Noi detalii: ~ am facut recalibrarea cu INPA si am resetat ECU si transmisia - fumul care il scoate miroase foarte tare a benzina, asta cred ca inseamna ca nu arde toata benzina si o scoate pe evacuare - fum (cu benzina) scoate doar pana se incalzeste motorul, dupa aia nu mai scoate - trepideaza doar pana se incalzeste motorul, dupa aia nu mai trepideaza, iar daca pornesc motorul cald trepideaza doar vreo 30 secunde - dupa ce nu mai trepideaza da alta eroare in INPA "Camshaft Control Inlet" (cand trepideaza da eroare "Camshaft Control Outlet - Vanos 0") Acum un mecanic mi-a spus asa: - distributia e ok, daca era sarita de pe punct trepida tot timpul, nu isi mai revenea - daca era vreun senzor anume dus imi aparea in INPA (cum mi-a aparut senzorul CVV - era crapat si l-am schimbat) - mi-a spus sa verific toate furtunele de vacuum ca-i posibil sa intre aer pe undeva (in INPA imi apar valori foarte mari la "air flow intake") si ECU nu stie cat aer sa dea...asta pana cand se redreseaza el si isi da seama ca are mai mult aer...dupa aia merge ok... Sa fie cum zice mecanicul??? ce ziceti? Eu ma apuc maine sa verific toate furtunele de la vacuum si revin cu detalii.