Salut, baieti! Revin si eu cu o problema (mai mica sau mai mare). Am pornit la un drum mai lung cu masina din semnatura(bmw e46 320d) si, dupa aproximativ 300 km parcursi am simtit ca nu se mai tureaza iar motorul sa trepideze, fara vreo atentionare prealabila, respectiv fara vreun martor aprins in bord. Am dus-o la un service in acea localitate unde s-a intamplat, unde au banuit initial ca ar fi vorba despre un injector dus. Insa, dupa ce au desfacut injectorul 1, au realizat ca acesta nu este dus, insa nu am deloc compresie pe cilindrul nr. 1. Mentionez ca nu au mai desfacut si ceilalti injectori. Au presupus ca ar fi o problema cu pistonul sau ceva supape, motiv pentru care au spus ca operatiunea este prea costisitoare si de durata, motiv pentru care am fost nevoit sa aduc masina pe platforma acasa, evident cu un cost neprevazut de mare. Din ce am mai citit pe forum, am inteles ca aceste motoare au clapetele de la admisie problematice si ar fi posibil sa fie o clapeta riupta si absorbita de motor. De altfel, parca se aude si un troncanit ca de tacheti. La diagnoza apar erori doar la bujii (3 cu probleme) si EGR. In rest nimic. Voi ce parere aveti? Sa fie de la bujii sau egr? Sa fie de la clapeta de la admisie (ceea ce inteleg ca e foarte grav)? Sa fie vreun senzor pe undeva? Sau chiar vreun injector dus si sa nu-si fi dat seama la service? Va rog, daca vi s-a intamplat ceva asemanator, sau daca stiti despre ce ar fi vorba, pana sa ajung cu ea la service, spuneti-mi care ar fi problema si cam la ce costuri sa ma astept. Va multumesc anticipat.