Salut baieti, De curand am intampinat si eu o problema la un 330i automat. L-am luat acum 3 zile, proprietarul nu mi-a zis de problema, cand am testat-o nu "s-a ivit" problema. Venind cu masina spre casa, am vazut ca se aprinde martorul de la nivel antigel, apoi se stinge...apoi iar se aprinde...am oprit, am desfacut busonul de la vasul de expansiune cu grija, bineinteles apa clocotea, in bord era la 90! Am facut aerisire pe loc, am completat cu apa si am reusit sa merg maxim 5 km, dupa care mi s-a urcat acul de la temperatura apei la aproape de rosu, am oprit, am facut aerisire vreo 30 minute, am completat cu lichid si am venit aproximativ 150km cu temperatura la apa pe prima linie dupa albastru, nu a mai urcat deloc. Cand am ajuns in oras, a inceput sa nu mai sufle aer cald in habitaclu si dintr-o data sa creasca apa la 90 si putin peste. Urmatoarea zi, am facut aerisire (instalatia avea presiune mare in ea) dar nu am reusit sa ma plimn 5 km, ca iar a ajuns la rosu apa. Ce am constatat: - caldura in habitaclu nu baga deloc - lichid de racire pierde, doar cand ajunge la peste 90 de grade, pana atunci nu curge nicaieri sub masina - furtunul gros ce pleaca de la termostat (cel din stanga, cum te uiti la masina) e caldut, cel din dreapta e fierbinte - motorul merge bine, nu fumega, nu am gasit pete in ulei, nici ulei in apa Ma gandeam initial ca ar putea fi termostatul, deoarece nu baga caldura tot timpul (cel putin acum nu baga deloc) ... dar daca o "calc" mai tare, e ciudat ca nu fierbe apa asa repede si caldura baga. Ma gandeam la pompa de apa...sau vascocuplaj(se poate ca pompa de apa sau vascocuplajul sa fi fost schimbate inainte, deoarece am vazut piulita noua)...dar acum dupa ce am citit acest topic, ma gandeam ca ar putea fi termostatul care raspunde de incalzirea uleiului la cutia automata, cum a avut colegul mai sus. Astept si alte pareri. Multumesc anticipat !