Jump to content

andrei302

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e90

andrei302's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ok, e posibil si asta desi alternatorul cu tot cu releul lui au fost date jos, demontate si verificate in service; dar tot nu inteleg de ce se descarca bateria si in momentul in care opresc motorul cu martorii aceia aprinsi la bord ulterior nu mai pot porni motorul, neavand curent. Daca schimb bateria imediat porneste fara a mai avea ceva aprins in bord. ciudat este si faptul ca martorul de baterie nu mi se aprinde.
  2. nu am idrive, insa masina nu da nicio eroare pe tester, decat ca imi descarca bateria in cateva zile.
  3. daca releul de la dde este cel de pe alternator am rezolvat si cu asta! am dat jos alternatorul si acel releu al alternatorului la service , s au demontat si sunt in perfecta stare.
  4. salut! am si eu o mare problema la masina mea bmw e90 320d 163cp din 2005 si nu stiu cum sa o rezolv sau unde! acum vreo 2 luni, in timp ce veneam de la servici, in mers mi se aprind in bord pe galben abs, dtc si frana de mana. Merg vreo cativa km dupa care opresc pe dreapta cu gandul ca dupa ce pornesc din nou motorul se vor stinge si martorii din bord. surpriza masina nu a mai pornit. incerc de cateva ori dupa care la a 4-5 incercare porneste si continui drumul fara nicio problema. mai pornesc masina si acasa si mai peste vreo 2 ore, pornea normal. a 2 a zi dimineta plec la servici, pornesc fara probleme iar pe drum aceeasi martori imi apar pe galben, imi continui drumul cu gandul sa ajung la munca. Ghinionul era ca ploua iar dupa vreo 500 m imi mor stergatoarele si sunt nevoit sa opresc intr o benzinarie. Ca sa vezi cand opresc motorul imi apare in bord si martorul de baterie. Sun pe cineva, vine cu o baterie pornesc fara probleme si plec. La cateva zile schimb bateria si dupa vreo saptamana aceleasi simptome cu baterie noua. Ma duc la un service si cei de acolo pun testerul si zic ca e o problema la releul bujiilor, ma conving sa il schimb dupa care ma trimit la bmw pentru inscrierea bateriei. Nu am apucat sa merg imediat la bmw, a mai durat vreo luna in care aceleasi simptome odata la 2- 3 zile, in mers cei trei martori se aprindeau in bord, insa dupa cateva sute de metri dispareau. Asta a durat vreo luna, dupa care intr o zi in oras, mi se aprind martorii in bord, am fost obligat sa opresc motorul avand treaba dupa care nu a mai pornit. Nu m.am ingrijorat prea tare deoarece stiam ca daca nu porneste imediat va porni peste vreo ora. Acum nu a mai vrut sa porneasca deloc si am fost nevoit sa o tractez pana la servici unde am pus bateria de la masina unui coleg si am plecat cu ea la service. Acolo imi verifica partea electrica, niciun consumator dar pe tester eroare senzor inteligent al bateriei. Negasind asa ceva de cumparat merg la diagnoza la bmw unde imi spun ca masina nu e dotata cu acest senzor ibs, nu are niciun fel de consumator, dar ca alternatorul nu incarca cum trebuie (13.6- 14- cu consumatori porniti) si trebuie demontat si verificat, posibil vinovat fiind releul acestuia. Din motive financiare merg la alt service unde fac lucrul asta , intradevar releul avea probleme, il repar si dupa 2 zile la fel. bateria moare. masina nu da niciun fel de eroare pe tester. A mai avut cineva la masina simptomele astea? Unde ar fi problema?
  5. sal! un turbo pt 320d e90, 163cp, la ce pret?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.