Jump to content

adyoprea86

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318 tds

adyoprea86's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am vrut sa pun schema de montare pentru cei care doresc sa isi monteze pilot automat dar nu ma descurc cu urcatul pozelor aici. Care doreste poate sa ma contacteze pe privat si va ajut cu tot dragul
  2. A montat cineva pilot automat pe e36 318 tds?Din cate am vazut la alti colegi de pe net la e32 sau la e34 tds a trebuit conectata doar mufa de la maneta de pilota automat si functioneaza, dar la mine nu este mufa cu pricina.Stiu ca la benzina trebuie tot chitul cu actuator ,cu calculator etc dar la tds stiam ca nu este nevoie decat de maneta.Poate ma ajuta cineva care stie si care a mai montat
  3. Acum ma uitam pe net si toate arcurile de spate la cumbi indiferent 316 325 au acelasi pret si cred ca sunt exact la fel,nu stiu ce sa mai cred,daca erau arcuri diferite trebuiau sa fie si preturi diferite.Cu greutatea nu stiu ca motorul este pe fata poate alea sa fie diferite.multumesc oricum
  4. Va salut.De curand am observat ca am un arc rupt pe spate la un 318 tds combi.Vreau sa schimb amandoua arcurile de pe spate,dar s-o mai inalt putin pt ca este foarte joasa cu arcuri stok totusi si fiind combi o mai incarc din cand in cand plus ca fac naveta cu ea pe drum mai rau.Cine va mi-a spus ca sa-mi pun arcuri de 325 ca o so mai inalte.intrebarea mea este daca este vreo diferenta intre arcurile de pe 318 si 325 pt ca uitandu-ma in mare pe net nu mi s-ar parea sa fie vreo diferenta.Va rog ajutati-ma sa nu fac vreo prostie,tinand cont ca totusi vreau sa o mai ridic.
  5. scuze ca nu am mai intrat.daca te mai pot ajuta fi atent.eu cand am cumparat masina imi tot spargea radiatorul(de 2 ori)si scotea cate odata si abur pe toba.am fost la un mecanic care mi-a spus ca s-ar putea sa fiu dusa garnitura de chiulasa sau sa fie fisurata chiulasa si a facut urmatoarea chestie: -a scos furtunasul din vasul unde bagi antigelul(furtunasul care merge de la acel vas la radiator) -a pus intr-o sticla niste apa(ex.jumatate) -a bagat capatul de furtunas scos din vas in sticla cu apa(scufundat in apa) -rezultatul:de pe furtun ieseau multe bule de aer care => mai departe garnitura piscata sau chiulasa fisurata A urmat bineanteles"ridicarea in slavi a celui care mia vandut masina"dar asta este.am desfacut motorul si intradevar garnitura era fisurata din cauza celui care a lucrat inainte la chiulasa ,cred ca a planat chiulasa cu flexul pentru ca avea niste santuri foarte adanci si garnitura nu mai putea etansa perfect.Totusi am planat chiulasa am curatat bine pe acolo si am pus garnitura noua.Am pus totul la loc si surpriza totul mergea perfect(inclusiv caldura care pana atunci nu prea functiona din cauza aerului de pe instalatie).sa nu uit,inainte sa montez totul cum au spus si colegi,am bagat termostatul intr-o oala cu apa la fiert sa vad daca functioneaza daca tot era dat jos. PRET planat+verificat fisura chiulasa=aprox. 100lei garnitura de chiulasa =aprox. 150lei manopera=aprox. 200lei in speranta ca te-am putut ajuta iti doresc succes.daca te mai pot ajuta cu ceva nu ezita sa ma contactezi ca am lucrat ceva la a mea
  6. salut 1-la un passat l-am montat inainte de filtru,labmw nu am avut nevoie pana acuma 2-nu ma pricep 3-normal nu o sa apara probleme pt ca distributia este pe lant,la passat era pe curea si tot nu a patit nimic dupa ce il trageam si nu o data 4-din ce am citit pe forum capul hidraulic face probleme la cald,injectorul cu fir nu,problema lui este ca pierde motorina pe la mufa si nu se mai poate repara(cel putin nu am auzit pe cineva sa il repare,eu l-am schimbat ptr ca imi curgea).incearca sa verifici bujiile(eu am avut 1 arsa si pornea la a-3-4-a cheie). bafta
  7. scuze ca am intrat asa tarziu.la mine este doar un singur motoras cu 2furtunase.nu stiu dar banuiesc ca atunci cand dai apa la parbriz se invarte intr-un sens si baga apa pe un furtunas iar cand dai la luneta se invarte in celalalt sens si baga apa pe celalalt furtunas.incearca sa pui pe cineva sa apese pe maeta (de la volan) si tu sa te uiti sub capota bafta
  8. daca nu ai rezolvat la mine a fost garnitura de _chiulasa_ piscata,da jos _chiulasa_ si verifica garnitura dupa aia verifica si _chiulasa_ sa nu fie fisurata.la mine dupa ce am schimbat garnitura a fost totul ok
  9. daca tot tragi plus de la contact de ce sa nu tragi plusul de la dezaburirea de pe luneta si se va deconecta incalzirea la oglinzi cand opresti dezaburirea ca sa scapi de probleme mai ales vara.ma gandeam si eu nu-i ceva sigur.
  10. problema cu apa la stergator o am si eu,dar la mine este intrerupt furtunul ce duce apa in spate la stergator.uitate in partea de jos a bazinului cu apa si ai sa vezi pompa cu 2 furtunele."urmarestele" si ai sa vezi ca unul o sa te duca la parbriz pe capota,si urmareste celalalt furtunel sa vezi daca nu ai aceasi problema ca si mine.te rog sa-mi dai de stire ca eu nu stiu unde trebuie sa fie continuarea de furtun care duce in spate si cand vreau sa dau apa la. luneta imi curge jos apa.la problema cu stergatorul incearca sa apesi de 2 ori pe maneta.cand apesi o data stergatorul functioneaza intermitent ca cele de pe fata cand dai maneta o data in sus,daca mai apesi o data maneta o sa se mai invarta o data stergatorul si se opreste deci O apasare=intermitent+O apasare=oprire 2 apasari=se invarte o data si se opreste scuze de termeni dar sper sa intelegi daca nu o sa fac niste poze
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.