Jump to content

neomarian

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 735i

neomarian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu am gasit nici o rezolvare cu diagnoza. In schimb am pus condensatori si merg bine acum, nu mai palpaie.
  2. O sa incerc zilele astea sa pun un condensator si revin cu detalii. Stie careva daca sunt ceva setari care sa le pot face din diagnoza? Sau din meniu din bordul masinii? Adica intreb daca este vreo setare din diagnoza sa ii spun calculatorului ca acum are xenon in loc de H7 si sa stie el singur cat curent sa ii dea ca sa nu mai palpaie?
  3. Salut, Am si eu o problema cu xenoanele: cu motorul oprit se aprind si functioneaza bine dar cu motorul pornit tremura destul de tare si se schimba lumina la ambele. Eu initial aveam faruri fara xenon pe masina si acum am pus faruri cu xenon OEM. Vreo idee ce ar putea fi? Ar putea fi de vina balasturile sau becurile, avand in vedere ca merg bine cu motorul oprit?
  4. Am rezolvat. De vina era un vanos blocat. Le-am schimbat si merge bine.
  5. Merci mult...O sa iau in considerare sfaturile voastre si nu o sa mai schimb nimic.
  6. Imi mi poate confirma cineva ce spune `Smenu` ? Vreau doar sa fiu sigur ca e ok sa dea putin lichid afara daca deschid capacul dupa mai bine de 100km parcursi.
  7. Deci e ok daca da lichidul afara dupa ce merg 100km? Intreb pentru ca mai am un passat 2.0 benzina si la ala nu da lichidul afara nici dupa 200km de mers in 3000 ture. Si stie cineva cum pot vedea temperatura la lichidul de racire in bord? bmw 735i e65
  8. Dupa ce merg mult timp cu ea, opresc motorul si deschid capacul la vasul cu lichid de racire si da lichidul afara. Doar dupa ce merg mult timp cu ea. Temperatura la lichidul de racire nu stiu unde o pot vedea in bord .
  9. Am schimbat astazi intinzatorul la cureaua de la ventilatorul ala de racire si fulia la ventilator dar la fel...O sa schimb maine si cureaua sa vad daca apare vreo schimbare.
  10. Eu am inmatriculat-o in Bulgaria. Taxele la noi sunt extrem de mari
  11. Am fost si eu in aceeasi situatie si am ales 735i. Il am de vreo 5 luni si ma impac destul de bine cu el.
  12. Salut, Am un 735i e65 din 2002 de 5 luni si recent (de 3 zile) am observat ca imi da lichidul de racire afara cand deschid capacul la vasul de expansiune. Am testat furtunele si sunt ok, asta inseamna ca nu face presiune pe instalatie. Am avut o problema la radiator, era spart si l-am schimbat acum 2 zile. Am mai observat ca ventilatorul ala care trebuia sa se invarta in functie de cat de tare accelerezi merge la fel, adica accelerez dar el nu isi mareste viteza. Poate fi asta cauza? Are cineva vreo idee ce ar trebui sa mai verific?
  13. Se pare ca 5 L era putin...i-am mai pus 5 L de benzina si e ok acum, porneste. Dar merge la fel ca inainte...deci inseamna ca gaurica care am gasit-o eu nu e singura sau problema e alta. Inca caut rezolvarea.
  14. Am verificat toate furtunele de vacuum...si se pare ca unul foarte subtire era putin rupt. Acum dupa ce am pus totul la loc nu mai vrea sa porneasca. Am crezut ca nu mai are benzina (in bord imi arata ---KM) si i-am mai pus 5kg benzina si la fel. Simptomele sunt: bag cheia, apas frana, apas butonul de start, cate-o data porneste motorul dar foarte greu si in cateva secunde moare (am incercat sa accelerez si parca nici nu as fi apasat clapeta de acceleratie, nici un raspuns) si alte dati se aude un zgomot foarte urat si nu reuseste sa porneasca. Pot fi de vina injectoarele? Am scos injectoarele dintr-o parte si le-am pus la loc. Trebuie sa-i mai pun benzina? poate fi de vina pompa de combustibil? sau starterul poate? Are cineva vreo idee?
  15. Noi detalii: ~ am facut recalibrarea cu INPA si am resetat ECU si transmisia - fumul care il scoate miroase foarte tare a benzina, asta cred ca inseamna ca nu arde toata benzina si o scoate pe evacuare - fum (cu benzina) scoate doar pana se incalzeste motorul, dupa aia nu mai scoate - trepideaza doar pana se incalzeste motorul, dupa aia nu mai trepideaza, iar daca pornesc motorul cald trepideaza doar vreo 30 secunde - dupa ce nu mai trepideaza da alta eroare in INPA "Camshaft Control Inlet" (cand trepideaza da eroare "Camshaft Control Outlet - Vanos 0") Acum un mecanic mi-a spus asa: - distributia e ok, daca era sarita de pe punct trepida tot timpul, nu isi mai revenea - daca era vreun senzor anume dus imi aparea in INPA (cum mi-a aparut senzorul CVV - era crapat si l-am schimbat) - mi-a spus sa verific toate furtunele de vacuum ca-i posibil sa intre aer pe undeva (in INPA imi apar valori foarte mari la "air flow intake") si ECU nu stie cat aer sa dea...asta pana cand se redreseaza el si isi da seama ca are mai mult aer...dupa aia merge ok... Sa fie cum zice mecanicul??? ce ziceti? Eu ma apuc maine sa verific toate furtunele de la vacuum si revin cu detalii.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.