e ca acum nu mai moare motorul in schimb la fel dupa ce se incalzeste motorul mai merge o perioada scurta si ceau... M-am uitat la cotul de la debitmetru pana in admisie acesta avea o banda de izolat de cand am luat masina am observat ca sub ea sunt crapaturi, am repus banda complet cap coada dar tot la fel... Nu as vrea sa ma apuc sa schimb debitmetru doar de dragul de al schimba, s-a mai lovit cineva de problema asta? Partea stranie e ca tot timpul doar la cald face figura.... dupa care se simte ca nu mai merge rotund cum ar trebui si nici nu mai are acelas sunet motorul... Mai o intrebare, termocupla(ventilatorul mare din fata radiatorului) ar trebui sa porneasca automat la vreo temp? mie nu imi porneste niciodata
  7. Cumpar urgent pompa de benzina pt. un E36 320i Vanos, M52B20
  8. Buna, m-ar interesa si pe mine un catalog cu preturile la seria 3 - E36(cabrio), preturile de noi care au fost la vremea lor... Multumesc anticipat
  9. Am sa scot mufa de la senzor sa vad ce se intampla. Mai o intrebare la ce temp. ar trebui sa porneasca electroventilatorul?
  10. Azi m-am confruntat cu o problema la E36-le meu, stand la semafor am observat cum apa de la 90 a urcat pana s-a aprins becul rosu de la apa, am plecat de la semafor sa trag pe dreapta undeva sa vad ce se intampla dupa nici 50-100m si-a revenit la loc la 90, am zis ca e o problema de bord cine stie, dar la urmatorul a facut la fel, am tras pe dreapta am deschis capota nimic, am pus mana pe conducta de la apa era la o temp normala(cat sa pot tine mana pe ea) am intrat in masina am facut un test de bord acul se misca perfect fara nici un fel de fluctuatie, am plecat si tot asa imi face de atunci cam la orice oprire si plecare, a mai avut cineva problema asta? poate sa imi spuna ceva solutii? sau daca exista vreo modalitate de a testa senzorul de apa? Mentionez ca am E36 - 320i Vanos - M52B20.
  11. Buna, am si eu o problema la E36-le meu si nici nu stiu de unde sa incep... pe perioada zapezilor care au fost nu am folosit masina... dupa ce au trecut zapezile am fost sa dezapezesc cat de cat masina si sa ii dau o cheie, am pornit masina si in timp ce dezapezeam pe langa sa subturat si a murit motorul dupa cateva secunde, am incercat sa pornesc din nou dar fara succes se auzea doar un pacanit, am zis ca bateria e problema( fiind una veche de 66Ah), am luat bateria de pe alta masaina(una de 80Ah aproape noua) am puso la redresor pana dimineata si apoi am duso la masina, am pus contactul toate bune si frumoase insa cand dau sa pornesc toate becurile si indicatorul de benzina incep sa clipeasca continuu si dupa ce iau contactu, climatronicul tot porneste si se stinge si toate astea dureaza cateva secunde bune. Aveti vreo idee macar de unde sa incep? masina e un M52B20
  12. Nu am schimbat la ambreaj nimic, probleme nu mai sunt... si sper sa nu mai fie dar vad ca anumite chestii nu ma ocolesc... azi mi-a ramas blocat vitezometru pe 30kmh 50hmh tot urca treptat si ramanea acolo... am rezolvat problema prin testul de bord(cu butonul de trip) dar sunt curios daca nu se va bloca iara..
  13. da stiu si eu ca e mult... dar problema la mine a fost ca deja masina era sus pe elevator si nu aveam cum sa astept dupa cutie asta e... asta era mai urgent, pt alte piese sigurat nu voi mai apela la cei de la noi din oras...
  14. Nici nu cred ca am luat o masina proasta pt. asta am si schimbat cutia deja din pacate orasul nostru cred ca e clasat de lux probabil pt. ca sub 600 lei nu am gasit cutie, si am cautat 2 zile peste tot...
  15. Precum ma asteptam... cutia trebuie schimbata, au si inceput deja lucrarile la masina
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.